بلاگ

روش ساختن اکانت پلی استیشن 4

قرار دادن بازی و سرگرمی در برنامه‌های روزانه افراد از گذشته تا به امروز رایج بوده، اما فقط تحت تأثیر تکنولوژی و مدرن شدن دنیای روز شیوه سرگرمی دست‌خوش تغییرات شده‌است. در حال حاضر ساختن اکانت پلی استیشن 4 در جهان بازی بسیار جذابیت دارد. در چند سال اخیر اولین دستگاه بازی با نام ایکس باکس در میان مردم شناخته شد.
این دستگاه در زمان خود توانست محبوبیت و طرف‌داران بسیار زیادی را جذب کند. اما مدت‌زمان زیادی نگذشت که پلی‌استیشن وارد بازار شد. پلی استیشن با نمایندگی سونی توانست با قدرت خود ایکس باکس و دستگاه‌های مشابه را از رده خارج کند‌. امروزه اکثر افراد به خصوص گیمر ها در پی ساختن اکانت پلی استیشن 4 هستند.

چون با خریداری این اکانت می توانند بازی های با کیفیت و فوق العاده ای را بر روی دستگاه خود اجرا کنند.
برای این که بتوانید اکانت قانونی PS4 را راه اندازی کنید، باید یک سری مراحل را به صورت دقیق طی کنید. پس برای آشنایی با دستگاه پلی استیشن 4 و نکات مربوط به آن به شما توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

طی کردن مراحل مربوط به ساختن اکانت پلی استیشن 4

همان طور که می ‌دانید نصب و اجرای تمامی بازی ها چه در تلفن همراه چه بر روی دستگاه های بازی به گذراندن یک سری مراحل نیاز دارد. شما باید به ترتیب اطلاعات لازم را وارد کرده تا بتوانید یک حساب برای خرید اشتراک ایجاد کنید. خرید اشتراک پلاس اکسترا برای انواع بازی متفاوت بوده، اما همه آنها طبق یک چهارچوب و قاعده اجرا می‌شوند. در این قسمت به بررسی مراحل مربوط به ساختن اکانت پلی استیشن 4 می پردازیم.
• روشن کردن دستگاه بازی و کنسول
• انتخاب گزینه Create A User
• لینک کردن بر روی حساب شبکه پلی‌استیشن
• ثبت‌نام در پلی‌استیشن 4
• گزینش کنسول به‌عنوان دستگاه PS4 اصلی
• وارد کردن اطلاعات مربوط به چهره

ساخت اکانت جدید پلی استیشن 4

اطلاعات قبلی برای ورود به حساب از پیش ایجاد شده بود. شما برای اینکه بتوانیم یک حساب جدید برای خود به منظور خرید اشتراک‌های بازی به وجود آورید، باید مراحل زیر را به ترتیب پشت سر بگذارید.
• وارد کردن تاریخ تولد، زبان و کشور
• درج گذرواژه و آدرس یک ایمیل
• ساختن آیدی آنلاین
• اتصال به فیس‌بوک
• انتخاب تنظیمات حریم خصوصی
• انتخاب تنظیمات اجتماعی
• پذیرفتن شرایط خدمات Terms of Service and UserAgreement

چه کسانی می‌توانند به خرید اشتراک پلاس اکسترا بپردازند؟

برای خرید این اشتراک محدودیتی وجود ندارد و افراد با در اختیار داشتن دستگاه، کنسول بازی و گذراندن مراحل فوق می‌توانند، اشتراک موردنظر خود را خریداری کنند. اشخاصی که این دستگاه و اشتراک‌های آن را خریداری می‌کنند، حتما باید به این مسئله توجه داشته باشند که نمایندگی این دستگاه‌های بازی به‌صورت ماهانه یا چند ماه یک‌بار برای خرید بازی‌های گوناگون تخفیف قرار می‌دهد.

بنابراین افراد می‌توانند با قیمتی بسیار پایین، بازی‌های باکیفیت، جذاب، هیجانی را تهیه کرده و با بازی کردن از لحظات خود لذت ببرند. پیش‌از خرید اشتراک‌های گوناگون بازی، باید این نکته را در نظر بگیرید که بازی‌های انتخابی برای دستگاه شما مناسب باشد و روی دستگاه شما اجرا شود. با داشتن آگاهی و درک این مطلب‌ می‌توانید، بازی‌های جذاب و باکیفیت، مناسب دستگاه خود خریداری کنید.

برای این‌که بتوانید اشتراک‌های گوناگون پلی‌استیشن را خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما سایت یانگ سنتر است. این سایت براساس اعتبار خود، اطلاعات دقیق و درستی را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید به‌راحتی اشتراک بازی موردنظر خود را خریداری کرده و با ساختن اکانت پلی استیشن 4 از بازی‌ کردن لذت ببرید.

قیمت اشتراک قانونی PS4

بعضی از اشتراک‌های کنسول پلی‌استیشن 4 رایگان بوده و برای دریافت آن‌ها هزینه‌ای برای خریداران در نظر گرفته نمی‌شود اما این به این معنا نیست که تمام اشتراک‌های PS4 رایگان است. بنابراین افراد برای خرید اشتراک‌های گوناگون این دستگاه بازی باید قیمت موردنظر آن را پرداخت کرده تا دارنده اشتراک‌های گوناگون بازی شوند.
خریداری اشتراک قانونی پلی استیشن 4 کار سختی نبوده و افراد می‌توانند به راحتی به سایت مربوطه مراجعه کنند. در نهایت بر اساس علاقه و تخفیف‌های درج شده، اشتراک مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنند.

خرید اشتراک پلی استیشن 4

جمع بندی

اطلاعات کافی در رابطه با ساختن اکانت پلی استیشن 4 در اختیار شما قرار گرفت. همچنین با وجود توضیحات فوق می توانید اشتراک مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. توجه داشته باشید برای اصولی پیش رفتن این اقدام و خرید اکانت قانونی به شما توصیه می کنیم سایت یانگ سنتر را انتخاب کرده تا به نتایج مطلوب برسید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =