بلاگ

مزایای گیفت کارت پلی استیشن پلاس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

در این مقاله از سری مقالات یانگ سنتر می خواهیم به بررسی امکانات و مزایای استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس و نحوه فعال کردن آن بپردازیم.

اگر می خواهید لذت بیشتری از انجام بازی در پلی استیشن ببرید و بازی های آنلاین و به روز  بیشتری را در اختیار داشته باشید، به شما گیمرهای عزیز پیشنهاد میکنم که از گیفت کارت پلی استیشن پلاس استفاده کنید.

پلی استیشن و امکانات آن

همان طور که می دانید، با استفاده از پلی استیشن که محصول شرکت سونی است، می توانید به جدیدترین بازی های روز دنیا و انواع فیلم و موسیقی های سرگرم کننده دسترسی داشته باشید و این امکان را برایتان فراهم می کند که به صورت حرفه ای تر به انجام بازی خود بپردازید و تنها محدودیتی که دارد این است که صرفا به بازی های شرکت سونی می توانید دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

اگر می خواهید به تعداد بازی های بیشتر و همچنین بازی های آنلاین دسترسی داشته باشید، باید گیفت کارت پلی استیشن پلاس را خریداری کنید. پلی استیشن پلاس، نسبت به پلی استیشن حرفه ای تر است و  با داشتن آن می توانید به بازی های آنلاین روز دنیا دسترسی داشته باشید.

این گیفت کارت، در واقع یک کد است که با وارد کردن این کد در اکانت پلی استیشن پلاس، اکانت شما شارژ شده و می توانید به بازی های بیشتری دسترسی داشته باشید.

این کدها یکبار مصرف هستند و از آن جا که این گیفت کارت ها بر اساس کشورها طبقه  بندی شده اند، لازم است که در هنگام خرید گیفت کارت به این نکته دقت داشته باشید که گیفت کارتی که می خواهید خریداری کنید، متناسب با کشوری باشد که اکانت شما روی آن تنظیم شده.

مزایای گیفت کارت پلی استیشن پلاس

با خرید گیفت کارت، این امکان برای شما فراهم میشود که قابلیت ها و امکانت بیشتری نسبت به پلی استیشن های معمولی در اختیارتان قرار گیرد. این امکانات عبارتند از:

با گیفت کارت پلی استیشن پلاس به بازی های آنلاین دسترسی داشته باشید

همان طور که در سطرهای پیشین مقاله به آن اشاره شد، با پلی استیشن پلاس، میتوانید به بازی های آنلاین دسترسی داشته باشید.

خوبی بازی های آنلاین این است که شما را با محدودیت فضا و کمبود حافظه مواجه نمیکند. به طور مثال، اگر یک بازی آنلاین 200 گیگ حجم داشته باشد، از آن جا که اینترنت یک فضای ابری و نامحدود دارد، حتی اگر فضای دیسک شما کم هم باشد، محدودیتی برای شما ایجاد نمیکند.

بعد از شارژ اکانت و مراجعه به صفحه بازی ها، ب  اساس دسته بنی بازی ها، رده سنی و… میتوانید وارد بازی مدنظر خود شوید.

 

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

با گیفت کارت پلی استیشن پلاس به بازی های به روز و رایگان ماهانه دسترسی داشته باشید

با شارژ اکانت خود با کد پلی استیشن پلاس، علاوه بر بازی هایی که به صورت پولی میتوانید به آن ها دسترسی پیدا کنید، شرکت سونی برای آنکه بتواند توجه تعداد گیمرهای بیشتری را به مزای استفاده از پلی استیشن پلاس جلب کند، در ابتدای هر ماه، دو بازی را به صورت انتخابی و رایگان در اختیار شما قرار میدهد و شما در واقع در طول یک سال، به 24 بازی پولی دسترسی دارید که در طول سال به صورت رایگان در اختیارتان قرار گرفته است.

ارائه تخفیفات ویژه

علاوه بر آن که ماهانه دو بازی به صورت رایگان در دسترس تان قرار میگیرد، این امکان برای شما فراهم میشود که هر هفته از تخفیفات و پیشنهادات ویژه ای برای خرید بازی های بیشتر برخوردار شوید که در نسخه عادی آن چنین امکانی وجود ندارد.

شما با رفتن به بخش بازی ها میتوانید مشاهده کنید که برخی بازی ها حتی تا 80 درصد نیز تخفیف خورده اند.

جدای از این تخفیفات ویژه می توان به رویدادها و مناسبات جهانی اشاره کرد که پیشنهادات عالی برای ارائه دارند. از جمله این رویدادها می توان به رویداد جمعه آخر سال (جمعه سیاه) و کریسمس اشاره کرد که شما در این مواقع میتوانید بازی های محبوب مورد پسند خود را با تخفیفات ویژه ای دزیافت کنید.

به روز رسانی

از جمله امکانات ویژه دیگری که در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار میگیرد میتوان به این مورد اشاره کرد که بازی های موجود در اکانت پلی استیشن پلاس به صورت خودکار به روز رسانی میشوند.

هم بازی کنید، هم فیلم تماشا کنید، هم موسیقی گوش دهید و…

با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس این امکان برای شما فراهم میشود که علاوه بر دسترسی به بازی های آنلاین روز دنیا، به انواع موسیقی ها و فیلم های روز نیز دسترسی داشته باشید.

سخن آخر

در این مقاله با مزایای استفاده از پلی استیشن پلاس آشنا شدید. امیدوارم این مطلب مورد توجه گیمرهای عزیز قرار گرفته باشد.

برای خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس می توانید به این سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *