بلاگ

مشکلات رایج بازی کال آف دیوتی موبایل چیست؟

بازی کال آف دیوتی موبایل

مشکلات رایج بازی کال آف دیوتی موبایل چیست؟

بازی کال آف دیوتی موبایلی یکی از پر طرفدارترین بازی های روز در سبک شوتر است که تا به حال بیش از 100 میلیون بار از گوگل دانلود شده است. در این مقاله از از وب سایت یانگ سنتر به بررسی مشکلات رایج بازی کال آف دیوتی موبایل می پردازیم، در ادامه همراه ما باشید.

کال آف دیوتی روی چه موبایل هایی نصب می شود؟

معمولا قسمت اعظمی از جامعه گیمرها را افرادی تشکیل می دهند که به بازی های امروزی مانند PUBG  و Call Of Duty علاقه دارند و زمان زیادی از روز را صرف بازی می کنند.

طبق گفته های شرکت تولید کننده بازی کال آف دیوتی برای نصب این برنامه در گوشی های اندرویدی به دو گیگ رم و اندروید بالای 5 نیاز دارید و همچنین پس از دانلود بازی به سه الی چهار گیگ فضای خالی برای نصب بازی نیاز دارید.

برای نصب بازی کال آف دیوتی در گوشی های آیفون باید گوشی شما آیفون 6 به بالا را داشته باشد و نیازی به چک کردن اطلاعات دیگری نیست.

برای خرید اکانت فیفا 22، گیفت کارت Xbox آمریکا، گیفت کارت، کنسول پلی استیشن، مبدل موس و کیبورد و لوازم جانبی ایکس باکس اینجا کلیک کنید.

مشکل لگ و پینگ در کال آف دیوتی

برای اینکه به هنگام بازی کردن بخواهید کلافه شوید فقط لازم است که لگ های پی در پی را تجربه کنید. اگر این مشکل حل نشود می تواند به راحتی بازی کردن را برای شما به جهنم تبدیل کند.

حتی اگر بهترین گوشی را داشته باشید اما به دلایل مختلفی دچار مشکل لگ و پینگ در بازی شوید، نمی توانید به راحتی بازی کنید و لذت ببرید به همین دلیل در ادامه چند راه حل برای رفع مشکل بیان می کنیم که می توانید آن ها را مطالعه کنید و مشکلتان را رفع کنید.

1.پیشنهاد می کنیم که برای بازی های آنلاین از اینترنت خانگی ADSL استفاده کنید مخصوصا اگر گیمر هستید  قطعا بازی های آنلاین برای شما نقش حیاتی و مهمی دارد. مشکلات این نوع اینترنت معمولا پایین بوده و باعث می شود شما کمتر با مشکل لگ و پینگ در بازی روبرو شوید.

2.اگر برای بازی های آنلاین از اینترنت دیتا گوشی استفاده می کنید بهتر است مطمئن شوید در لوکیشنی که هستید، بهترین آنتن دهی را دارد.

3.راه حل دیگری که برای رفع این مشکل پیشنهاد می کنیم استفاده از برنامه هایی مثل GamerBox است. این برنامه تنظیمات گرافیک و سی پی یو مورد نیاز بازی را تغییر می دهد و شما می توانید با تغییر این مقادیر، کیفیت بازی را تنظیم کنید.

مشکل کند شدن اجرای بازی

در بازی های اکشن و شوتر ، سرعت بازی مهم ترین عامل در برد و یا باخت شماست. پس از باز کردن بازی در موبایل یا تبلت اگر متوجه شدید که بازی کند است این به معنی است که برنامه های دیگری به جز بازی، باز هستند و باید به برنامه های باز شده برگردید و برنامه ها را ببندید و یا از اپ های مخصوص برای بستن سایر برنامه ها به هنگام بازی استفاده کنید. همچنین می توانید گوشی یا تبلت را یکبار ری استارت کنید و مجددا بازی را اجرا کنید.

صورتی شدن صفحه در کال آف دیوتی موبایل

بازی کال آف دیوتی یکی از سنگین ترین بازی های ساخته شده برای هر سیستمی از جمله موبایل و کامپیوتر است و برای این کار به گرافیک قوی نیاز دارید که بتواند حجم بازی را تحمل کند. صورتی شدن صفحه در بازی کال آف دیوتی، نشانه ضعیف بودن کارت گرافیک یا تنظیمات غیرسازگار سیستم شما باشد.

برای رفع این مشکل می توانید:

اگر این مشکل از کارت گرافیک شما باشد و با آپدیت درایور کارت گرافیک این مشکل رفع نشود چاره ای جز ارتقا کارت گرافیک به نسخه بالاتر نخواهید داشت.

مشکل قطع شدن میکروفون در کال آف دیوتی موبایل

توصیه می کنیم برای حل این مشکل چند بار میکروفون خود را خاموش و روشن کنید و اگر موثر نبود گوشی را restart کنید. از برنامه های مانند دیسکورد می توانید برای حرف زدن با دوستانتان به هنگام بازی استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از وب سایت یانگ سنتر به بررسی مشکلات رایج بازی کال آف دیوتی موبایل پرداختیم و سعی کردیم توضیحاتی در این رابطه با این موضوع به شما عزیزان بدهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *