بلاگ

مهم‌ترین بازی‌های مهرماه 1401

مهم‌ترین بازی‌های مهرماه 1401

امروزه گیم به یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های روزمره زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است. آن‌ها برای رهایی جستن از دنیای پرفشار و پراسترس بیرونی به دنیای بازی‌ها پناه می‌آورند، برخی از افراد به طور کاملا جدی و حرفه‌ای به بازی می‌پردازند و برخی از افراد نیز از روی سرگرمی بازی‌های ویدیویی را انجام می‌دهند. تمامی افراد همواره به دنبال بازی‌های باکیفیت و جدید هستند. بنابراین برای آمدن نسخه جدید یا بازی کاملا نو لحظه شماری می‌کنند. در دو سال اخیر به دلیل وجود بیماری کرونا صنعت گیمینگ نیز دچار مشکلاتی شده و مانند معمول به فعالیت عادی خود ادامه نداده بود.
در سال 2022 به دلیل فروکش کردن نسبی بیماری کرونا، تمامی مشاغل مخصوصا صنعت گیمینگ به روال عادی خود بازگشته‌اند. به همین دلیل می‌توان گفت امسال یکی از مهم‌ترین سال‌ها برای گیم دوستان است، زیرا انتظار آن‌ها در بخش‌های مختلفی به پایان می‌رسد. اگر شما هم جز افرادی می‌باشید که همواره دنبال به‌روزترین بازی‌های سال یا منتظر انتشار نسخه جدیدی از بازی موردعلاقه‌تان هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله مهم‌ترین بازی‌های در انتظار انتشار مهر ماه 1401 را بررسی می‌کنیم.

معرفی برترین بازی‌های انتشار شده در مهر ماه 1401

بهتر است پیش از اینکه اقدام به خرید اکانت قانونی پلی استیشن کنید، بازی‌های مهم و منتظر انتشار پاییز 1401 را بشناسید. همواره تابستان‌های هرسال با آرامش سپری می‌شود و پاییز طوفانی با گیم‌های طوفانی از راه می‌رسد. پاییز هرسال یکی از مهم‌ترین فصل‌ها برای گیمرها به شمار می‌آید، زیرا برخی از مهم‌ترین گیم‌ها تنها در این فصل سال انتشار می‌یابند. در ادامه چند مورد از جذاب‌ترین بازی‌های مهر ماه سال 1401 را بررسی می‌کنیم.

بازی Valkyrie Elysium

یکی از جذاب‌ترین و اکشن‌ترین بازی‌هایی که بسیاری از افراد در انتظار انتشار آن هستند بالاخره در هفتم مهر ماه سال 1401 منتشر می‌شود. این یکی از بازی‌هایی است که بر روی گوشی‌های هوشمند نیز نصب می‌شود. در ابتدا این بازی در سال 2016 به بازار عرضه شد که به دلیل جلوه‌های گرافیکی عالی و داستان بی‌نظیرش طرفداران بسیاری به سوی خود جذب کرد. طرفداران این بازی در تمامی نسخه‌ها از این بازی حمایت کردند، تا اینکه در سال 2021 این بازی نتوانست خوش بدرخشد. مهر ماه امسال همه گیمرها منتظر انتشار نسخه جدید این بازی هستند تا مشکلات نسخه اخیر رفع شده باشد و بتوانند بازی هیجان انگیز را تجربه کنند. برای این امر نیاز به خرید اکانت قانونی پلی استیشن وجود دارد.

بازی Overwatch 2

بازی Overwatch 2

یکی از بازی‌های پرطرفدار دهه اخیر بی شک بازی Overwatch است. این بازی داستان جمعی از ربات‌ها با نیرو و قدرت‌های مختلف است که در یک مجموعه کنار هم جمع شده‌اند. این بازی به دلیل ویژگی‌های خاص مانند تبدیل شوندگی ربات‌ها، به یک بازی محبوب تبدیل شده و علاقه مندان بسیاری را به دور خود جمع کرده است. پیش بینی‌های زیادی درباره این بازی وجود دارد، طرفدارن این بازی تمامی بخش‌های تریلر بازی را با دقت مورد بررسی قرار داده‌اند تا تغییرات نسخه جدید را کشف کنند. این بازی محبوب و مهیج در 12 مهر سال 1401 به بازار عرضه می‌شود و شما می‌توانید با خرید اکانت قانونی پلی استیشن بازی Overwatch 2 را انجام دهید.

بازی Marvel’s Midnight Suns

بازی Marvel’s Midnight Suns

اگر شما هم جز دوستداران بازی‌های جادویی و خارق العاده هستید این بازی بهترین گزینه برای شما است. شخصیت اصلی این بازی دکتر استرنج است که یک ابرقهرمان بزرگ شناخته می‌شود و با نیروی خارق العاده خود می‌تواند تمامی همکاران و افراد پیرامون خود را شفا داده و از مرگ نجات دهد. دکتر استرنج استعداد خاصی در رمز و راز دارد و می‌تواند جادوگری‌های بسیاری انجام دهد و شما را در طول بازی متحیر کند. این بازی پر رمز و راز مانند هر بازی دیگری طرفداران پر و پا قرصی دارد که اکنون منتظر انتشار آن هستند. این بازی در تاریخ 15 مهر ماه سال 1401 انتشار می‌یابد، بهتر است پیش از این تاریخ اقدام به خرید اکانت قانونی پلی استیشن بازی کنید تا بتوانید از روز انتشار در جریان بازی قرار گیرید.

بازی WRC Generations

بازی WRC Generations

یکی از بازی‌های محبوب اتومبیل دوستان WRC Generations است که امسال آخرین نسخه خود را به اشتراک می‌گذارد. این خداحافظی بسیار خاطره انگیز خواهد بود زیرا ویژگی‌های بسیاری در ساخت آن به کار رفته است که طرفداران را مجذوب خود می‌کند. در این نسخه از بازی علاوه بر 35 خودرو کلاسیک موجود، خودروهای جدید و هیبریدی نیز پا به عرصه مسابقات رالی گذاشته‌اند و گیمرها می‌توانند تجربه‌ای نوین کسب کنند. این بازی یکی از طولانی‌ترین نسخه‌های مسابقات رالی را به نمایش می‌گذارد که در 750 کیلومتر انجام می‌شود و از 22 کشور مختلف عبور می‌کند. اگر جز افراد علاقه‌ مند به اتومبیل رانی باشید، بی شک این بازی تمام انتظارات و خواسته‌های شما را برطرف خواهد کرد. براساس گفته‌های شرکت سازنده بازی WRC Generations در تاریخ 21 مهر ماه سال 1401 انتشار می‌شود. شما می‌توانید با خرید اکانت قانونی پلی استیشن این بازی مهیج را انجام دهید.

بازی 5Persona Royale

بعد از پرسونا 1، 2، 3 و 4 در نهایت نوبت به پرسونا 5 رسید. بازی داستانی و جذاب که می‌تواند ساعت‌ها طرفداران خود را پشت سیستم قفل کند. این بازی یکی از بازی‌هایی است که داستانی جذاب دارد. در طول این بازی شخصیت اصلی داستان به دلیل مخالفت با فرد شرور شهر به یک شهر دیگر تبعید می‌شود و مجبور می‌شود آن سال را در مدرسه‌ای دیگر بگذراند. با ورود به مدرسه برنامه‌ای جدید بر روی گوشی او نصب می‌شود که قدرتی ماورایی به او می‌دهد. یکی از نیروهایی که در پسر نمایان می‌شود امکان پاک کردن قدم‌های گذشته و پیشین خودش است. شما در این بازی داستانی موارد هیجان انگیز و حیرت انگیز بسیاری را تجربه می‌کنید و لذت کافی را می‌برید. این بازی برای کاربران قدیم و جدید فرصتی می‌دهد تا به دور از افکار استرس آور پیرامون خود، ساعتی در دنیای بازی غرق شوند. این بازی در آخرین روزهای مهرماه یعنی 29 مهر سال 1401 منتشر می‌شود. شما می‌توانید با خرید اکانت قانونی پلی استیشن این بازی جذاب را تجربه کنید.

بازی Scorn

اگر به دنبال بازی رعب آور و ماجراجویی است، بازی Scorn بهترین مورد برای شما است. این بازی در یک جهان بیگانه پر هیاهو و پر کابوس رخ می‌دهد و شما به عنوان یک شبه انسان بدون پوست در این دنیا مشغول زندگی هستید. در طول بازی با دشمنان و مشکلات بسیاری روبرو می‌شوید که باید با اسلحه‌هایی که دارید آن‌ها را از بین ببرید تا زنده بمانید. به عبارتی می‌توان گفت این بازی تلاشی برای بقا است. شما در این زندگی با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شوید که تنها راه حل زنده ماندن، شکست آن‌ها است. این بازی ترسناک در 29 مهر ماه سال 1401 انتشار می‌یابد؛ کافی است شما پیش از بازی اقدام به خرید اکانت قانونی پلی استیشن کنید.

سخن پایانی

در این مقاله، بازی‌های پیشرویتان را که در مهر ماه منتشر می‌شوند را به شما معرفی کردیم. حال شما می‌توانید با دانستن تاریخ دقیق هریک از آن‌ها به خرید اکانت قانونی پلی استیشن اقدام کنید. بهترین مرجع خرید اکانت قانونی پلی استیشن، فروشگاه اینترنتی یانگ سنتر است که فعالیت رسمی خود را در حدود 2 سال پیش آغاز کرده است. شما می‌توانید تمام محصولات مرتبط به بازی و گیم را از این مجموعه با قیمت مناسب تهیه کنید. برای آگاهی بیشتر در مورد نحوه خرید اکانت قانونی پلی استیشن و سایر خدمات این مجموعه می‌توانید به سایت یانگ سنتر مراجعه نمایید . در صورت وجود هرگونه سوال و پرسشی می‌توانید با پشتیبانان مجموعه یانگ سنتر با اکانت تلگرامی yungsupport در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + ده =