بلاگ

همه چیز درباره death stranding director’s cut

death stranding director's cut

همه چیز درباره death stranding director’s cut

سلام به همه! خوشحاليم كه امروز شركت كوجيما اعلام كرده كه بازي Death Stranding Director’s Cut در مرحله ي توليد قرار داره و در تاريخ ٢٤ سپتامبر ٢٠٢١ توليد مي شه.

بازي Death Stranding Director’s cut تجربه ي نهايي اين بازيه:

با سيستم ارتباط اجتماعي جديد و خاص اين بازي، كه به بازيكنان اين اجازه رو مي ده تا با بازيكن هاي ديگه در سراسر جهان در ارتباط باشن، شما مي تونين اين بازي رو كه ژانر Open world يا جهان باز – اكشن رو به چالش كشيده و بازيگراني چون نورمن ريداس، مدس ميكلسن، لي سيدو و ليندسي وگنر رو به خدمت گرفته، به صورت ريمستر شده و گسترش يافته براي PS5 تجربه كنين.

فردا در اختیار توست:

در زمان آینده، اتفاقی اسرار آمیز به نام Death Stranding، دروازه ای بین دنیای زنده ها و مردگان باز کرده، نتیجه ی این موضوع هم اینه که موجوداتی از جهان مردگان به دنیای ما می آیند، دنیایی که توسط آدم ها آسیب بزرگی دیده.
death stranding director's cut
مأموریت شما که در نقش سم بریجز بازی می کنید، اینه که با برقراری ارتباط بین آخرین بازماندگان در آمریکای ویران شده، امید را به بشریت برگردونین.
آیا می تونین این دنیای ویرون شده رو آروم آروم متحد کنین؟

مجتوای ارتقا یافته و گسترش یافته:

این بازی پر از محتوای جدید و ویژگی ها تازه در بخش گیم پلی هست. تفنگ های جدید، وسایل و ماشین ها، مودهای جدید و متنوع، مأموریت ها و مکان های جدید برای گشت و گذار، خط داستانی گسترش یافته و ارتقای هوش مصنوعی
همه و همه امکانات جدید این بازی هستن. همچنین ویژگی های جدیدی در بخش آنلاین هم اضافه شده، از جمله: بازی با دوستان و جدول رده بندی، که البته به زودی اخبار جدیدی از اون هم منتشر می شه!
البته، امروز می خوام از این فرصت برای این استفاده کنم تا یک سری مسائل در مورد تریلری که در 10 ژوئن منتشر شد، شفاف کنم…
برای شروع، محتوایی که ما در این بازی تولید کردیم، پس از تولید اولین Death Stranding از مرحله ی اول ساخته و توسعه داده شده.
همه چیز، از محوطه ی تیراندازی، تا مأموریت های اضافه، تا مود مسابقات Fragile Circuit. هدف ما تولید محتوای جدیدی بود که بتونه دنیای Death Stranding
رو بزرگتر کرده و در عین حال تجربه ی اصلی بازی رو ارتقا بده.
البته این محتواهای جدید سرسری تولید نشدن، بلکه با دقت در تجربه ی بازی اصلی جا داده شدن و با پیشروی در خط داستانی اون ها رو کشف می کنید.
بیشتر محتوای جدید به راحتی طی بازی کشف می شن، اما برخی قسمت های جدید به کمی زمان نیاز دارن تا پیدا و رمزگشایی شون کنید
. البته الان نمی تونم خیلی وارد جزئیات مأموریت ها و محتواهای اضافه شده به خط داستانی بشم،

اما این رو می تونم بهتون بگم که آخرین تریلری که منتشر کردیم سرنخ هایی بهتون می ده که با چی سر و کار دارین
– همچنین می تونم این رو تأیید کنم که تمام محتواهای های Half-Life و Cyberpunk 2077 که روی نسخه ی کامپیوتر Death Stranding معرفی شدند، در بازی Death Stranding Director’s Cut هم وجود دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =