بلاگ, معرفی بازی

همه چیز درباره Marvel’s Wolverine PS5

همه چیز درباره Marvel's Wolverine PS5

Marvel’s Wolverine ممکن است هنوز تاریخ انتشار یا حتی پنجره ای برای انتشار نداشته باشد، اما هنوز جزئیات خوب زیادی در مورد بازی اکشن ماجراجویی آینده وجود دارد.

Developer Insomniac Games برای Marvel’s Spider-Man و همچنین دنباله های آن، Marvel’s Spider-Man Miles Morales و Marvel’s Spider-Man 2 شناخته شده است. این استودیو در زمینه ساخت اقتباس های متفکرانه از بزرگان کتاب های مصور تجربه زیادی دارد. این نشان می‌دهد که Wolverine در دستان خوبی است و می‌تواند در نهایت به لیست ما از بهترین بازی‌های تک‌نفره و بهترین بازی‌های داستانی بپیوندد.

همه چیز درباره Marvel’s Wolverine PS5

مانند مرد عنکبوتی مارول، ما انتظار داریم که ولورین مارول یک بازی اکشن محور و داستان محور با تعداد زیادی پانچ آپ رضایت بخش و کات سین های جذاب باشد. با این حال، همانطور که برایان هورتون، مدیر خلاقیت می گوید، ولورین قرار است “لحن پخته تری” داشته باشد. با توجه به اینکه جیمز «لوگان» هاولت، ولورین عنوان‌دار، به خاطر ماجراجویی‌های سخت و رفتار تاریک خود شناخته می‌شود، منطقی است که Insomniac به این سمت می‌رود. برای جزئیات بیشتر و همچنین تحلیل عمیق تریلر تیزر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

پلتفرم های Marvel’s Wolverine

ما هنوز تاریخ انتشار یا حتی پنجره ای برای مارول ولورین نداریم. با این حال، واضح است که این بازی یک انحصاری زمان بندی شده پلی استیشن خواهد بود، تقریباً مشابه بازی های مرد عنکبوتی مارول. در حالی که تایید شده است که Wolverine به PS5 می آید، هنوز هیچ نشانه ای مبنی بر عرضه PS4 وجود ندارد – چشم اندازی که با گذشت سال ها بعید به نظر می رسد.

همه چیز درباره Marvel's Wolverine PS5

با این حال غیرممکن نیست که این بازی در نهایت برای رایانه شخصی منتشر شود. به هر حال، محصولات انحصاری سونی سابقه حضور در نهایت بر روی پلتفرم را دارند. Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Spider-Man Miles Morales هر دو برای رایانه شخصی در دسترس هستند و احتمالاً Marvel’s Spider-Man 2 در سال جاری عرضه خواهد شد. این نشان می‌دهد که Wolverine می‌تواند زمانی روی رایانه‌های شخصی نیز اجرا شود، اما احتمالاً مدتی پس از عرضه اولیه آن در PS5.

تریلر MARVEL’S WOLVERINE

Marvel’s Wolverine در سپتامبر 2021 در نمایشگاه پلی استیشن سونی معرفی شد، با یک تریلر کوتاه که اولین نگاه ما را به برداشت Insomniac از Logan در اختیار ما قرار می دهد.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی ps5

تیزر تریلر یک نوار غواصی ویران شده را نشان می دهد که مردان مجروح روی زمین دراز کشیده اند، قبل از اینکه به نمای پشت مردی با کلاه گاوچرانی و پیراهن چهارخانه در حال نوشیدن – بند انگشتان و اطرافش غرق در خون باشد. در پس زمینه یکی از مجروحان را می بینیم که از جایش بلند شده و چاقو را بیرون می کشد. با احساس ضارب، مرد در نوار – قهرمان ما – مشت خود را گره می‌کند و پنجه‌های فلزی نمادین را آشکار می‌کند.

تریلر ممکن است نگاهی به مبارزه یا خود لوگان به ما ندهد، اما لحن ولورین مارول را مشخص می‌کند. در نگاه اول، به نظر می‌رسد که این یک جایگزین خونین‌تر و بالغ‌تر برای سری Spider-Man Insomniac Games باشد. تا کنون، تریلر آشکار تنها پیش نمایشی است که در حال حاضر به آن دسترسی داریم. در عین حال، توصیه می کنیم برای هر گونه به روز رسانی در آینده چشم خود را به کانال رسمی YouTube PlayStation نگاه کنید.

داستان Marvel’s Wolverine

اگرچه ما هنوز هیچ جزئیات مشخصی در مورد اینکه چه چیزی از Marvel’s Wolverine انتظار داریم نداریم، تریلر رونمایی چندین نکات جالبی را ارائه می دهد.

اولاً، به نظر می‌رسد که محیط تریلر سرنخ بزرگی درباره زمان و مکان ولورین مارول دارد. لوگان در بار پرنسس واقع در مادریپور در حال نوشیدن است (که ممکن است از سریال تلویزیونی مارول شاهین و سرباز زمستانی بشناسید) که می توانیم آن را از روی تابلوی بار و پوستر توریستی مادریپور ببینیم.

در Marvel Comics Presents Volume 1 #1 (1988)، ولورین هنگام شکار یک ارباب جنایتکار به نام Roche از بار پرنسس بازدید می کند. پس از پاک کردن کف بار با مجریان Roche – که در تلاش برای دریافت پول محافظت از صاحب بار O’Donnell هستند – Wolverine به نام “Patch” یکی از اعضای ثابت بار می شود و حتی برای مدتی مالک آن مشترک می شود. بار اساساً خانه لوگان دور از خانه در دوره ای بود که X-Men غیر فعال بودند. آیا گیمز Insomniac اشاره می کند که این زمانی است که قرار است ولورین مارول اتفاق بیفتد؟ آیا ما شاهد حمله لوگان به دنیای اموات جنایتکاران خواهیم بود؟ هر دو احتمال متمایز به نظر می رسند.

یکی دیگر از نکات پوستر Radio Lowtown 104.8 است. Lowtown ناحیه ای در Madipoor است، بنابراین Madipoor به عنوان یک محیط بسیار محتمل به نظر می رسد. همچنین ممکن است عدد 104.8 اشاره‌ای به Marvel Earth-1048 باشد، جهانی که مرد عنکبوتی مارول در آن قرار دارد. به نظر می رسد این نشان می دهد که بازی های مرد عنکبوتی Insomniac و Wolverine در یک جهان اتفاق می افتند، به این معنی که در آینده شاهد کراس اوورهای بالقوه خواهیم بود. این می تواند بسیار بزرگ باشد و به Insomniac اجازه می دهد تا پاسخی به دنیای سینمایی مارول بسازد که در دنباله های بی پایان و پر از داستان غرق نشده باشد.

ایستگاه رادیویی تنها شماره ای نیست که به نظر می رسد به یک کتاب کمیک خاص اشاره می کند. پلاک روی میله “HLK 181” نوشته شده است، که به نظر می رسد به The Incredible Hulk #18 اشاره دارد – که در آن ولورین ظاهر می شود. آیا این بدان معناست که ما می توانیم هالک را در ولورین مارول ببینیم؟ باز هم، ما قطعا امیدواریم.

اخبار Marvel’s Wolverine

یک بازی “فول سایز” با “لحن بالغ”
به گفته مدیر خلاق Marvel’s Wolverine، برایان هورتون، ماجراجویی مستقل جیمز “لوگان” هاولت در PS5 یک بازی با اندازه کامل با “لحن بالغ” خواهد بود. هورتون این را در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر تأیید کرد که آیا Wolverine در PS5 “بزرگ یا یک بازی [کوچکتر] در اندازه مایلز مورالس” خواهد بود.

پیشنهاد خرید: خرید دسته ps5

به کارگردانی مرد عنکبوتی: مایلز مورالس، رهبران خلاقانه است
در یک پست بلاگ پلی استیشن، استودیوی Insomniac نشان داد که Marvel’s Wolverine توسط برایان هورتون (کارگردان خلاق) و کامرون کریستین (کارگردان بازی) کارگردانی می شود که تلاش های خلاقانه Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را رهبری می کردند.

احترام به DNA با برداشتی تازه
استودیو Insomniac Games گفته است که در حالی که قصد دارد به «DNA» آنچه که Wolverine را محبوب می‌کند، احترام بگذارد، اما این استودیو یک چرخش تازه در Logan خواهد داشت.

همه چیز درباره Marvel's Wolverine PS5

همه چیز درباره Marvel’s Wolverine PS5

اینسومنیاک گیمز نوشت: «در چارچوب بازی‌های مرد عنکبوتی، هدف ما در اینجا نه تنها احترام به DNA چیزی است که این شخصیت را بسیار محبوب می‌کند، بلکه به دنبال فرصت‌هایی برای ایجاد احساس تازگی و انعکاس واقعی روح اینسومنیاک است». در یک پست وبلاگ پلی استیشن به گفته سازنده، علیرغم اینکه بازی Marvel’s Wolverine در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، از یک “روایت احساسی و گیم پلی پیشرفته” برخوردار است. امیدواریم جناس مورد نظر بوده باشد.

آنچه ما می خواهیم در Marvel’s Wolverine ببینیم

در آغوش گرفتن سمت تاریک ولورین
در حالی که مرد عنکبوتی مارول، مایلز مورالز، و مرد عنکبوتی 2 مارول مورد تحسین منتقدان قرار می گیرند، همه آنها روابط خانوادگی بسیار دوستانه ای دارند. این یک انتقاد نیست – به هر حال، مرد عنکبوتی، معروف است که یک «اسپایدی محله دوستانه» است، که به خاطر شیطنت‌های جوانی و کنایه‌های گستاخانه‌اش معروف است. لحن سبک تر به شخصیت می آید. با این حال، ولورین تماماً آفتاب و رنگین کمان نیست. داستان و شخصیت پردازی او، در مقایسه، بسیار تاریک است. داستان‌های ولورین مملو از اضطراب، خیانت، و اغلب خشونت‌های خونین است.

ما امیدواریم که Insomniac این سمت از Logan را در بازی Wolverine بررسی کند و تجربه بالغ‌تری نسبت به Spider-Man ارائه دهد. ما درخواست خشونت بی دلیل نداریم، اما فکر می کنیم لحن متفاوتی ضروری است. اگر می‌خواهید در پس‌زمینه‌ی ولورین (بسته به زمان تنظیم این بازی) بگردید، نمی‌توانید از لحظات تاریک‌تر گذشته لوگان دوری کنید. همچنین، قهرمان ما به سختی می تواند بدون ریختن حداقل مقداری خون، دشمنان را با چنگال های نمادین خود از بین ببرد. بدون کمی تاریکی، شما فقط سطح داستان او را – جناسی در نظر گرفته شده – خراش خواهید داد.

ظاهر دیگر قهرمانان مارول…
ما نمی‌خواهیم آن‌ها در کانون توجه قرار گیرند، اما خوب است که ببینیم اینسومنیاک از برخی دیگر از قهرمانان مارول در Wolverine به عنوان شخصیت‌های فرعی ظاهر می‌شود. جزئیات واقعاً به داستانی بستگی دارد که Insomniac می‌خواهد بگوید، اما امیدواریم که شاهد ساخت برخی از مردان ایکس از جمله Jean Grey، Professor X یا حتی Rogue باشیم.

… و شرورهای بدنام
ما در حال حاضر نمی دانیم که چه کسی به عنوان دشمن اصلی در Marvel’s Wolverine عمل خواهد کرد، اما شرورهای بدنام زیادی وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد – و تصور می کنیم برخی از آنها می توانند نقش های کوچکتری ظاهر شوند. امیدواریم بتوانیم شاهد نبرد لوگان با Sabertooth، Lady Deathstrike یا حتی Silver Samurai باشیم. یا، شاید، ما شاهد مبارزه او برای از بین بردن برنامه Weapon X باشیم که او را تحت آزمایش‌های دردناکی قرار داد که در وهله اول اسکلت معروف آدامانتیم را به او داد.

پیشنهاد خرید: خرید بازی fc24

دنیای بازی مارول
Insomniac کار بزرگی را در ایجاد محصولات مستقل انجام داده است که به ما امکان می دهد با انواع قهرمانان و تبهکاران از سرتاسر کمیک های مارول آشنا شویم. با این حال، اکنون که استودیو از مرد عنکبوتی فاصله می‌گیرد، این فرصت را دارد که تداوم مشترکی را به وجود آورد که می‌تواند بسیاری از مزایایی را که دنیای سینمایی مارول به آن می‌بالد، بدون نفخ ارائه دهد. این یک ایده وسوسه انگیز است، و ما دوست داریم ببینیم که داستان نویسان ماهر در Insomniac اگر تصمیم بگیرند این مسیر را طی کنند، چه چیزی به ذهنشان خطور می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 − یک =