آموزش, بازی ها, بلاگ

چطور در بازی highrise پولدار شویم

چطور در بازی highrise پولدار شویم

چطور در بازی highrise پولدار شویم : تخمین زده می شود که 5 میلیون کاربر ثبت نام شده در HighRise وجود دارد و در حال رشد است. و با چنین رشد عظیمی، نمی توان انکار کرد که اقتصاد درون بازی سر به فلک کشیده است. بازیکنانی که در سال 2015 ثبت نام کرده‌اند، از داشتن اقلام قدیمی‌تری که به قیمت ده‌ها هزار طلا به فروش می‌رسند، پاداش دریافت می‌کنند.

چطور در بازی highrise پولدار شویم ؟

به جرات می توان گفت که اقتصاد برای کسانی که به دنبال تولید مقداری طلا هستند قوی است. با تشکر از بازیکنانی که کمیسیون های هنری، مسابقات و گاهی اوقات تنبلی عمومی از سوی افرادی که ترجیح می دهند به جای کسب طلا، پول واقعی را برای طلا خرج کنند.

اگر شما هم مثل ما هستید و مشکل IRL بودن دارید؛ سپس این پست به شما کمک خواهد کرد. راه های زیادی برای به دست آوردن سریع طلای HighRise بدون نیاز به صرف پول وجود دارد. در اینجا نحوه

کارهای روزانه را برای SkyPass انجام دهید

چطور در بازی highrise پولدار شویم

چطور در بازی highrise پولدار شویم

جوایز SkyPass وظایف روزانه را برای امتیاز به شما می دهد. پس از جمع آوری امتیاز کافی، می توانید آیتم های انحصاری کسب کنید. برای تبدیل شدن به SkyPass+ نیز لزوماً نیازی به خرج کردن پول ندارید. به سادگی پاداش اقلام رایگان را انجام دهید و آنها را به طلا بفروشید.

نکته حرفه ای: می توانید برخی از آیتم های حماسی را از SkyPass+ Rewards در BlackMarket خریداری کنید و معمولاً با قیمت کمتر از 1000 طلا ارسال می شوند. خیلی بعید است که این اقلام ارزش خود را از دست بدهند.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

اگر SkyPass+ را مادام العمر می‌خواهید، می‌توانید NFT HighRise را از ImmutableX خریداری کنید. با اتصال حساب خود به کیف پول اتریوم و داشتن NFT؛ شما SkyPass+ برای همیشه و سایر مشوق ها را دریافت خواهید کرد. اگر بخواهید مقداری پول نقد کنید می تواند ارزشش را داشته باشد.

تجارت

چطور در بازی highrise پولدار شویم

چطور در بازی highrise پولدار شویم

ماتریالیسم در HighRise، چه دیجیتال یا غیر دیجیتال، توسط بازیکنانی که اقلام معامله می کنند هدایت می شود. ارزش برخی از اقلام بیشتر از موارد دیگر است که در آینده نزدیک درباره آنها به همراه استراتژی های مختلف معاملاتی برای جمع آوری ثروت در بازی پست خواهیم کرد.

اگر تازه شروع کرده اید و مواردی دارید؛ بهترین استراتژی این است که به سادگی با بازیکنانی که برای مدتی HighRise بازی می کنند دوست شوید. یکی از اشکالاتی که اغلب جواب می دهد این است که یک دوست شما را در مقابل بازیکنان سطح بالا به دلیل اینکه «بیش از حد ضعیف» هستید که نمی توانید هر چیزی را بپردازید، قلدری می کند. از اینکه چه تعداد از بازیکنان سخاوتمند به شما طلا یا آیتم هایی می دهند تعجب خواهید کرد، فقط به این دلیل که تازه وارد بازی شده اید.

هنگامی که اقلام مناسبی دارید، آنها را با اقلام بهتر معامله کنید. هشتگ ها را در HighRise جستجو کنید تا ارزش واقعی اقلام را بیابید و از ویترین فروشگاه همراه با BlackMarket برای فروش اقلام خود استفاده کنید. دوباره، در آینده، یک پست کامل در مورد استراتژی های معاملاتی مختلف که در HighRise کار می کنند، خواهم گذاشت.

تبلیغات را بچرخانید و تماشا کنید

چطور در بازی highrise پولدار شویم

چطور در بازی highrise پولدار شویم

اگر هر روز HighRise بازی می کنید، می توانید تبلیغات رایگان HighRise Gold را تماشا کنید. این کار وقت گیر و خسته کننده است اما راه هایی برای خودکار کردن این کار وجود دارد.

ابتدا چیزی به نام BlueStacks 5 را دانلود کنید. این یک موبایل شبیه سازی شده برای رایانه های شخصی است. پس از نصب، HighRise را دانلود کرده و وارد حساب خود شوید. در BlueStacks ابزاری به نام “ماکرو” وجود دارد که می تواند وظایف را در رایانه شما خودکار کند. به عنوان مثال، می توانید یک ماکرو برای HighRise ایجاد کنید که می توانید هر روز آن را اجرا کنید و همه تبلیغات را برای شما تماشا می کند. پس از اتمام یک تبلیغ، به تبلیغ بعدی منتقل می شود. شما نیازی به انجام هیچ کاری نخواهید داشت و برای انجام هیچ کاری حباب های رایگان، طلای مجانی و توکن های اسپین رایگان دریافت خواهید کرد!

کلاهبرداری (در واقع این کار را انجام ندهید)

باور کنی یا نه؛ کلاهبرداری بخش بزرگی از هر اقتصادی است. افراد زیادی هستند که مشکلی برای کلاهبرداری از افراد دیگر با پول یا اقلام ندارند. این اشتباه است.

پیشنهاد خرید: خرید دسته ps5

از بازیکنانی که وانمود می‌کنند عاشق بازیکن دیگری می‌شوند تا به حساب خود دسترسی پیدا کنند، یا به سادگی قول می‌دهند که برای رمز عبور شما طلا بدهند. انواع کلاهبرداری وجود دارد و به من اعتماد کنید، من چیزهای زیادی دیده ام. حتی ممکن است یک پست کامل انجام دهم که به شما بگویم چگونه مردم کلاهبرداری می کنند تا کلاهبرداری برای شما اتفاق نیفتد.

رسانه های اجتماعی خود را بفروشید

HighRise تقریباً مانند یک بازی دوستیابی نوجوانان رفتار می شود. البته همه کسانی که خلاف این را می گویند. بیایید با آن روبرو شویم: مردم شروع به بازی HighRise کردند زیرا حوصله شان سر رفته بود و شاید حتی تنها بودند. سپس پس از مدتی، بازیکنان خود را در حال ایجاد ارتباط واقعی با سایر بازیکنان HighRise یافتند.

اگر کسی می‌خواهد شما را بهتر بشناسد، به سادگی رسانه‌های اجتماعی خود را برای طلا به او پیشنهاد دهید. شاید به نظر نرسد که مردم برای چنین چیزی پول پرداخت کنند، اما تعجب خواهید کرد.

و به جرأت می گویم؛ برخی از افراد حتی تا آنجا پیش رفته اند که OnlyFans خود را در HighRise بفروشند. البته، نیازی به ارسال هیچ عکس تحریک آمیزی ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یک فرد مشتاق است که کمی همنشینی می خواهد. و علاوه بر این، چقدر خنده دار خواهد بود اگر کسی برای OnlyFans شما فقط برای یافتن نسخه پیکسلی آواتار HighRise شما پول بپردازد؟

کمیسیون های هنری

هنرمندان زیادی در HighRise وجود دارند که آواتار شما را برای طلا ترسیم می کنند. این برای افرادی که روی هنرمند شدن کار می‌کنند یا می‌خواهند روزی یک بازی برای خودشان بسازند عالی است.

در واقع، HighRise به کاربران اجازه می‌دهد تا ایده‌هایی را ارسال کنند که واقعاً در بازی از آنها استفاده می‌کنند. یه جورایی باحاله و فرضاً، اگر پیشنهادات شما پذیرفته شود و آیتم‌های شما به یک چنگ زدن برجسته تبدیل شود. سپس بخشی از هر فردی که برای آن چنگ زدن ویژه می چرخد، به دست خواهید آورد. سودآور به نظر می رسد.

 Join a Crew

پول در بازی highrise

پول در بازی highrise

با ملحق شدن به خدمه ای مانند من به نام PandaGang، می توانید به ما کمک کنید تا در رویدادها بلیط کسب کنیم و حتی برای همه اعضای خدمه خود مسابقات برگزار می کنیم. بهترین بخش این است که بازیکنان خدمه ما طلا می خرند که جعبه هایی را برای ما به ارمغان می آورد که می توانیم برای موارد بیشتر باز کنیم!

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

بازیکنانی که بخشی از یک خدمه خوب هستند، اعضایی خواهند داشت که طلا را به صورت نقدی خریداری می کنند. و هر عضوی در آن خدمه یک “جعبه خدمه” به دست خواهد آورد که حاوی طلای بیشتری است. این یک راه رایگان و سریع برای کسب طلا در HighRise است.

بهترین کار برای پیدا کردن یک خدمه خوب که شما را بخواهد این است که یک رویداد سخت داشته باشید. هرچه بلیط های بیشتری کسب کنید، شانس بیشتری برای پذیرش در یک خدمه مناسب خواهید داشت. از بلیط هایی که پس از هر رویداد به دست آورده اید اسکرین شات بگیرید. این اطلاعات برای صاحبان خدمه ارزشمند است.

مسابقات HighRise را انجام دهید

در بازی highrise پگونه پول به دست آوریم

در بازی highrise پگونه پول به دست آوریم

شخصی در HighRise همیشه در حال اجرای یک مسابقه یا جایزه است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که #رایگان یا #مسابقه را جستجو کنید. وقتی می گویم افراد زیادی مسابقه می دهند، منظورم هزاران نفر در روز است.

من مطمئن هستم که شما همیشه کاربران پرطرفدار را در صفحه اصلی مشاهده می کنید. همه کاربران پرطرفدار مسابقات را برگزار می کنند زیرا الگوریتم درون HighRise فقط به بازیکنان بر اساس میزان لایک ها و نظراتی که روی پست ها می گیرند جایزه می دهد. به همین دلیل است که می توانید به راحتی و با نظر دادن در مسابقات برنده شوید و اصلاً زمان زیادی نمی برد.

خدمات ارائه دهد

در مورد اینکه مایلید برای طلا کار کنید تبلیغ کنید. عجیب به نظر می رسد، اما در اینجا چند ایده متفکرانه وجود دارد. مردم می توانند برای تبلیغ در نمایه شما به شما طلا بپردازند. یا از مردم بخواهید به شما طلا بدهند تا دوست پسر یا دوست دختر آنها باشید. یا می‌توانید در TikTok و غیره برای طلای HighRise فریاد بزنید. امکانات بی پایان هستند.

ارتباط خوبی با نخبگان داشته باشید

چطور در بازی highrise پولدار شویم

چطور در بازی highrise پولدار شویم

گاهی اوقات دوستی با افراد مناسب کمک می کند. منظور ما از حق، سخاوتمند است. و تعداد زیادی سخاوتمند در HighRise وجود دارد. شما فقط باید آنها را ملاقات کنید! در واقع، من گاهی اوقات بسیار سخاوتمند هستم. اما شما واقعاً باید من را در تمام شبکه های اجتماعی من دنبال کنید و اگر هدیه می خواهید به من پیام دهید!

و همین است. امیدواریم این پست به شما کمک کند تا به آیتم رویایی خود در HighRise برسید زیرا کسب طلای HighRise واقعاً خیلی سخت نیست. در واقع، گاهی اوقات فقط درخواست از مردم برای هدیه دادن به شما در بیشتر مواقع کارساز است.

پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5 edge

این نقل قول وجود دارد که من دوست دارم. به این صورت است: «بسیاری از مردم پولی را که به دست آورده اند خرج می کنند. برای خرید چیزهایی که نمی خواهند؛ برای تحت تاثیر قرار دادن افرادی که دوست ندارند.” به طور خلاصه این HighRise است. این دیوانه است.

7 فکر در مورد “ چطور در بازی highrise پولدار شویم

  1. نرگس گفت:

    سلام ، شما جزو پولدار ها هستید ؟ میشه یکم بهم گلد بدید.🙂🥲

    1. Nazanin Savadinezhad گفت:

      من خودم گدام

      1. .. گفت:

        سلام به هیج وجه این بازی مسخره رو نصب نکنید من ۲ سال کار کردم زحمت کشیدم و یک فرد د…یو…س اومد اکانتم رو هک کرد هک کردن این بازی سادس من هم رمز عبور سخت و قفل ایمنی گذاشتم و اکانتی که توش ۲ ریلکس ۱ رست مو ۵ کایی و لب عنکبوتی و ۱۸ گلدم به درک واصل شد و کلی عصبانی شدم گریه کردم ولی هواستون باشه زخمت نکشید پاک کنید من ملیونر بودم اومد اکانتمو هک کرد این بازی ها واقعا لیاقت هزینه دوست یابی نداره اسکمر ها هستن و یک اسکمر حرفه ای با کد نویسی رمز عبورتون رو در میاره بعد اکانتتون رو هک میکنه و به اکانت اصلیش انتقال میده از من نصیحت

        1. سوین گفت:

          دقیقا منم یه سال زحمت کشیدم اخرش اکانتمو دزدیدن🥲

    2. ریحانه گفت:

      سلامی برای پولدار شدن برید تو قسمت آواتار خرید یک دنس که با حباب است بخرید اگه ندارید یه اکانت الکی بزنید و حباب بدست بیارید و دنس بخرید باید کلی صبرکنید شاید 5تا6ماه وبعد با قیمت زیاد بفروشیدو کلی گلد بدست میارید میتونید لباس بمیرید وبعد بزارید بازم مدت زمان بیشتری بره بفروشید اکانت زیاد بزنی اکاتت قفل میشه و فقیری کنی بن میشی

  2. جمونگ گفت:

    منو فالو کنید
    pipipipipisi
    باتشکر از سایت خوبتون

  3. گلددد گفت:

    گلد میشع بدی؟ ✨

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *