آموزش, بازی ها, بلاگ

چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم

چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم

چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم ؟ شما نمیتوانید با دوستانتان آنلاین بازی کنید ولی میتوانید با روش هایی با یکدیگر کنار همدیگر آنلاین بازی کنید. سال‌هاست که Minecraft به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی جهان شناخته می‌شود. در حالی که بسیاری ممکن است فکر کنند که این به دلیل ویژگی‌های گسترده و امکانات به ظاهر بی‌پایان در تک‌نفره است، یکی از دلایل اصلی که ما بازی میخوایم بکنیم بخاطر دوستانمان هست که در پایین به چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم اشاره کامل کرده ایم.

چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم ؟

بازی تک‌نفره Minecraft مطمئناً عالی است، با این حال، می‌توان تجربه گیم‌پلی خود را به سادگی با بازی چند نفره با دیگران گسترش داد. راه‌های زیادی برای بازی با دوستان وجود دارد، از جمله سرورهای LAN که به شما امکان می‌دهند با بازیکنانی که در اینترنت مشابه شما هستند ارتباط برقرار کنید، Realms که به شما امکان می‌دهد در سراسر جهان بازی کنید، و سرورهایی که محبوب‌ترین گزینه هستند.

به شما امکان می دهد Minecraft مود شده را با دوستان خود بازی کنید. ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید Minecraft را به صورت آنلاین بازی کنید و کدام گزینه برای شما بهترین است. به همین دلیل است که در این راهنما راه‌های مختلف اتصال و بازی با هم را بررسی می‌کنیم. و ما در پایین تمام راه های موجود درباره چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم رو به شما ارایه دادیم.

چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم

چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم

چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم

1. Minecraft را خریداری کنید
برای بازی آنلاین به یک نسخه قانونی از Minecraft نیاز دارید. می توانید آن را از وب سایت رسمی Minecraft (minecraft.net) خریداری کنید یا از سایت یانگ سنتر اکانت قانونی minecraft رو خریداری کنید..

2. یک حساب Minecraft ایجاد کنید
یک حساب کاربری با ایمیل و رمز عبور خود راه اندازی کنید. این به شما امکان می دهد وارد سرورهای Minecraft شوید.

3. به یک سرور Minecraft بپیوندید
هزاران سرور عمومی Minecraft وجود دارد که می توانید به آنها بپیوندید. برخی توسط توسعه دهندگان بازی و برخی دیگر توسط انجمن اجرا می شوند. آدرس‌های IP محبوب سرور برای امتحان عبارتند از:

– minecraft.net
hypixel.net
– mineplex.com

برای عضویت، باید آدرس IP سرور را در مشتری Minecraft خود وارد کنید.

4. به سرور متصل شوید
پس از ورود به Minecraft، روی دکمه “Multiplayer” و سپس “Add Server” کلیک کنید، آدرس IP را وارد کنید و روی “Join Server” کلیک کنید.

5. با دوستان بازی کنید
اگر می‌خواهید منحصراً با دوستانتان بازی کنید، یکی از شما می‌تواند سرور Minecraft خود را میزبانی کند که دیگران می‌توانند با استفاده از آدرس IP شما به آن متصل شوند.

تعدادی نکته:

  1. – از وب سایت های مرورگر سرور برای یافتن سرورهایی با سبک های گیم پلی دلخواه خود (بقا، خلاقیت، مینی بازی ها و غیره) استفاده کنید.
  2. – مطمئن شوید که اتصال اینترنتی خوبی برای بازی آنلاین روان دارید.
چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم

چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم

آنلاین بازی کردن بازی LAN

نحوه پیوستن به دنیای LAN در Minecraft

در Minecraft شما این امکان را دارید که از طریق LAN با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. این فقط برای سایرین در شبکه محلی شما قابل دسترسی خواهد بود. به عنوان مثال، اگر دوست شما در خانه شما است و به وای فای شما متصل است، می توانید یک دنیای LAN برای پیوستن ایجاد کنید.

چگونه یک LAN بسازیم

  • Minecraft را باز کنید و به دنیای تک نفره خود بپیوندید.
  • کلید فرار را فشار دهید تا منوی بازی شما باز شود.
  • “Open to LAN” را فشار دهید، سپس انتخاب کنید که آیا می خواهید تقلب ها را مجاز کنید و چه حالت بازی را می خواهید سایر کاربران داشته باشند، سپس “Start LAN World” را فشار دهید.

نحوه پیوستن به LAN

  • در Minecraft، روی زبانه “Multiplayer” کلیک کنید.
  • به انتهای لیست بروید، باید پیامی را مشاهده کنید که می گوید «Scanning for games on your local network».
  • هنگامی که جهان را پیدا کرد، لیستی به نام “LAN World” با نام کاربری دوستان خود و نام جهانی زیر آن را مشاهده خواهید کرد.
  • برای پیوستن روی آن دوبار کلیک کنید، یا آن را انتخاب کنید و “پیوستن به سرور” را فشار دهید

چگونه یک سرور Minecraft برای دوستان بسازیم

در ادامه چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم میپردازیم به ساخت سرور :داشتن سرور Minecraft یکی از بهترین راه‌ها برای ارتباط شما و دوستانتان با یکدیگر از طریق Minecraft است. داشتن سرور شخصی شما به چند دلیل در بالای گزینه های دیگر قرار می گیرد: می توانید آن را روی هر نسخه ای از Minecraft تنظیم کنید، می توانید آن را از Vanilla تغییر دهید، و سرورها تعداد بازیکنانی را که می توانند ملحق شوند محدود نمی کنند (البته، بسته به تعداد بازیکنان آنلاینی که می خواهید به یک سرور قدرتمند نیاز دارید.) بازی Minecraft Java Edition با دوستان در یک سرور مود شده یکی از انعطاف پذیرترین و سرگرم کننده ترین راه ها برای لذت بردن از بازی است.

به خاطر داشته باشید که نمی توانید به سرور Bedrock Edition خارج از Xbox، PS4، Nintendo Switch یا هر پلتفرم مشابه دیگری بپیوندید. فقط از طریق رایانه شخصی (ویندوز 10 نسخه)، IOS، و اندروید قابل اتصال است.

چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم

چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم

دستورالعمل های ایجاد یک سرور به سمت ایجاد یک سرور از طریق میزبانی Apex هدایت می شود. شما همچنین می‌توانید یکی از آن‌ها را در رایانه خانگی خود ایجاد کنید، اما این توصیه نمی‌شود، زیرا عوامل زیادی در داشتن سرور نقش دارند، مانند حفاظت از DDoS، آپتایم 24/7، پشتیبانی و غیره. همه اینها توسط Apex ارائه می‌شوند.

سخن نهایی درباره چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم

در پایان مقاله چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم به چند نکته اشاره کنیم: در حالی که راه اندازی برای بازی آنلاین در ابتدا نیاز به چند مرحله مانند خرید بازی، ایجاد یک حساب کاربری، و یافتن آدرس IP سرور دارد، اما ارزش آن را دارد. انجمن آنلاین Minecraft به طرز باورنکردنی فعال است و از بازیکنان جدید استقبال می کند. فقط حتما قوانین و اخلاق سرور را رعایت کنید.

ما سعی کردیم در مقاله چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم به طور کامل نیاز شما را برطرف کنیم. بنابراین، چه بخواهید با دوستانتان چالش‌های دلهره‌آور بقا را انجام دهید، در ساخت‌های تخیلی وحشیانه کاوش کنید، یا در بازی‌ها و مسابقات دیوانه‌وار ساخته شده توسط بازیکنان شرکت کنید، حالت آنلاین به شما امکان می‌دهد تا پتانسیل کامل همکاری و اجتماعی Minecraft را تجربه کنید. با بسیاری از سرورهای عمومی و خصوصی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید،

مطمئناً فضاهای آنلاین عالی را برای افزایش ماجراجویی های Minecraft خود پیدا خواهید کرد. آنلاین شوید و ببینید در کنار جامعه جهانی Minecraft چه چیزی می توانید بسازید، کاوش کنید و به انجام برسانید!

امیدواریم نهایت استفاده را از مقاله چگونه در ماینکرافت آنلاین بازی کنیم کرده باشید هر سوالی دارید در دیدگاه ها با ما در ارتباط بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شش =