بلاگ

کالاف دیوتی موبایل کی عرضه میشود؟

کالاف دیوتی موبایل

کمپانی های عرضه کننده کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل یک پروژه مشترک بین دو کمپانی اکتیویژن و شرکت چینی تنسنت است که سهام سازندگان دو بازی شناخته شده فورتنایت و پابجی را در اختیار دارند.

ویژگی های بازی کالاف دیوتی موبایل نسخه های قبل

در ادامه مقاله و قبل از دادن اطلاعات در مورد تاریخ انتشار سیزن جدید، لیست مختصری در مورد اطلاعات مرتبط با بازی و ویژگی های این گیم در سیزن های قبلی را در اختیارتان قرار خواهیم داد تا اگر تا به حال سراغ نسخه موبایلی این بازی مهیج نرفته اید برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید.

حالت های بازی

پنج حالت دارد که در آن شما می توانید کاراکترهای معروف بازی مثل مکتاویش و گوست را آزاد کنید.

حالت های بازی در این نسخه عبازتند از: Free-For-All ، Domination ، Frontline ، هارد پوینت و دث مچ که از همان ابتدای عرضه قابل بازی هستند. همچنین ، دو حالت مختلف دیگر نیز جهت کنترل بهتر بازی وجود دارد. حالت Advanced و  کنترل ساده.

حالت Advanced

در حالت Advanced، گزینه های بیشتری برای کنترل به عنوان مثال HUD در اختیار شما قرار میگیرد؛ در این حالت شما می توانید با زدن روی مفاصل کاراکتر به دشمن شلیک کنید و دکمه جداگانه ای برای این کار وجود ندارد.

کنترل ساده

در این حالت شما تنها کافی است بر روی دشمنان و کاراکترهای هدف خود نشانه گیری کنید تا خود بازی کار شلیک کردن را برایتان انجام دهد.

در این حالت از بازی، عمل تیراندازی توسط هوش مصنوعی انجام میشود که مخصوص افرادی است که که نمیتوانند با استفاده از دکمه های مجازی نمایشگر گوشی خود بازی را انجام دهند.

 

کالاف دیوتی موبایل کی عرضه میشود؟

تعداد نقشه ها

در کالاف دیوتی موبایل، صد بازیکن برای بقا با یکدیگر میجنگند. همچنین شامل نقشه مخصوص به خود و همچنین وسایل نقلیه مختلف است که با آن می توانید هر کجا که دلتان خواست بروید و بازی را زیر و رو کنید!

این بازی، از تعدای نقشه پشتیبانی میکند. در نسخه های قبلی بازی، نقشه هایی همچون کیل هاوس از مدرن فایر 1، کراس فایر، کرش، نقشه Range بلک آپس 1 و standoff  از بلک آپس 2 و بلک آپس 3 وجود دارند.

قابلیت شخصی سازی اسلحه

همچنین اسلحه ها قابلیت شخصی سازی دارند و پوسته های مختلفی برای کارکترها در دسترس است.

اسلحه های قدرتمند در کالاف دیوتی موبایل!

L-CAR 9

یک سلاح کمری اتوماتیک است که برای اولین بار در بلک آپس 3 آن را مشاهده کرده بودید ور فصل ششم آن نیز آپدیت سده و قدرت بیشتری دارد. ظرفیتی بالا و داری قدرت آسیب رسانی بالاست که مخصوص بازی های نزدیک برد است؛ تحرک کمتری دارد؛ اما در عوض آسیب بیشتری را به دشمنان وارد میکند.

KSP-45

سرعت شلیک کمی دارد؛ اما قدرت آسیب رسانی آن بالاست و برای مبارزات نزدیک برد و میان برد بسیار مناسب است. این سلاح قدرتمند را میتوانید در مرحله 21 بتل پس به آن دست یابید.  این سلاح همچنین پرش کمی دارد و به راحتی میتوانید بر آن مسلط شوید.

افزایش کیفیت سلاح ها

در نسخه های بالاتر بازی نسخه موبایل کالاف، عملکرد اسلحه های میان برد با سرعت شلیک متوسط بهتر شده است تا بازیکنان راحت تر بتوانند از آن ها استفاده کنند.

افزایش تحرک اسلحه ها

همچنین در سیزن های جلوتر بازی، قدرت تحرک سلاح ها افزایش یافته است؛ هز چند اسلحه هایی که سرعت شلیک پایین و یا متوسط دارند از قدرت آسیب رسان بیشتری برخوردار هستند.

برای خرید اشتراک پلاس اکسترا به سایت مراجعه کنید.

 مبارزات هوایی!

در بازی کالاف دیوتی موبایل و در نسخه ششم آن همچنین میتوانید در مین ابرها و آسمان ها با رقبا و دشمنان خود به رقابت و نبرد بپردازید و عرصه نبرد را از زمین فراتر ببرید!

اسلحه های ضد هوایی!

همچنین شاهد اضافه شدن اسلحه های ضد هوایی هستیم که در اطراف نقشه اسقرار یافته اند. هر ضد هوایی چهار موشک دارد. و بعد از اینک تما موشک ها را پرتاب کنید، ضدهوایی ها خود به خود نابود میشوند.

زمان انتشار نسخه جدید بازی کالاف دیوتی موبایل

در سطرهای بالایی مقاله با برخی از ویژگی های سیزن های قدیمی کالاف موبایل آشنا شدید. همان طور که می دانید، سیزن 1 بازی کالاف دیوتی موبایل در تاریخ 9 مهر ماه 1398 و بر روی دو نسخه اندروید و IOS در دسترس قرار گرفت و فصل ششم آن نیز به تازگی و در تاریخ 10 تیر 1401 در دسترس گیمرها قرار داده شد.

اکنون به تازگی اخباری از سوی کمپانی انتشار یافته است. به گفته استفانی اسنودن، مدیر کمپانی قرار است به زودی کالاف دیوتی وارزون موبایل، تریلری را از  کالاف دیوتی وارزون منتشر کند که این رویداد از تاریخ 24 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

طبق شایعات، پروسه ساخت کالاف دیوتی موبایل وارزون تقریبا تمام شده و به زودی در اختیار علاقه مندان و بازیکنان اندروید و iOS قرار خواهد گرفت.

سخن آخر

در این مقاله با خلاصه ای از ویژگی های بازی کالاف دیوتی موبایل در نسخه های پیشین و همچنین زمان عرضه کالاف جدیید اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تا به حال به سراغ بازی کالاف موبایل نرفته اید، اطلاعات ارائه شده در مورد نسخه های قبلی بازی میتواند برایتان مفید باشد و حتی اگر اهل بازی نیستید شما را ترغیب به انجام این بازی کند و به مرور زمان شما را در زمره گیمرهای حرفه ای قرار دهد.

تریلر نسخه جدید بازی با نام کالاف وارزون موبایل هم به زودی قرار است از تریلر جدید بازی رونمایی کند و  علاقه مندان و گیمرهای حرفه ای بازی کلاف دیوتی موبایل را هیجان زده تر کند.

برای خرید گیفت کارت به سایت یانگ سنتر مراجعه کرده و بعد از انتخاب مبلغ مد نظرف خرید خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهید، اکانت خود را شارژ کنید و از انجام بازی های آنلاین با دوستان خود لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 2 =