بلاگ

کدام نوع پلی استیشن 4 بهتر است؟

انواع پلی استیشن 4

 

کسانی که قصد داشته باشند از کنسول پلی استیشن 4 برای بازی های کامپیوتری استفاده کنند باید از این موضوع مطلع شوند که کدام نوع پلی استیشن 4 بهتر است؟ زیرا انواع پلی استیشن 4 دارای شرایط مختلفی هستند که هر یک از انواع آن از ویژگی های مربوط به خود برخوردار هستند و شرایط گوناگونی دارند.

لازم به ذکر است که برخی از انواع کنسول پلی استیشن 4 در مقایسه با برخی دیگر از انواع آن گزینه بهتری محسوب می شود و شریط ایده آل تری دارد.

به همین دلیل برای کسب اطلاع بیشتر شما عزیزان در خصوص این کنسول ها قصد داریم که به بررسی انواع کنسول پلی استیشن 4 بپردازیم.

انواع کنسول پلی استیشن 4

  • Ps4 pro
  • Ps4 اسلیم
  • Ps4 معمولی

 

ویژگی های پلی استیشن ps4 pro

پلی استیشن 4 پرو در واقع تنها مدل پلی استیشن است که از بازی ها با رزولوشن  4K پشتیبانی می کند.  اما با این وجود کسانی که برای دریافت رزلوشن 4K تلویزیونی با این قابلیت ندارند نیز می توانند از کیفیت بالای تصویر با این کنسول بهره مند گردند.

پلی استیشن 4 پرو در مقایسه با نسل های قدیمی تر پلی استیشن از ویژگی های زیاد  دیگری نیز برخوردار است که این ویژگی ها از قبیل زیر می باشند:

  • ایجاد صدا و حرارت کمتر
  • پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی
  • برخوردار بودن از درگاه دوربین
  • پشتیبانی از hdr
  • خروجی آنالوگ
  • قابلیت استفاده از هارد اکسترنال در این کنسول
  • امکان استفاده از دسته هایی که دارای طراحی جدید هستند
  • امکان استفاده از جک هدفون

 

ویژگی های ps4 اسلیم

پلی استیشن اسلیم 4 در واقع کنسولی است که کوچک تر و ارزان تر از سایر نسخه ها است و در مقایسه با نسخه اصلی از طول عمر بیشتری برخوردار است. در واقع این کنسول با نسخه اصلی پلی استیشن 4 یکسان است اما حافظه بیشتری دارد که از 500 گیگابایت الی یک ترابایت را پشتیبانی می کند و حجم آن نیز کمتر است.

کنسول اسلیم در مقایسه با انواع دیگر از مصرف انرژی کمتری برخوردار است و به میزان 52 درصد از مصرف انرژی را کاهش می دهد.

از آنجایی که این کنسول در مقایسه با مدل های دیگر دارای پوشش و بدنه مات است، تمیز کردن آن بسیار راحت تر می شود.

جدا کردن حافظه از این دستگاه و ایجاد تغییر در آن بسیار آسان تر و راحت تر است.

 

ویژگی های ps4 معمولی

پلی استیشن 4 معمولی در مقایسه با پلی استیشن اسلیم دارای ابعاد بزرگ تری است و در حدود نیم کیلو وزن بیشتری در مقایسه با پلی استیشن اسلیم دارد. در پلی استیشن 4 معمولی از پورت اپتیکال حمایت می کند و از طریق این کابل می توان صدای دیجیتال را به تلویزیون و سیستم صوتی منتقل کرد. مصرف انرژی برق در کنسول پلی استیشن 4 معمولی در حدود 250 وات است.

 

کدام نوع پلی استیشن 4 بهتر است؟

با توجه به ویژگی ها و موارد ذکر شده در فوق می توان در رابطه با اینکه کدام نوع پلی استیشن 4 بهتر است، اشاره کرد که در بین این کنسول ها، پلی استیشن 4 پرو از شرایط بهتری برخوردار است و کسانی که قصد داشته باشند از بهترین ویژگی ها و شرایط یک کنسول پلی استیشن بهره مند شوند با انتخاب این نوع کنسول شرایط ایده آل تری خواهند داشت و می توانند از جدیدترین قابلیت های کنسول پلی استیشن 4 بهره مند شوند.

اما در کل باید به این مساله نیز اشاره کنیم که انتخاب بهترین کنسول از بین این موارد به شرایط افراد نیز بستگی دارد و می تواند بر اساس شرایط هر کسی متفاوت باشد.

با این وجود می توان به این نتیجه رسید که انواع دیگر پلی استیشن 4 نیز در جایگاه خود و با در نظر گرفتن شرایط افراد می توانند به عنوان بهترین پلی استیشن 4 در نظر گرفته شوند.

بخش پایانی

با در نظر گرفتن مسائل مطرح شده در رابطه با اینکه کدام نوع پلی استیشن 4 بهتر است؟ می توانید برای خرید کنسول پلی استیشن مورد نظر خود اقدام کنید و شرایط ایده آلی داشته باشید.

در صورت تمایل برای خرید لوازم جانبی این کنسول، می توانید آنها را از فروشگاه یانگ سنتر به شکل اینترنتی تهیه نمایید .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *