اخبار, بلاگ

جزئیات جدیدی از Alan Wake 2 فاش شد

جزئیات جدیدی از Alan Wake 2 فاش شد

Alan Wake 2 در نمایشگاه اخیر پلی استیشن به نمایش گذاشته شد و تصاویر و گیم پلی خیره کننده ای را به نمایش گذاشت. Remedy Entertainment سرانجام پس از 13 سال دنباله بازی ترسناک روانشناختی خود را منتشر کرد. برداشت های اولیه از عنوان امیدوارکننده به نظر می رسد و جزئیات بیشتری فاش شده است.

جزئیات جدید Alan Wake 2 در ویدیوی BTS فاش شد

ویدئوی جدیدی که در کانال رسمی Remedy در یوتیوب منتشر شده است، شخصیت جدید ساگا اندرسون را معرفی می کند. این بار این عنوان دارای دو شخصیت قابل بازی، خود آلن ویک و ساگا خواهد بود. Saga در منطقه برایت فالز و یک مامور FBI نسبتاً جدید است. او یک کارآگاه ماهر است که به خاطر توانایی خود شناخته شده است.

علاوه بر این، هر شخصیت سبک و حالت خاص خود را دارد. 2 کمپین مختلف برای 2 شخصیت با 2 جهان برای کاوش وجود خواهد داشت. در اولین آلن ویک، از نظر اکتشاف کاملاً محدود بودید. با این حال، در ادامه می‌توانید در اطراف پرسه بزنید و مناطق و مکان‌ها را کشف کنید.

همینطور می توانید بازی را از سایت یانگ سنتر پیش خرید کنید:            خرید اکانت قانونی Alan Wake 2

این بازی با استفاده از گرافیک فوق العاده خود تمام محیط بازی را واقع گرایانه ساخته است. به عنوان مثال، درختانی از Pacific Northwest با اسکن آنها در زندگی واقعی به بازی اضافه شده اند. این نه تنها محیط را واقع‌گرایانه می‌کند، بلکه حس غوطه‌وری را نیز به شما می‌دهد که معمولاً آن را در خیلی از بازی ها حس نمی‌کنید.

گیم‌پلی و تصاویری که تاکنون دیده‌ایم نوید می‌دهند که Alan Wake 2 به خوبی نیاز های و خواسته های گیمر ها را برطرف خواهد کرد. همه ما برای آن هیجان زده ایم و نمی توانیم منتظر باشیم تا Remedy سرانجام تاریخ انتشار را اعلام کند. اما در حال حاضر، گزارش ها حاکی از آن است که در سال 2023 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد جزئیات جدید Alan Wake 2 چیست؟ در نظرات پایین به ما اطلاع دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 7 =