بلاگ

همه چیز درباره Ghost of Tsushima: Director’s Cut


Ghost of Tsushima: Director’s Cut ترکیبی جالب از محتوای جدید را به بازیکنانی که به ماجراجویی حماسی Sucker Punch
باز می گردند ارائه می دهد و همچنین یک بسته قوی تر برای تازه واردان در PS4 و PS5 ارائه می دهد. معرفی یک داستان جدید که در یک جزیره کاملا جدید اتفاق می افتد ، همراه با به روزرسانی کیفیت زندگی ، ویژگی های خاص PS5 و محتوای جدید برای حالت شگفت آور چند نفره Ghost Legends ، Director’s Cut فرصت زیادی دارد تا یک سفر بازگشت به Tsushima را به نظر برسد که ارزش آن را دارد .

برای اینکه کمی بیشتر در مورد آنچه بازیکنان انتظار دارند بیشتر بدانید
، من با خلاق و مدیر هنری جیسون کانل و نویسنده ارشد پاتریک داونز در مورد اینکه چه به روزرسانی های گیم پلی بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند ، اینکه چگونه Iki Island به تیم اجازه می دهد مضامین و ایده های جدید را کشف کند و چگونه جدید صحبت کردم. محتوا هم منافع تیم را منعکس می کند و هم بازیکنان درخواست کرده اند.


موارد اضافه شده گیم پلی کارگردان

گسترش Iki Island در ابتدای عمل دوم داستان اصلی و در هر مرحله بعد از آن برای بازیکنان قابل دسترسی خواهد بود
، به این معنی که بازیکنانی که ممکن است در بازی سال گذشته بازی را شکست داده باشند نیز می توانند وارد بازی شوند. کانل توضیح داد که چگونه تیم می خواست
اطمینان حاصل کند که ، در هر نقطه ای که تصمیم بگیرید به Iki بروید ، Ghost of Tsushima مطمئن خواهد شد که چالش آن برای پیشرفت شما در بازی گسترده تر مناسب است.

کانل گفت: “چه شما در ابتدای عمل دو به آنجا بروید ، و چه در پایان بازی به آنجا بروید ، یک چالش ارائه خواهد شد زیرا ما دشواری آن را مقیاس می کنیم.” اگر قبلاً رفته اید تا انتهای بازی ، اینطور نیست که نسیمی خواهد بود. هنوز برای شما چالشی پیش خواهد آمد ، که با توجه به روشی که ما این کار را انجام داده ایم مهم است. ”


افزودن قابلیت PS5

اگرچه وصله ای باعث شده است که عملکرد Ghost of Tsushima هنگام اجرای PS4 در PS5 بهبود یابد ، اما نسخه Director’s Cut
از ویژگی های کنسول مانند صدای سه بعدی و استفاده از بازخوردهای تند در DualSense پشتیبانی پشتیبانی می کند.

از نظر صوتی ، در حالی که Ghost در ابتدا برای PS4 ساخته شده بود ، کانل صحبت کرد که چگونه بسیاری از عناصر طراحی Ghost of Tsushima
، که قصد دارد شما را در دنیای زیبای خود جمع کند ، به خوبی به یک منظره صوتی سه بعدی وام می دهد. و یک نمونه خاص از کار تیم صوتی واقعاً او را در مورد آنچه می توان انجام داد ، جلب کرد.

مرور مجدد داستان جین

همانطور که کانل قبلاً گفته بود ، Director’s Cut فرصتی نادر برای تأمل در مورد آنچه که در Ghost کار می کرد ، آنچه طرفداران به آن پاسخ دادند و آنچه سازندگان دوست داشتند ، بود و چیزی کاملاً برجسته تر از نسخه اصلی (و به روزرسانی رایگان چند نفره آن) ایجاد کرد. .

در مورد اینکه آیا کارگردان کارگردان واقعاً نسخه نهایی این داستان شبح تسوشیما است یا خیر ، کانل توضیح داد که تیم مطمئناً جهان بزرگتری از داستان ها را برای گفتن می بیند ، اما آنها فقط سپاسگزار بوده اند که دوباره بازدید می کنند و کمی بیشتر وقت می گذرانند در این فصل از زندگی جین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − نه =