برداشت تیم نینجا از ژانر Soulslike با فرنچایز Nioh شروع شد، که به اعتقاد من یکی از بهترین سریهای اکشن RPG در دهه گذشته است، و Nioh 2 بهویژه تقریباً همه چیز اول را بهبود بخشیده است.
نقد و بررسی Wo Long Fallen Dynasty
Wo Long Fallen Dynasty جانشین معنوی آن است، اما مانند سری Nioh قبلی، با مکانیکهای جدید و هیجانانگیز گیمپلی و پیمایش بسیار بهبود یافته، به اندازهای کافی است که خودش را حفظ کند. در بررسی Wo Long Fallen Dynasty، نظرات خود را در مورد آخرین عنوان آنها در چین به اشتراک خواهم گذاشت.
پیشنهاد خرید : اکانت قانونی wo long
انحراف و روح
سیستم انحراف Wo Long Fallen Dynasty نقطه برجسته مکانیک رزمی آن است. اساساً، هر حرکت، طلسم و حمله را می توان در Wo Long منحرف کرد، و عملکرد آن بسیار شبیه به انحراف در Sekiro است. هرچه بیشتر حملات ورودی را منحرف کنید، روح سنج شما بیشتر از جنبه مثبت افزایش می یابد.
برای دشمن، یک انحراف موفقیت آمیز باعث کاهش روح سنج آنها می شود، به این معنی که در نهایت می توانید با تخلیه کامل روح سنج دشمنان را متزلزل کنید. همین امر ممکن است در مورد شما نیز اتفاق بیفتد، زیرا حملات “هنر رزمی” خاص، و حتی حمله روحی شما نوار روحی شما را تخلیه می کند. اگر حریص شوید و نوار روح را به حساب نیاورید، همچنین می توانید مبهوت شوید و تقریباً مطمئناً خواهید مرد.
پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن
این سیستم ظریف است و نحوه اتصال تمام مکانیکهای شما به نوار روح شبیه Ki در Nioh است و شما را مجبور میکند همیشه برای میله حساب کنید، حتی زمانی که در مقابل دشمنان عادی قرار دارید. شما می توانید به سادگی با یک قدم به عقب رفتن و بررسی هر انیمیشن، جریان یک مبارزه را تغییر دهید، زیرا انحراف می تواند به سرعت روحیه را از بین ببرد و به شما اجازه می دهد پس از باز شدن دشمن برای حملات حیاتی، آسیب زیادی وارد کنید.
انیمیشن انحراف فوق العاده به نظر می رسد، به خصوص زمانی که چندین حمله را پشت سر هم منحرف می کنید. شخصیت شما اساساً در حال رقصیدن در مبارزات است، و در حالی که پاریینگ یک استراتژی معتبر در بازی های Nioh بود، این استراتژی در Wo Long است. زمانی که منحرف نمیشوید، مبارزات کسلکننده هستند و ممکن است چند سال طول بکشد تا سلامت دشمنان، بهویژه باسها از بین برود، زیرا حملات اولیه شما آسیب کافی وارد نمیکنند.
روحیه خود را بالا نگه دارید
در حالی که انحراف مکانیک اصلی مبارزه است، سیستم روحیه نقش مهمی در میزان صدماتی که واقعاً وارد میکنید و به شما وارد میشود بازی میکند. اساساً در شروع هر ماموریت، شما هیچ روحیه ای ندارید و هر چه با دشمنان بیشتری مبارزه می کنید، روحیه شخصیت خود را افزایش می دهید، امیدوارم از دشمنان آن منطقه بالاتر باشد.
اگر کشته شوید، ارزش روحی شما کاهش می یابد و دشمنی که شما را کشته است ارزش روحی بالاتری پیدا می کند. این بدان معناست که دفعه بعد که با همان دشمن روبرو شدید، قویتر خواهد بود و احتمالاً ضعیفتر خواهید بود.
این سیستم یک احساس تنش دائمی ایجاد می کند زیرا می دانید که هر مبارزه می تواند نحوه انجام مبارزات آینده شما را تعیین کند. اگر به برنده شدن ادامه دهید، روحیه شما نیز افزایش مییابد، به این معنی که تا زمانی که به رئیس برسید، شانس خوبی وجود دارد که به راحتی به دلیل تفاوت در سطوح روحی شما پایین بیاید.
پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5
با این حال، از دست دادن نیز می تواند باعث دلسردی شود، زیرا روحیه کمتر به معنای آسیب کمتر است. خوشبختانه، راه هایی برای حفظ سطح روحیه شما در یک ماموریت وجود دارد.
کاوش و پیمایش
مانند Nioh، سطوح Wo Long مناطق باز پر از مسیرهای منشعب و میانبر هستند. شما در واقع می توانید بپرید، موانع و پلتفرم های مختلف را در Wo Long بپرید، که لایه دیگری از عمودی بودن را در طراحی سطح و کاوش اضافه می کند. من بسیار قدردانی می کنم که چگونه می توانید بین ساختمان ها پرش کنید، مسیرهای خود را برنامه ریزی کنید و بسیار بیشتر از عناوین قبلی آنها استراتژی داشته باشید.
این حس جدید آزادی همچنین در جنگ نیز نقش دارد. شما می توانید از زوایای مختلف به دشمنان نزدیک شوید و حتی با افزایش ساختمان ها به طور کامل از نبرد فرار کنید. اما حواستان باشد، زیرا دشمنان میتوانند ساختمانها را به همان سرعتی که شما انجام میدهید بالا بروند و دیدن آنها در تعقیب شما بسیار سرگرم کننده است.
کاوش نیز تشویق می شود زیرا با سیستم روحی مرتبط است. در هر سطح می توانید چندین پرچم Battle و Marking را بلند کنید که بسیار مهم هستند. پرچمهای علامتگذاری به شما این امکان را میدهند که سطح «استقامت» خود را بالا ببرید، که حداقل سطح روحیهای است که همیشه خواهید داشت، حتی اگر بمیرید.
این بدان معنی است که هرچه بیشتر کاوش کنید، پرچم های علامت گذاری بیشتری را می توانید برافراشته و روحیه خود را در سطح خاصی قفل کنید. این امر مرگ را کمی قابل کنترلتر میکند و ناامیدی را کاهش میدهد، مخصوصاً زمانی که به دیوار برخورد میکنید.
ساخت و تنوع سلاح
اینجاست که طرفداران Nioh ممکن است کمی ناامید شوند زیرا Wo Long دقیقاً یک سیستم عمیق ندارد که بتوانید بیلدهای مسخره متفاوتی بسازید. پنج آمار وجود دارد که میتوانید در آنها امتیاز بدهید که نشان میدهد روحمتر شما با اقدامات مختلف چگونه مصرف میشود، اما اساساً سیستم انحراف هسته شما هنوز بسیار مهم است.
بله، میتوانید بیلدهایی بسازید که کمی بیشتر به طلسمهای Wizardry متکی باشند، اما مانند Sekiro، بدون توجه به اینکه در مورد چه سلاحی تصمیم میگیرید، باید انحراف را یاد بگیرید.
پیشنهاد خرید: خرید ps5
سلاح ها نیز درختان مهارت گسترده ای ندارند، اما هر کدام با هنرهای رزمی متفاوتی همراه هستند که روح را مصرف می کنند. اینها حملات قدرتمندی هستند که می توانید از آنها علیه دشمنان استفاده کنید تا روحیه آنها را بشکنید و صدمات زیادی وارد کنید.
به نوعی، Wo Long بازی بسیار سختتری است، زیرا شما را مجبور میکند مکانیکهای خاصی را یاد بگیرید، اما فکر میکنم راحتتر است، زیرا بعد از اینکه انحراف را انجام دادید، یک بازی cakewalk است، و من با اکثر بازیها مشکل زیادی نداشتم. رئیسان
بررسی کلی Wo Long Fallen Dynasty
Wo Long Fallen Dynasty از تنظیمات خود به خوبی استفاده می کند و تنوع بصری زیادی در سطوح آن وجود دارد. قلعه های پیچیده، روستاهای با خاک یکسان شده، جنگل های سرسبز، صخره های صخره ای و حتی مناطق کوهستانی با پل هایی که مناطق مختلف را به هم وصل می کند، وجود دارد.
با وجود تنوع، فکر نمیکنم در مقایسه با Nioh 2 ارتقای بصری بزرگی در مورد بافتها و جلوهها وجود داشته باشد. بافت عجیب و غریب با وضوح پایین واقعاً برجسته است و گاهی اوقات ظاهری گل آلود به ارائه می دهد. در حالی که من از کارگردانی عمومی هنری قدردانی می کنم، اما Wo Long نسبت به آخرین بازی RPG اکشن Team Ninja از نظر فنی پیشرفت چشمگیری ندارد.
مدلهای شخصیتها عالی هستند، و دیدن شخصیتهای تاریخی زیادی که در دیگر عناوین KOEI TECMO دیدهایم که با جزئیات بالا ارائه شدهاند، بسیار خوب است.
دشمنان نیز تنوع مناسبی دارند، و من از تعداد حیوانات فاسد که با آنها روبرو می شوید را دوست داشتم. حتی یک جوجه تیغی وجود دارد که یک حمله چرخشی عالی انجام می دهد، که می توانید آن را نیز منحرف کنید. جانوران الهی شبیه به Nioh’s Guardian Spirits با طراحی های روشن و انیمیشن های روان هستند که شما آنها را برای حمله یا پاداش آنها احضار می کنید.
پورت کامپیوتر
این بزرگترین مشکل Wo Long در حال حاضر است. پورت کامپیوتر در بهترین حالت نیست و هر کاری که انجام می دهید لکنت دائمی وجود دارد. این نیز مربوط به کامپایل شیدر نیست زیرا من همان سطوح را دوباره پخش کردم تا ببینم تفاوتی وجود دارد یا خیر. حتی با سرعت 90 تا 100 فریم در ثانیه در رایانه شخصی من، لکنت باعث می شد که بازی با نرخ فریم زیر 60 اجرا شود.
پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5 edge
برخی از بافتها بهطور تصادفی سوسو میزنند، و ارائه را بیشتر به خطر میاندازند، و من نمیتوانستم صدای دیالوگ را درست کار کنم تا زمانی که تنظیمات اضافی را در ویندوز انجام دهم. من امیدوارم که این مشکلات به زودی در یک پچ برطرف شوند، زیرا Nioh 2، طبق تجربه من، بدون عیب و نقص بر روی رایانه شخصی اجرا می شد، بنابراین کمی ناامید کننده است که Wo Long، که به نظر چندان متفاوت از Nioh 2 نیست، اجرا نمی شود. به همان شیوه.
سخن پایانی Wo Long Fallen Dynasty
با این حال، به طور کلی، من زمان فوق العاده ای را با Wo Long Fallen Dynasty گذراندم. مکانیک های جنگی صیقلی هستند، انحراف احساس عالی می کند، و سیستم روحی همه چیز را تازه و متشنج نگه می دارد. این عنوان سختی است، اما هنگامی که نبرد اصلی را به پایان رساندید، میتوانید کاملاً قدرتمند احساس کنید، زیرا به طور ریتمیک بین دشمنان حرکت میکنید و حملات خود را متوالی منحرف میکنند.
تنوع بصری بسیار خوبی وجود دارد، با باس فایت های چالش برانگیز، و سطوح با عمودی زیاد. داستان بیشتر یک پسزمینه است، اما من از چند کات سین لذت بردم، بهویژه آنهایی که مبارزات را نشان میدادند.
برخی از جنبه های ارائه و پورت ناامید کننده رایانه شخصی آن را از رسیدن به کالیبر Nioh 2 باز می دارد، اما هنوز چیزهای زیادی برای لذت بردن در اینجا وجود دارد.
نظر شما درباره بررسی Wo Long Fallen Dynasty ما چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.
این بررسی بر اساس نسخه رایانه شخصی Wo Long Fallen Dynasty است. کلید توسط KOEI TECMO ارائه شده است.