بلاگ

آشنایی با انواع گیفت کارت ایکس باکس

آشنایی با انواع گیفت کارت ایکس باکس

انواع گیفت کارت ایکس باکس: یکی از پرطرفدارترین هدایا در طول تعطیلات، گیفت کارت ها هستند، زیرا هنوز هم به گیرنده این آزادی را می دهد تا هر هدیه ای را که می خواهد انتخاب کند. به طور خاص، یک گیفت کارت را می توان در طیف گسترده ای از کالاها و محصولات استفاده کرد. گیفت کارت های ایکس باکس و مایکروسافت متفاوت به نظر می رسند، اما هر دو به شما پول می دهند تا در یک مکان خرج کنید. این به معنای بازی های ویدیویی، فیلم ها، برنامه ها، سخت افزار، لوازم جانبی و موارد دیگر است.

آنها حتی می توانند به عنوان اعتبار برای خریدهای بزرگتر مورد استفاده قرار گیرند، به شما تخفیف خوبی برای یک هدست جدید یا هر چیز دیگری که دلتان می خواهد می دهد. گیفت کارت xbox به بازیکن مورد علاقه شما اجازه می دهد تا از محبوب ترین بازی ها برای دانلود برای ایکس باکس و رایانه شخصی انتخاب کند.

علاوه بر این، آنها همچنین می توانند از برنامه ها، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی، لوازم جانبی و موارد دیگر لذت ببرند. در این مقاله می خواهیم شما را از طریق آشنایی با انواع گیفت کارت ایکس باکس، با گیفت کارت ایکس باکس آشنا کنیم تا بهتر بتوانید از این گیفت کارت ها استفاده نمایید.

ویژگی انواع گیفت کارت های ایکس باکس

ویژگی انواع گیفت کارت های ایکس باکس

نام تجاری ایکس باکس مایکروسافت در حال حاضر شامل چیزهای بیشتری از سخت افزار نیست. این کارت ها را می توان برای خرید هزاران بازی، برنامه، فیلم و برنامه تلویزیونی استفاده کرد. می توانید اعتبار کارت‌های گیفت ایکس‌باکس را می‌توان به‌صورت آنلاین در فروشگاه مایکروسافت برای خرید بازی‌ها و فیلم‌ها در رایانه شخصی بازخرید کرد.

این باعث می شود گیفت کارت ایکس باکس هدیه ای مناسب و همه کاره برای گیمرها و طرفداران سرگرمی باشد. کارت‌های گیفت ایکس‌باکس همچنین می‌توانند برای کمک به بچه‌ها برای مدیریت هزینه‌های خود در خرید بازی و ریزتراکنش‌های درون بازی استفاده شوند.

انواع گیفت کارت ایکس باکس

با کارت پیش‌پرداخت Microsoft Points برای گیفت کارت های  ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360، از بازار موجود در ایکس‌باکس لایو حداکثر استفاده را ببرید. بسته به بودجه شما در 3 نسخه موجود است، فقط در صورت لزوم باید پول خرج کنید. این کارت اعتباری به شما این امکان را می دهد که کیف پول مجازی خود را بسیار سریع و مطمئن اعتبار کنید. کد مورد نیاز برای فعال سازی در کمتر از یک دقیقه پس از خرید مستقیما به صندوق ورودی شما ارسال می شود.

این روش پرداخت بسیار ایمن باعث می‌شود که مجبور نباشید هر بار که می‌خواهید خرید کنید کارت اعتباری خود را دریافت کنید. علاوه بر این، این کارت های اعتباری در بازار ارزان تر هستند.  Xbox360

بهترین بازی های گیفت کارت ایکس باکس

به طور طبیعی، بهترین راه برای خرج کردن گیفت کارت ایکس‌باکس، خرید بازی‌های فوق‌العاده ایکس‌باکس است. هزاران بازی باورنکردنی در فروشگاه مایکروسافت در میان Xbox Series X، Xbox Series S، خانواده Xbox One و دستگاه‌های PC وجود دارد. حتی طیف گسترده ای از عناوین Xbox 360 و OG Xbox وجود دارد که از طریق سازگاری با عقب کار می کنند.

یک راه فوق‌العاده برای خرج کردن گیفت کارت Xbox، Xbox Game Pass، PC Game Pass یا Xbox Game Pass Ultimate است که امکان دسترسی فوری به صدها بازی با کیفیت بالا را برای یک اشتراک ماهانه فراهم می‌کند. با این حال، ممکن است لازم باشد یک روش پرداخت پشتیبان را در بالای کد گیفت وارد کنید، اما این یک راه عالی برای شروع هر کدام از سرویس ها است.

مواردی که باید در مورد گیفت کارت های ایکس باکس در نظر داشت:

نمی‌توانید از کارت‌های هدیه مایکروسافت یا ایکس‌باکس برای خرید محتوا از Xbox 360 Marketplace استفاده کنید.

هنگام خرید گیفت کارت مایکروسافت یا ایکس‌باکس، مطمئن شوید که مبلغی که استفاده می‌کنید با مبلغ مرتبط با حساب صورت‌حساب گیرنده مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت، گیرنده نمی‌تواند گیفت کارت را ‌خرید کند.

آیا گیفت کارت ها تاریخ انقضا دارند؟

خیر، کارت های هدیه خریداری شده در خرده فروشی هرگز منقضی نمی شوند.

آیا می توان محصولات درون برنامه ای را با کارت هدیه خریداری کرد؟

بله و خیر. اکثر محصولات ارائه شده در بازی ها و برنامه ها، مانند بسته های نقشه، سطوح جدید و سکه ها را می توان با کارت هدیه خریداری کرد، اما برخی از برنامه ها، مانند اشتراک، به کارت اعتباری نیاز دارند.

جهت آشنایی با انواع گیفت کارت ایکس باکس می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *