بلاگ

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن در ps5

ساخت اکانت پلی استیشن در ps5

پلی استیشن 5 و یا همان PS5، جدیدترین کنسول بازی شرکت سونی است که در سال 2020 آن را روانه بازار کرد. برای استفاده از امکانات پلی استیشن شما نیاز به اکانت دارید. در این مقاله نیز قصد داریم تا شما را با نحوه ساخت اکانت پلی استیشن در PS5 را آموزش دهیم.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن در PS5

برای ساخت اکانت پلی استیشن در PS5 شما نیاز به طی کردن یک سری مراحل دارید که در ادامه مقاله راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

 

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن در PS5

مرحله1: ورود به محیط کاربری پلی استیشن

اولین مرحله برای ساخت اکانت پلی استیشن در PS5 ، در ابتدا لازم است که شما وارد محیط کاربری پلی استیشن شوید؛ پس از ورود به محیط کاربری استیشن، روی گزینه settings کلیک کنید.

مرحله2: Log in

بعد از کلیک بر روی گزینه setting، شما وارد صفحه ای میشوید که در آن دو اکانت برای لاگین مشاهده میکنید. با کلیکی روی هر یک از اکانت ها می توانید وارد بخش بازی ها شوید و آن را اجرا کنید.

حالا ما میخواهیم یک اکانت سوم هم برای PS5 ایجاد کنیم. به این منظور کافی است روی گزینه “+” کلیک کنید. در این مرحله و برای ادامه ساخت اکانت پلی استیشن در PS5 ، روی گزینه Get Started کلیک کنید.

مرحله 3: تایید لایسنس

در این مرحله از ساخت اکانت پلی استیشن در  PS5 ، تنها کافی است قوانین و مقررات اکانت پلی استیشن را قبول و روی گزینه I Agree کلیک کنید.

مرحله 4: ساخت اکانت پلی استیشن برای PS5

در این مرحله روی دکمه Create An Account کلیک کنید.

مرحله 5 : وارد کردن مشخصات تاریخ تولد

در این مرحله لازم است تا مشخصات تاریخ تولد خود را وارد نمایید. دقت کنید که تاریخ تولد خود را با دقت به میلادی برگردانید و بر اساس ماه و سال میلادی تاریخ تولد خود را وارد کنید؛ زیرا برخی بازی ها در اکانت پلی استیشن بر اساس رده سنی است و اگر شما سن خود را به درستی وارد نکرده باشید، ممکن است از انجام بازی های محبوب و دلخواه خود باز بمانید.

مرحله 6: انتخاب زبان و کشور

در این مرحله باید کشور  و زبان مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید. سپس زبان پیش فرض کنسول پلی استیشن را که همان زبان انگلیسی است، انتخاب نمایید.

مرحله 7: وارد کردن آدرس ایمیل و رمز برای ساخت اکانت پلی استیشن در PS5

در این مرحله باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید. سپس یک رمز ورودی برای اکانت خود انتخاب نمایید و در بخش Confirm Password نیز رمز خود را مجددا و به منظور تایید رمز اکانت خود وارد کنید.

مرحله 8: وارد کردن مشخصات نام و نام خانوادگی

در این مرحله شما باید نام خود را به زبان انگلیسی وارد نمایید.

مرحله9: وارد کردن نام شهر و رقم کدپستی

در این مرحله از ساخت اکانت پلی استیشن در PS5 ، باید نام شهر محل سکونت و همچنین کد پستی خود را وارد نمایید. در این مرحله بسته به نام کشوری که در مراحل قبلی ساخت اکانت جدید انتخاب کرده اید، میتوانید بر اساس یک آدرس جدید وارد کنید تا مشکلی برای اکانت شما پیش نیاید.

مرحله 10: انتخاب Avatar | ساخت اکانت پلی استیشن در PS5

در این مرحله میتوانید یک آواتار دلخواه بر اساس بازی و شخصیت محبوبی که در هر بازی وجود دارد، یک آواتار برای خود انتخاب کنید.

مرحله 11: انتخاب ID اکانت PS

در این مرحله باید شما باید یک ID منحصر به فرد به منظور استفاده از آن در بازی های آنلاین برای خود انتخاب کنید. شما میتوانید یک آیدی به دلخواه خود انتخاب نمایید.

یانگ سنتر مرکز خرید اشتراک پلاس اکسترا در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

مرحله12: Private Settings | ساخت اکانت پلی استیشن در PS5

در این مرحله از ساخت اکانت play Station در PS5 ، میتوانید تنظیمات مربوط به حریم خصوصی مثلا این که تا چه میزان میخواهید که اطلاعات شما در معرض مشاهده دیگران باشد و… را تنظیم کنید.

مرحله13: اجازه جمع آوری اطلاعات

در این مرحله شما باید اجازه جمع آوری اطلاعات را به دستگاه که به منظور بهبود رابط کاربری و بازی است را بدهید. روی دکمه Confirm and Continue کلیک کرده و  وارد مرحله بعد شوید.

مرحله 14: تایید ایمیل اکانت

در این مرحله از شرکت سونی یک ایمیل دریافت میکنید که حاوی لینک تاییدی بر ایمیل شماست. وارد ایمیل خود شوید و روی دکمه تایید ایمیل کلیک کنید.

مرحله 15 : افزایش امنیت

افرایش امنیت کنسول PS5

در این مرحله شما به پیشنهاد پلی استیشن میتوانید امنیت اکانت خود را ارتقا دهید. در این مرحله شما میتوانید یک رمز لوکال برای پلی استیشن خود انتخاب کنید؛ یعنی فقط خودتان بتوانید به بازی های پلی استیشن دسترسی داشته باشید.

افزایش امنیت اکانت پلی استیشن

در این مرحله و برای افزایش امنیت اکانت خود از طریق ارسال  SMS به شماره موبایل ورود دو مرحله ای انجام دهید.

مرحله 16: تایید شماره موبایل

در این مرحله دستگاه از شما می خواهد که شماره موبایل خود را تایید کنید. ولی ما چون در شرایط تحریمی هستیم بهتر است که این کار را نکنیم تا برای اکانتمان مشکلی ایجاد نشود و روی گزینه Do this Later کلیک نماییم؛ یا از شماره ای استفاده کنیم که متعلق به کشوری باشد که تحت تحریم آمریکا نباشد.

مرحله پایانی ساخت اکانت پلی استیشن در PS5

در این مرحله ساخت اکانت شما با موفقیت انجام شده. در این مرحله نیز مجددا ذکر کرده که به منظور افزایش امنیت و جلوگیری از دسترسی کودکان و اعضای خانواده به به اکانت، اکانت خود را به منظور افزایش امنیت حریم خصوصی مدیریت کنید.

سخن آخر

در این مقاله با مراحل ساخت اکانت play Station در PS5 آشنا شدید. حالا شما می توانید بازی های مورد علاقه تان را در اکانت پلی استیشن خود نصب کنید و از انجام آن نهایت لذت را ببرید. همچنین برای خرید بازی های پولی اورجینال می توانید از گیفت کارت پلی استیشن استفاده کنید.

برای خرید گیفت کارت پلی استیشن میتوانید به سایت یانگ سنتر مراجعه کرده و پس از انتخاب ریجن و مبلغ مورد نظر برای شارژ اکانت، اقدام به خرید آنلاین و قانونی گیفت کارت نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *