بلاگ

آموزش شارژ psn با گیفت کارت پلی استیشن

آموزش شارژ psn با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن.

اگر پلی استیشن خریداری کرده اید، برای شارژ آن باید از گیفت کارت استفاده کنید. در این مقاله نیز قصد داریم تا نحوه شارژ psn با گیفت کارت پلی استیشن را به شما آموزش دهیم.

برای شارژ  psn خود می توانید از گیفت کارت پلی استیشن استفاده کنید. شما این کار را می توانید از طریق سایت و یا خود دستگاه انجام دهید.

گیفت کارت پلی استیشن به چه نوع گیفت کارتی میگویند؟

گیفت کارت پلی استیشن در واقع یک کد است که با وارد کردن این کد در کنسول پلی استیشن خود می توانید psn خود را شارژ کنید و پس از افزایش اعتبار اکانت خود، اقدام به خرید بازی پولی مدنظر بکنید.

شارژ psn با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، درست شبیه شارژ سیم کارت های اعتباری استکه شما با وارد کردن یک کد دستوری و انتخاب مبلغ مورد نظر، گوشی خود را می توانید شارژ کنید.

نحوه خرید بازی در psn

پیش از خرید بازی در  psn، شما باید یک اکانت داشته باشید. بعد از ساخت اکانت خود و با استفاده نام کاربری و رمز عبور  می توانید وارد اکانت شده و به بازی های psn دسترسی پیدا کنید. برای نصب بازی های رایگان، تنها کافی است که بازی رایگان مد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به راحتی نصب بازی از فروشگاه پلی و یا اپ استور آن بازی را نصب نمایید.

اما برای خرید بازی های پولی psn ، در ابتدا باید اکانت خود را شارژ نمایید که این کار تنها با استفاده از گیفت کارت امکان پذیر است. در ادامه مقاله شما را با نحوه شارژ psn با استفاده از  گیفت کارت پلی استیشن آشنا خواهم کرد.

بعد از خرید گیفت کارت پلی استیشن، یک کد به شما ایمیل میشود که شما با وارد کردن آن کد می توانید اکانت خود را شارژ کرده و میزان اعتبار آن را افزایش دهید. سپس بر اساس میزان شارژ psn خود می توانید بازی پولی دلخواه خود را خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

نحوه خرید گیفت کارت پلی استیشن برای شارژ psn

  • در هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن به منظور شارژ psn باید در ابتدا ریجن ویا کشور صادر کننده کارت را انتخاب کنید. اگر به طور مثال کشور آمریکا را انتخاب می کنید، باید دقت داشته باشید که تنظیمات اکانت خود را به ریجن آمریکا تغییر دهید و برای خرید گیفت کارت سایر ریجن ها نیز باید همین قانون را رعایت کنید.
  • در مرحله دوم و پس از انتخاب ریجن مورد نظر می توانید یکی از انواع گیفت کارت ها را که بین 10 تا 100 دلار قیمت دارد را بسته به نوع بازی که می خواهید خریداری کنید، انتخاب نمایید و سپس روی دکمه خرید آنلاین کلیکی کنید.
  •  به شما یک کد ارسال میشود و شما با وارد کردن این کد در اکانت خود خود می توانید psn خود را شارژ نمایید.

 

شارژ psn

شارژ psn از طریق سایت

همان طور که در اول مقاله گفته شد، برای شارژ psn خود هم می توانید از طریق خود کنسول بازی این کار را انجام دهید و هم می توانید به سایت مراجعه کنید.

در  روش سایتی شما می توانید از طریق هر وسیله ای که در دسترسس تان است، برای شارژ psn وارد اکانت خود در پلی استیشن شوید و سپس حساب کاربری خود را با استفاده از گیفت کارتی که خریداری کرده اید، شارژ نمایید.

برای شارژ psn  خود کافی است که وارد سایت playstation.com شوید، روی دکمه sign in کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خود بشوید. سپس رمز و آیدی های مورد نیاز را وارد نمایید و در نهایت با کلیک بر روی گزینه sign in وارد حساب خود شوید و psn خود را شارژ کنید.

سخن آخر

در این مقاله نحوه شارژ psn با گیفت کارت پلی استیشن به شما آموزش داده شد و به شما یاد دادیم که چگونه می توان از بازی های پولی کنسول پلی استیشن نیز استفاده کرد. شما از طریق خود کنسول بازی و  یا از طریق سایت به راحتی می توانید این کار را انجام دهید و تنها با خرید گیفت کارت پلی استیشن و وارد کردن کد در قسمت اکانتی که ساخته اید، اقدام به شارژ حساب کاربری خود کرده و سپس بنا به میزان مبلغی که حساب خود را شارژ کرده اید، بازی پولی دلخواه خود را خریداری کنید و  در کنار دوستان و آشنایان خود از آن بازی لذت ببرید!

برای خرید آنلاین گیفت کارت پلی استیشن می توانید به سایت یانگ سنتر مراجعه کرده و پس از انتخاب مبلغ دلخواه، اقدام به خرید گیفت کارت نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *