بلاگ

انواع گیفت کارت ها چه مزایایی دارند؟

انواع گیفت کارت ها چه مزایایی دارند؟

برندها و خرده فروشان به طور مداوم به دنبال محصولات جدید و خدمات مرتبط هستند. علاوه بر آن به دنبال تقویت روابط با مشتری خود هستند. همگامی با روندهای بازار، ورود فناوری های جدید، رفتارها و انتظارات جدید مصرف کننده برای رونق امروز ضروری است.

انواع گیفت کارت ها در واقع یکی از جدیدترین مواردی است که امروزه باید در نظر گرفت. در حال حاضر به طور گسترده توسط بزرگترین برندها و خرده فروشان در جهان مورد استفاده قرار گرفته است.در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه انواع گیفت کارت ها چه مزایایی دارند؟ بپردازیم. به شما پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تعریفی از گیفت کارتها

تعریفی از گیفت کارتها

گیفت کارت ها به صورت فیزیکی و دیجیتالی می باشند. گیفت کارت الکترونیکی در بین افراد محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. گیفت کارت های دیجیتالی بدون نیاز به انتظار برای تحویل، فورا از طریق ایمیل برای شخص، در قالب PDF ارسال می شود. گیفت کارت ها دارای قابلیت سفارشی سازی، قابل استفاده در دستگاه های مختلف را دارند.

گیفت کارت ها چه مزایایی دارند؟

گیفت کارت ها چه مزایایی دارند؟

در ادامه به موضوع اینکه انواع گیفت کارتها چه مزایایی دارند میپردازیم پس با ما همراه باشید:

افزایش گردش مالی

گیفت کارت ها در نهایت یک محصول جدید در بازار است. گیفت کارت ها فرصتی جدید برای افزایش گردش مالی آن است. یعنی هزینه های اضافی که دارندگان کارت بیش از مبلغ کارت الکترونیکی متحمل می شوند و رفتارهای خرید آنی که در بین ذینفعان بسیار رایج است از طریق پتانسیل کارت ها، افزایش می دهد.

برجسته بودن در تبلیغات

به هم ریختگی تبلیغات، به کاهش توجه مصرف کننده می افزاید. برندها و خرده فروشان تمام تلاش خود را می کنند تا برجسته شوند و تا حد امکان سر و صدا ایجاد کنند. یکی از محبوب ترین استراتژی ها استفاده از کوپن الکترونیکی و کدهای کوپن برای شروع خرید یا افزایش میانگین سبد است. تنها از طریق استفاده است که ارزش این ابزار در چشم مصرف کنندگان کاهش یافته است، که اکنون آنها را به عنوان یک استاندارد و نه به عنوان یک تمایز می بینند. اگر آنها را با انواع گیفت کارت ها جایگزین کنیم، آنها با قابلیت شخصی سازی بیشتر، پیوند مشخصی بین برند و مشتری ایجاد می کنند.

دستیابی به مشتریان جدید

از بین کسانی که یک گیفت کارت را در وب سایت یک برند یا خرده فروش می خرند، بخش زیادی از مشتریان جدید هستند که قبلا نمی آمدند. این مشتریان خصوصی به دنبال هدایایی برای عزیزانشان هستند که از قبل طرفدار برند هستند یا احتمالا آن را دوست دارند. به عنوان مثال، شوهری را در نظر بگیرید که در حال تحقیق است که چه چیزی را برای همسرش دریافت کند. این به طور طبیعی به سمت مارک های معتبر می رود. اما او از چه محصولی استفاده می کند؟ آیا او این یکی را ترجیح می دهد یا بهتر بگویم آن یکی را؟ اگر کارت الکترونیکی را بخرد چه می شود؟ به این ترتیب او مطمئنا از طریق خرید گیفت کارت او را خشنود می کند.

فروش در زمان های حساس

در رویدادهای مهم سال مانند روز مادر، روز پدر یا حتی کریسمس، گیفت کارت ها، گردش مالی بیشتری نسبت به سایر دوره های سال ایجاد می کند. بین کسانی که به دنبال یک هدیه سریع هستند، کسانی که می ترسند ناامید شوند و گزینه ایمن را انتخاب کنند، افرادی که دوست دارند کارت های هدیه دریافت کنند، … او هر چیزی که دوست دارد را می تواند خریداری کند. زیرا به لطف او، برندها گردش مالی خود را تا آخرین لحظه به حداکثر می رساند.

یک تجربه همه‌کانالی ارائه می دهد

داشتن یک تجربه چند کاناله چیزی است که همه مشتریان انتظار دارند و باید مورد توجه برندها و خرده فروشان قرار گیرد. همه چیز باید باشد، اما اغلب گیفت کارت ها در نظر گرفته نمی شود. با این حال، نسخه گیفت کارت های دیجیتال جدید به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که بتوانند به همان اندازه که در فروشگاه‌ها در هنگام ایجاد روحیه، آنلاین خرج کنند. آنها نمی ترسند کارت الکترونیکی خود را فراموش کنند، زیرا در گوشی هوشمند آنها قابل دسترسی است.

باید دانست که انواع گیفت کارت ها می تواند یک دارایی بزرگ در استراتژی یک برند باشد. بنابراین از آن غافل نباشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع گیفت کارت ها چه مزایایی دارند؟ می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شش =