بلاگ

اکانت استیم چیست؟

اکانت استیم چیست

اکانت استیم چیست؟ آیا می دانید اکانت استیم در چه زمینه ای کاربرد دارد؟ نحوه فعال سازی اکانت استیم چگونه است؟ برای آشنایی با اکانت استیم و هدف از به کار بردن آن تنها کافی است تا این مطلب را مطالعه کنید.

همان طور که می دانید برای بهره مند شدن از انواع بازی ها و تجهیزات کنسول پلی استیشن و ایکس باکس، تنها یک بستر فراهم شده است که باید با مراجعه به آن بازی ها و تجهیزات را تهیه کرد.

اما بازی های کامپیوتری در شرایط بهتری قرار گرفته اند و چندین فروشگاه مختلف، امکانات و تجهیزات آنها را به بازیکنان ارائه میدهد و امکان خرید تجهیزات درون برنامه ای را برای آنها فراهم می کند که یکی از معروف ترین و بهترین فروشگاه ها در این زمینه استیم است.

اکانت استیم چیست؟

استیم از بهترین فروشگاه هایی است که با استفاده از آن می توان برای خرید تجهیزات درون برنامه ای بازی های کامپیوتری اقدام کرد. بر اساس بررسی های انجام شده در رابطه با استیم مشخص گردیده است که این اکانت تا سال 2020 از 120 میلیون کاربر فعال برخوردار بوده و این مساله نشان دهنده میزان محبوبیت استیم در بین کاربران است.

اکانت استیم در واقع به حساب کاربری گفته می شود که هر کاربر برای دسترسی به قابلیت های موجود در فروشگاه استیم برای خود می سازد.

اکانت استیم چیست

تاریخچه استیم:

استیم در سال 2003 توسط شرکت ولو راه اندازی شد تا کاربران کامپیوتر بتوانند به صورت دیجیتالی، بازی های مورد نیاز خود را خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند.

اکانت استیم برای هر کاربری از 28 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و به این شکل کاربران می توانند از هر نقطه دنیا بازی های مورد علاقه خود را خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند که برای انجام این کار لازم است تا حتما اکانت استیم را برای خود فعال کرده باشند.

مزایای فعال سازی اکانت استیم چیست؟

کاربران کامپیوتری در صورتی که اکانت استیم را برای خود فعال کنند و از آن استفاده نمایند، امکان بهره بردن از مزایای زیر را خواهند داشت:

  • امکان استفاده از تمامی بازی های موجود در استیم که مخصوص کامپیوتر هستند
  • امکان بهره بردن از بازی های آنلاین و رقابت کردن با پلیرهای دیگر
  • امکان تهیه آخرین به روز رسانی های صورت گرفته برای هر بازی و جدیدترین ورژن های آنها
  • امکان استفاده از تمامی قابلیت های موجود در استیم با فعال سازی اکانت استیم
  • و….

با این وجود اگر از پلیرهای بازی های کامپیوتری هستید که قصد دارید به شکل بسیار حرفه ای به استفاده از این بازی ها بپردازید، توصیه می کنیم که حتما اکانت استیم را برای خود تهیه کنید و با استفاده از آن بازی های کامپیوتری را به شکل لذت بخش تری انجام دهید.

نحوه خرید از استیم چگونه است؟

برای خرید کردن از این فروشگاه لازم است تا در ابتدا یک اکانت استیم بسازید و اکانت خود را به میزان  5 دلار شارژ کنید. با پرداخت مبلغ مورد نظر کدی به شما اختصاص داده می شود که باید آن کد را در گوشه سمت راست بالای صفحه با انجام عملیات ذکر شده در زیر ثبت کنید تا امکان استفاده از بازی های استیم را داشته باشید:

  • انتخاب گزینه account details
  • انتخاب گزینه add funds to your steam wallet
  • وارد کردن کد خریداری شده در بخش redeem a steam gift card

لازم به ذکر است که برای فعال سازی کد خریداری شده در استیم باید آی پی خود را بر روی ریجن اکانت و کد خریداری شده تغییر دهید. به عنوان مثال: اگر حساب کاربری شما مربوط به کشور آلمان باشد باید از کد استیم مخصوص کشور آلمان استفاده کنید.

سخن پایانی:

در فروشگاه یانگ سنتر بررسی کردیم که اکانت استیم چیست؟ با این وجود توصیه می کنیم که اگر قصد دارید تا به میزان بیشتری از بازی های کامپیوتری لذت ببرید، حتما اکانت استیم را برای خود فعال کنید و از قابلیت های موجود در این فروشگاه بهره مند گردید.

در فروشگاه یانگ سنتر می توانید گیفت کارت مربوط به کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس را نیز خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر آن امکانات دیگری نیز در این مجموعه برای شما عزیزان قرار داده شده است که می توانید از آنها بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =