اخبار, بلاگ

همه بازی های تایید شده Xbox Game Pass نوامبر 2023

همه بازی های تایید شده Xbox Game Pass نوامبر 2023

اگر می‌پرسید که مجموعه بازی‌های Xbox Game Pass نوامبر 2023 در حال حاضر چگونه است، در جای مناسبی هستید. ممکن است هنوز منتظر تایید چند بازی باشیم، اما لیست بازی‌هایی که در حال حاضر تایید شده برای سرویس Xbox در نوامبر 2023 عرضه می‌شوند، بسیار هیجان‌انگیز است. اما، آنها چه بازی هایی خواهند بود؟

در این ماه ما شاهد عرضه برخی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های آینده Xbox خواهیم بود. از یکی از بهترین بازی های RPG سال گرفته تا یکی از بهترین بازی های فوتبال خارج از FC 24 و موارد دیگر. اگر از طرفداران Xbox هستید، اگر Xbox Game Pass نداشته باشید واقعاً از دست می‌دهید. با این حال، اگر این کار را انجام دهید، پس در انتظار شما هستید.

بازی های Xbox Game Pass نوامبر 2023

بازی های تایید شده Xbox Game Pass نوامبر 2023 عبارتند از:

  • Thirsty Suitors – November 2 (Console, PC)
  • PlateUp! – November 2 (Console)
  • Football Manager 2024 – November 6 (Console, PC, Cloud)
  • Like A Dragon Gaiden The Man Who Erased His Name – November 9 (Console)
  • Dungeons 4 – November 9 (Console, PC, Cloud)
  • Persona 5 Tactica – November 17 (Console, PC)

 

Thirsty Suitors

Thirsty Suitors یک بازی اکشن ماجراجویی نوبتی بیش از حد از بازی‌های Outerloop و Annapurna Interactive، جالای جنوب آسیا را دنبال می‌کند که او به خانه بازمی‌گردد و باید با افراد مهم سابق خود – خواستگاران تشنه – روبرو شود. کاوشی رنگارنگ در روابط گذشته یک زن با – به جرأت می‌توان گفت – جذابیت بیشتری نسبت به Scott Pilgrim vs The World (که در کاوش عجیب عشق به نوعی شبیه است)، این بازی بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. این یکی از بازی های Xbox Game Pass نوامبر 2023 می باشد.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

Football Manager 2024

همه بازی های تایید شده Xbox Game Pass نوامبر 2023

بله، درست است، نسخه بعدی سری Football Manager Sports Interactive در روز اول به Xbox Game Pass می‌آید. اگر می‌خواهید ساعت‌های زیادی را روی یکی از بهترین مجموعه‌های بازی‌های ورزشی سرمایه‌گذاری کنید، و کنترل تمام جنبه‌های یک باشگاه فوتبال (یا می‌دانید، باشگاه فوتبال، با توجه به نام بازی) را در دست بگیرید، این عنوان است. شما باید مراقب باشید

Dungeons 4

اگر دوست دارید که یک سیاه‌چال خوب داشته باشید، Dungeons 4 برای شما مناسب است. این دنباله استراتژی شبیه‌سازی یک بار دیگر شاهد خواهد بود که شما کنترل سیاه چال فانتزی خود را به دست می‌گیرید، همراه با اجنه و گرملین‌های شیطانی برای اداره مکان. با طلا و جواهرات فراوان، باید با الف‌ها، انسان‌ها و (اکنون) کوتوله‌ها نیز مبارزه کنید. کمی آشفته به نظر می رسد، درست است؟

Like A Dragon Gaiden

همه بازی های تایید شده Xbox Game Pass نوامبر 2023

همه بازی های تایید شده Xbox Game Pass نوامبر 2023

بازی موردانتظار Like A Dragon استودیوی Ryu Ga Gotoku با نزدیک شدن تاریخ انتشار Like A Dragon Gaiden در Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود – اعلامیه غافلگیرکننده‌ای که از نمایشگاه بازی توکیو در سال 2023 منتشر خواهد شد. با روشن کردن Kiryu بین Yakuza 6 و Like A Dragon 8، این بازی ارزش بازی کردن برای طرفداران این سری را دارد. این یکی از بازی های Xbox Game Pass نوامبر 2023 می باشد.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

Persona 5 Tactica

بازی بعدی Persona Atlus، Persona 5 Tactica، نیز در نوامبر 2023 – در تاریخ انتشار Persona 5 Tactica – به Xbox Game Pass می‌آید. این بازی تاکتیکی نوبتی قصد دارد ترکیبی خارق‌العاده از RPG‌هایی باشد که از سری می‌شناسید و دوست دارید، جنبه‌های اجتماعی Persona 5، و – می‌توانیم تصور کنیم – یک روایت جذاب.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 10 =