اخبار, بلاگ

بازی های Xbox Game Pass اکتبر 2023

بازی های Xbox Game Pass اکتبر 2023

مشترکان Game Pass در اکتبر 2023 یک ماه پرحجم دیگر با چند راه اندازی خیره کننده در روز اول، از جمله یک انحصاری مورد انتظار را خواهند داشت. اما، مجموعه کامل بازی‌های Xbox Game Pass اکتبر 2023 چگونه است و می‌توانید در روز اول چه بازی‌هایی را انجام دهید؟

در این ماه بالاخره شاهد عرضه برخی از برترین بازی های آینده ایکس باکس به کنسول هستیم. بنابراین، اگر از طرفداران پرشور ایکس باکس هستید، می‌توانید منتظر اولین سیم مسابقه‌ای جدید خود در سری Forza در نیم دهه باشید، یک شهرساز عالی، و مدت‌ها منتظر عرضه یک بازی تیراندازی گروهی از کنسول‌ها باشید.

بازی های Xbox Game Pass اکتبر 2023

اکتبر The Lamplighter’s League – 3

بازی های Xbox Game Pass اکتبر 2023

بازی های Xbox Game Pass اکتبر 2023

از سازندگان Battletech، The Lamlighter’s League از شما می‌خواهد یک تیم منحصر به فرد و پویا از شخصیت‌ها بسازید تا ماموریت‌ها را انجام دهند و با توانایی‌های مختلف به حریفان خود پایان دهند. همچنین با تک تک آنها و داستان های شخصیت هایی که با آنها ارتباط برقرار می کنید آشنا خواهید شد.

این قطعاً یک انحراف از Battletech است، اما Harebrained Schemes در این نوع بازی استراتژیک استاد هستند.

اکتبر Warhammer 40,000 Darktide – 4

بازی های Xbox Game Pass اکتبر 2023

بازی های Xbox Game Pass اکتبر 2023

پس از راه اندازی مشکل بر روی رایانه شخصی و تعدادی وصله های متعادل کننده، Darktide بالاخره در این ماه کنسول ها را عرضه کرد. Darktide که در نسل فعلی Xbox Series X و Xbox Series S موجود است، تمام به‌روزرسانی‌ها و بهبودهایی را که در رایانه شخصی دیده‌ایم به همراه خواهد داشت.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

امیدواریم شاهد احیای این عنوان باشیم.

اکتبر Forza Motorsport – 10

بازی های Xbox Game Pass اکتبر 2023

Forza Motorsport مسابقه‌ای نمادین را دوباره راه‌اندازی می‌کند و اولین بازی جدید را در شش سال گذشته برای ما به ارمغان می‌آورد. در این مدت ما دو بازی Forza Horizon داریم! اما، اکنون سری اصلی با تاریخ انتشار اکتبر Forza Motorsport در کانون توجه قرار گرفته است.

با انواع پیست های Forza Motorsport و اتومبیل های Forza Motorsport، از جمله برخی از موارد جدید، می توانید انتظار اضافه شدن های جدید زیادی را در زمان راه اندازی و پشتیبانی داشته باشید.

اکتبر Cities Skylines 2  – 24

بازی های Xbox Game Pass اکتبر 2023

بازی های Xbox Game Pass اکتبر 2023

بازی مورد انتظار Cities Skylines 2 همچنین از طریق Game Pass و همچنین PC Game Pass در ماه اکتبر به ایکس باکس شما وارد خواهد شد. تقریباً تمام جنبه‌های بازی در اینجا لمس شده و بهبود یافته است تا آنچه قبلاً یکی از بهترین سازندگان شهر بود را به یک بازی باورنکردنی تبدیل کند که تأثیر زیادی روی کنسول‌ها بگذارد.

آماده باشید تا ساعاتی از زندگی خود را در این عاقبت از دست بدهید.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

اکتبر Headbangers Rhythm Royale – 31

تیم دیوانه در Team17 این بازی پارتی حواس پرت را منتشر می کند. Headbangers Rhythm Royale Fall Guys است. و همه بازی ها مبتنی بر موسیقی هستند. این یک پیشنهاد بسیار وحشیانه است، اما با توجه به آنچه که ما دیدیم، در هالووین امسال با دوستان شما یک همفکری مطلق خواهد بود.

فقط مطمئن شوید که از پنجره های خود در برابر هر گونه کنترل کننده پرتاب شده در هنگام از دست دادن روده محافظت کنید.

اکتبر Jusant – 31

بازی های Xbox Game Pass اکتبر 2023

بازی های Xbox Game Pass اکتبر 2023

Jusant از توسعه دهنده مشهور Don’t Nod می آید و برداشتی منحصر به فرد از ماجراجویی انفرادی است. در بازی، کوه بزرگ را در حالی که از پایین آن را گام به گام بالا می برید، کاوش خواهید کرد. با تسلط بر مهارت های کوهنوردی خود، با پازل های کوچک مقابله خواهید کرد و محیط های نفس گیر را کشف خواهید کرد.

این استودیو در خلق ماجراهای منحصر به فرد فوق العاده است و این تفاوتی به نظر نمی رسد.

xbox game pass چیست ؟

Xbox Game Pass یک سرویس اشتراک ارائه شده توسط مایکروسافت است که به بازیکنان امکان دسترسی به کتابخانه وسیعی از بازی ها را با پرداخت هزینه ماهانه می دهد. Xbox Game Pass با بیش از 100 عنوان در دسترس، از عناوین محبوب AAA گرفته تا جواهرات مستقل، به یک انتخاب محبوب برای گیمرهایی تبدیل شده است که به دنبال گسترش افق بازی خود بدون شکستن بانک هستند.

علاوه بر کتابخانه گسترده بازی، Xbox Game Pass همچنین تخفیف های انحصاری برای خرید بازی و DLC برای مشترکین ارائه می دهد. این به بازیکنان اجازه می دهد تا نه تنها بازی های جدید را کشف کنند، بلکه در عناوین و برنامه های مورد علاقه خود نیز صرفه جویی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =