بلاگ, معرفی بازی

بازی های شبیه قارچ خور

بازی های شبیه قارچ خور

بازی های شبیه قارچ خور : ماریو از اولین بازی Goomba در NES تا پیشگامی خود در بعد سوم، ژانر بازی پلتفرم را تعریف کرد. حتی در شرایط سخت، زمانی که علاقه به پلتفرم‌های سه بعدی کاهش یافت و رقبایی مانند Sonic و Crash Bandicoot کنار رفتند، طلسم کوچک قرمز نینتندو یک نیروی ثابت و غیرقابل توقف بود.

در سال 2017، Super Mario Odyssey دوباره این ژانر را تعریف کرد. بازیکنان و منتقدان به طور یکسان بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین ماجراجویی ماریو تا به امروز را ستایش کردند، که از حرکت آزادانه لذت می‌بردند و مجذوب طراحی سطح مبتکرانه آن شدند.

در سال‌های پس از آن، ما شاهد احیای پلتفرمر سه بعدی بوده‌ایم. همچنین سیل ویژگی های جدیدی وجود دارد که هر کدام این ژانر را به مسیرهای جدید وحشیانه ای سوق داده است.

با Odyssey تمام شده‌اید و به یک بازی جدید برای پر کردن سوراخ لوله‌کشی شکل در قلبتان نیاز دارید؟ شما جای درست آمده اید. این لیست از 11 بازی های شبیه قارچ خور مانند Super Mario Odyssey تعدادی از بهترین پلتفرم های سه بعدی مدرن را فقط برای شما دارد.

1: Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

بازی های شبیه قارچ خور

بازی های شبیه قارچ خور

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury دو بازی ماریو را به قیمت یکی در اختیار شما قرار می دهد. هیچ یک از این دو بازی به اندازه بازی های دیگر مانند Mario Odyssey گسترده یا طولانی نیستند، اما در کنار هم، یک بسته فوق العاده با ده ها ساعت محتوا ایجاد می کنند.

ترکیبی جالب از مکانیک های قدیمی و جدید را ارائه می دهد. این یک پلتفرمر اسکرول جانبی به سبک ماریو کلاسیک است اما با مراحل سه بعدی و یک ترفند برای هر یک از دنیای بازی.

شما به ماریو نیز محدود نیستید. هلو، لوئیجی و باند همگی با توانایی های منحصر به فرد خود در اینجا هستند.

پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5 edge

بازی دوم، Bowser’s Fury، مانند یک Odyssey کوچکتر و فشرده تر بازی می کند. یک پیچ تند وجود دارد: هر چند دقیقه، Bowser دیوانه می شود، فواره های آتش را آزاد می کند و طوفان بارانی از بلوک های درخشان را تداعی می کند. عصبانیت های نامنظم کینگ کوپا لحظاتی از جنون را در میان پلتفرم های آشنا به تصویر می کشد. کاملاً در تضاد با کاوش خودآگاه ادیسه. این بازی یکی از بهترین بازی های شبیه قارچ خور می باشد.

2:Yooka-Laylee

2:Yooka-Laylee

بازی های شبیه قارچ خور

Yooka-Laylee نامه ای عاشقانه به مجموعه پلتفرمینگ در دهه 90 و اوایل دهه 2000 است. بازیکنان با بازی به عنوان دو نفره آفتاب پرست و خفاش شایان ستایش، مجموعه ای از مراحل بزرگ را طی می کنند، وسایل کلکسیونی را به دست می آورند و در طول راه افراد بد را از بین می برند.

کسانی که با N64 بزرگ شده‌اند قبلاً الهام‌بخش سنگین Banjo-Kazooie را حدس زده‌اند (نام Yooka-Laylee ادای احترامی آشکار به پلتفرمر Rare است). مانند بازی Banjo-Kazooie، بازیکنان برای حل پازل و غلبه بر موانع باید بین Yooka و Laylee جابجا شوند. این مکانیک کپی شده به لطف مجموعه های حرکتی هوشمندانه دو قهرمان احساس تازگی می کند.

مطابق با سنت پلتفرمر طلسم، دیالوگ‌ها بی‌معنا و طعنه‌آمیز هستند، بدون اینکه به چیزهای نابخردانه یا گستاخانه بپردازند. با نگرش دلسرد است. کرایه کارتون های کلاسیک مربوط به دورانی قبل از این که صنعت به چیزهای سخت و غیر عاطفی وسواس پیدا کند.

یوکا لیلی به دلیل وام گرفتن بیش از حد از آثار کلاسیک مورد انتقاد قرار گرفته است، اما چه کسی می گوید که شما باید چرخ را دوباره اختراع کنید؟ توانایی‌های سرگرم‌کننده، پلتفرم‌سازی رضایت‌بخش، و سبک نوشتاری خنده‌دار و بی‌زبان بیش از هر کمبود بینایی را جبران می‌کند. طرفداران بازی هایی مانند Super Mario Odyssey این بازی را دوست خواهند داشت.یکی از بهترین بازی های شبیه قارچ خور می باشد.

3:A Hat in Time

3:A Hat in Time

بازی های شبیه قارچ خور

عزیزم مستقل، کلاهی در زمان، تمام جعبه‌های یک پلتفرم‌باز بزرگ جهان باز در سوپر ماریو اودیسه را مشخص می‌کند. یک قهرمان دوست داشتنی؟ سطوح سندباکس عظیم؟ قدرت های مبتنی بر کلاه؟ چک کنید، چک کنید، چک کنید. و همه این کار را دو هفته قبل از انتشار Odyssey در سوییچ انجام داد.

در حالی که Super Mario Odyssey در تحرک قهرمان کلاه‌دار خود پیشرفت می‌کند، کلاه در زمان نمایشی از طراحی خلاقانه صحنه است. در یک فصل، کلاه کید در یک قطار معمایی قتل، کارآگاه بازی می کند. در دیگری، او گرفتار دشمنی کارگردانان رقیب شده است. ساختار اپیزودیک و سناریوهای جنون آمیز باعث می شود احساس کنید وارد یک کارتون عالی صبح شنبه شده اید.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

سبک و خنک با طرحی هوشمندانه و نوشتن عالی، این استاندارد جدید را برای بازی‌های پلتفرم مدرن تعیین می‌کند. قدرت کلاه احساس تازگی و سرگرمی می کند، و سطوح پر از انواع اسرار برای کشف در بازی های بعدی است.

هر طرفدار پلتفرمر که به خود احترام می‌گذارد باید کلاه در زمان خود را در کتابخانه خود داشته باشد. این یکی از تاثیرگذارترین بازی‌هایی است که مانند Mario Odyssey، جایگاه مستقلی را در سوییچ زنده می‌کند.

4: Spyro Reignited Trilogy

4: Spyro Reignited Trilogy

Spyro Reignited Trilogy یک بازسازی وفادار از سری پلتفرمر پلی استیشن است که نسل جدیدی از گیمرها را با دنیای رنگارنگ و خارق العاده Spyro آشنا می کند.

در عصری که فضاهای عظیم بازی در همه جا وجود دارند، فکر می‌کنید که قابلیت سر خوردن در آسمان بخشی از درخشش خود را از دست می‌دهد، اما توسعه‌دهندگان Toys for Bob می‌دانند که چیزی را که خراب نیست تعمیر کنند. حرکت روان و آزاد ریمستر، حس اصلی را کاملا بازسازی می کند. اثبات بیشتر جذابیت جاودانه اسپایرو.

با کات سین های کاملاً جدید و بازنگری بصری، این بهترین راه برای تجربه فرار از قلمرو اژدهای قهرمان ارغوانی پررنگ است. اگر شما هم مانند ما هستید، متوجه خواهید شد که فقط در حال ورود به دنیای زنده و پر جنب و جوش Spyro هستید که سرشار از نوستالژی برای یکی از بهترین بازی‌های PS1 است.

The Reignited Trilogy چیزی بیش از اینکه بصری مجموعه را به استانداردهای مدرن برساند. این به طور صادقانه چگونگی ظاهر و احساس بازی را به خاطر می آوریم. بنابراین، شما آن جادو را احساس خواهید کرد، چه یک دست قدیمی باشید و چه برای اولین بار Spyro را تجربه می کنید.( بازی های شبیه قارچ خور )

5:Crash Bandicoot 4: It’s About Time

5:Crash Bandicoot 4: It’s About Time

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time یک دنباله ریبوت-اسلش است که از همان جایی که The Wrath of Cortex متوقف شد ادامه می یابد. طرفداران بازی هایی مانند Mario Odyssey آن را دوست خواهند داشت.

پلتفرمینگ در حال حاضر به همان اندازه لذت بخش است که اولین کراش باندیکوت در سال 1996 عرضه شد. پرش دوبل کرش، اسلم زمینی و حمله اسپین همگی بازمی گردند، همانطور که مراحلی که مهارت شما را در پلتفرمینگ آزمایش می کنند، انجام می دهند.

هنگامی که ماسک‌های کوانتومی جدید را با هم ترکیب می‌کنید، این مکانیک‌های آشنا سر خود را روشن می‌کنند، که به کراش اجازه می‌دهد گرانش را خم کرده و زمان را کاهش دهد. اینها ترفندهای ساده ای هستند، اما تأثیر آنها بر روند مراحل Crash 4 بسیار زیاد است. یک سوئیچ گرانشی می‌تواند به شما اجازه دهد از یک سری افراد بد بگذرید یا شما را به سمت خلأ پرواز کند.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

ترکیبی متقاعد کننده از ایده های قدیمی و جدید در اینجا وجود دارد که به طور یکپارچه با هم ترکیب می شوند و یک بازی Crash را می سازند که نوستالژی را دوش می دهد و در عین حال سری را به جلو می برد.

6:Ratchet & Clank: Rift Apart

6:Ratchet & Clank: Rift Apart

بازی های شبیه قارچ خور

Ratchet & Clank: Rift Apart یک بازی جدید دیگر در یک سری قدیمی است. این بار آخرین لومباکس در جهان و همراه مکانیکی اش در ابعادی سفر می کنند تا دکتر نفاریوس نفرت انگیز را متوقف کنند و تار و پود فضا و زمان را ترمیم کنند.

Ratchet & Clank ممکن است یک فرنچایز قدیمی باشد، اما این ماجراجویی جدید مثل همیشه رادیکال به نظر می رسد. A Rift Apart که از ابتدا برای نمایش فناوری جدید پلی استیشن 5 ساخته شده است، ویترینی عالی از قدرت زیر کاپوت کنسول سونی است.

سفر این دو پویا در چندجهان، آنها را به مجموعه‌ای خیره‌کننده از مکان‌های به یاد ماندنی می‌برد، از کلان‌شهری شلوغ در آینده تا جنگل‌های سرسبز و پر جنب و جوش، که همگی با ردیابی پرتو و جهت هنری خیره‌کننده زنده شده‌اند.

اگرچه مخاطرات بسیار زیاد است (به معنای واقعی کلمه سرنوشت همه ابعاد است)، Ratchet & Clank: Rift Apart شما را درگیر داستان صمیمی خود از لومباکس گمشده در فضا، زمان و خود می کند. بازیگران آن، چه قدیمی و چه جدید، رنگارنگ‌ترین شخصیت‌های سریال تا به امروز هستند، و هر فردی نقش خود را در سفر خودیابی Ratchet دارد.( بازی های شبیه قارچ خور )

7:Kirby and the Forgotten Land

7:Kirby and the Forgotten Land

نینتندو همیشه با کربی به عنوان یک خوکچه هندی برای حیله رفتار می کرد.

Kirby and the Forgotten Land از این سنت آزمایش کردن فاصله می گیرد و به جای آن یک بازنمایی دقیق از سکوی پافبال آزمایش شده و واقعی کربی ارائه می دهد. شناور شوید، بپرید و افراد بد را بخورید تا قدرت آنها را بدزدید. این کربی کلاسیک است، اما بزرگتر و بهتر از همیشه.

در حالی که Super Mario Odyssey به استقلال بازی Super Mario 64 دست می‌یابد، Kirby and the Forgotten Land ما را به ریشه‌های پلتفرم‌های اسکرول جانبی سری برمی‌گرداند. به جز مناطق پنهان، Kirby and the Forgotten Land یک تجربه تا حد زیادی خطی است، اما کار می کند زیرا فشرده و ماهرانه است.

پیشنهاد خرید: اکانت قانونی star wars jedi survivor

کهنه‌سربازان پلتفرمر چشم‌هایشان را به دست گرفتن بیش از حد می‌چرخانند، اما این یک بازی برای گیمرهای بیش از حد جدی نیست. دومین کنترلر را به دوست غیربازی‌کننده خود (یا بچه، یا والدین پرشور و غیره) بدهید و راهنمای آنها در دنیای وحشی و حواس پرت کربی باشید.

8:New Super Lucky’s Tale

8:New Super Lucky’s Tale

بازی های شبیه قارچ خور

مانند Kirby and the Forgotten Land، New Super Lucky’s Tale نیز به رویکرد اولیه ژانر بازی های پلتفرم سه بعدی بازمی گردد.

لاکی به جای اینکه شما را با یک مجموعه حرکتی متنوع غرق کند، فقط چهار مهارت دارد: پرش، دو پرش، حمله دم، و توانایی نقب زدن. این کار توالی‌های حرکتی پیچیده Odyssey را از بین می‌برد و تمرکز را به پلتفرم کردن بر روی مهارت مکانیکی برمی‌گرداند.

مجموعه حرکت های کوچک همچنین به شما امکان می دهد تا به سرعت با کارنامه Lucky کنار بیایید، که زمان یادگیری را کاهش می دهد تا بتوانید فقط روی کاوش در دنیای رنگارنگ اطراف خود تمرکز کنید.

شخصیت‌های سرگرم‌کننده در سراسر جهان‌های متعدد بازی وجود دارند و نکاتی از داستان و داستان را برای تکمیل دویدن، پریدن و جمع‌آوری ارائه می‌دهند.

گیمرهای سرسخت، مدت کوتاه New Super Lucky’s Tale و عدم وجود مشکل را آزاردهنده می‌دانند، اما واضح است که هدف آن جوانان (هم بچه‌ها و هم کودک درونی شما) است. شاید مهمتر از آن، همیشه برای یک لبخند خوب است. چه کسی آن را نمی خواهد؟

9:Psychonauts 2

9:Psychonauts 2

با شخصیت‌های عجیب و غریب و مفهوم عجیب و غریب، شگفت‌انگیز است که Psychonauts اصلاً دنباله‌ای داشت. درست از جایی که اولین بازی متوقف شد، Psychonauts 2 دوباره Raz را دنبال می‌کند، یک کارآموز روان‌نورد تازه شروع شده که باید تحت آموزش‌های شدید قرار بگیرد تا یک مامور کامل شود.

شما ماجراجویی خود را در محدوده‌های خفه‌کننده مرکز Psychonaut شروع می‌کنید، اما به سرعت به شما اجازه داده می‌شود که در خارج از منزل به کاوش در محوطه بپردازید. این منظره کاملاً زیبا است، با منظره ای زیبا در کنار دریاچه، اردوگاه ها و شبکه ای از غارهای مخفی. کلکسیونی ها، ماموریت های جانبی سرگرم کننده و انواع شخصیت های رنگارنگ در سراسر منطقه پراکنده هستند.

البته پردیس Psychonauts تنها یک منطقه مرکزی است. شما بیشتر وقت خود را در ذهن دیگران سپری خواهید کرد. هر یک از این عوالم روانی عناصری از شخصیت و روان شخصیت خود می گیرد. هیچ دو دنیا یکسان به نظر نمی رسند یا احساس می کنند، و اهدافی که شما تکمیل می کنید با بیماری های روانی مرتبط است که صاحبان آنها را آزار می دهد.

Psychonauts 2 بخشی از Invader Zim با کمی آبشار Gravity است – یک غوغای سبک در دوران کودکی که به اندازه کافی ترسناک و عجیب است که شما را وادار کند بنشینید و متوجه شوید.( بازی های شبیه قارچ خور )

10:Kao the Kangaroo

10:Kao the Kangaroo

رنسانس پلتفرمر سه بعدی نه تنها به ژانر کلاسیک نادیده گرفته شده باد دوم بخشیده است. جان تازه ای به برخی از جواهرات مبهم دمیده است که احتمالاً هرگز نام آنها را نشنیده اید. و به خاطر اینکه هرگز نام کائو را نشنیده اید، بخشیده خواهید شد. این بازی در نزدیکی پایان رونق پلتفرمرها در Dreamcast منتشر شد، مدت‌ها پس از اینکه بازار از کلون‌های Crash با تلاش کم اشباع شد.

خوشبختانه، پلتفرمینگ پابرجاست، اگرچه Crash Bandicoot برای تشکر از آن وجود دارد.

مانند کراش، مراحل دارای یک مسیر اصلی با چندین مسیر فرعی هستند. و هر چند وقت یک‌بار، خود را در میانه صحنه‌های سینمایی می‌بینید که به سمت دوربین می‌دوید و از دشمنی که در تعقیب آن هستید دور می‌شوید.

نسخه اصلی Kao the Kangaroo در سال 2000 عرضه شد و حتی با جلوه‌های بصری فانتزی جدید ریمستر نشان می‌دهد. دیالوگ بین قابل تحمل و هولناک می چرخد، و صداپیشگی صدا قطعا کمکی نمی کند.

با این حال، یک جدیت برای Kao وجود دارد که دوست‌داشتنی است، و این یک پیشنهاد به اندازه کافی محکم است که نمی‌توانید از خود فکر کنید که اگر Kao در زمان دیگری روی کنسول دیگری عرضه می‌شد، چه می‌توانست بود.

11:Poi: Explorer Edition

11:Poi: Explorer Edition

بازی های شبیه قارچ خور

Poi: Explorer Edition که در سال 2017 در میان هیاهوی پلتفرم‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل (که توسط یک Odyssey جهانگرد خاص با بازی خود Big Red منتشر شد)، تحت رادار قرار گرفت و تا حد زیادی از دید خارج شد.

با بازی به عنوان یکی از دو خواهر و برادر مشتاق کاوشگر، در جست‌وجوی مدال‌های گمشده یک کاوشگر مسن، وارد یک ماجراجویی جت در سراسر جهان می‌شوید.

Poi: Explorer Edition تأثیرات خود را روی آستین های خود می پوشاند. پلتفرم‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل با فضاهای باز و بزرگ، پلتفرم‌های متحرک و پرش‌های بی‌نقص پیکسلی، به دوران اوج جمع آوری طلسم بازمی‌گردد. یک لوله کش خاص ایتالیایی به وضوح بزرگترین الهام بخش بود. مجموعه حرکتی Poi از برگشت به عقب و پرش های سه گانه درست از Super Mario 64 بیرون می آید.

این ادای احترام به پلتفرم‌بازان دهه 90 قصد دارد بازی‌های آن دوران طلایی را تقلید کند و ظاهر و احساس را به هم می‌زند. Poi: Explorer Edition حتی ممکن است بیش از حد مشتق شده باشد– تعهد بی‌وقفه آن به یکپارچهسازی با سیستمعامل می‌تواند گاهی اوقات احساس کند که منسوخ شده است. این کاملاً چیز بدی نیست؛ جرقه خاصی در کلاسیک ها وجود دارد که پوی به درستی از آن استفاده می کند.

اگر از طرفداران بازی هایی مانند Mario Odyssey هستید، این بازی را دوست خواهید داشت. این یک گوهر است. این یکی از بهترین بازی‌های پلتفرم روی سوییچ نیز هست.( بازی های شبیه قارچ خور )

سخن نهایی درباره بازی های شبیه قارچ خور

ما سعی کردیم در بالا نسبت به رتبه بندی سایت دیماندولی بازی هارو معرفی کنیم ، شما هم در بخش دیدگاه بازی های شبیه قارچ خور رو معرفی کنید تا ما استفاده کنیم از مطالب خوبتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *