بلاگ

بازی های مورد علاقه سلبریتی ها!

بازی های مورد علاقه سلبریتی ها

بازی های مورد علاقه سلبریتی ها کدامند؟ احتمالا هربار که در مورد علاقه سلبریتی ها بخوانید تعجب کنید؛ اما آن ها هم مثل ما هستند و میتوانند علایق و خواسته هایی داشته باشند که بعضا میتواند حتی برای ما به عنوان یک فرد معمولی تعجب برانگیز باشد؛ یکی علاقه مندی های سلبریتی ها بازی کردن است و در این مقاله یانگ سنتر نیز در مورد بازی های مورد علاقه سلبریتی ها با شما صحبت خواهیم کرد.

بازی های مورد علاقه سلبریتی ها چیست؟!

در این بخش از مقاله میخواهیم در مورد بازی های مورد علاقه سلبریتی های معروف با شما صحبت کنم و شما را بیشتر از قبل بابت این شدت از علاقه سلبریتی ها به انجام بازی های ویدیویی شگفت زده کنم!

اسنوپ داگ

اسنوپ داگ یک سلبریتی بسیار معروف است. او یک رپر است و در کنار فعالیت های شغلی خود اشتیاق و علاقه زیادی به انجام بازی های ویدیویی از خود نشان داده است. از جمله بازی های مورد علاقه او، بازی Call of Duty است که علاقه زیادی به آن نشان داده و بارها آن را استریم کرده است. او همچنین علاوه بر داشتن اشتیاق و هیجان برای انجام بازی ویدیویی Call of Duty، از طرفدارن پر و پا قرص بازی فوتبال آمریکایی Madden است.

گری کاسپاروف

برای کسانی که بازی شطرنج علاقه مند هستند، گری گاسپاروف یک نام شناخته شده است. او یک سلبریتی در دنیای ورزشی است و از جمله استادان بزرگ در زمینه بازی شطرنج است. از جمله بازی های مورد علاقه این سلبریتی معروف ورزشی، بازی Hearthstone است.

تری کروز

تری کروز یک سلبریتی بسیار معروف دنیای بازیگری و فیلم است که در  یکی از مصاحبه های خود در مورد علاقه اش به انجام بازی های ویدیویی گفته که چون فرزندانش علاقه زیادی به انجام بازی از خود نشان میدادند، این علاقه به او هم سرایت کرد و تصمیم گرفت پی سی مخصوص بازی برای خود بخرد تا در کنار فرزندانش با آن ها بازی کند!

او می گوید تلاش بسیاری کرد که از دنیای بازی جدا شود و رابطه خود را با فرزندانش نزدیکتر کند؛ اما سعی و تلاش او در انجام این کار بی نتیجه بوده و تصمیم گرفت که مانند فرزندانش به انجام بازی های ویدیویی بپردازد و این کار او باعث شد تا رابطه اش با فرزندانش بهتر شود!

رابرت پتینسون

رابرت پتینسون، جدیدترین بتمن سینماست که در یکی از مصاحبه هایی که انجام داد در مورد بازی های مورد علاقه اش گفت و این که به انجام بازی های ویدیویی مخصوصا بازی Final Fantasy 7 علاقه دارد و حتی در صحنه مرگ ایریف، یکی از کاراکترهای بازی گریه کرده است!

 

بازی هایی که سلبریتی ها دوست دارند

هنری کویل

یک سلبریتی معروف که از جمله طرفداران پر و پا قرص بازی های ویدیویی است. او علاوه بر نقش گرالت که در سریالی با نام ویچر داشت، علاقه به شدت زیادی نیز به بازی ویچر دارد و یکی از بازی های مورد علاقه او است. او همچنین گاهی اوقات بازی overwatch را نیز انجام می دهد و طرفدار پر و پا قرص سری بازی های وارهمر نیز میباشد. علاو بر همه این ها، او ویدیویی از خود منتشر کرده که در آن ویدیو، خبر از آماده سازی یک کیس گیمینگ میداد.

جک بلک

جک بلک هم یک سلبریتی معروف، با انرژی و بامزه دنیای هنر و بازیگری است که نشان داد او هم به انجام بازی های ویدییویی علاقه زیادی دارد! او بارها درمورد علاقه اش به بازی Five Night At Freddy’s گفته و حتی یک کانال یوتیوب نیز در زمینه بازی به نام JablinskiGames تاسیس کرده است.

میلا کونیس

میلا کونیس بازیگر معروف، به گفته خودش یکی از طرفداران پروپاقرص و دو آتشه بازی World of Warcraft بود و آن قدر به انجام این بازی اعتیاد پیدا کرده بود که مجبور شد آن را به کلی از  زندگی اش حذف کند و به کار زندگی اش برسد!

ویل آرنت

ویل آرنت بیشتر با سریال های BoJack Horseman و  Arrested Development شناخته میشود. او یکی از طرفداران پروپا قرص

بازی Call of Duty است و  حتی صداپیشگی یکی از قسمت های بازی کالاف به نام Call of Duty: Modern Walfare 2 را انجام داده اس.

سخن آخر

در این مقاله با بازی های مورد علاقه سلبریتی های معروف آشنا شدید و متوجه شدید که علاقه به بازی یک چیز همه گیر حتی در میان سلبریتی های معروف است؛ به طوری که حتی گاهی اوقات این علاقه شدید، آن ها را از کار و زندگی انداخته است!

همچنین برای دریافت بازی های روز دنیا می توانید به سایت های معتبر در زمینه فروش انواع گیفت کارت سری بزنید. همچنین اگر قصد خرید اکانت فیفا 22 با قیمتی ارزان را دارید به لینک مراجعه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *