بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های استراتژیک آفلاین اندروید (2023)

بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید

آیا به دنبال بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید هستید؟ این پست برای شماست. ما لیستی از بهترین بازی های استراتژیکی را که می توانید در حال حاضر بدون اتصال به اینترنت وای فای یا اینترنت در اندروید خود بازی کنید، گردآوری کرده ایم. فقط همانطور که در جزئیات توضیح می دهیم به خواندن ادامه دهید.

بخشی از هیجان بازی این است که بدانید ژانرهای بازی مورد علاقه شما چیست. آیا پلتفرمینگ را دوست دارید، جایی که زمان‌بندی کامل پیکسل برای همه چیز مهم است و کاوش با کلکسیون‌ها و سایر هیجان‌های خلاقانه پاداش می‌گیرد؟

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین

بازی‌های RPG به شما اجازه می‌دهند تا آمار یک شخصیت یا یک مهمانی کامل را شخصی‌سازی و مدیریت کنید، و به بازیکنان حس موفقیت و کنترل را می‌دهد و به شما امکان می‌دهد داستان‌های واقعا خلاقانه‌ای گفته شود.

از سوی دیگر، تیراندازهای اول شخص، شما را به صورت مو به مو در اکشن قرار می دهند، با افراد بد با اسلحه های بزرگ مبارزه می کنند و مطمئن می شوند که روز را بر اساس اقدامات منحصر به فرد خود برنده می شوید. این نوع بازی‌ها معمولاً اجازه نمی‌دهند چنین داستان انعطاف‌پذیری گفته شود، در عوض همه آن را روی یک ترن هوایی نگه می‌دارند.

در هسته آنها، همه این نوع بازی ها بسیار آسان هستند. حتی عمیق‌ترین ژانرها، مانند بازی‌های RPG، دارای اقتباس‌های اولیه مانند Pokemon یا Paper Mario هستند. آنها سرگرمی را برای هر کسی فراهم می کنند تا امتحان کند.

بهترین بازی های استراتژیک آفلاین اندروید

با این حال، هیچ ژانری دشوارتر از بازی های استراتژیک نیست. به طور کلی، عناوین استراتژی دارای تعداد زیادی زیرژانر هستند که زمانی که طرح بزرگ شما موفق شود شما را به پیروزی برساند، حس موفقیت را ارائه می دهد. بازی‌های استراتژی بلادرنگ (RTS) از شما می‌خواهند که تصمیمات عجولانه بگیرید بدون اینکه بتوانید قبل از حمله دشمن فکر کنید.

شما باید بین کنترل واحد خود، جمع آوری و خرج کردن منابع، و برنامه های بازی تعادل برقرار کنید، زیرا دنیا پشت سر شما باز می شود. بازی‌های استراتژی نوبتی به شما این امکان را می‌دهند که در حالی که بازی متوقف شده است، قبل از عمل فکر کنید، و بازی‌های تاکتیکی نوبتی شما را به مقیاس‌های کوچک‌تری نسبت به مناطقی از جهان که اغلب در بازی‌های RTS پوشش می‌دهند، سوق می‌دهند. League of Legends و DotA 2 و حتی بازی های دفاع از برج مانند Plants vs. Zombies یا Orcs Must Die!

اگر به دنبال ورود به بازی های استراتژیک هستید، یکی از ساده ترین راه ها این است که وارد دنیای بازی های استراتژی موبایل شوید.

پیشنهاد خرید: خرید ps5

به لطف رابط لمسی و سهولت انجام بازی‌های کوتاه در حین حرکت، بازی‌های استراتژیک به سرعت به یکی از محبوب‌ترین سبک‌های موبایل تبدیل شده‌اند. بازی هایی مانند کلش آف کلنز یا کلش رویال (هر دو از سوپرسل) یا بازی آف وار سال ها توجه را از طریق اعلامیه های Superbowl و توجه زیادی در صفحات اول گوگل پلی به خود جلب کرده اند، اما جذابیت واقعی این بازی ها ناشی از نیاز به استراتژی هوشمند در عناوین موبایل اگر به دنبال چیزی متفاوت از محتوای استاندارد موبایل رایگان هستید که در بالای لیست دانلود Google Play خواهید یافت، ما این لیست را برای شما آماده کرده ایم. اینها ده بازی استراتژیک مورد علاقه ما در اندروید هستند. یکی از بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید است.

1. FIRE EMBLEM HEROES

بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید

بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید

ما متوجه می شویم که Fire Emblem Heroes یک بازی طراحی شده برای بازی آفلاین نیست، بنابراین اگر به دنبال سفر به منطقه ای هستید که باید همه چیز را در حالت هواپیما بازی کنید، ممکن است این بازی برای شما مناسب نباشد. اما Heroes همه این کارها را به خوبی انجام می‌دهد و یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک را به دستگاه‌های تلفن همراه ترجمه می‌کند، به گونه‌ای که حذف آن‌ها از فهرست بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید ضرر بزرگی خواهد بود.

Fire Emblem Heroes نه تنها بسیار سرگرم کننده است، بلکه یک بندر امن و وفادار سری است. به طور سنتی، نشان آتش. این یک RPG تاکتیکی است، بنابراین شما ارتشی از جنگجویان و سربازان را در اطراف میدان نبرد فرماندهی می‌کنید که هم از طریق ماموریت و هم با تجربه با دشمنان مبارزه می‌کنند. تا حد زیادی، این بازی مانند نسخه‌های اصلی نینتندو کار می‌کند، اما ساده‌سازی شده و برای قرار دادن در دستگاه تلفن همراه سازگار شده است.

اگر قبلا بازی های Fire Emblem را بازی کرده اید، ناامید نشوید، این بد نیست. در واقع، این امکان را به شما می‌دهد تا بازی را به راحتی با یک دست بازی کنید، زیرا واحدهای خود را در یک میدان نبرد 8×6 می‌لغزید و به هم می‌کوبید. شما مانند بازی های سنتی واحدها را با هم ترکیب نمی کنید، اما می توانید از شخصیت های دیگر برای افزایش دفاع آنها استفاده کنید. به طور مشابه، هیچ آیتم یا سلاحی انتخاب نمی شود، اما برخی از شخصیت ها حملات متعددی دارند که باید قبل از استفاده از آنها علیه دشمنان خود، آنها را انجام دهند.

در اینجا ایده اصلی نحوه عملکرد مبارزات وجود دارد: هر یک از شخصیت های شما دارای ویژگی هایی مانند شمشیر، تبر جنگی یا نیزه است. هر یک از آنها در برابر یک نوع قوی، اما در برابر نوع دیگر ضعیف هستند. این مانند شطرنج است که با سنگ، کاغذ و قیچی ضربدری شده است. به عنوان مثال، یک جنگنده شمشیر به کسانی که تبر دارند آسیب بیشتری وارد می کند، اما از کسانی که نیزه دارند آسیب بیشتری می گیرد. اگر به خاطر سپردن این آمار مشکل دارید، نگران نباشید – یک نمودار مفید که مثلث نبرد را نشان می دهد همیشه در گوشه پایین صفحه نمایش شما خواهد بود. چند نوع دیگر از نبرد، مانند کمان یا شاتل خروس وجود دارد، اما تا حد زیادی، این کلید پیروزی در نبردها است. تیم های خود را بسازید و مبارزان خود را به گونه ای سازماندهی کنید که به نفع شما باشد، با دشمن خود مبارزه کنید و بر آن غلبه کنید.
با استفاده از orbs، واحد پول درون بازی Heroes، قهرمانان را با استفاده از سیستم گاچای بازی احضار می کنید. اگر چندین کاراکتر را همزمان احضار کنید، در هر کاراکتر در گوی‌ها صرفه‌جویی می‌کنید (با استفاده از سه یا چهار گوی برای احضار یک جنگجوی جدید به جای پنج تا)، بنابراین ذخیره گوی‌های خود تا زمانی که به مقدار معینی برسید برای جمع‌آوری همه چیز ارزشمند است. یک بار. این ممکن است سطحی به نظر برسد، اما در واقعیت، بازی تقریباً برای هر عملی، گوی‌ها را حذف می‌کند. امروز ثبت نام کردی؟ گوی. یک ماموریت را کامل کنید؟ گوی. یک ماموریت جانبی را کامل کنید چگونه می توان تعداد معینی از دشمنان را شکست داد؟ در اینجا تعداد زیادی گوی وجود دارد. می‌توانید خیلی سریع آن‌ها را جبران کنید، و تا زمانی که صبور باشید می‌توانید از خرج کردن پول خودداری کنید. یکی از بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید است.

2. XCOM: ENEMY WITHIN

بهترین بازی های استراتژیک آفلاین اندروید

بهترین بازی های استراتژیک آفلاین اندروید

اگرچه ممکن است این جدیدترین بازی در سری طولانی مدت تاکتیکی مبتنی بر نوبت نباشد، XCOM: Enemy Within نمونه کاملی از نحوه پورت کردن کنسول اصلی و بازی رایانه شخصی به پلتفرم های موبایل است. این بازی یک بسط جدید برای XCOM: Enemy Unknown 2012 است، یک راه‌اندازی مجدد از سری محبوب تاکتیکی، و افزودنی عالی به کتابخانه بازی شما، به‌ویژه در موبایل. XCOM شهرت دیرینه ای به عنوان یک بازی استراتژی تاکتیکی فوق العاده دارد که به دلیل منحنی های دشواری و استفاده از ویژگی محبوب permadeath که باعث می شود در صورت از دست دادن ماموریت، واحدهای شما برای همیشه کشته شوند، شهرت دارد. با این حال، دشواری نباید تازه واردان این ژانر را بترساند. در واقع، تانک ها برای بهبود طراحی بازی و یک ابزار آموزشی فوق العاده، XCOM: Enemy Within می تواند یکی از بهترین راه ها برای فرو رفتن در این سبک باشد.

پیشنهاد خرید: خرید دسته ps5

برای کسانی از شما که با این سری آشنایی ندارید، XCOM در دنیایی اتفاق می‌افتد که بیگانگان به زمین حمله کرده‌اند، و به‌عنوان فرمانده XCOM یا واحد رزمی فرازمینی، باید سازمان خود را در برابر تهاجم خصمانه جهانی رهبری کنید، علی‌رغم اینکه در آن بسیار بدتر هستید. از نظر فن آوری و تسلیحات نسبت به مخالفان خود. همانطور که در هر مرحله مبارزه می کنید، باید تماس های خطرناکی برای مبارزه با دشمنانی بسیار قدرتمندتر از شما برقرار کنید. در بین ماموریت‌ها، باید وقت خود را صرف تحقیق در مورد توسعه فناوری‌های جدید بر اساس فناوری فرازمینی بازیافتی کنید که در طول بازی موفق به یافتن آن‌ها می‌شوید.

از نظر گیم پلی، XCOM برداشت دیگری از ژانر تاکتیکی محبوب است، تا حدودی شبیه به بازی هایی مانند Final Fantasy: The War of the Lions، اما با تمرکز بر ترکیب تیمی و استفاده از درصدها برای فرض اینکه آیا سربازان شما ضربه می زنند یا از دست می دهند. هدف خاصی نیست از آنجایی که ویژگی‌های بازی دائمی هستند، اگر می‌خواهید بدون شکست قهرمانان خاص را در تیم خود ذخیره کنید، باید ماموریت‌های ذخیره قدیمی را دوباره بارگیری کنید. این بازی همچنین با یک رابط لمسی دوستانه که از انگشت شما به عنوان نشانگر ماوس در رایانه شخصی استفاده می کند، به خوبی روی تلفن شما اجرا می شود. Enemy Within به عنوان الحاقی به Enemy Unknown، بازی پایه اصلی را بگیرید و تمام ویژگی ها، توانایی ها، سلاح ها و موارد دیگر را اضافه کنید تا تجربه نهایی XCOM را بر روی تلفن همراه یا تبلت خود ایجاد کنید و با توجه به اینکه می توانید این بازی را برای کامپیوتر و کنسول انجام دهید. در هر جایی با کمتر از 10 دلار، افزودنی عالی به مجموعه شماست.یکی از بهترین ازی های استراتژی آفلاین برای اندروید است

3. GAME DEV TYCOON

بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید

بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید

بیشتر بازی‌های این فهرست به‌عنوان بازی‌های استراتژیک سخت‌کور به حساب می‌آیند که برای افرادی طراحی شده‌اند که قبلاً عناوین استراتژی و تاکتیکی را دوست دارند و به دنبال تجربه‌های عمیق بازی در حین حرکت هستند. از سوی دیگر، Game Dev Tycoon ترکیبی از حس سرگرمی و شوخ طبعی، دوزی از فراروایت و استراتژی شبیه سازی عالی در یک انفجار بازی موبایلی است که در نهایت در سال 2018 به پلتفرم های تلفن همراه رسید. اگرچه استراتژی برنده بازی شبیه سازی شده است و از زمانی که Game Dev Tycoon در اواخر سال 2012 برای رایانه شخصی عرضه شد، توسط ده ها عنوان موبایل کپی شده است (از جمله Video Game Tycoon، RPG کلیکی و پورتی از Game Dev Story در سال 1997). بدون شک نسخه ضروری این سبک با گرافیک فوق العاده و با توجه به اینکه آنچه در نسخه Story کار می کرد بر روی پلتفرم اصلی ساخته شده بود.

در Game Dev Tycoon، شما در دهه 1980 از پایین ترین سطح مقیاس شروع می کنید، و در طول سال ها در صنعت بازی های ویدیویی کار می کنید و سعی می کنید بازی های پرفروش و مورد تحسین منتقدان را توسعه دهید، در حالی که بودجه خود را برای تحقیق در مورد ژانرها و فناوری های جدید بازی متعادل می کنید. کسب و کار کلی خود را تقویت کنید مانند هر بازی دیگری که مبتنی بر سیم کارت است، این بدان معنی است که شما باید سخت کار کنید تا مطمئن شوید که هیچ چیز در لیست کارهای شما خیلی کمیاب نیست. به همین ترتیب، شما همچنین باید تمرین کنید که مطمئن شوید کارمندان شما حقوق می گیرند، دفتر شما مقرون به صرفه است اما به اندازه کافی برای کارکنان شما بزرگ است، و بسیاری از ویژگی های اضافی که تیم توسعه Game Dev Tycoon آنها را خرابکار می داند (ما هنوز در مراحل اولیه بازی است، بنابراین ما مطمئن نیستیم که آنها چه هستند!). اگر به دنبال چالش هستید، می‌توانید حالت هک را که Game Dev Tycoon برای جلوگیری از هک کردن (و برنده شدن) بازی اختراع کرده است را نیز روشن کنید.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

چرا Game Dev Tycoon را نسبت به سایر بازی های مبتنی بر شبیه سازی در اندروید توصیه می کنیم؟ در حالی که Game Dev Tycoon یک پورت کامل از نسخه PC 2012 است، اکثر عناوین شبیه‌سازی دیگر در اندروید اقتباس‌هایی از ویژگی‌های موجود، مانند SimCity BuildIt یا The Sims FreePlay هستند. این بازی‌ها رایگان هستند، اما اغلب به اتصال به اینترنت نیاز دارند و مهمتر از آن، از تاکتیک‌های تجاری مبهم استفاده می‌کنند تا شما را تشویق کنند تا پول خود را برای خرید فروشگاه خرج کنید. Game Dev TycoonIt از شما می‌خواهد که 4.99 دلار از قبل کم کنید، اما 50 درصد ارزان‌تر از نسخه رایانه شخصی است و شامل تبلیغات یا خرید درون‌برنامه‌ای نیست. اولین طرفداران از بندر راضی هستند. در زمان نوشتن، امتیاز فوق‌العاده بالایی از 5.0 از چند هزار نظر دارد، و ما فرض می‌کنیم که با افزایش محبوبیت، در 4.8 یا بالاتر باقی بماند. Game Dev Tycoon یک شبیه سازی موبایل خوش ساخت است و ما خوشحالیم که بالاخره این عنوان را در اندروید دیدیم.

4. BATTLE OF POLYTOPIA

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین

The Battle of Polytopia یک بازی استراتژی تمدن نوبتی منحصر به فرد برنده جایزه در مورد کنترل نقشه، مبارزه با قبایل دشمن، کشف سرزمین های جدید و تسلط بر فناوری های جدید است. شما نقش فرمانروای یک قبیله را بر عهده می گیرید و سعی می کنید در رقابت استراتژی نوبتی با سایر قبایل، تمدنی بسازید. می توان آن را به صورت آفلاین بازی کرد. ایده آل برای مسافرت

این بازی با میلیون‌ها بازیکن، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژی تمدن برای موبایل تبدیل شده و به دلیل رابط کاربری شیک و عمق زیاد در بازی مورد تحسین قرار گرفته است. یکی از بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید است

5. WORLD WAR 2

بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید

بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید

در این بازی شما به عنوان یک فرمانده ارتش بازی خواهید کرد. شما نیروهای خود را در خط مقدم فرماندهی خواهید کرد و شاهد وحشیانه ترین و واقعی ترین چهره جنگ خواهید بود.

WW II: Sandbox Strategy یک بازی جنگی استراتژیک است که در جنگ جهانی دوم جریان دارد. این بازی محیط واقعی جنگ را شبیه سازی می کند و واقعی ترین جنگ این جنگ وحشیانه را در تاریخ بشر به ارمغان می آورد. صدها فرمانده معروف در بازی حضور دارند. شما واحدهای مختلف شایستگی شناخته شده را بازسازی خواهید کرد. شما می توانید از ویژگی های مختلف فرماندهان و واحدها استفاده کنید و از انواع تاکتیک ها و استراتژی ها برای بازنویسی پایان بسیاری از مبارزات تاریخی معروف استفاده کنید.

6. PLAGUE INC

بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید

بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید

یکی از بهترین بازی های رومیزی که در دهه 2000 منتشر شد Pandemic بود، بازی که در آن باید برای درمان بیماری که در سراسر جهان مشکلاتی ایجاد می کند، با یکدیگر همکاری کنید. قمار راهی عالی برای تبدیل سبک بازی‌های رومیزی مبتنی بر رقابت معمولی به چیزی است که شما را ملزم می‌کند منابع خود را برای برنده شدن در بازی جمع کنید، اما اگر به سبک مخالف بازی علاقه دارید، Plague Inc…. این تجربه را برای هر بازیکن فراهم می کند. به جای تلاش برای درمان یک بیماری تهدید کننده جهان، شما آن بیماری را کنترل و قدرت می دهید. Plague Inc. توسط سازندگان بازی با فیلم Contagion مقایسه شده است، و حتی اعتراف می کنند که بازی از Pandemic 2 الهام گرفته شده است، یک بازی فلش که در سال 2008 منتشر شد و به بازی رومیزی مربوط نمی شود. یکی از بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید است.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

7. AGE OF HISTORY

بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید

بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید

اگرچه بازی‌هایی مانند XCOM بودجه زیادی را صرف ارائه گرافیک با وضوح بالا می‌کنند و سعی می‌کنند بازی‌های خود را شبیه به بازی‌های کنسولی جلوه دهند (و در مورد XCOM، انتقال مستقیم تجربه به موبایل)، گزینه‌های زیادی برای این کار وجود دارد. متخصصان استراتژی به دنبال چیزی هستند که باتری دستگاهشان را تنها در چند ساعت خالی نکند. Age of Civilizations یک عنوان عالی برای هر کسی است که این سبک را دوست دارد، و ما فکر می کنیم که بازیکنان Risk به طور خاص چیزهای زیادی برای دوست داشتن پیدا خواهند کرد. عصر تمدن ها، یک بازی موفق در گوگل پلی. این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که یک نسخه فوق واقعی از بازی تخته‌ای کلاسیک باشد و هرکسی که به دنبال نسخه تک‌نفره بدون آگهی از یک بازی به سبک مخاطره‌آمیز باشد، عاشق Age of Civilizations خواهد شد.

پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5 edge

برای کسانی که با معنای یک بازی ریسک مانند بودن آشنا نیستند، Age of Civilizations از شما می‌خواهد که کنترل کل جهان را در تلاش برای تسلط بین کشورها در دست بگیرید. با شروع با گروه کوچکی از کشورها، به نوبت دستور می دهید تا نیروهای نظامی خود را در سراسر نقشه جابجا کنید، که فقط با نقاط حرکتی که در هر نوبت دارید محدود می شود. دستورات حرکت تصادفی است، به این معنی که کشورها قبل از اینکه واحدهای شما موفق به انجام کاری در رقابت شوند، شانس خوبی برای شکست دادن شما دارند. با بیش از 342 استان برای مبارزه در زمین (و نقشه دوم در سیاره Kepler-22b)، هیچ بازی Age of Civilizations مانند آن نخواهد بود. یکی از بهترین بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید است.

سخن آخر درباره بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید

بهترین بازی های استراتژی آفلاین برای اندروید رو دربالا برای شما عزیزان جمه آوری کردیم شما اگر بازی می شناسید در پایین بنویسید تا ما درآینده اضافه کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *