بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس :طرح‌های اشتراک جدید پلی‌استیشن پلاس راه‌اندازی شده‌اند، به این معنی که در نهایت می‌توانید به PS Plus Extra و PS Plus Premium ارتقا دهید تا به صدها بازی عالی دسترسی داشته باشید. با این همه انتخاب، انتخاب یک بازی سخت است. ما شما را با انتخاب بهترین بازی های موجود در PS Plus Extra و Premium تحت پوشش قرار داده ایم!

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

بازی های پلی استیشن پلاس ماه به ماه عناوین شگفت انگیزی را ارائه می دهند. مارس 2023 با 5 عنوان پرطرفدار که در کاتالوگ گنجانده شده اند تفاوتی ندارد. تعداد زیادی بازی ویدیویی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید و در سرویس اشتراک بازی کنید، اکثر بازی‌های انحصاری سونی نیز در آن هستند.

با تعداد زیادی بازی شگفت انگیز در کتابخانه بازی های پلی استیشن پلاس، انتخاب تنها 20 بازی دشوار است. ما سعی کردیم تا جایی که می توانیم بازی های حماسی را در لیست قرار دهیم. بهترین بازی‌های PS Plus ما را بررسی کنید و ببینید کدام عناوین جدید اضافه شده برای شما هستند.

Uncharted Legacy of Thieves Collection

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

ناتان دریک و شرکتش به مجموعه Uncharted Legacy of Thieves بازگشته‌اند که ترکیبی از چهارمین بازی Uncharted و یک DLC مستقل عالی است. این همه چیز نیست، کل مجموعه ارتقا یافته است تا با استانداردهای بالای جدید PS5 نیز مطابقت داشته باشد. این بدان معنی است که بازی به نظر می رسد و اجرا می شود که قبلاً هرگز نبوده است

سریال Uncharted همه چیز درباره اکتشاف و ماجراجویی است. شما در نقش ناتان در بازی چهارم بازی می کنید اما در نقش کلویی فریزر در The Lost Legacy. هر دوی آن‌ها ماجراجویان توانمندی هستند که می‌توانند هر کسی را که در مسیرشان باشد، از پای درآورند. گرافیک عالی، صداگذاری فوق العاده و اکشن نفس گیر است. این مجموعه مربوط به زمانی است که بازی ها به هیچ سیستم XP یا افزایش سطح نیاز نداشتند، بنابراین از همان ابتدا با پتانسیل کامل بازی می کنید.

 Assassin’s Creed Valhalla

 Assassin's Creed Valhalla

Assassin’s Creed Valhalla

چه کسی دوست ندارد در نقش یک وایکینگ بازی کند؟ در Assassin’s Creed Valhalla شما می توانید! در حالی که شما انگلستان را محاصره کرده‌اید، به یک باند شاد درنگر در شهرک خود راونستورپ بپیوندید. به عنوان Eivor، یک دانمارکی، پادشاهی آنگلوساکسون را کشف می کنید و دشمنان خود را در حالی که سعی می کنید پادشاهی های مختلف را برای ارباب فئودال خود فتح کنید، به پایان می رسانید.

بیشتر ببینید: خرید پلاس

مانند بازی‌های قبلی Assassin’s Creed، Valhalla دارای یک سیستم مبارزه‌ای بی‌رحمانه و پویا با طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها برای انتخاب است. وقتی با ساکسون‌ها نمی‌جنگید، می‌توانید Orlog، یک بازی تاس را بازی کنید و گالن‌های آبجو را در مسابقات نوشیدن به عقب بریزید. کارهای زیادی برای انجام و دیدن در والهالا وجود دارد، شما به راحتی می توانید صد ساعت بازی کنید و هنوز تیتراژ را نبینید.( بهترین بازی های پلی استیشن پلاس )

این یک بازی فوق‌العاده است که می‌توانید آن را انتخاب کنید و در یک محیط معمولی بازی کنید، یا دندان‌هایتان را در آن فرو ببرید و خودتان را در آن گم کنید. افزودنی عالی برای کتابخانه PS Plus Extra و Premium!

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales داستانی کوچکتر و فشرده است که مایلز مورالس را به عنوان یک Spidey دیگر به دنیای PS معرفی می کند. هنوز هم از همان نقشه بازی شگفت‌انگیز Spiderman PS4 در سال 2018 استفاده می‌کند، اما این بار زمان کریسمس در نیویورک است.

ماموریت های جانبی جدیدی برای شما وجود دارد که باید با آنها مقابله کنید، بسیاری از رویدادهای کوچک برای شرکت در آنها، و یک داستان جذاب و بافته شده برای دنبال کردن.

مایلز همچنین دارای چند توانایی جدید است، عمدتاً بیوالکتریکی او برای غلبه بر دشمنان. بهترین چیز در مورد بازی قبلی، مکانیک تاب خوردن بود، و در اینجا به طور کامل، جناسی در نظر گرفته شده است. همچنین یک سیستم ترفند هوایی اصلاح‌شده و توسعه‌یافته وجود دارد که به تاب خوردن سنتی خوش‌آمدگویی می‌دهد.

Control: Ultimate Edition

بهترین بازی های پلاس

بهترین بازی های پلاس

آیا تا به حال اتفاق غیرقابل توضیح و عجیبی برای شما افتاده است؟ به احتمال زیاد توسط یک شیء قدرت ایجاد شده است، یا شما یک رویداد جهان تغییر یافته را تجربه کرده اید. در کنترل، چنین رویدادهای ماوراء الطبیعه توسط FBC – یک سازمان مخفی مستقر در ساختمانی که دائماً در حال تغییر شکل است، مورد مطالعه قرار می گیرد.

اگر برای شما مقدار “wtf” عالی به نظر می رسد، کنترل بازی شماست. شما در نقش جسی فادن بازی می کنید که FBC را ردیابی می کند و با کارگردان روبرو می شود. فقط معلوم شد که او خودش را کشته و یادداشتی به جا گذاشته که جسی رئیس جدید است. شرایط عجیب و غریب زمانی که اجساد شروع به شناور شدن می کنند و مردم توسط موجودات ترسناکی به نام هیس ترسیده می شوند، انباشته می شوند.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

جسی همچنین توانایی‌های تله‌پاتی مخصوص به خود را دارد، بنابراین آماده باشید تا با قدرت‌های جنبشی ویرانگر خود، با رسیدن به ته اسرار، ویران کنید. کنترل دیوانه وار است، ذهن دمیدن، سرگرم کننده برای بازی و به همان اندازه که زیبا است. این یک بازی ترسناک نیست، اما فضا ظالمانه است. کنترل بازی‌ای است که همه باید آن را بازی کنند، و چون با PS Plus Extra و Premium همراه است، واقعاً هیچ بهانه‌ای ندارید! ( بهترین بازی های پلی استیشن پلاس )

Stray

بازی های پلی استیشن پلاس

بازی های پلی استیشن پلاس

Stray در حال عرضه بر روی PlayStation Plus Extra است، این عنوانی مستقل است که به شما امکان می دهد گربه را کنترل کنید. درست است، شما کنترل یک شخصیت بامزه گربه را به دست می گیرید و پازل های پلت فرم را حل می کنید. گربه تنها است و در یک شهر عجیب و غریب پر از ربات ها گم شده است، برای فرار از شهر باید این معما را حل کند.

شما می توانید در جنگ نیز شرکت کنید، اما این کار محدود است و بیشتر اوقات فرار بهترین نتیجه را دارد. بازی سوم شخص ماجراجویی جو و جذابیت دارد و ما مطمئن هستیم که نه تنها عاشق گربه، بلکه عاشق شهر نیز خواهید شد.

Detroit: Become Human

Detroit: Become Human

انتخاب در زندگی واقعی در حال حاضر دشوار است، اما در Detroit: Become Human، آنها به معنای واقعی کلمه زندگی را تغییر می دهند. حداقل اگر باور دارید که اندرویدها زندگی دارند.

این سوالی است که در قلب این بازی وجود دارد، جایی که شما سه اندروید را دنبال می‌کنید که شروع به مبارزه برای خود و حقوقشان می‌کنند. کارا را در نظر بگیرید، یک دروید که برای انجام کارهای خانه طراحی شده است، اما تصمیم می گیرد با یک کودک کوچک فرار کند تا از دست صاحب بدرفتارش فرار کند. همانطور که داستان های کارا، کانر و مارکوس را دنبال می کنید، با تصمیمات سختی روبرو می شوید که برخی از آنها حتی می تواند منجر به مرگ شخصیت های اصلی شود.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

Detroit: Become Human برای یک بازی PS4 کاملاً خیره کننده به نظر می رسد، با گرافیک واقعی و صحنه های سینمایی. تقریباً هیچ گیم پلی درگیر نیست زیرا فقط شخصیت ها را به اطراف حرکت می دهید و دکمه ها را فشار می دهید تا با محیط تعامل داشته باشید و انتخاب کنید. این امر دیترویت را به یک جایگزین عالی برای یک شب سینمایی تبدیل می کند، و به خصوص با دوستان سرگرم کننده است زیرا می توانید در مورد اینکه کدام انتخاب را انجام دهید، بحث کنید.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut

Ghost of Tsushima: Director's Cut

به بازی Assassin’s Creed فکر کنید، اما با سامورایی ها. به طور خلاصه Ghost of Tsushima است و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد. در واقع، این یک رویا برای بسیاری از بازیکنان است. و توسعه دهنده Sucker Punch (معروف از سری inFAMOUS) کار بزرگی انجام داده است.

شما در نقش سامورایی جین بازی می کنید که می بیند جزیره سوشیما توسط مغول ها و هم قبیله هایش قتل عام شده است. دفاع از جزیره در برابر تهاجمات بیشتر مغول به عهده شماست، چیزی که تنها در صورتی بدست می آید که جین رمز افتخار خود را کنار بگذارد و به یک قاتل تبدیل شود. اگر بخواهید یک روح

در Ghost of Tsushima، هر مبارزه شمشیر هیجان انگیز است و له کردن دکمه مجازات می شود. شما باید حریف خود را به خوبی مطالعه کنید و با ضربه شمشیر مناسب به او حمله کنید. این به تنهایی باعث می شود بازی Ghost of Tsushima بسیار راضی کننده باشد، اما محیط های زیبا و داستان دلخراش این بازی را به یک شاهکار مطلق تبدیل کرده است. اگر هنوز آن را بازی نکرده اید، این جواهر را از دست ندهید!( بهترین بازی های پلی استیشن پلاس )

Final Fantasy 7 Remake Intergrade

Final Fantasy 7 Remake Intergrade

Final Fantasy 7 Remake Intergrade FF7 بسیار محبوب را به دوران مدرن می آورد و شامل DLC Yuffie Kisaragi است. اگر از طرفداران JRPG هستید، Final Fantasy 7 Remake Intergrade برای شما لذت بخش خواهد بود. بازی با محیطی شگفت انگیز، جزئیات شخصیت ها و جلوه های بصری از لحاظ بصری خیره کننده است.

این بازی دارای مبارزات بی‌درنگ است و می‌توانید آزادانه بین اعضای حزب خود جابه‌جا شوید. این به شما اجازه می دهد تا حرکات باورنکردنی را انجام دهید و دشمنان خود را شکست دهید. این یک بسته بزرگ است، به خصوص وقتی در نظر داشته باشید که در بین بازی های رایگان پلی استیشن پلاس ارائه می شود.

Return

Return

این بازی انحصاری برای پلی استیشن 5 و دلایل خوبی دارد. در Returnal، به رفلکس‌های سریع برق آسا و اعصاب آهنین نیاز دارید تا سیاره نفرین شده آتروپوس را زنده کنید.

شما سلن فضانوردی هستید که در یک حلقه زمانی به دام افتاده اید. هر بار که سلن می میرد، دوباره در سفینه فضایی سقوط کرده خود بیدار می شود، بدون اینکه امیدی به فرار داشته باشد. در حالی که سعی می‌کنید به انتهای پیچ و خم بروید، اتاق‌ها را با تیراندازی به بیگانگان پاک می‌کنید، اما هر بار که می‌میرید دوباره تنظیم می‌شوید و طرح‌بندی جهان دوباره تغییر می‌کند. همانطور که عمیق تر و عمیق تر در رمز و راز کاوش می کنید، سلن حتی شروع به دیدن چیزهایی از گذشته خود می کند. چرا خانه او در آتروپوس است؟ و چرا مدام گزارش‌های صوتی خود را پیدا می‌کنید که ضبط آن را به خاطر نمی‌آورید؟

پیشنهاد خرید: خرید ps5

Returnal بسیار جذاب، جوی فوق‌العاده است و برخی از روان‌ترین و رضایت‌بخش‌ترین گیم‌پلی‌های رزمی را که تا به حال در یک بازی دیده‌ایم، دارد. از ویژگی‌های کنترلر DualSense به روش‌های خلاقانه استفاده می‌کند و زمان بارگذاری بدون درز موهبتی است. Returnal یک بازی بسیار دشوار در نظر گرفته می شود، بنابراین برای همه مناسب نیست، اما از آنجایی که با PS Plus Extra و Premium همراه است، می توانید آن را امتحان کنید. فقط مراقب باشید در یک حلقه گیر نکنید!

Marvel’s Guardians of the Galaxy

Marvel's Guardians of the Galaxy

من به یک احساس گره خورده ام، در باورم بسیار است. آیا آهنگ را در سر دارید؟ خوب. اکنون که لحن این بازی را تعیین کرده‌ایم، بیایید به این موضوع بپردازیم که چرا شما قطعاً باید در نقش نگهبانان کهکشان مارول بازی کنید.

اگر در حال حاضر عاشق این گروه شادی از فضاهای نامتناسب از فیلم‌های دیزنی یا کتاب‌های مصور شده‌اید، در کوتاه‌مدت شیفته آن خواهید شد. در حالی که شخصیت‌ها شبیه نسخه‌های MCU آنها نیستند، مکالمات خنده‌دار بین نگهبانان تا حد ممکن معتبر است. به ندرت پیش می‌آید که مانند زمانی که در بازی نگهبانان کهکشان مارول بازی می‌کردیم، با صدای بلند به یک بازی خندیده باشیم.

Guardians of the Galaxy با طراوت است زیرا یک بازی جهان باز نیست. داستان کاملاً ساده است، اما دقیقاً به همین دلیل است که بسیار خوب کار می کند. سیاراتی که بازدید می‌کنید به زیبایی طراحی شده‌اند، داستان برای برانگیختن انواع احساسات و سیستم مبارزه ساده اما مؤثر است. اگر از خستگی جهان باز رنج می برید و به دنبال یک ماجراجویی کوتاه اما شیرین هستید، Guardians of the Galaxy مارول یک انتخاب عالی است.( بهترین بازی های پلی استیشن پلاس )

Shadow of the Colossus

اگر تا به حال Shadow of the Colossus را بازی نکرده‌اید، در انتظار شما هستید. این کلاسیک که در ابتدا بر روی PS2 منتشر شد، قلب های بسیاری را تسخیر کرد که سونی نه تنها آن را برای PS3 بازسازی کرد، بلکه حتی یک بازسازی برای PS4 نیز تولید کرد. این بازسازی نسخه ای است که اکنون می توانید از طریق PS Plus Extra و PS Plus Premium بازی کنید.

راه اندازی بسیار ساده است. از غول های غول پیکر بالا می روی و آنها را می کشی. در مجموع هفت عدد وجود دارد و شما باید به روشی متفاوت به هر غول بزرگ نزدیک شوید. برخی از آنها در خشکی پرسه می زنند، برخی پرواز می کنند و برخی شنا می کنند. Shadow of the Colossus از این جهت که به شما امکان می دهد مانند یک پازل به این نبردهای حماسی نزدیک شوید منحصر به فرد است. شما فقط شمشیر و کمان خود را دارید، بنابراین برای از بین بردن این غول ها به یک نقشه خوب نیاز دارید.

گفتن بیشتر این تجربه را از بین می برد، بنابراین به شما اجازه می دهیم بقیه چیزها را خودتان کشف کنید. در حالی که بازی تا به حال کمی قدیمی است، امیدواریم هنوز بتوانید از چیزی که این بازی را در اولین انتشار آن بسیار محبوب کرده بود، قدردانی کنید.

Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West 

Horizon Forbidden West دنباله مستقیم Horizon Zero Dawn است و داستان Aloy را ادامه می دهد. تهدید جدیدی پدیدار شده است و این به Aloy و تیم او متشکل از شخصیت های مختلف بستگی دارد که جلوی آن را بگیرند. Horizon یک بازی کاملاً جهان باز است و قدرت PS5 را به نمایش می گذارد. دارای جنگل های سرسبز، کوه های پوشیده از برف و بیابان های وسیع است. بیوم های متنوع چیزی منحصر به فرد را نه تنها از نظر بصری بلکه از نظر گیم پلی نیز ارائه می دهند.

پیشنهاد خواندنی: بهترین بازی های PS5

این بازی بر اساس گیم پلی بازی اول ساخته شده است و در همه زمینه ها ارائه می شود. یک شگفتی واقعی از اکتشاف و هیجان شکار در بازی وجود دارد. ربات‌های حیوان‌شکل نیز برگشته‌اند و تعداد بیشتری دارند. آنها سریع، چابک و از نظر قدرت حمله متفاوت هستند. شما می توانید ربات ها را رام کنید تا برای شما نیز بجنگند. به طور کلی، این یک بازی گسترده است که داستان را به شکلی معنادار ادامه می دهد.

Red Dead Redemption 2

چگونه می توانیم یکی از بهترین بازی های تاریخ را در این لیست قرار ندهیم؟ Red Dead Redemption II کمی عجیب است و باید قدردانی از آن را یاد بگیرید، اما اگر یک ماجراجویی کابوی بازی شما باشد، این بازی مانند یک رویا است که به حقیقت پیوسته است.

چیزی منحصر به فرد در Red Dead Redemption II آرامش‌بخش است، حتی اگر تنش می‌تواند به سرعت افزایش یابد و ضربات ضربات قلب شما را به تپش بیاندازد. این بازی واقعاً به شما زمان می‌دهد تا با توجه به کوچک‌ترین جزئیات، در محیط وسترن قرار بگیرید. بازی‌های زیادی وجود ندارد که اصلاح، کوتاه کردن موها و شستشوی پای چپ در حمام بخشی از گیم‌پلی بازی باشد، اما Red Dead Redemption II همه اینها را دارد.

به جرات می توان گفت که این داستان یکی از بهترین داستان هایی است که تا به حال در یک بازی ویدیویی گفته شده است (و اگر در پایان گریه نکنید، آیا قلب دارید؟)، اما همچنین می توانید به راحتی از همه چیزهای عالی منحرف شوید. محتوای موجود در بازی فقط قدم زدن با اسب خود در جنگل، راه اندازی کمپ و شکار حیوانات وحشی می تواند یک جلسه بعد از ظهر رضایت بخشی را برای شما رقم بزند.

Yakuza Kiwami

Horizon Forbidden West 

Yakuza Kiwami بازسازی اولین بازی این سری است و نقطه مناسبی برای شروع سفر یاکوزا شماست. گیم پلی بهبود یافته است، و جلوه های بصری و گرافیکی به روز شده است، اما جذابیت اصلی دست نخورده باقی مانده است. بازیگران اصلی بازگشته اند تا صدا را دوباره ضبط کنند، که نشانه ای از بازسازی خوب است.

شما به عنوان Kazuma Kiryu بازی می کنید و می توانید سرگردان و کاوش کنید. زندگی شبانه قوی وجود دارد که می توانید جدا از انجام ماموریت های داستانی از آن لذت ببرید. من داستان را برای شما اسپویل نمی کنم، همانطور که از بازی به نام Yakuza انتظار دارید، دراماتیک و پر اکشن است. PS Extra برای ماه مارس همچنین شامل Yakuza Kiwami 2، یک دنباله مستقیم برای داستان، و Yakuza 0، یک پیش درآمد است. همه آنها انتخاب های عالی هستند و می توانند بیش از 50 ساعت طول بکشد تا فقط داستان و ماموریت های فرعی را تکمیل کنند. ( بهترین بازی های پلی استیشن پلاس )

Until Dawn

آیا تا به حال هنگام تماشای یک فیلم ترسناک سر تلویزیون فریاد زده اید زیرا شخصیت ها کار فوق العاده احمقانه ای انجام داده اند؟ خبر خوب، زیرا این بازی شما را از این همه ناامیدی درمان می کند.

در بازی Until Dawn شما گروهی از نوجوانان را کنترل می‌کنید که تصمیم می‌گیرند در عمارتی در وسط ناکجاآباد بمانند تا فکر می‌کنند یک فرار سرگرم‌کننده است. البته هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست و قبل از اینکه بدانند کاملاً از دنیای بیرون جدا شده اند و توسط یک موجود قاتل شکار می شوند.

این به شما بستگی دارد که با هدایت شخصیت ها در موقعیت های تهدید کننده زندگی و گرفتن تصمیم های مهم برای آنها، مطمئن شوید که آنها تا سپیده دم زنده می مانند. آیا در حالی که از قاتل پنهان شده اید سعی می کنید نفس خود را حبس کنید یا فرار کنید؟ تمام انتخاب‌هایی که انجام می‌دهید در نهایت تعیین می‌کنند که کدام شخصیت‌ها زندگی می‌کنند و کدام یک با مرگ وحشتناک روبرو می‌شوند.

این بازی عالی برای بازی با یک گروه است، که در آن می توانید کنترلر را در حالی که پرسپکتیو بین شخصیت های مختلف سوئیچ می کند، رد کنید. فقط مطمئن شوید که در را قفل کرده اید و مرتباً پشت سرتان را چک می کنید…

The Last Guardian

The Last Guardian

از همان سازندگان Shadow of the Colossus، این حماسه اشک آور درباره پسری و حیوان گربه مانند پرنده اش می آید.

The Last Guardian یک بازی اکشن ماجراجویی است که در آن با کاوش در محیط و حل پازل با موجودی به نام Trico پیوند برقرار می کنید. تریکو بزرگ است، نسبتاً دست و پا چلفتی است و یک ضربه روحی را پشت سر گذاشته است، بنابراین وظیفه شما این است که دروازه ها را باز کنید، موانع را بردارید و تریکو را ایمن نگه دارید. همانطور که پیوند شما عمیق تر می شود، تریکو اعتماد به نفس پیدا می کند و حتی شروع به گوش دادن به دستورات خاصی می کند.

پیشنهاد خرید: خرید دسته ps5

گیم پلی و داستان عمدتاً بر همکاری با تریکو متمرکز است و تریکو نیز مانند سگ یا گربه می تواند گاهی لجباز باشد و از انجام کاری که شما می خواهید خودداری کند. این بسته به میزان بخشش شما می تواند دوست داشتنی یا آزاردهنده باشد. اگر از همراهی با حیوانات خانگی لذت می برید و از غرق شدن عاطفی توسط فیلم های تلخ و شیرین پیکسار لذت می برید، این یک بازی لذت بخش است.

The Last Guardian به هیچ وجه کامل نیست، اما بسیار منحصر به فرد است و داستان زیبایی را روایت می کند، ما نمی توانیم آن را در این لیست قرار ندهیم.

Days Gone

DOOM

از بازی های زامبی خسته شده اید؟ شاید حرکت حرکتی Days Gone به اندازه کافی طراوت را فراهم کند.

این بازی جهان باز داستان Deacon St. John، یک شکارچی فضل با دوچرخه و قلبی بزرگ را روایت می کند. زامبی‌ها که در این محیط به عنوان فریکر شناخته می‌شوند، جهان را ویران کرده‌اند و بقایای بشریت را به اردوگاه‌های کوچک بقا می‌رانند. به نظر می رسد که موتورسیکلت ها یک وسیله حمل و نقل عالی در آخرالزمان زامبی ها هستند، زیرا تقریباً هر بازمانده ای در Days Gone یکی دارد. شما هم البته

کمپین داستانی طولانی، Deacon و دوستش Boozer را در سراسر اورگان می‌برد تا لانه‌های فریکر را پاکسازی کنید، به سایر شهرک‌ها بپیوندید و به دنبال عشق زندگی خود، سارا، که در طول شیوع فریکر ناپدید شد، بگردید.

Days Gone گیم‌پلی معمولی جهان باز و اهداف را با اکشن زامبی‌های آدرنالین ترکیب می‌کند. انبوهی که ممکن است در سفر خود با آنها روبرو شوید واقعاً وحشتناک هستند (قطعاً انبوهی!) و لاستیک های دوچرخه شما را در حالی که شما را تا انتهای جهان تعقیب می کنند جیغ می زنند. بهتر است آن موتور را تا زمانی که در آن هستید ارتقا دهید!

این بازی به دلیل باگ‌های مکرر و خستگی عمومی بازی‌های جهان باز در زمان انتشار با انتقاداتی مواجه شد، اما باگ‌ها عمدتاً برطرف شده‌اند. اگر به دنبال یک بازی اکشن و ماجراجویی قوی هستید، Days Gone شما را پوشش می دهد.( بهترین بازی های پلی استیشن پلاس )

DOOM

13. DOOM

هدبنگ زدن و شلیک همزمان به شیاطین سخت است، اما توصیه می کنیم در DOOM آن را امتحان کنید. میک گوردون با صدایی دیگر از موسیقی متن بازگشته است، و ما می توانیم آن را تایید کنیم.

“ریپ و پاره کردن”. این شعار DOOM است و صادقانه بگویم که ما نمی‌توانیم توضیح بهتری برای آن بیاندیشیم. بازی قدیمی مدرسه از مردگان بازگردانده شده است و فلزی تر از همیشه است. به عنوان Doomslayer، شما در سطوح مختلف حرکت می‌کنید در حالی که انواع شیاطین را به بیمارترین روش‌ها می‌کشید. سرعت همه چیز در این بازی است و انجام چندین کشتار پشت سر هم در حین جابجایی از یک سلاح ویرانگر به سلاح دیگر واقعا رضایت بخش است.

DOOM بازگشت کامل این فرنچایز دوست داشتنی است، زیرا همه چیزهایی را که بازی های اصلی را کلاسیک کرده است، می گیرد، اما به آن یک تغییر مدرن بسیار مورد نیاز می دهد. و اگر این بازی را دوست داشتید، دنباله DOOM Eternal را از دست ندهید تا اکشن شیطان‌کشی بیشتری داشته باشید.

Abzu

آیا می خواهید پس از هدبانینگ در DOOM استراحت کنید؟ شیرجه رفتن به Abzu ، یک بازی فوق العاده خنک زیر آب که در آن با ماهی ها وقت می گذرانید و از انبوهی از صخره های رنگارنگ شگفت زده می شوید.

Abzu به سختی هیچ داستان یا مکانیزم گیم پلی عمیقی دارد، و آن را به یک بازی عالی برای استراحت و پشت سر گذاشتن شلوغی و شلوغی زندگی واقعی تبدیل می کند. با کنترل های ساده، دنیای زیر آب را کاوش می کنید و اشیای مرموز به جا مانده از یک تمدن باستانی را کشف می کنید، در حالی که از زندگی دریایی در دریا لذت می برید.

اگر تا به حال Journey را بازی کرده باشید، Abzu اساساً همتای آبی آن است، هم از نظر سبک بصری و هم از نظر نحوه ادغام محیط با گیم پلی. در Journey شما در میان صحرا شناور می شوید، در Abzu سوار بر جریان یا حتی برخی از ماهی های بزرگتر می شوید.

حتماً Abzu را امتحان کنید (مخصوصاً اگر Journey را دوست داشتید) و آماده شوید تا در یک تجربه واقعی ذن غوطه ور شوید!

Vampire

Vampire

Vampyr رویکرد بسیار جالبی به ژانر خون آشام دارد و به همین دلیل است که ما آن را در این لیست قرار می دهیم، حتی اگر بازی به هیچ وجه کامل نیست.

Vampyr توسط توسعه دهندگان بازی ماجراجویی Life is Strange ساخته شده است و در DNA آن خودنمایی می کند. شما به جای جاناتان رید، دکتری که برخلاف میلش به خون آشام تبدیل شده است، قدم می گذارید. جاناتان همچنین در بیمارستانی کار می کند که حداقل می توان گفت با شغل جانبی او به عنوان زالو در تضاد است. به عنوان جاناتان، شما باید روابط خود را ایجاد کنید، بیماران خود را مطالعه کنید، سرنخ جمع آوری کنید و سپس تصمیمی دلخراش بگیرید. کدام معصوم را امشب می بلعید؟

بازی به شدت با قطب‌نمای اخلاقی شما بازی می‌کند زیرا شما به طور موثر تصمیم می‌گیرید که چه کسی کمتر از دیگری مستحق مرگ است. اگر می خواهید واقعاً بد شوید، می توانید قبل از بلعیدن بیمار، او را شفا دهید، که به شما امتیاز تجربه بیشتری می دهد. اگر کارت ها را درست بازی کنید، حتی ممکن است بتوانید بازی را بدون کشتن افراد بی گناه به پایان برسانید و یکی از چهار سناریوی پایانی ممکن را باز کنید.

Vampyr ویژگی‌های خاص خود را دارد، اما یک RPG جذاب با بسیاری از مکانیک‌های رزمی جالب است. اگر از کمی خون نمی ترسید حتما امتحانش کنید.

Bloodborne

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

Bloodborne از نظر بسیاری به عنوان بهترین بازی PS4 ساخته شده است، اما مطمئناً برای همه مناسب نیست.

در این RPG اکشن گوتیک، شما با موجودات بی‌شماری که مشتاق هستند جان شما را بگیرند، مقابله خواهید کرد. Bloodborne یکی از نام‌های ژانر Soulsborn است که برای توصیف بازی‌های بی‌رحمانه‌ای استفاده می‌شود که در آن بارها و بارها می‌میرید تا در نهایت سیستم مبارزه را شکست دهید. این روند سپس تا رئیس بعدی تکرار می شود.

Bloodborne یک بازی است که نیاز به مهارت و صبر دارد، زیرا اگر بمیرید، به آخرین آتشی که نجات داده اید باز می گردید و هر دشمنی را زنده می کند. اما در حالی که دشواری می‌تواند بی‌رحمانه باشد، رضایتی که از شکست دادن رئیسی که روزها در آن گیر کرده‌اید بیشتر از هر گونه ناامیدی را جبران می‌کند.

این یک تعادل ظریف است که Bloodborne به خوبی بر آن مسلط است. Bloodborne یک عنوان بسیار مورد توجه است که اگر آن را امتحان نکنید، دیوانه خواهید شد. اگر کلیک کنید، ممکن است دیگر هیچ‌وقت بازی به خوبی Bloodborne را پیدا نکنید. این که شما در نظر بگیرید که یک نعمت یا نفرین به شما بستگی دارد! ( بهترین بازی های پلی استیشن پلاس )

Outer Wilds

این بازی برای تیپ های واقعا ماجراجوی است که می خواهند مغز خود را تحریک کنند. Outer Wilds (نباید با The Outer Worlds، یک بازی کاملاً متفاوت اشتباه گرفته شود) یک بازی است که شما با مهارت آن را شکست نمی دهید، بلکه با دانش آن را شکست می دهید. و نه، این یک بازی چیزهای بی اهمیت نیست!

در Outer Wilds، شما آزاد هستید که منظومه شمسی را در سفینه فضایی کوچک خود کاوش کنید، جز یک حلقه زمانی ساده. هر بیست دقیقه منظومه شمسی باد می کند و شما بیست دقیقه زودتر از خواب بیدار می شوید. ماموریت شما این است که از این بیست دقیقه برای کاوش سیارات، کشف اطلاعات و کشف چگونگی متوقف کردن این حلقه بی پایان زمان استفاده کنید.

دنیا هر بیست دقیقه یکبار ریست می شود، اما حافظه شما اینطور نیست. با کنار هم قرار دادن سرنخ هایی که پیدا کرده اید، ترفند ورود به سیارات خاص، نحوه استفاده از سیاهچاله ها به نفع خود و ترتیب مورد نیاز برای به حرکت درآوردن رویدادها را کشف خواهید کرد.

نقطه ضعف اصلی Outer Wilds این است که وقتی بازی را شکست دادید، دیگر نمی توانید آن را بازی کنید. به همین دلیل، Outer Wilds یک تجربه واقعا منحصربه‌فرد است و پایان به صورت ناخودآگاه اجرا می‌شود. شاید عالی به نظر نرسد، اما Outer Wilds یک استاد کلاس در طراحی بازی است و واقعاً نفس گیر است.

حرکت دادن سفینه فضایی شما به روشی که می خواهید ممکن است کمی تمرین داشته باشد و بازی در ابتدا ممکن است گیج کننده باشد. اما در آنجا بمانید، زیاد به راهنماها تکیه نکنید و تجربه خوبی در Outer Wilds خواهید داشت.

Immortals Fenyx Rising

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

Immortals Fenyx Rising ما را به یونان باستان می برد و به ما اجازه می دهد دنیایی با طراحی زیبا را کشف کنیم. بازی از Legend of Zelda: Breath of the Wild الهام گرفته است و این هرگز چیز بدی نیست. یک استقامت متر وجود دارد، می توانید از هر جایی که دوست دارید بالا بروید، و حتی یک مکانیک سر خوردن به شکل بال هایی که در اوایل بازی به دست می آورید، وجود دارد. با این حال، مبارزه جایی است که بازی از Zelda متمایز می شود.

نبرد شما را مجبور می‌کند از چند سلاح با تأکید زیاد بر مقابله، مسدود کردن یا طفره رفتن از حملات استفاده کنید. پاری های موفق به شما اجازه می دهند آسیب های زیادی به حریفان خود وارد کنید. در مورد حریفان، شما در حال مبارزه با هیولاهای یونانی مانند هارپی، سیکلوپ و مینوتورها در بازی هستید. داستان به اندازه کافی ساده است که بتوان آن را دنبال کرد، اما کاوش و ماجراجویی مداوم که همه چیز را به هم می چسباند، بازی را خاص می کند( بهترین بازی های پلی استیشن پلاس )

سخن نهایی بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

در بالا سعی کردیم تا بهترین بازی های پلی استیشن پلاس برای شما عزیزان در یانگ سنتر معرفی کنیم . این رتبه بندی بر اساس سایت ویدائو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *