بلاگ, بهترین ها

رتبه بندی بهترین اساسین کرید از اول تا آخر

رتبه بندی بهترین بازی های Assassin's Creed

رتبه بندی بهترین بازی های Assassin’s Creed کار ساده ای نیست. این مجموعه میزبان آثار فوق‌العاده‌ای بوده است و Assassin’s Creed در 15 سال گذشته گسترش یافته و تکامل یافته است. اما با وجود ماجراجویی‌های مخفیانه زیاد، هر تازه‌وارد سری ممکن است بخواهد ببیند که کدام یک از بازی‌های Assassin’s Creed را انتخاب کند یا اگر از طرفداران قدیمی آن هستید، دوباره بازدید کند. از سفر Altair به سال 2007 تا آخرین بازی Viking RPG Assassin’s Creed Valhalla، چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد. 

رتبه بندی بهترین بازی های Assassin’s Creed از اول تا آخر

در حال حاضر، هرگز زمان بهتری برای بازگشت یا تجربه بهترین بازی‌های Assassin’s Creed وجود ندارد. یوبی‌سافت اخیراً مجموعه‌ای از بازی‌های Assassin’s Creed شامل Assassin’s Creed Mirage، Assassin’s Creed Codename Hexe و Assassin’s Creed Codename Red را تأیید کرده است. با توجه به چیزهای زیادی که باید منتظر آن باشیم، بهانه ای عالی برای نگاه کردن به سریال تاکنون و جشن گرفتن بهترین پیشنهادها داریم. 

پس با یانگ سنتر همراه باشید تا رتبه بندی بهترین بازی های Assassin’s Creed را به شما معرفی کنیم.

 

22. Assassin’s Creed Freedom Cry

رتبه بندی بهترین بازی های Assassin's Creed

این یکی تماس سختی بود، زیرا Freedom Cry به عنوان DLC Assassin’s Creed 4: Black Flag متولد شد، اما جاه طلبی های بزرگ تری داشت و در نهایت به عنوانی مستقل تبدیل شد. در حالی که ساختار جنگی و جانبی آن باعث جدایی ناپذیری آن از پرچم سیاه شده است، اما به خاطر داستانش تنها شایسته ذکر افتخاری در بالای این لیست است. در اینجا، برده سابق Adewale به نام آزادی در برابر بردهداران هائیتی میایستد و ثابت میکند که ماموریت Assassins میتواند شکلهای مهمی به خود بگیرد.

Freedom Cry شما را در انبوه تجارت برده قرار می دهد و در نحوه به تصویر کشیدن آن بی رحمی سرسختانه است. شما نمی توانید حراج های انسانی یا بردگان فراری را که بدون کمک شما کشته می شوند از دست بدهید، و شرکت کننده بودن به جای ناظر، نادیده گرفتن آن را غیرممکن می کند. اما شاید مهمتر از همه، فریاد آزادی نشان میدهد که چگونه آن بردگان و آزادگان ملت در رهایی خود شرکتکنندگان فعالی هستند و به جای انتظار منفعلانه، با Adewale کار میکنند. در این زمینه، Freedom Cry کاری را انجام می دهد که نه تنها مهم است، بلکه تقریباً کاملاً منحصر به فرد است و سزاوار فریاد زدن است. در ادامه رتبه بندی بهترین بازی های Assassin’s Creed به بازی های بیشتری اشاره خواهیم کرد.

21. Assassin’s Creed Altair’s Chronicles

بهترین بازی های Assassin's Creed

تاریخ انتشار: 2008

پلتفرم (ها): Android، iOS، Nintendo DS

قبل از اینکه سه گانه اتزیو در چشم تیم توسعه AC چشمک بزند، Altair’s Chronicles وجود داشت. پیش درآمد موبایل Assassin’s Creed اصلی، Altair را در حال شکار یک مصنوع افسانه‌ای به نام The Chalice در دنیای سه بعدی فشرده می‌بیند. از ابتدا تا انتها یک فاجعه است: مبارزه Assassin’s Creed تا حدی ساده شده است که دیگر جالب نیست، مکان ها و ماموریت ها یکسان هستند، داستان آن (کامل با عاشقانه های اجباری) هک شده است، و دیالوگ ها به طور مداوم افتضاح و گاه و بیگاه است. حمله به قلمرو Vader ‘Nooooooo!’.

تنها چیزی که Altair’s Chronicles برای آن استفاده می‌کند، جلوه‌های بصری است، از جمله طراحی‌های محیطی دوست‌داشتنی (در صورت استفاده بیش از حد)، که حداقل آن را از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر می‌سازد. اما این تقریباً برای جبران کاستی‌های متعدد و متنوع آن کافی نیست، و با توجه به اینکه بازی‌های AC جدید موبایل از کیفیت بصری خود فراتر می‌روند، بهتر است این یکی را پاس کنید.

20. Assassin’s Creed Identity

رتبه بندی اساسینس

تاریخ انتشار: 2016

پلتفرم (ها): اندروید، iOS

 Assassin’s Creed Identity با این هدف که بیشتر شبیه به نسخه‌های کامل کنسول باشد، در iOS راه‌اندازی شد، البته با یک چرخش RPG. Identity که در رنسانس ایتالیا اتفاق می‌افتد، تلاش می‌کند تا گیم‌پلی مخفیانه و خنجرآمیز سری را بازسازی کند، که برای جلسات کوتاه‌تر کاهش یافته است. اتزیو برای شخصیت‌هایی که به صورت سفارشی ساخته شده‌اند کنار گذاشته شده است، که هر کدام با استفاده از یک مولد نام شگفت‌انگیز ایتالیایی زنده شدند. 

متاسفانه، شما احتمالاً زمان بیشتری را نسبت به بازی واقعی صرف می‌کنید. این یک بازی رایگان است، شما را به این سو و آن سو می فرستد تا برخی از افراد را حذف کنید / این مصنوع را جمع کنید / این شخص را در ازای امتیاز مهارتی که می توانید برای لباس ها، تجهیزات و ست های حرکتی خرج کنید، اسکورت کنید. کنترل‌های نقطه‌ای منجر به برخورد زیاد به دیوارها می‌شوند تا بالا، اما حداقل مجبور نخواهید بود از ازدحام معمول غیرنظامیان اجتناب کنید – به ندرت کسی در خیابان‌ها وجود دارد، به این معنی که به بافت‌های مسطح و ساختمان‌های جعبه‌ای بستگی دارد. فضا را بساز

 19. Assassin’s Creed Chronicles: Russia

رتبه بندی بهترین بازی های Assassin's Creed

تاریخ انتشار: 2016

پلتفرم (ها): PC، PS4، Xbox One

آخرین اسپین‌آف مخفیانه (مثلاً سه بار) از استودیوهای Ubi و Climax، Chronicles Russia (در برگه جدید باز می‌شود) به طرز فوق‌العاده‌ای در رنگ‌های تبلیغاتی قرن بیستم ترسیم شده است، اما بسیار دشوار است. تلاش یواشکی نیکلای اورلوف در سال 1918 روسیه، این در واقع مدرن ترین ماجراجویی کرید تا به امروز است. البته اورلوف هنوز یک قاتل است، با تیغه‌ای مخفی، اما فقط برای تکان دادن چیزها، او به یک تفنگ برای برداشتن دشمنان از راه دور و یک وینچ برای برداشتن درها از روی توری‌ها برای عبور دزدکی مسلح است.

اینجا تعداد زیادی Assassining برای انجام دادن وجود دارد، اما Chronicles Russia موفق می‌شود که بدترین سه‌گانه هنری باشد، اگر بخواهید هر کاری دیگری انجام دهید که دشمنانتان را بی‌صدا می‌کشد. چند سطح زمان‌بندی‌شده خسته‌کننده را اضافه کنید و داستان جالب و شخصیت‌های جدید Assassin با تجربه‌ای که به نظر می‌رسد به اندازه کافی سخت فکر نشده است، گرفتار می‌شوند. برخلاف Chronicles China یا India، هر دو کتیبه‌های مخفیانه سرگرم‌کننده به خودی خود، این یکی فقط برای طرفداران اخوان است.

خرید ارزان ترین گیفت کارت پلی استیشن

18. Assassin’s Creed 2: Discovery

2 asasins

تاریخ انتشار: 2009

پلتفرم (ها): iOS، Nintendo DS

اگر فقط بازی‌های موبایل Assassin’s Creed را بازی می‌کردید، ممکن است این ایده را به ذهنتان خطور کند که علامت تجاری این سری در راهرو هایی از نگهبانان غافل/اجساد آینده می‌چرخد. Assassin’s Creed 2: Discovery کار زیادی برای از بین بردن این تصور انجام نمی دهد. شما در نقش اتزیو بازی می‌کنید و مأموریت‌های ترور را برای یک سری از مشتریان انجام می‌دهید، که همگی غیر قابل توصیف و در نهایت بی‌اهمیت هستند. آنها فقط به عنوان وسیله نقلیه ای عمل می کنند تا شما را به سمت یک پلتفرمر دوبعدی سوق دهند که چند ویژگی بی نهایت دونده را به خود اختصاص می دهد، اگر می خواهید با بخار کامل شارژ کنید و هر نگهبانی که به سختی توانمند است را از بین ببرید.

این یک بازی ساده است که عمق اکثر عناوین Assassin’s Creed را ندارد، اما آنچه را که قرار است انجام دهد، انجام می دهد. Discovery با ایجاد یک تجربه پلتفرم نرم‌تر و جالب‌تر از بازی‌های همراه موبایل، استاندارد بازی‌های 2D Creed را در سال 2009 تعیین کرد. از آن زمان توسط Chronicles برتر: چین کنار گذاشته شده است، اما اگر بتوانید یک DS پیدا کنید ممکن است ارزش بازی کردن را داشته باشد. کپی کنید، زیرا یوبی سافت از آن زمان تمام شواهد نسخه موبایل را حذف کرده است.

17. Assassin’s Creed Bloodlines

رتبه بندی بهترین بازی های Assassin's Creed

تاریخ انتشار: 2010

پلتفرم (ها): PC، PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One، Switch

Bloodlines در PSP که در کنار Assassin’s Creed 2 و Discovery در یک حمله حساب شده به کیف پول همه منتشر شد، داستان Altair را پس از وقایع بازی اصلی ادامه می دهد. برخلاف ورودی‌های دستی/موبایل قبلی در این سری، Bloodlines تلاش می‌کند تا ظاهر سه‌بعدی و گیم‌پلی رایگان نسخه‌های کنسول را تقریبی کند. در مورد اولی، کار مناسبی انجام می دهد، با تصاویری واضح که آن را شبیه به یک بازی AC واقعی می کند، اما وقتی صحبت از گیم پلی به میان می آید، Bloodlines از انبار کاه غافل می شود: محیط های کوچک دائماً شما را وارد نبرد می کنند و سیستم مبارزه به معنای دعوا است. اغلب به اندازه دوخت با دست در دستکش های فر احساس ناخوشایندی دارند.

به علاوه، اگرچه Bloodlines داستانی درگیر دارد که به اندازه Altair’s Chronicles افتضاح نیست، اما اغلب از بین می رود و به اندازه کافی قوی نیست که بتواند مبارزات ضعیف را جبران کند. یکی از لطف‌های نجات‌بخش بازی، ماریا است – همکار تیز زبان Altair که طرفداران ممکن است از رویاهای خاصی به خاطر بیاورند – که تعاملش با Altair به داستان زندگی و عمق می‌دهد. متأسفانه، حتی او برای نجات تولید کافی نیست.

16. Assassin’s Creed Chronicles: India

بهترین بازی های asasins

تاریخ انتشار: 2016

پلتفرم (ها): PC، PS4، Xbox One

به عنوان قسمت دوم از مینی سریال سه قسمتی Assassin’s Creed Chronicles، Assassin’s Creed Chronicles: India اولین تلاش این فرنچایز به چیزی است که در آن زمان جواهری در تاج امپراتوری بریتانیا بود. متأسفانه، شما فقط مقدار محدودی از آن را خواهید دید، زیرا مسیر خطی و 2.5 بعدی شخصیت اصلی Arbaaz جایی برای کاوش در بسیاری از چیزها باقی نمی گذارد. پس‌زمینه‌های زیبا و حس حرکت رضایت‌بخش تا حدودی این مشکل را جبران می‌کنند، اما این تنها به رفع مشکلات دیگر بازی کمک می‌کند.

“گزینه” خسته کننده مخفی کاری که شما را مجبور به تحمل ماموریت های رضایت بخش و نامرتب می کند، اساساً اجباری است. Chronicles India شما را به خاطر تلاش برای جان بخشیدن به چیزها با جنگ، دادن خودکار امتیازات پایین یا شکست کامل برای تلاش هایتان مجازات می کند. و در بازی‌ای که امتیازها مستقیماً با ارتقاهای مهم مرتبط هستند، این فقط شبیه قلدری است. تلاش های ناشیانه برای بالا بردن تنش – مانند مجبور کردن ارباز برای دویدن کندتر از پنج دقیقه قبل، بدون دلیل – منجر به ناامیدی بیشتر می شود، و سرعت نامناسب باعث می شود بازی به طرز وحشتناکی کشیده شود. تقریباً از هر نظر نسبت به نسخه قبلی خود، Chronicles China، فاصله زیادی دارد، این ورودی است که می‌توانید با خیال راحت به آن بپردازید. 

15. Assassin’s Creed Pirates

رتبه بندی بهترین بازی های Assassin's Creed

تاریخ انتشار: 2013

پلتفرم (ها): اندروید، iOS

کاهش یک مینی بازی از یکی از عناوین قبلی خود و انتشار آن به تنهایی به اعتماد به نفس جدی نیاز دارد. اما یوبی سافت در اواخر سال 2013 بر تاج موفقیت Black Flag سوار شد و نتیجه آن Assassin’s Creed Pirates بود، یک بازی موبایلی که فقط مبارزه با کشتی بلک فلگ است که در حال حرکت قابل بازی است.

دزدان دریایی سعی می‌کنند یک بازی Assassin’s Creed مناسب باشند، با داستانی که شامل آدمکش‌ها، تمپلارها و ماشین‌های زمان جادویی DNA می‌شود، اما این فقط لباس‌پوش کردن پنجره است – شما 99 درصد از وقت خود را صرف شلیک گلوله‌های توپ به سمت کشتی‌های دیگر می‌کنید. اما طراحان این را می‌دانستند و به همین دلیل اولویت‌بندی نبرد و اطمینان از اینکه کنترل کشتی‌ها از طریق ویژگی‌های لمسی ساده و طبیعی است را مورد توجه قرار دادند. Pirates در این لیست جایگاه پایینی دارد، زیرا این فقط جنبه ای از یک بازی Assassin’s Creed دیگر است، اما این جنبه آنقدر خوب طراحی شده است که سزاوار شناسایی است. کم کم به بهترین بازی های Assassin’s Creed داریم میرسیم

14. Assassin’s Creed 3

1

تاریخ انتشار: 2012

پلتفرم(ها): PC، PS4، PS4، Xbox 360، Xbox One، Switch

Assassin’s Creed 3 (در تب جدید باز می شود) از بسیاری جهات یک تست درایو است. این اولین فیلم Assassin’s Creed بدون اتزیو در طی پنج سال بود، اولین فیلم در یک بیابان پرجمعیت (مزارع در ایتالیا به حساب نمی‌آیند) و اولین فیلمی بود که نبرد کشتی‌های محبوب این سری را به نمایش گذاشت. بسیاری از کارها را به درستی انجام می دهد، مرزی را ایجاد می کند که می توانید ساعت ها در آن کاوش کنید، و به فرهنگ Kanien’kehá:ka حساس است. متأسفانه، بسیاری از چیزهای دیگر – چیزهای اساسی و بدیهی – بسیار اشتباه است.

شخصیت اصلی کانر اغلب بیش از حد گوشه گیر و برتر است که نمی تواند دلسوز باشد، و تعداد دفعاتی که او برای نجات بنیانگذاران نالایق وارد عمل می شود به سختی قابل جدی گرفتن است. بازی شامل بخش هایی است که بر مخفی کاری تاکید دارند، اما کنترل های مخفی کاری واقعی ضعیف هستند، بنابراین این قسمت ها به مراتب بیشتر از سرگرمی آزاردهنده هستند. و به دلیل برنامه‌ریزی فشرده توسعه، بازی با باگ‌های کافی عرضه شد تا یک حشره‌شناس را خفه کند. متأسفانه، نحوه کنترل آن در بهترین حالت ناخوشایند و در بدترین حالت بازی شکستن است و اجازه دهید حتی در مورد اینکه چگونه بالا رفتن از هر درخت دقیقاً یکسان است صحبت نکنیم. AC 3 ایده های خوب زیادی دارد – کاردستی، کشتی ها، یک سیستم سازگار با محیط زیست کار – و یک دوره زمانی جذاب، اما در نهایت ناامید کننده است. بازی assassin 3  یکی از بهترین بازی های Assassin’s Creed بود.

خرید اکانت قانونی PS5 و PS4  با ضمانت و تضمین اورجینال بودن بخرید.

13. Assassin’s Creed Liberation

asasins

تاریخ انتشار: 2012

پلتفرم (ها): PC، PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One، Switch

Assassin’s Creed Liberation (در تب جدید باز می شود) ممکن است اکنون بر روی کنسول در دسترس باشد، اما هنوز نشانه های زمان خود را در ویتا دارد. مبارزات Aveline به اندازه برخی از قوی‌ترین بازی‌های Assassin’s Creed روان و رضایت‌بخش است، و ارائه داستان آن به‌عنوان نسخه تغییر یافته وقایع Templars یکی از هوشمندانه‌ترین چرخش‌های داستانی است که توسط Creed ارائه شده است، اما نمی‌توان از سختی بازی فرار کرد. چه از نظر اندازه فیزیکی و چه در خط داستانی آن احساس می شود.

Aveline یک زن – شگفت انگیز شخصیتی جذاب با ذوق و شوق فراوان است، اما انگیزه های او و همچنین دشمنانش هرگز مشخص نمی شوند. و تنها با داشتن یک شهر، چند باتلاق دورافتاده، و معبدی برای بررسی، باعث نمی شود که بخواهید دنیا را آنطور که یک بازی Assassin’s Creed باید کشف کنید. همه گفته‌ها، کاملاً در وسط مقیاس کیفیت Creed قرار می‌گیرد: عالی نیست، اما وحشتناک نیست، و برای طرفدارانی که نیاز به تعمیر AC دارند، قابل استفاده است.

12. Assassin’s Creed Rogue

3

تاریخ انتشار: 2014

پلتفرم (ها): PC، PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One، Switch

اگر اولین نگاه خود را به Assassin’s Creed Rogue (در برگه جدید باز می شود) بدون هیچ زمینه ای داشته باشید، ممکن است فکر کنید که DLC Black Flag است. این خیلی دور از علامت نیست – داستان یک قاتل تبدیل به معبد به نام Shay Cormac، Rogue بر دوره زمانی بین بلک فلگ و AC3 تمرکز دارد و به شدت از گنجینه دارایی های بلک فلگ خارج می شود. مبارزه با کشتی تقریباً یکسان است، موسیقی و جلوه‌های صوتی بسیار شبیه به هم هستند، و Shay به همان روشی مبارزه می‌کند که ادوارد تقریباً برای ضربه زدن خنجر می‌زند. هوا خیلی سردتر است و در اقیانوس اطلس شمالی شنا نکنید. واقعاً به خوبی دریای کارائیب نیست و شما را خواهد کشت.

با توجه به سبک مبارزه و اکتشاف Black Flag که با انتشار Unity در راه است، برخی از طرفداران Rogue را به عنوان یک بازخوانی خوش آمد می‌خوانند، و این یک کار برجسته در تکرار بهترین قسمت‌های Black Flag انجام می‌دهد. به علاوه، محیط‌های جدید مانند قطب شمال و افزودن‌های جزئی به نبرد کشتی‌ها، به این مکانیک‌ها کمک می‌کند بدون اینکه زیاد تغییر کنند. همچنین این واقعیت وجود دارد که بدون زحمت برخی از محبوب‌ترین شخصیت‌های آرک آمریکای شمالی را می‌بیند که باعث استقبال از طرفداران می‌شود. عنصر معکوس خوبی را در جایی که دائماً در معرض خطر قتل عام توسط Assassins قرار دارید، بیاندازید و Rogue قطعاً هنوز شایسته دید عقاب شما است.

11. Assassin’s Creed

رتبه بندی بهترین بازی های Assassin's Creed

تاریخ انتشار: 2007

پلتفرم (ها): PC، PS3، Xbox 36

بازی ای که همه چیز را آغاز کرد، به اندازه هشت سال پیش داغ به نظر نمی رسد، اما هنوز هم کاملاً از بین نمی رود. Assassin’s Creed که عملاً یک نسخه نمایشی فناوری برای آنچه که فرنچایز می‌تواند تبدیل شود، یک کار را به شما می‌دهد (اگر حدس نمی‌زدید، ترور کنید) و به شما می‌گوید این کار را ده بار انجام دهید، تنها با تکراری‌ترین بازی‌های جانبی برای شکستن. همه چیز بسیاری از چیزهایی که در زمان انتشار آن مورد تحسین قرار گرفته بود نیز محو شده است، زیرا گرافیک بهتر شده است و یوبی‌سافت کنترل‌های بازی‌های AC را بهبود می‌بخشد تا شما به اندازه‌ای از دیوارها بالا نبرید.

اما چیزی که Assassin’s Creed اصلی برای آن در نظر گرفته است، مکانی نزدیک به قلب سریال است: شما هر چیزی را که می توانید در مورد هدف خود یاد می گیرید، نقشه ترور را طراحی می کنید و اجرا می کنید. مأموریت‌های پرمخاطب تنوعی در این زمینه ارائه می‌دهند، زیرا هر هدف به شیوه‌ای منحصربه‌فرد رفتار می‌کند که به نفع یک نوع رویکرد متفاوت است. این بازی کاملاً خالی است، و از آن زمان بهتر انجام شده است، اما بازی هنوز بی ربط نیست.

الان میرسیم به 10 تای اول بهترین بازی های Assassin’s Creed

10. Assassin’s Creed Chronicles: China

بهترین بازی های Assassin's Creed

تاریخ انتشار: 2015

پلتفرم (ها): PC، PS4، Xbox One

ادامه سنت زیبای AC side-scrollers، Assassin’s Creed Chronicles: China (در برگه جدید باز می شود) بهترین قسمت های خود را کامل می کند و با استفاده از ترفندهایی از یکی از بهترین بازی های مخفی کاری تمام دوران (اشاره: این بازی با نینجاها است) آنها را بهبود می بخشد. ). مکانیک های مخفی کاری یکپارچه ادغام شده اند و به گیم پلی طعم بسیار بیشتری می بخشند و بخش های آزاد واقعی اکشن شدید و خوشایند ایجاد می کنند. سبک هنری زیبایی را اضافه کنید که بودجه کمتر آن را پنهان می کند و Chronicles: China به راحتی بهترین در میان کتابخانه نه چندان دو بعدی Assassin’s Creed است.

از جنبه منفی، زمان اجرا کوتاه و تنظیمات اولیه آن اجازه کاوش در یک Assassin’s Creed واقعا عالی را نمی دهد، و عدم تنوع بین محیط ها به این معنی است که دنیا به سرعت تکراری می شود. بعلاوه، طرح انتقام قهرمان داستان، شائو جون، بر اساس داستانی صمیمانه است، و در عوض به طور غیرقابل عذرخواهی از مربی او، اتزیو آدیتوره، تکرار می کند. اما این عنوان سرگرم کننده و چالش برانگیز است که کیفیت پیشنهادات کوچکتر سری را ارتقا می دهد و قالب را بازخرید می کند.

ادامه بهترین بازی های Assassin’s Creed

9. Assassin’s Creed Unity

Assassin's Creed Unity

تاریخ انتشار: 2014

پلتفرم (ها): PC، PS4، Xbox One

بیایید این را آشکار کنیم: Assassin’s Creed Unity (در برگه جدید باز می شود) مشکلاتی داشت. پروژه بلندپروازانه‌ای که نوید بازسازی مکانیک‌های نبرد استاندارد Assassin’s Creed را می‌داد، دنیایی بزرگ‌تر از هر عنوان قبلی ایجاد می‌کرد، و یک بازی چندنفره کاملاً جدید را از ابتدا می‌ساخت، بیش از آن چیزی که می‌توانست بجوید، کیک را از بین برد و در زمان عرضه یک آشفتگی بدنام بود. با این حال، اگرچه ممکن است این داستانی باشد که به بدنامی بازی ادامه دهد، اما واقعاً داستان کامل یونیتی نیست. با رفع اشکالات هفته اول، قاتل انقلاب فرانسه، ماجراهای آرنو سفری زیبا و جاه طلبانه از طریق پاریسی واقعاً باورنکردنی است.

سیستم ترور یونیتی علاوه بر زیبا بودن و ارتقای استاندارد گرافیکی برای هر Creed آینده، انقلابی است و فرصت‌های جدیدی را برای کشتار خلاقانه با تقویت پیوندهای ضعیف در امنیت محیط باز می‌کند. علاوه بر این، چالش‌های مغزی را در قالب رمز و راز قتل و حل معما ارائه می‌کند که بسیار پیچیده‌تر و جالب‌تر از آنچه AC در گذشته دیده است، است. اگر تنها چیزی که یونیتی تا به حال به این سریال می دهد توانایی کشتن یک مرد از طریق دیوار یک اعتراف کننده و چند بازی فکری جدی است، جایگاهی برای این سریال در نظر گرفته شده است.

8. Assassin’s Creed Revelations

8. Assassin's Creed Revelations

تاریخ انتشار: 2011

پلتفرم (ها): PC، PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One، Switch

یک بازی محبوب را انتخاب کنید، و شانس اینکه قهرمان داستان بین 15 تا 35 سال سن داشته باشد، خوب است. ممکن است پس از آن نیز مرده باشند، زیرا احتمال بیشتری وجود دارد که در بازی با یک تک شاخ روبرو شوید تا یک شخصیت اصلی با موهای نقره ای. Ezio Auditore نه تنها یک استثنا از این قاعده است، بلکه بهترین بازی های Assassin’s Creed است، به لطف داستان درخشان در خط مقدم Assassin’s Creed Revelations (در برگه جدید باز می شود). Revelations که به راحتی یکی از متفکرترین و بالغ‌ترین داستان‌هایی را که این مجموعه تاکنون بافته است، ارائه می‌کند، از آن زمان برای هر داستان Assassin’s Creed استاندارد تعیین می‌کند.

مسلماً این درخشش در همه قسمت های بازی احساس نمی شود. قسطنطنیه نسبتاً ضعیف و فراموش‌شدنی است و مینی‌بازی دفاع از برج که به ادعای قلمرو اضافه شده است، اساساً بدترین بازی است. اما این تنها قدرت روایت Revelations را نشان می‌دهد، که بر فداکاری و از دست دادن به روشی دردناک صادقانه تمرکز می‌کند که قلب شما را به همان اندازه که می‌شکند، راضی می‌کند. هم اتزیو و هم آلتایر جوایز محبت آمیزی را دریافت می کنند که سزاوار آن هستند، زیرا Revelations می داند که قدرتی در بیان نوع متفاوتی از داستان وجود دارد.

7. Assassin’s Creed Brotherhood

7. Assassin's Creed Brotherhood

تاریخ انتشار: 2010

پلتفرم (ها): PC، PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One، Switch

روی کاغذ، Assassin’s Creed Brotherhood (در برگه جدید باز می شود) به نظر می رسد یک فاجعه در انتظار وقوع است. دنباله‌ای مستقیم و سریع برای Assassin’s Creed 2 (در برگه جدید باز می‌شود) که حرکات شما را به یک شهر محدود می‌کند و بر داستان بی‌تأکید می‌کند: در سراسر آن پول نقد بی‌شرمانه‌ای نوشته شده بود. اما آنهایی از ما که برای ناامیدی آماده شده بودیم با یک شگفتی خوشایند مواجه شدیم: برادری خوب است. آنقدر خوب که چهره سریال را برای همیشه با پیاده سازی مکانیک های کاملاً جدیدی که سال ها بر سریال تأثیر گذاشت، تغییر داد. تصرف قلمرو، بازی چندنفره اعتیادآور و کنترل لژیونی از قاتلان که می‌توانید به هوس خود احضار کنید، همگی از Brotherhood هستند.

دومین ماجراجویی اتزیو در رم ممکن است مکان‌های متعدد قبلی خود را نداشته باشد – به جز یک بخش دلخراش در Monteriggioni که هنوز نمی‌توانیم از آن عبور کنیم – اما این شهر کشف دائمی است. لانه‌های جوی زیر خیابان‌ها قرار دارند و داوینچی گجت‌های سرگرم‌کننده‌تر Renaissance Bond را به شما ارائه می‌دهد تا با آنها بازی کنید. چتر نجات، هر کسی، یا پرتاب دارت سمی؟ رانندگی با تانک قرن 15 چطور؟ برادری حتی تکه‌های احساسی داستان را برای افراد کنجکاو پنهان می‌کند، و خود رم آنقدر متنوع است که شما هرگز از چیزهای بیشتری بی‌خبر نمی‌شوید.

6. Assassin’s Creed Syndicate

6. Assassin's Creed Syndicate

تاریخ انتشار: 2015

پلتفرم (ها): PC، PS4، Xbox One

در دنیایی که استیم پانک اساسا ژانر خاص خود را دارد، لندن ویکتوریایی تا به حال به مرگی با لباس های زیبا دست زده است. با این حال، هنگامی که Assassin’s Creed Syndicate (در برگه جدید باز می شود) در اواخر سال 2015 به طور مد روز در مهمانی ظاهر شد، شهر را با چنان سرگرمی و صمیمیت لجام گسیخته ای کاوش کرد که دوست نداشتن آن سخت بود، و ما را مجبور کرد که بیشتر شبیه فیلم رقت انگیز بخواهیم. یتیمان

Syndicate با یادآوری لذت بردن در جایی که یونیتی لب سفت را فراموش کرده بود (طعنه آمیز، با توجه به اینکه سفت بودن لب بالایی به نوعی مربوط به انگلستان است)، اطمینان حاصل می کند که بسیاری از انحرافاتش ارزش پرت شدن دارند. چه در حال زوم کردن بر روی یک زیپ لاین بداهه از تیغه پنهان خود باشید و چه معماهای ماوراء الطبیعه را با چارلز دیکنز حل کنید، لندن ویکتوریایی هرگز کمتر از سرگرمی و گسترده و زیبا نیست.

قهرمانان دوقلو جذاب، ایوی و جیکوب فرای که هر دوی آنها را می‌توانید در اوقات فراغت خود بازی کنید، با شوخی‌های گیج‌آمیز که هیچ‌گاه به‌نظر نمی‌آیند، به این لذت می‌افزایند. اینها شبیه افراد واقعی هستند که دوست دارید با آنها همنشینی کنید. فقط شاید در مورد تمپلارها شوخی نکنید. به شما اجازه می دهد با همه چیز با خوشحالی بازی کنید و حتی با کالسکه در شهر بچرخید و باعث هرج و مرج مطلق شود، Syndicate بهترین قسمت های کل سری Assassin’s Creed را زیر یک چتر مجلل گرد هم می آورد و نشان می دهد که سریال در هنگام تلاش چه توانایی هایی دارد.

5. Assassin’s Creed 4: Black Flag

5. Assassin's Creed 4: Black Flag

تاریخ انتشار: 2013

پلتفرم (ها): PC، PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One، Switch

در حالی که AC2 با شور و شوق برای یک سری رو به رشد به موفقیت رسید، Assassin’s Creed Black Flag (در برگه جدید باز می شود) در پاشنه AC3 ناامیدکننده وارد شد، زمانی که اعتماد به این سری به پایین ترین حد خود رسیده بود. با فضایی خصمانه روبرو شد و اعتقاد کمی داشت که بازی در مورد دزدان دریایی Assassins احتمالاً می تواند موفق شود. و به روشی مناسب، درها را از محل منفجر کرد، و تک تک تکه های سری Assassin’s Creed را گرفت و به طلا تبدیل کرد. دزدان دریایی قاتل کارائیب، ادوارد کنوی، یک سرکش مقاومت ناپذیر است و به طور مطلق نوه خود را که با شعر روبرو شده بود، کنور لغو می کند.

تقریباً هیچ چیز در مورد سری Assassin’s Creed وجود ندارد که Black Flag یا اختراع نکرده باشد یا به طور اساسی بهبود ببخشد. برخلاف تمام انتظارات، بزرگ‌ترین و غنی‌ترین دنیای بازی‌ای را که فرنچایز تاکنون دیده بود، ارائه می‌کرد، تنوع باورنکردنی از ماموریت‌های اعتیادآور، نبرد با کشتی که ناگهان سرگرم‌کننده بود، و یک موسیقی متن زیبا و بدون دردسر که احتمالاً حداقل یک‌بار به آن گوش نداده‌اید، در حالی که هیچ جا نبوده‌اید. نزدیک بازی به علاوه، Black Flag فراتر از اصول اولیه بازی های ویدیویی است، رفتاری صادقانه از یک دوره تاریخی اغلب نادرست ارائه می دهد، و ماهرانه داستان یک زمان، مکان و مردمی را بیان می کند که در نهایت نابود شدند. به طرز ماهرانه‌ای ساخته شده است، به طرز شگفت‌انگیزی زیباست چون دم نهنگ‌ها روی موج اقیانوس بالا و پایین می‌آیند، و ما هنوز در زیر دوش حمام‌های دریا را می‌خوانیم.

4. Assassin’s Creed 2

4. Assassin's Creed 2

تاریخ انتشار: 2009

پلتفرم(ها): PC، Xbox 360، Xbox One، PS3، PS4، Switch

شما قبلاً اعداد را دیده اید، می دانید این به چه معناست. Assassin’s Creed 2 (در برگه جدید باز می شود)، جواهر درخشان قبلی در تاج کلاهدار برادران بالاخره پیشی گرفت. اما چرا کلاسیک 2009 تا کنون اوج این فرنچایز باقی مانده است؟ ساده است. همه چيز. Assassin’s Creed 2 از مکانیک های قبلی خود استفاده کرد و زندگی را در آن دمید. از لحظه تولد اتزیو – بله، برای کنترل دست‌ها و پاهای چاق کوچک او باید از دکمه‌های پد استفاده کنید – این یک بازی است که قلب، روح و دنیایی را به قدری با شکوه ارائه می‌کند که احساس می‌کنید در یک شیرینی فروشی قاتل هستید. .

فلورانس، رم، ونیز، رنسانس باشکوه ایتالیایی به زمین بازی شما تبدیل می‌شود و با روایتی که به تدریج در حال باز شدن است، Assassin’s Creed 2 همچنان اسباب‌بازی‌های تازه‌ای را تحویل می‌دهد. یک تیغه مخفی، دو تیغه پنهان، مقبره های کشف نشده که در اعماق شهرهای ایتالیا پنهان شده اند، آن موسیقی متن Jesper Kyd، همه چیز تا مدت ها پس از اتمام داستان اصلی ارائه می شود. جذابیت بی پایان اتزیو، دریای ماموریت های اضافی که جهان را غنی می کند و حتی تعقیب بی وقفه یک مونتریجیونی بی نقص ترکیب می شوند تا Assassin’s Creed 2 را به هر چیزی که فرنچایز وعده داده است تبدیل کند. به‌علاوه، عناصر امروزی جایی هستند که شما واقعاً با دستور Assassin قرن بیست و یکم آشنا می‌شوید. Shaun Hastings بداخلاق دنی والاس وارد بازی می‌شود و مجموعه‌ای از رویدادهای جذاب در روزگار کنونی توپ را برای هر بازی AC در اختیار می‌گیرد. خلاصه خیلی عالی بود تا زمان… خب در اینجا به بهترین بازی های Assassin’s Creed تا رتبه 3 رسیدیم

3. Assassin’s Creed Origins

3. Assassin's Creed Origins

تاریخ انتشار: 2017

پلتفرم (ها): PC، PS4، Xbox One

Assassin’s Creed Origins (در برگه جدید باز می شود) سفر در مصر باستان نه تنها داستان سرچشمه اخوان را ارائه می دهد، بلکه دنیایی زیبا به قدری غنی و گسترده است که هر گام در هر جهتی شانس یکسانی برای خدمت کردن دارد. یک گنج پنهان جدید، یا فقط یک شیر که واقعاً می خواهد سر شما را بخورد. بایک از سیوا، قاتل اولیه جدید ما، و همسرش به همان اندازه قاتل او Aya نوع جدیدی از قهرمانان این مجموعه هستند که علیرغم تلاش قتل عام آنها برای انتقام در سراسر مصر، کاملاً عجیب و غریب قابل توصیف هستند.

و چه مصری. این کشور ستاره واقعی AC Origins است و شما از بلندترین برج‌ها بالا می‌روید نه فقط برای بهبود درک سنو عقاب خود – بله، دید واقعی عقاب – بلکه فقط برای تماشای مناظر این دنیای باشکوه. هرگز حالت عکس تا این حد استقبال نشده است. دکمه اسکرین شات شما نمی داند چه چیزی به آن ضربه زده است. اگرچه Origins فقط یک چهره زیبا نیست. Assassin’s Creed دکمه بزرگ تنظیم مجدد را به خوبی و واقعاً فشار داده است. مبارزه با حملات سبک و سنگین روی دکمه‌های شانه راست شما کاملاً احیا شده است، جاخالی دادن کلید اصلی است و شما برای زنده ماندن باید با دندان و ناخن بجنگید. سیستم تسطیح احیا شده به این معنی است که برای رسیدن به نبرد بعدی باید با دقت قدم بردارید.

سیستم جستجوی RPG نیز به این معنی است که شما انتخاب بی پایانی برای نحوه بازی دارید. Origins تمام عوامل تحریک کننده Creeds قبلی را از بین می برد و همه چیز را در مورد شما می سازد. هر طور دوست دارید بکشید، هر کجا می خواهید سوار شوید، از هر دیواری بالا بروید، هر سینه غارتی از سلاح های بی پایان سرگرم کننده و تیرها و کمان های مسخره را پیدا کنید. در اینجا هیچ محدودیتی وجود ندارد و ماموریت های باطله به خوبی و واقعاً کنار گذاشته شده اند. این یک Creed جدید است، یک تکامل کامل از همه چیزهایی که قبلاً آمده است و حتی یک عنصر مدرن امروزی دارد که به این معنی است که ممکن است فقط اهمیت دهید که چه اتفاقی می افتد.

2. Assassin’s Creed Valhalla

2. Assassin's Creed Valhalla

تاریخ انتشار: 2020

پلتفرم (ها): PC، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X

دو نوع آدم در دنیا وجود دارد. کسانی که آنتی هیستامین های خود را مصرف کرده اند و از بالا رفتن در انبوهی از یونجه لذت می برند تا صبورانه در کمین شروران در حال عبور بخوابند، و آنهایی که ترجیح می دهند دروازه های قلعه را با قوچ های کتک زن شعله ور بشکنند. Assassin’s Creed Valhalla پس، خوشبختانه، برای همه است. با تمرکز مجدد بر روی قسمت مخفیانه‌تر اخوان از طریق یک کلبه واقعی «پنهان‌ها» در شهرک شما در ریونستورپ، قلب سریال را باز می‌گرداند. اما به طور معجزه آسایی، ماجراجویی های ایور این کار را بدون از بین بردن هر چیزی که ما در مورد Creeds جدید دوست داریم انجام می دهد.

داستان در سراسر این دنیای زیبای گسترده حیاتی است و هر کاری که اینجا انجام می‌دهید به نظر می‌رسد که واقعاً اهمیت دارد. چه تجربه رویدادهای باشکوه مینی جهان باشد، چه انتخاب یک الدورمن برای یک شهرستان، یا کوبیدن کشتی بلند خود به ساحل و زدن بوق قبل از غارت کردن. این کمپین نیز یک حماسه واقعی است، پر از شخصیت هایی که خواه ناخواه در قلب شما نفوذ می کنند و هر منطقه و ماجراجویی را به یک خطر واقعی تبدیل می کنند. توقف برای تماشای مناظر یک راه ایده آل برای تمرین دکمه اسکرین شات و قدردانی از ساخت جهان باورنکردنی است، اما همچنین خود را برای کوبیدن روایت بالقوه احساسی بعدی آماده کنید.

سپس قلمروهای اسطوره ای، کل کشورهای دیگر، سوئیچروهای جدید رزمی رضایت بخش و درخت مهارت های گسترده وجود دارد. پیدا کردن پاهای خود در انگلستان یک افتخار واقعی برای ایور است و تقریباً کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اما لذت Assassin’s Creed Valhalla در آن نهفته است. چه بخواهید ماهیگیری کنید، چه بخواهید از پشت گرگ از مناظر دیدن کنید، چه زره ثور را شکار کنید یا حتی اکسکالیبور، این دنیایی است که همه چیز به راحتی در آن جا می شود. سلاح های خود را انتخاب کنید، اهدافی را انتخاب کنید، آنها را شکار کنید و فردا به طور کامل کار دیگری انجام دهید. والهالا بی امان و به طرز وحشتناکی درخشان است.

و درآخر رتبه بندی بهترین بازی های Assassin’s Creed به بازی …

1: Assassin’s Creed Odyssey

2. Assassin's Creed Valhalla

تاریخ انتشار: 2018

پلتفرم (ها): PC، PS4، Xbox One

همه چیزهایی را که در مورد Assassin’s Creed Origins در بالا گفتیم بخوانید، و سپس تصور کنید که آیا همه اینها دوباره انجام می شود، اما در یونان باستان، اوه و حدود 100٪ بیشتر به عمق. دوستان سرگردان سقف، به Assassin’s Creed Odyssey خوش آمدید (در برگه جدید باز می شود). این بازی بازیکنان را قبل از اینکه Order حتی یک چیز باشد به عقب برمی گرداند و داستانی را از طریق رسانه دو قهرمان جدید – کاساندرا و الکسیوس – روایت می کند. در واقع باید در ابتدا انتخاب کنید که چه کسی را به عنوان بازی می کنید، و سپس بقیه بازی مطابق با انتخاب های شما انجام می شود. و پسر، آیا انتخاب های زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. این بازی بزرگ است.

اما نه به گونه ای بزرگ که در نهایت احساس کنید چیزهای زیادی یا خیلی کم وجود دارد که نمی توانید با آن درگیر شوید. این دنیایی است که پر از تلاش‌های جانبی و حواس‌پرتی‌های فراوان است، که هر کدام با کیفیت و ظرافت یکسانی سروکار دارند. دوستان من یک تلاش واکشی خسته کننده نیست. فقط چند ساعت صحنه های باشکوه، شخصیت های فوق العاده به یاد ماندنی و کلی عاشقانه.

این مبارزات نیز تغییرات زیادی داشت و برخی از ویژگی‌های Origins را به نفع درخت توانایی‌های گسترده و زره‌ها و سلاح‌های قابل ارتقا/مدول‌پذیری که ممکن است به Destiny 2 Forsaken دست پیدا کند، برطرف کرد. این Creed قابل شخصی‌سازی‌ترین Creed است که تا به حال انجام شده است، و از زمانی که برای تغییر دادن وسایل خود در منوها صرف می‌کنید، غافل نخواهید شد، زیرا فوراً در نبرد جواب می‌دهد. از زمان The Witcher 3 هیچ کس یک RPG جهان باز با این عمق و درخشندگی ساخته نشده است. این واقعاً کرید نهایی است.

Assassin’s Creed Mirage

Assassin's Creed Mirage

تاریخ انتشار: 2023

پلتفرم (ها): PC، PS5، Xbox One

Assassin’s Creed Mirage یک سفر لذت بخش در روزهای اولیه بازی Basin به عنوان یک آدمکش است، با تصاویری شگفت انگیز و گیم پلی که همه چیزهایی را که همه ما در این سری دوست داریم گرد هم می آورد. شاید داستان ایراداتی داشته باشد و کمی این نگرانی وجود داشته باشد که شاید این در نحوه بازی کردن چیزها به چیزی شبیه Far Cry تبدیل شود، اما در نهایت این یک ورودی کاملاً محکم دیگر برای یک فرنچایز است که در حال حاضر بخش بزرگی است.

چیزی که به شما این شانس را می دهد که قسمتی از تاریخ کمتر سفر کرده را از قسمتی از جهان کشف کنید که مردم معمولاً آنقدر مشغول اهریمن سازی هستند که نمی توانند به عنوان یک محیط کاوش کنند. یوبی‌سافت از نویسندگانی سود می‌برد که می‌دانستند چگونه روایت را به طور موثر منتقل کنند، اما از هر نظر، تجربه متمرکزتر و کارآمدتری که Mirage ارائه می‌دهد، آن را به منسجم‌ترین ورودی در این سری برای مدت بسیار طولانی تبدیل می‌کند.

 

سخن پایانی درباره رتبه بندی بهترین اساسین کرید از اول تا آخر

ما سعی کردیم در این مقاله رتبه بندی بهترین بازی های Assassin’s Creed رو با شما به اشتراک بزاریم اگر شما هم فکر می کنید بازی جدیدی وجود دارد حتما در بخش دیدگاه نظرات خود را با ما به اشتراک بگزارید.

2 فکر در مورد “ رتبه بندی بهترین اساسین کرید از اول تا آخر

  1. Creed fan گفت:

    اساسینز کرید میراج رو نداشتین بعد ۲ عه دیسکاوری و کرونیکلز ها رو گذاشتین؟!؟!؟!؟!!!؟!!😡😡😤

    1. yung gng گفت:

      آپدیت شد و بازی اضافه شد ، ممنون از دیدگاهتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =