بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های XBOX سری X

بهترین بازی های Xbox Series X

اگر میخواهید بهترین بازی های XBOX سری ایکس رو بدونید یه جای مناسبی اومدید. ما تیم را گرد هم آورده‌ایم و ده بازی برتر ایکس باکس خود را ایجاد کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید بهترین بازی‌های Xbox Series X بازی کنید، چه به تازگی یکی از آن‌ها را خریده باشید و چه فکر می‌کنید چیزی از دست داده‌اید.

خرید کنسول XBOX سری X این روزها آسان‌تر شده است و برخی از بازی‌های موجود در آن فقط روی رایانه شخصی در دسترس هستند. زمان انحصاری‌های کنسول‌های بزرگ کم کم به پایان می‌رسد، اما اگر قبلاً یک گیمر رایانه شخصی نباشید، بازی‌های جالب زیادی وجود دارد که فقط می‌توانید در Xbox Series X و حتی اغلب به عنوان روز اول بازی Xbox Game Pass استفاده کنید. که میتوانید خرید گیم پس از این لینک استفاده کنید.

Xbox Series X بار دیگر یک قدرت سخت افزاری است، بنابراین بسیاری از بازی ها، مانند Elden Ring، در آن باورنکردنی به نظر می رسند. می‌توانید در ماه‌ها و سال‌های آینده بازی‌ها و بازی‌های انحصاری بیشتری را برای کنسول انتظار داشته باشید، و حتی این فهرست تنها طعمی از بسیاری از بازی‌های بزرگ موجود در بازار است.

برای بهترین ها آماده اید؟ سپس لیست ما از بهترین بازی های Xbox Series X را اکنون بررسی کنید.

بهترین بازی های Xbox Series X

1:بازی Control: Ultimate Edition

بهترین بازی های XBOX سری X

بهترین بازی های XBOX سری X

Remedy Entertainment’s Control یک اکشن ماجراجویی با تفاوت است. و اگر فکر می‌کردید روی ایکس‌باکس وان خوب است، صبر کنید تا آن را روی ایکس‌باکس سری ایکس امتحان کنید.

کنترل شما را می بیند که به جای جسی فادن، جدیدترین مدیر اداره مخفی کنترل فدرال (FBC) قدم می گذارید – یک آژانس دولتی که تحقیق می کند و در نهایت هدفش کنترل فعالیت های ماوراء الطبیعه است. اما نقش جدید جسی دارای چند موضوع است که دقیقاً در شرح شغل ذکر نشده است، از جمله قیام یک نیروی ماوراء الطبیعه که فقط به نام هیس شناخته می شود.

Remedy چندین ژانر دشوار را با Control انتخاب کرده است، ارائه یک داستان ذهنی و تداعی کننده True Detective و Twin Peaks کاملاً قابل توجه است. نسخه Control Ultimate شما را می‌بیند که هم بازی پایه اصلی و هم هر دو الحاقیه، AWE و The Foundation را در بسته‌بندی شده‌اند.

علاوه بر این، Control Ultimate Edition از ارتقاء نسل بعدی در Xbox Series X/S نیز بهره می برد. در Xbox Series X، بازیکنان دو حالت را انتخاب می‌کنند: حالت عملکرد، هدف قرار دادن عملکرد 60 فریم در ثانیه با وضوح رندر 1440p و خروجی 4K، و حالت گرافیک، هدف قرار دادن 30 فریم در ثانیه با ردیابی پرتو (شفافیت و بازتاب‌ها) در وضوح تصویر 1440p و خروجی 4K. در Xbox Series S، می‌توانید حالت عملکرد را با سرعت 60 فریم در ثانیه، با وضوح تصویر 900p و خروجی 1080p تجربه کنید.

Control نه تنها یکی از بهترین بازی های Xbox Series X، بلکه یکی از بهترین بازی های سال های اخیر است.

2: بازی Destiny 2: The Witch Queen

بهترین بازی های XBOX x

بهترین بازی های XBOX سری X

The Witch Queen کمپین قطعی Destiny 2 است که دارای روایتی خارق العاده با جستجوهای داستانی فراوان، تجهیزات جدید و سیستم های هوشمندانه است. طرفداران دیرینه Destiny متوجه خواهند شد که داستان رشته‌هایی را که سال‌ها در روایت این سری بافته شده‌اند را به هم می‌پیوندد و حتی بیشتر به داستان غنی بازی می‌افزاید.

علاوه بر این، در حالی که Destiny می تواند برای بازیکنان جدید تا حدودی دلهره آور به نظر برسد، گسترش The Witch Queen یک نقطه شروع عالی برای کسانی است که می خواهند برای اولین بار وارد این سری شوند. در حین کنترل بازی، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

Destiny 2: The Witch Queen بازی در بهترین حالت خود است و به راحتی آن را به یکی از بهترین بازی های Xbox Series X تبدیل می کند. حتماً راهنمای ما برای خرید Destiny 2 را بررسی کنید تا همه چیزهایی که در مورد پریدن به ملکه جادوگر باید بدانید.

بهترین فرصت : خرید گیفت کارت پلی استیشن

3: بازی Elden Ring

3: بازی Elden Ring

توسعه‌دهنده FromSoftware به اجرای RPG‌های اکشن بسیار دشوار خود – یا همان Souls-like، به همان اندازه که این اصطلاح اکنون در همه جا وجود دارد – با Elden Ring ادامه می‌دهد. در قلمرو فانتزی The Lands Between، بازیکنان هک می‌کنند، اسلش می‌کنند، طفره می‌روند و با امید تبدیل شدن به الدن لرد، مسیر خود را از طریق قلمرو کاملاً زمان‌بندی می‌کنند.

اگر به نظر می رسد یک کرایه فانتزی کسل کننده و استاندارد است، نترسید. جورج آر.آر مارتین، خود بارد امروزی، نویسنده داستان است. همکاری بین FromSoftware و Martin منجر به ایجاد دنیای باز و غنی و وسیعی می‌شود که برای کشف رازها در آن غرق می‌شود – دنیایی که التماس می‌کند کاوش شود.

پیشکسوتان FromSoftware به سرعت خود را در خانه Elden Ring خواهند دید. اصول رزمی مثل همیشه قوی است. گزینه های زیادی برای تخصصی کردن شخصیت شما وجود دارد، با سلاح ها و جادوهای زیادی برای پشتیبانی از سبک بازی شما.

با این حال، یک هشدار برای کسانی که شاید گیمرهای کمتر باتجربه ای هستند: Elden Ring آسان نیست. عناوین FromSoftware بسیار چالش برانگیز هستند و برای برخی، این به سادگی مطابق با سلیقه آنها نیست – و این مشکلی ندارد. اما این چالش به این معنی است که هر دشمنی که از بین می‌برید، و هر اینچ که پیشرفت می‌کنید، به‌طور استثنایی پاداش دارد (شاید بیشتر از هر بازی دیگری).

4: بازی Forza Horizon 5

بهترین بازی های Xbox Series X

در Xbox Game Pass موجود است

آیا می‌خواهید Xbox Series X/S خود را با چند مسابقه پرسرعت در جنگل‌ها، مزارع و خیابان‌های مکزیک به سرعت طی کنید؟ سپس Forza Horizon 5 می تواند برای شما مناسب باشد.

انتظار داریم بازی‌های Forza Horizon از نظر بصری چشمگیر باشند و آخرین نسخه ناامیدکننده نیست و تصویری خیره‌کننده از مکزیک ارائه می‌دهد. علاقه مندان به بازی های مسابقه ای، دنیای باز فوق العاده Forza Horizon 5 و فرصت های گیم پلی نامحدود ارائه شده توسط گزینه های سفارشی سازی را دوست خواهند داشت. در همین حال، کسانی که کمتر در مورد بخش مسابقه‌ای واقعی آن نگران هستند، به سادگی از کاوش لذت خواهند برد.

با هر کنسول ایکس باکس که بازی می کنید، Forza Horizon 5 که با 4K 30 فریم بر ثانیه در Xbox Series X و 1080p 30fps در Xbox Series S اجرا می شود، شگفت زده خواهید شد. اما اگر ترجیح می دهید نرخ فریم را در اولویت قرار دهید، پس یک گزینه حالت عملکرد که بازی را با سرعت 60 فریم در ثانیه (اما با وضوح کمتر) اجرا می کند.

5: بازی Gears Tactics

بهترین بازی های Xbox Series X

بهترین بازی های Xbox Series X

در Xbox Game Pass موجود است.

Gears Tactics، همانطور که از نامش پیداست، یک تیراندازی تاکتیکی نوبتی است که در دنیای Gears of World قرار دارد. بازیکنان به جای دویدن در تفنگ‌های آتشین، باید استراتژیک‌تر در مورد نحوه برخوردشان با مبارزه عمل کنند.

Gears Tactics یکی دیگر از بازی های ایکس باکس است که پیش از این برای ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شده بود. با این حال، به لطف برخی از پیشرفت های عالی نسل بعدی، به عنوان یک عنوان راه اندازی برای Xbox Series X/S نیز عمل کرد. کسانی که روی Xbox Series X بازی می کنند از گیم پلی 4K Ultra HD و 60 فریم بر ثانیه، با بافت های پیشرفته، افزایش جزئیات جهان و انتخاب 60 یا 30 فریم در ثانیه برای سینماتیک بهره خواهند برد. اما آنهایی که در Xbox Series S هستند نیز سود می‌برند، زیرا Gears Tactics با سرعت 60 فریم در ثانیه و 1440p در کنسول کوچک‌تر اجرا می‌شود.

Tactics یک اسپین آف عالی برای کسانی است که عاشق فرنچایز Gears of War هستند، اما می‌خواهند چیزی متفاوت را امتحان کنند و آن را به یکی از بهترین بازی‌های Xbox Series X تبدیل کنند.

بهترین فرصت : خرید کنسول PS5

6: بازی Hades

بازی Hades

بهترین بازی های Xbox Series X

 

از سازندگان Bastion و Transistor، Hades تنها یکی از بهترین بازی‌های PS5 نیست. این یک مدعی واقعی برای رتبه بندی در بین بهترین بازی های تمام دوران است.

هادس مانند سرکش است، به این معنی که تمام سطوح الهام گرفته از اسطوره های آن به صورت رویه ای ایجاد می شوند و هر بار که وارد آن می شوید هیچ منطقه واحدی یکسان نیست. این نقشه را تازه و هیجان انگیز نگه می دارد و دشمنان را به چالشی شگفت انگیز تبدیل می کند.

با موسیقی متن قاتل، نبرد هک-ن-اسلش، داستان جالب و سیستم‌های RPG درخشان، بازی Hades بسیار سرگرم‌کننده است و هر گونه درد و دلزدگی را از بین می‌برد. کافی است بگوییم، اگر به اساطیر یونان علاقه دارید، از تحقیقات زیادی که Supergiant در این مورد انجام داده است شگفت‌زده خواهید شد و تجربه‌ای واقعا استثنایی را برای کسانی که می‌خواهند درام شبیه به سریال سریال را ببینند، ارائه می‌کند. خدایان باستان بازی می کنند

گاهی اوقات در حین بازی خیلی اتفاق می افتد که همه چیز را کمی گیج کننده می کند، اما اگر بتوانید از هرج و مرج عبور کنید، ساعت ها از انجام این بازی لذت خواهید برد، زیرا به راحتی یکی از بهترین بازی های سرکش است.

7: بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite

در Xbox Game Pass موجود است

Halo Infinite به راحتی یکی از بازی های برتر در این لیست از بازی های عالی Xbox Series X است – اما آیا با توجه به اینکه آخرین ورودی در نمادین ترین فرنچایز ایکس باکس است این واقعاً شگفت انگیز است؟

Halo Infinite که از یک بازی چند نفره رایگان و یک حالت مبارزاتی (که جداگانه خریداری می شود) تشکیل شده است، واقعاً سری را احیا می کند. از داستان جذاب کمپین، نقشه وسیع و گیم‌پلی آزادی‌بخش، تا یک پیشنهاد چندنفره که به سختی می‌توان آن را کنار گذاشت، توسعه‌دهنده 343 Industries یک بازی ساخته است که با طرفداران کهنه‌کار Halo طنین‌انداز می‌شود و الهام‌بخش نسل جدیدی از بازیکنان است.

8: بازی Hitman 3

Hitman 3 نتیجه دراماتیک سریال مخفی کاری تحسین شده است. در حالی که سومین ورودی از سری راه‌اندازی مجدد Hitman خیلی از آنچه که راه‌اندازی مجدد 2016 (و دنباله آن) را عالی کرده بود، فاصله نمی‌گیرد،این بازی یک هیجان به تمام معنا می باشد و دلیل وجود در بهترین بازی های xbox سری X به همین دلیل است.

در حالی که نحوه ترور اهداف خود تغییر چندانی نکرده است، مکان های جدید – مانند دبی، چین و آرژانتین – برخی از به یاد ماندنی ترین این مجموعه هستند. اهداف آزمایشی بیشتر و داستانی جذاب را به آن اضافه کنید (به علاوه 4K بومی با سرعت 60 فریم در ثانیه در Xbox Series X) و Hitman 3 با گیم پلی عالی و داستان عالی جایگاه خود در لیست بهترین بازی های Xbox Series X ما است.

9: بازی Sea of Thieves

بهترین بازی های Xbox Series X

بهترین بازی های Xbox Series X

Sea of Thieves که به نمایشگر 4K HDR متصل است، به لطف رنگ‌های زنده و مناظر خیره‌کننده‌اش همچنان یکی از زیباترین بازی‌های موجود باقی مانده است. بنابراین چگونه این تجربه در Xbox Series X بهبود می یابد؟ خوب، اگر هنوز اولین سفر خود را با بازی محبوب دزدان دریایی Rare انجام نداده اید، اکنون زمان آن فرا رسیده است.

Sea of Thieves از افزایش قابل توجهی در نرخ فریم خود بهره می برد. این بازی که قبلاً روی 30 فریم در ثانیه محدود شده بود، با کاهش گاه به گاه زمانی که اوضاع به‌ویژه گیج‌کننده می‌شد. چه در حال عبور از آب‌های خروشان با شروع طوفان باشید، چه در حال نبرد با اسکلت‌ها در خط ساحلی در جستجوی گنج، بازی بسیار پاسخ‌گوتر و لذت‌بخش‌تر به نظر می‌رسد.

این بازی همچنین به لطف SSD Xbox Series X اکنون بسیار سریع بارگیری می‌شود و در مقایسه با دقیقه به اضافه زمان بارگذاری که قبلاً به آن عادت داشتیم، حدود 35 ثانیه طول می‌کشد. این یک ارتقای فوق‌العاده نسبت به نسخه Xbox One است و در نهایت باعث می‌شود که مردم همچنان در حال گسترش نسل بعدی باشند.

10: بازی Microsoft Flight Simulator

بهترین بازی های Xbox Series X

بهترین بازی های Xbox Series X

آیا می خواهید بر فراز ماچو پیچو پرواز کنید؟ شاید از منظره خیره کننده شفق شمالی در نروژ دیدن کنید؟ شاید شما فقط می خواهید ببینید محله شما از هواپیما چگونه به نظر می رسد؟ سپس Microsoft Flight Simulator احتمالاً برای شما مناسب است زیرا به شما امکان می‌دهد در آسمان کل جهان اوج بگیرید – با آب و هوا و ترافیک در زمان واقعی.

Microsoft Flight Simulator به وضوح یک کار عاشقانه است، با واقع گرایی و توجه به جزئیات که این خرید را برای طرفداران سیم کارت پرواز ضروری می کند. با استفاده از فناوری و گرافیک پیشرفته برای تجربه همهجانبه، این یکی از بهترین بازی های Xbox Series X است. این یک بازی نیست که برای همه باشد، اما اگر جمعیت اصلی آن باشید، آن را دوست خواهید داشت.

منظور از مخصوص ایکس باکس به چه معناست؟

بازی‌های بهینه‌سازی شده برای Xbox Series X|S عنوان‌هایی هستند که برای استفاده حداکثری از قابلیت‌های فنی کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S توسعه یافته‌اند. بازی‌های Xbox Series X|S Optimized زمان بارگذاری سریع‌تر، تصاویر بصری بهتر و نرخ فریم ثابت‌تر (تا ۱۲۰ فریم در ثانیه) خواهند داشت. در اینجا نحوه تشخیص اینکه آیا یک بازی برای Xbox Series X و Xbox Series S بهینه شده است، آمده است. ما سعی کردیم بهترین بازی های xbox سری ایکس رو برای شما عزیزان جمع آوری کنیم.

سخن آخر یانگ سنتر سعی کرده تمام نیاز های شما رو در عرصه گیمینگ رفع کند شما عزیزان میتوانید در کامنت برای ما برای بهتر شدن کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفت =