بلاگ, بهترین ها

بهترین طلسم جاذبه در Elden Ring

بهترین طلسم جاذبه در Elden Ring

با اضافه شدن جادوهای جاذبه در Elden Ring، FromSoftware بازی خلاقیت خود را ارتقا داده است. با این حال، بازیکنان اکنون می توانند شاهکارهای خداگونه برای دستکاری گرانش به میل خود انجام دهند. خواه این باشد که دشمنان را با شهاب سنگ منفجر کنیم. آنها را برای باز شدن به سمت خود بکشید. یا هنوز، اگر می‌خواهید در صورت سنگین‌تر شدن، سوار تورنت شوید، این راهنما بهترین جادوهای جاذبه در Elden Ring را به شما نشان می‌دهد!

بهترین طلسم جاذبه در Elden Ring

جادوهای جاذبه یکی از قوی ترین جادوها در حلقه الدن هستند، زیرا می توانند آسیب های عظیمی را از بین ببرند. اما بهتر از این، آنها می توانند در هر ساختار کاستری بدون چسبیدن به مفهوم جادوگر جاذبه خالص ترکیب شوند. با این گفته، بیایید درست شیرجه بزنیم و از تجهیز کارکنان شهاب سنگ برای آنچه در پیش است اطمینان حاصل کنیم!

زنجیر سنگ

شاید بهترین طلسم جاذبه، Sling ساده راک باشد. به هر حال، بهترین محدوده را در مقایسه با سایر جادوهای گرانشی دارد و خسارت مناسبی را به ازای هر FP دریافت می کند. علاوه بر نیازهای آمار سخاوتمندانه مورد نیاز برای تجسم آن، شما همچنین می توانید آن را هنگام حرکت پخش کنید. به این ترتیب، اگر ترجیح می‌دهید دشمنان را از فاصله ایمن بمباران کنید، باید به طلسم بروید.

در برخی موارد، شما باید به عنوان یک جادوگر با دشمنان مقاوم در برابر جادو مقابله کنید، اما از آنجایی که با استفاده از Rock Sling سنگ پرتاب می کنید، آسیب فیزیکی نیز به شما وارد می شود. همه اینها یک ترفند قدرتمند را جبران می کند. این همچنین به این معنی است که این پتانسیل را دارد که دشمنان را متحیر کند و آنها را در برابر یک حمله حیاتی قدرتمند آسیب پذیر کند.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

بعلاوه، خیلی زود در Caelid پیدا شده است، در صندوقچه ای درست در شمال خیابان Sages ویرانه ها نشسته است. علاوه بر این، به شما کمک می کند تا به منطقه پایان بازی بروید. علاوه بر این، به دلیل ردیابی فوق‌العاده‌اش، ثابت می‌کند که یک اسپل قابل اعتماد در PVP است.

چاه جاذبه

مرحله بعدی Gravity Well است که بیشتر یک طلسم کاربردی است زیرا می تواند دشمنان را به سمت خود بکشاند. همچنین یک گزینه قابل اعتماد برای کنترل جمعیت است که با هوش بالا آسیب کافی وارد می کند. از نظر نیاز، خیلی سخت نیست زیرا فقط 17 Intelligence را می خواهد و هزینه FP پایینی دارد.

مکانیک کششی این اسپل بازی با آن سرگرم کننده است زیرا دشمنان را برای یک شمارنده باز می کند. به اندازه کافی سرگرم کننده، شما حتی می توانید دشمنان را در نزدیکی طاقچه هایی که با بمب و فلش حمله می کنند، از بین ببرید.

بهترین طلسم جاذبه در Elden Ring

بهترین طلسم جاذبه در Elden Ring

برای به دست آوردن آن، باید لرد آلابستر کوچک را که در نزدیکی قبرستان در آکادمی رایا لوکاریا ظاهر می شود، شکست دهید. بنابراین، مسیری را انتخاب کنید که از کلیسای فاخته سایت گریس منتهی می شود و با این دشمن روبرو خواهید شد.

شهاب سنگ آستل

Meteorite Of Astel مانند طلسم دنباله‌دار Azur بازی می‌کند، زیرا هدف شما این است که سریعاً از باس‌ها کار کنید – به‌ویژه آنهایی که عظیم‌الجثه هستند مانند کارفرمایان Dragon. همچنین به هوش 55 زیادی نیاز دارد و یک FP guzzler است، زیرا بازیکنان می توانند تا زمانی که آن را نگه دارند، بارانی از شهاب سنگ ها را بیرون بیاورند.

اگر در هنگام استفاده از این طلسم نگران هستید که FP خود را خسته کنید، یک Flask of Wondrous Physick حاوی اشک پنهان Cerulean را فشار دهید. پس از آن، به سادگی اسپل را در یک حلقه بی نهایت بیندازید، و به مدت 15 ثانیه، منبع نامحدودی از FP خواهید داشت.

متأسفانه، از آنجایی که هنگام پخش این عکس ثابت هستید، در مقابل دشمن نیز اردک نشسته هستید. اما از آنجایی که برخی از دشمنان در Elden Ring باید فورا بمیرند، شما Meteorite Of Astel را دارید تا به شما کمک کند. برای به دست آوردن آن، باید رئیس نفس‌گیر، استل، ستاره‌های تاریکی را در تونل Yelough Anix در میدان برفی مقدس شکست دهید.

ستاره های در حال فروپاشی

در حالی که ستارگان در حال فروپاشی آسیب بیشتری نسبت به جادوگری چاه گرانش وارد می‌کنند زیرا پرتابه‌های بیشتری ایجاد می‌کند، دومی مورد علاقه‌تر است. به هر حال، علیرغم اینکه گروه‌هایی از دشمنان را در برابر غوغاهای جادوگری آسیب‌پذیر می‌کند، کاستی‌های خود را دارد.

قوام کم آن به رتبه بندی آن لطمه می زند زیرا پرتابه های متحرک به راحتی قابل فرار هستند و تمام آسیب های آن در پشت آنها پنهان است. علاوه بر این، 36 هوش مورد نیاز برای در نظر گرفتن آن نیز وجود دارد. با این حال، این، اول و مهمتر از همه، ابزاری است که برای راه اندازی حملات غوغایی قدرتمند استفاده می شود. بنابراین، اگر از آن به عنوان یک طلسم مخرب استفاده می کنید، اشتباه انجام می دهید.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

شما می توانید این اسپل را در دخمه های War-Dead بدست آورید. برای انجام این کار، پس از عبور از دشمنان در حال مبارزه، باید به منطقه Rot-filled بروید. پس از آن، به دیوار غربی بچسبید و آن را در داخل یک صندوقچه خواهید دید.

شهاب سنگ

بهترین طلسم جاذبه در Elden Ring

بهترین طلسم جاذبه در Elden Ring

طلسم Meteorite به جز این واقعیت که یک نسخه تنظیم شده از Meteorite of Astel است، چیز زیادی وجود ندارد، اما در ابتدای بازی به دست آمده است. شما همان بازیگران ثابت باردار را دارید، البته با شهاب‌سنگ‌های کوچک‌تر و کمتر، که در نتیجه آسیب کمتری به شما وارد می‌شود. به علاوه، ردیابی حتی بدتر است زیرا برخی از پرتابه ها تمایل دارند اهداف را از دست بدهند. اما به هر حال، از این اسپل تا زمانی که همتای قوی‌تر آن را بدست آورید، آزاد باشید.

برای به دست آوردن این طلسم جاذبه، باید قبر سلطنتی اورگاول را با شکست دادن Onyx Lord در Liurnia of the Lakes پاک کنید. باز هم، همچنین به هوش 30 نیاز دارد و هزینه زیادی برای بازیگری FP دارد. بنابراین، این نکته را نیز باید در نظر داشت.

سخن نهایی درباره بهترین طلسم جاذبه در Elden Ring

این همه برای بهترین جادوهای جاذبه در Elden Ring است. عاقلانه نیست که هر سازه ای روی این اسپل ها بخوابد. در حالی که برخی از آنها به بهترین وجه به صورت تهاجمی استفاده می‌شوند، می‌توانید از بقیه برای راه‌اندازی حملات غوغایی قدرتمندتر استفاده کنید که می‌توانند گروه‌هایی از دشمنان را یکبار شلیک کنند.

پیشنهاد خرید: اکانت قانونی star wars jedi survivor

بنابراین، کدام طلسم جاذبه مورد علاقه شماست؟ آیا با لیست ما موافقید؟ نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *