بلاگ, بهترین ها

بهترین هدست ps4

بهترین هدست ps4

معرفی بهترین همراه بازی – بهترین هدست PS4 ! وقتی نوبت به ارتقای تجربه بازی شما به سطح بعدی می رسد، داشتن تجهیزات صوتی مناسب بسیار مهم است. چه درگیر ماجراجویی های حماسی باشید، چه درگیر نبردهای دلخراش باشید یا در دنیای پیچیده بازی های مورد علاقه خود غوطه ور شوید، یک هدست PS4 با کیفیت می تواند تفاوت را ایجاد کند. بهترین هدست‌های PS4 که برای ارائه کیفیت صدای استثنایی، ارتباطات شفاف و راحتی بی‌نظیر طراحی شده‌اند، شیوه تجربه بازی را دوباره تعریف می‌کنند. در این راهنما، ویژگی‌های برتر و مزایای این لوازم جانبی بازی قابل توجه را بررسی می‌کنیم، و اطمینان حاصل می‌کنیم که برای تصمیم‌گیری آگاهانه که سفر بازی شما را بهبود می‌بخشد، مجهز هستید. با بهترین هدست PS4 که در اختیار دارید، آماده باشید تا تجربه بازی خود را ارتقا دهید و خود را در دنیایی از صدای نفس گیر غرق کنید.

بهترین هدست ps4

در این راهنمای جامع، ما عمیقاً به دنیای بهترین هدست های ps4 می پردازیم و ویژگی های پیشرفته و مزایای قابل توجهی را که بهترین هدست های PS4 ارائه می دهند بررسی خواهیم کرد. ما شما را به دانشی که برای انتخاب تحصیل کرده نیاز دارید مجهز می‌کنیم و اطمینان می‌دهیم که تجربه بازی شما به اوج جدیدی می‌رسد. با صدایی که شبیه سمفونی است، و ارتباطی که به شفافیت کریستال است، آماده شوید تا صحنه های بازی خود را تغییر دهید – همه اینها به لطف قابلیت های بی نظیر بهترین هدست های PS4 موجود در بازار است. زمان آن رسیده است که بازی خود را به سطح جدیدی ارتقا دهید و بهترین هدست PS4 بلیط شما برای آن ماجراجویی سطح بعدی است.

SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless

بهترین هدست ps4

SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless بدون شک یکی از بهترین هدست های موجود در بازار در حال حاضر برای هر پلتفرمی است. اگرچه قیمت بالایی دارد، اما متوجه شدیم که کیفیت ساخت عالی و کیفیت صدای بی عیب و نقص ارزشش را دارد.

Arctis Nova Pro Wireless با درایورهای نئودیمیوم 40 میلی‌متری و باند فرکانسی عالی 10 تا 22 کیلوهرتز به صورت بی‌سیم (تا 44 کیلوهرتز در صورت استفاده سیمی)، صدای بسیار دقیق و غنی را تولید می‌کند. از انفجارهای بلند و شلیک گلوله در یک نبرد خشمگین گرفته تا مکالمات آرام بین شخصیت‌ها، این هدست همه چیز را به راحتی مدیریت می‌کند و وضوح و جزئیات فوق‌العاده‌ای را در طیف کاملی از صداهایی که با آن‌ها مواجه می‌شوید ارائه می‌دهد.

هنگامی که هدست به ایستگاه پایه بی سیم متصل می شود، منظره صوتی غنی یک درجه افزایش می یابد، جایی که می توانید مشخصات صدا را با تنظیمات EQ فردی تغییر دهید. با یک اکولایزر 10 باندی، پیکربندی باس و تریبل برای مطابقت با نوع بازی شما آسان است. در حال بازی در یک شوتر اکشن مانند Call of Duty Warzone؟ باس را برای انفجارهای شدیدتر و شلیک گلوله تقویت کنید و بهترین بازی‌های FPS را به اوج جدیدی ببرید.

پیشنهاد خریدنی: خرید اکانت قانونی alan wake 2

با این حال، همه چیز در مورد صدا نیست، زیرا جلسات طولانی بازی با هدفون اغلب می تواند تأثیر خود را بگذارد. در حالی که Arctis Nova Pro سبک ترین هدست موجود در بازار نیست، اما تعادل خوبی دارد و هدبند برای کاهش فشار کار بسیار خوبی انجام می دهد. برای مثال، وقتی ساعت‌ها را برای غارت جدید سپری می‌کنیم، احساس راحتی می‌کنیم. تمام این انرژی به قیمت عمر باتری تمام می شود که در صورت استفاده از مجموعه کامل قابلیت ها در حالت بی سیم، حدود 18 تا 20 ساعت است. با این حال، به لطف گنجاندن بسته باتری دوم در جعبه، می توانید باتری پشتیبان را در حین استفاده شارژ کنید. این هدست یکی از بهترین هدست ps4 می باشد.

Sony PlayStation 4 Platinum

بهترین هدست ps4

بهترین هدست ps4

در دومین معرفی محصول بهترین هدست ps4 ازهدست پلاتینیوم سونی با روکش آلیاژی ظاهری براق دارد و یک جفت هدفون جامد را به وجود می‌آورد که در اولین اشاره فشار – حداقل برای قطعات فلزی – قطع نمی‌شود. این هدست همچنین با PSVR به خوبی کار می کند.

در دوران PS4، هدست پلاتینیوم به دلیل تعادل صوتی و توانایی ذخیره پروفایل های مختلف صدا مشهور بود. برنامه هدستی که برای انجام این کار استفاده می‌شد، متأسفانه ظاهراً از فهرست حذف شده است، اما اگر می‌خواهید یک تجربه فراگیر 7.1 درجه یک با صدای سه‌بعدی داشته باشید که مسلماً بهتر از چیزی است که سونی با PS5 ساخته است، این هدست همچنان انتخاب خوبی است.

عمر باتری آن مطمئناً می تواند بهتر باشد و نویدبخش تا شش ساعت بازی است. با این حال، این برای هر کسی که می خواهد در خرید Modern Warfare 3 یا هر یک از بازی های جدید PS4 منتشر شده بر روی سیستم سونی غرق شود، کافی است.

Sony Inzone H3

جای تعجب نیست که سونی، یک هدست سیمی عالی PS4 را با قیمت مناسب می‌سازد. Sony Inzone H3 با قیمت متوسط، کیفیت صدای فوق‌العاده قوی را با وجود محدوده فرکانس متوسط، با صدای واضح و دقیق ارائه می‌کند. این دستگاه با SteelSeries Arctis Nova Pro به طور قابل توجهی گران‌تر مقایسه نمی‌شود، به‌ویژه وقتی صحبت از باس کم می‌شود، اما با توجه به قیمت، رقیب بزرگی است.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

از نظر طراحی، یک چرخ کنترل صدا دستی در پشت گوش چپ وجود دارد. این به شما امکان می‌دهد صدای خود را در لحظه تنظیم کنید، بدون اینکه وارد منوهای پلی استیشن شوید که در غیر این صورت می‌تواند منجر به مرگ نابهنگام در FPS رقابتی یا شکست مسابقه در بهترین بازی‌های مسابقه‌ای شود.

Sony Inzone H3 با ساختاری کاملاً پلاستیکی، سبک وزن است، اما در بعضی مواقع نسبتاً سست است. اگر تمایل دارید هدست خود را با عجله بردارید، یا صرفاً چیزی با حس برتر می‌خواهید، پیشنهاد می‌کنیم به دنبال ساختی مطمئن‌تر باشید.این هدست یکی از بهترین هدست ps4 می باشد.

Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 MAX

 

Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 MAX برای کنسول های Xbox Series X/S طراحی شده است، اما ما آن را برای گیمرهایی که در چندین کنسول بازی می کنند در این لیست قرار داده ایم. این دستگاه دارای یک دانگل برای جابجایی بین حالت های USB و Xbox است که آن را با PS4، PC و Nintendo Switch نیز سازگار می کند.

با بلندگوهای Nanoclear 50 میلی‌متری Turtle Beach، بدون توجه به بازی‌هایی که انجام می‌دهید، صدایی پویا و دقیق خواهید داشت. اگر به دنبال غوطه ور شدن در بهترین بازی های جهان باز هستید، Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 MAX دقیقاً این کار را انجام می دهد، به ویژه با پایان های پایین قوی.

Stealth 700 Gen 2 MAX همچنین دارای حالت شنوایی ابرانسان که به طور پیش فرض روی دکمه حالت روی گوش تنظیم شده است. در حالی که به گونه ای طراحی شده است که به شما امکان می دهد صداهای ظریف تری را بشنوید، در درجه اول برای طرفداران بهترین بازی های FPS رقابتی، اغلب کیفیت کلی صدا را کاهش می دهد. با این حال، اگر به دنبال یک مزیت رقابتی نسبت به غوطه وری هستید، این حالت برای شما مفید خواهد بود.

پیشنهاد خواندنی: بهترین بازی های PS5

داشتن چندین گزینه کنترل صدا به طور مستقیم در پشت گوش چپ، از جمله ولوم اصلی، صدای چت، دکمه حالت، و جفت شدن سریع بلوتوث نیز بسیار مفید است. دیگر نیازی به سر زدن به لایه‌های منوی PS4 نیست تا فقط میزان صدا را تغییر دهید یا صدای دوستانتان را در هنگام مهمانی متعادل کنید. و یکی از بهترین هدست ps4 می باشد.

Sony Inzone H9

Sony Inzone H9

خارج از SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless، Sony Inzone H9 بهترین هدست بی سیمی است که می توانید برای PS4 تهیه کنید. H9 از نظر ساخت شبیه Inzone H3 است، اگرچه مطمئناً احساس برتری بیشتری دارد، با احساس محکم‌تر و طراحی براق‌تر که افزایش قیمت را توجیه می‌کند.

ویژگی برجسته خرید Sony Inzone H9 کیفیت صدا است که با وجود قیمت کمی ارزان‌تر، با SteelSeries Arctis Nova Pro رقابت می‌کند. محدوده صدا متنوع است، با باس قوی که بقیه طیف را تحت الشعاع قرار نمی دهد. به طور خاص سطح بالا به طور قابل توجهی واضح است و کوچک نیست، یک مشکل رایج در بسیاری از هدست ها. با چنین صحنه صوتی دقیق، می توانید با استفاده از صدا، مانند ردیابی قدم های بازیکنان یا سایر جزئیات کوچک که می تواند تجربه بازی شما را در PS4 ارتقا دهد، فضا را به دقت اندازه گیری کنید.

بزرگترین نقطه ضعف میکروفون است که خفه است و شفافیت ندارد. اگر می خواهید یک میکروفون برای چت با دوستان خود داشته باشید، قابل استفاده است، اما اگر علاقه مند به استفاده از آن برای پخش جریانی یا تولید محتوا در حین بازی در PS4 خود هستید، آن را کاملاً قطع نمی کند. با یک محدوده قیمت بالا، یک میکروفون بهتر ترجیح داده می شود، اما می توانید با دوستان خود بنشینید، حتی اگر در حال هماهنگ کردن بازی های تاکتیکی در بهترین بازی های بتل رویال باشید.

HyperX HHSS1C-KB-WT/G Cloud Stinger Core

HyperX HHSS1C-KB-WT/G Cloud Stinger Core

این نام دقیقاً از زبان خارج نمی شود، اما HyperX HHSS1C-KB-WT/G Cloud Stinger Core یک هدست بی سیم مقرون به صرفه است. HyperX با Cloud Stinger Core روی عملکرد بیش از فرم تمرکز کرده است، با کیفیت صدای شگفت‌آور قوی برای چنین گزینه‌ای مقرون به صرفه.

اجازه ندهید قاب پلاستیکی حجیم و بی تکلف شما را فریب دهد، درایورهای 40 میلی‌متری که در Cloud Stinger Core قرار گرفته‌اند، بیشتر از انجام کار در این نقطه قیمت هستند. صدای میان رده ممکن است گاهی اوقات فاقد جزئیات و شفافیت باشد، اما باس و سه صدای بلند در مقایسه با سایر هدست‌های بی‌سیم در همان بازه قیمتی خوب هستند. همچنین دارای کنترل صوتی روی گوش برای صدای اصلی است که برای گیمرهای PS4 عالی است زیرا به شما امکان می دهد حجم خود را بدون رفتن به منوهای پیچیده تنظیم کنید. با این حال، هیچ گزینه ای برای تنظیم EQ و حجم چت وجود ندارد.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

کیفیت میکروفون نیز در مقایسه با هدست‌های سیمی تقریباً مشابه، با محدوده صوتی خفه‌شده و نسبتاً مسطح، ضعیف است. اگر از هدست بی‌سیم استفاده نمی‌کنید، کیفیت صدا و کیفیت میکروفون به خوبی با قیمت درخواستی مطابقت دارد، زیرا هدفون‌های بی‌سیم معمولاً هزینه بیشتری دارند.این هدست یکی از بهترین هدست ps4 میباشد.

SteelSeries Arctis Nova 1

بهترین هدست ps4

بهترین هدست ps4

SteelSeries Arctis Nova 1 یکی از مقرون به صرفه ترین هدست های موجود در بازار در حال حاضر است که پیشنهاد ما برای بهترین هدست PS4 سیمی با بودجه است.

علیرغم ساختار کامل پلاستیکی، SteelSeries به دلیل محصولات با کیفیت شناخته شده است و Arctis Nova 1 رقابت را در محدوده قیمت پایین‌تر شکست می‌دهد. صدا ممکن است کمی فشرده و فاقد جزئیات باشد، به خصوص وقتی صحبت از سه برابر می شود، اما بیشتر از آن چیزی است که از سایر گزینه های بودجه دریافت می کنید. قدم‌ها، شلیک‌های گلوله و موارد دیگر همچنان با تمایز فضایی خوب تأثیری محکم خواهند داشت، اما انتظار جزئیات باورنکردنی را نداشته باشید که برای گزینه‌های برتر در نظر گرفته شده است.

این روند در مورد میکروفون که خفه است و می تواند نویز سفید قابل توجهی تولید کند ادامه دارد. اگر به دنبال استفاده از این میکروفون برای صرفاً چت کردن با دوستان هستید، توصیه می کنیم به هدست های برتر نگاه کنید. با این وجود، سری SteelSeries Arctis Nova 1 یک هدست باکیفیت شگفت آور با قیمت عالی است.

سوالات متداول بهترین هدست ps4

بهترین مارک هدست PS4 کدام است؟

بهترین برندهای هدست PS4 از SteelSeries، HyperX، Corsair، Turtle Beach و خود سونی هستند. این برندها هدست‌های باکیفیت را برای PS4 با قیمت‌های مختلف ارائه می‌کنند که تعادل بسیار خوبی بین کیفیت ساخت، صدا و میکروفن ایجاد می‌کنند که همگی با قیمت مناسب مطابق با هر ویژگی اضافی هستند.

آیا هدستی با PS4 کار می کند؟

شما می‌توانید تقریباً از هر هدستی با PS4 استفاده کنید، به شرطی که جک 3.5 میلی‌متری برای اتصال به کنترلر یا USB 3.0 برای وصل کردن کنسول PS4 داشته باشد. با این حال، هدست های بلوتوث نمی توانند به صورت بومی روی PS4 کار کنند. وقتی صحبت از هدفون های بی سیم به میان می آید، مانند آنهایی که در این لیست قرار داده ایم، یک دانگل USB دارند که باید به کنسول شما وصل شود تا هدست از طریق اتصال 2.4 گیگاهرتز متصل شود.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

آیا می توانم از هدست PS4 در PS5 خود استفاده کنم؟

بله، می توانید از هدست های PS4 در PS5 استفاده کنید. با سازگاری مفید بین کنترل از راه دور DualShock 4 و کنترل از راه دور DualSense PS5، می توانید از هر هدست PS4 بر روی کنسول PS5 خود استفاده کنید.

مانند PS4، هدست‌های PS5 برای وصل کردن به کنترلر به یک اتصال 3.5 میلی‌متری یا برای وصل کردن کنسول به یک USB 3.0 نیاز دارند. این بدان معنی است که هر هدستی که قبلاً برای PS4 تهیه کرده اید، و همچنین اکثر هدست هایی که امروزه می توانید خریداری کنید، سازگار است.

سخن نهایی درباره بهترین هدست ps4

با این حال، با فناوری جدید در PS5، برخی از آنها هستند که روی PS5 بهتر از PS4 کار می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای ما در مورد بهترین هدست ps4 را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =