بلاگ

تاریخ عرضه بازی The Day Before

تاریخ عرضه بازی The Day Before

تم و موضوع بازی The Day Before

بازی The Day Before ، یک بازی جهان باز و آخر الزمانی چند نفره بر سبک و پایه بقا و ساخته استودیو بازی Fntastic است. شما فرض کنید دوستان، آشنایان و همسایگانی که تا دیروز از نظر شما فردی دلسوز و مهربان بودند، اکنون به بی رحم ترین افراد روی زمین بدل گشته اند که برای نجات جان عزیزان خود حاضرند هر کاری انجام دهند و حتی قصد بر آن داشته باشند که شما را به قتل برسانند و  صحنه هایی که در فیلم های ژانر وحشت دیده اید به واقعیت تبدیل گردد!

این بازی نیز بر اساس همین ایده شکل گرفت. داستان این بازی در آمریکا اتفاق می افتد؛ بازی The Day Before نیز لحظات آخرازمانی را به تصویر میکشد که یک بیماری همه گیر در این کشور شیوع یافته و بازماندگان برای زنده ماندن خود به دنبال غذا و اسلحه هستند و یا حتی هم نوعان خود را میکشند. شما هم در این بازی، نقش یک بازمانده را ایفا میکنید که برای زنده ماندن خود باید در جستجوی غذا، اسلحه و وسیله نقلیه باشید.

شما در این بازی میتوانید با استفاده از اسلحه و افراد آلوده شده، سایر گیمرها را از بین ببرید و با استفاده از وسایل نقلیه موجود در بازی، هم خودتان را از مهلکه نجات دهید و  هم به اکتشاف دنیای پیرامون خود بپردازید.

بازی  The Day Before در چه دستگاه ها و کنسول هایی عرضه میشود؟

این بازی قرار است در PC های شخصی، کنسول های ایکس باکس سری ایکس/ اس و پلی استیشن 5 ( نسل نهم) عرضه گردد.

زمان انتشار بازی

نسخه بتای این بازی قرار است 24 تا 27 آبان ( 15 تا 18) و از طریق پلتفرم استیم ارائه گردد و نسخه اصلی آن قرار است در تاریخ 10 اسفند 1401 ( 1 مارس 2023) انتشار یابد. این بازی قرار بود در 31 خرداد ( 21 ژوئن) منتشر شود.

توسعه دهنده این بازی اظهار میدارد که میلیون ها گیمر این بازی را در لیست بازی های محبوب خود قرار داده اند و این چنین نیز می باشد و یبازی The Day Before در Wishlist گیمرها رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

 

چه عاملی موجب مورد توجه قرار گرفتن بازی The Day Before در میان گیمرها شده است؟

این بازی بر اساس یک سبک آخرالزمانی و واقع گرایانه ساخته شده است! مطمئنا خیلی از ما کنجکاو هستیم که بدانیم در آخرالزمان قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد. این بازی نیز بر اساس همین سبک است.

آن چه در اولین صحنه تریلر بازی بسیار مورد توجه قرار گرفته، نوشته روی یک روزنامه است که در آن به وضعیت اسف بار میلیاردها انسان پس از  یک همه گیری کشنده و خانمان سوز اشاره دارد. شاید در هیچ زمان دیگری این تیتر چندان مورد توجه ما نبود؛ اما با توجه این که همه گیری کشنده ویروس کرونا که در جهان میلیون ها قربانی  از خود بر جای گذاشت، این بازی بتواند توجه ما را به خود جلب کند و ما را در شرایطی بدتر از همه گیری ویروس کرونا قرار دهد.

 

بازی  The Day Before در چه دستگاه ها و کنسول هایی عرضه میشود؟

دلیل تاخیر در انتشار بازی

با آن که بازی The Day Before  در تریلر سال گذشته عالی به نظر میرسید و توانسته بود توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند، با این حال انتشار این بازی یک سال به تعویق می افتد؛ زیرا سازندگان استودیو بازی Fntastic بر این فکر افتادند که با تغییر بازی به آنریل انجین 5 ، این بازی از نسخه سال قبل خود بهتر میشود. این بازی قرار بود در سال 2021 انتشار یابد که به دلیل گفته شده، انتشار بازی به تعویق افتاد.

ویژگی موتور آنریل انجین 5

در موتور جدید یک سری ویژگی خاص به این بازی اضافه کرده اند؛ این ویژگی های خاص عبارتند از:

World Partition

یکی از این ویژگی ها World Partition است که تخلیه و بارگیری بازی جهان های باز را در حالی که بازیگنان بازی در آن ها در حال حرکت هستند را انجام میدهند.

Data Layers

این ویژگی به توسعه دهندگان بازی این امکان را میدهد که در بازی The Day Before که یک بازی جهان باز است، بتوانند تغییرات زیادی در فضای بازی ایجاد کنند؛ از جمله تغییرات در عناصر پیرامونی و محیطی و…

سخن آخر

در این بازی مختصری در مورد سبک بازی ارائه شد. این بازی سبکی واقع گرایانه و آخرالزمانی دارد که قرار است در اواخر سال 1401 به بازازر فروش بیاید. حتی اگر تا کنون سراغی از بازی های ویدیویی نگرفته اید و یا  چندان اهل انجام بازی نیستید، این بازی مطمئنا میتواند توجه شما را جلب کند.

برای خرید گیفت کارت کنسول های بازی ایکس باکس سری ایکس اس و پلی استیشن5 میتوانید خرید خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت انجام دهید تا از انجام این بازی در زمان انتشار آن بتوانید نهایت لذت را ببرید و کنجکاوی خود را در مورد دنیای آخرالزمانی ارضا کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *