اخبار, بلاگ

این ترکیب‌های FC 24 آنقدر خوب هستند که در بازی حرفه‌ای محروم می‌شوند

این ترکیب‌های FC 24 آنقدر خوب هستند که در بازی حرفه‌ای محروم می‌شوند

آیا می خواهید مانند یک حرفه ای بازی FC 24 را شروع کنید؟ خوب، ممکن است مجبور شوید شکل خود را تغییر دهید. EA Sports در حال سرکوب ترکیب‌های دفاعی-سنگین برای تورنمنت‌های آینده است و استفاده از آنها را ممنوع می‌کند. این ممنوعیت‌های جدید تشکیل‌دهنده مسابقات FC 24 pro به 9 راه‌اندازی گسترش می‌یابد که همگی گزینه‌های سه در پشت و پنج در پشت در بازی در حال حاضر هستند.

خرید اکانت قانونی EA Sports FC 24 ultimate edition

خرید اکانت قانونی EA Sports FC 24

این ترکیب‌های FC 24 آنقدر خوب هستند که در بازی حرفه‌ای محروم می‌شوند

مدت کوتاهی پس از فاش شدن تیم FC 24 TOTW 2 و قبل از پیوستن بازیکنان FC 24 RTTK به بسته های Ultimate Team، بازیکنان حرفه ای گزارش دادند که EA Sports در تلاش برای حفظ تعادل و عادلانه رقابت برای شرکت کنندگان، 9 تیم را از تورنمنت های آینده منع کرده است. با توجه به اینکه این یکی از بهترین بازی های فوتبال است، این تصمیم درست به نظر می رسد. طبق گفته اوله آربین بازیکن حرفه ای سوئدی، این ممنوعیت ها شامل تنظیمات زیر است:

ترکیب های ممنونه fc24:

  • 5-2-2-1
  • 5-2-3
  • 3-5-2
  • 5-4-1
  • 3-1-4-2
  • 5-1-2-2
  • 3-4-1-2
  • 3-4-3

آربین، که این تصمیم را به عنوان “بزرگترین دوبله (برد) در مدت زمان طولانی” ستایش می کند، تنها در حمایت از تصمیم برای ممنوعیت این ترکیب ها نیست – که برخی از آنها جزو بهترین ترکیب های FC 24 برای استفاده در نظر گرفته می شوند.

بازیکن حرفه ای لیگ پرتغال “JPerez99″، قهرمان لیگ ePremier 2023 تام استوکس، و بازیکن حرفه ای ساندرز اف سی جورج آدامو، همگی به صورت آنلاین حمایت خود را نشان داده اند. جالب اینجاست که تولیدکنندگان عمده محتوا وقتی صحبت از به اشتراک گذاشتن نظرات در مورد تصمیم می‌شود، سکوت می‌کنند. ما می دانیم که این تاثیر چندانی بر آنها نخواهد داشت، اما وقتی در نظر می گیریم که بیش از 300000 دلار برای برنده شدن در این تورنمنت ها وجود دارد، این یک حکم کاملاً مهم از سوی EA Sports است.

اگرچه، این ترکیب‌های دفاعی سال‌ها توسط بازیکنان حرفه‌ای مورد گلایه قرار می‌گیرند – که آنها را راهی منفی برای بازی می‌دانند. بنابراین، در حالی که ممکن است بخواهید از آنها در Division Rivals استفاده کنید (و زمانی که تاریخ شروع لیگ آخر هفته FC 24 نزدیک است)، اگر می خواهید حرفه ای شوید، باید از آنها اجتناب کنید.

اگر در حال حاضر بیشتر نگران دسته بندی بازیکنان خود هستید، می توانید بهترین تیم شروع کننده FC 24 را در اینجا و راهنمای نحوه دریافت بسته های رایگان FC 24 را در اینجا بررسی کنید. ما همچنین فهرستی از ارزان‌ترین بازیکنان FC 24 در حال حاضر و همه سریع‌ترین بازیکنان FC 24 را در اختیار داریم. سرعت آنقدر که می‌توانست مهم نیست، اما اگر هر کدام از این بازیکنان را جمع کنید، همچنان ارزش حفظ کردن آن‌ها را دارد.

در حالی که اینجا هستید، باید بهترین ارتقاهای FC 24 Ultimate Team Evolutions را نیز بررسی کنید. این سیستم جدید راهی عالی برای بهبود کارت‌های ضعیف‌تر شما و کسب بازیکنان فوق‌العاده برای تیم شما – فقط از طریق گیم‌پلی معمولی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =