بلاگ, بهترین ها

بهترین اسلحه استارفیلد

بهترین اسلحه استارفیلد

بهترین اسلحه استارفیلد کدامند؟ بهترین اسلحه های Starfield که می توانید در بازی حماسی RPG فضایی Bethesda استفاده کنید، کلید شما برای فتح بازی است. از تفنگ‌های قدرتمند و تاثیرگذار، تا تک‌تیرانداز‌های دقیق، تا سلاح‌های غوغایی که دشمنان را از فاصله نزدیک از بین می‌برند، تنوع بسیار زیادی از سلاح‌های درجه یک ارائه می‌شود. بنابراین، در اینجا لیستی مفید از 25 تا بهترین اسلحه استارفیلد که می توانید در بازی دریافت کنید و نحوه دریافت آنها آورده شده است.

با بیش از 1000 سیاره استارفیلد در بازی، می‌توانید بسیاری از این اسلحه‌ها را در سراسر بازی پیدا کنید. از جمله سلاح های منحصر به فرد استارفیلد، را می توان از فروشندگان تهیه کرد یا به عنوان پاداش برای تکمیل ماموریت ها و نقاط عطف خاص به آنها پرداخت. البته با توجه به اینکه Starfield gunning یکی از بهترین بازی های RPG در تمام دوران است، می خواهید سلاح های خود را با بهترین مهارت های Starfield جفت کنید. در اینجا قوی‌ترین سلاح‌هایی است که ما در بررسی استارفیلد برداشته‌ایم و استفاده کرده‌ایم، و جایی که می‌توانید آنها را پیدا کنید.

بهترین اسلحه استارفیلد

از سلاح‌های رایج گرفته تا سلاح‌های منحصربه‌فرد، اینها سلاح‌هایی هستند که ما دریافته‌ایم چه در مبارزه با دشمنان انسانی و چه با دشمنان بیگانه مؤثرترین آنها هستند. به طور عجیبی، سلاح های منحصر به فرد لزوما بهتر از سلاح های استاندارد نیستند، زیرا تعداد انگشت شماری اسلحه استاندارد وجود دارد که فوق العاده قدرتمند هستند. به این ترتیب، چند شگفتی در این لیست وجود خواهد داشت، به خصوص که ما گزینه هایی را گنجانده ایم که تمام مراحل بازی شما را پوشش می دهد.

چه در سطح یک باشید و چه با مهمات محدود مبارزه کنید یا سطح 50، چیزی در اینجا برای شما وجود خواهد داشت. ما توجه کرده‌ایم که کدام سلاح‌ها در هر مرحله از بازی شما در صورت لزوم خوب هستند و به شما اطلاع می‌دهند که زمان آن است که ادامه دهید.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

لطفاً توجه داشته باشید که توضیحات مربوط به چند سلاح منحصر به فرد در انتهای لیست حاوی اسپویلرهای بسیار سبکی برای چند ماموریت جناحی است. با این حال، این یک هشدار کامل اسپویلر برای سه ورودی آخر است، زیرا دستورالعمل نحوه دریافت آنها حاوی اسپویلرهای اصلی برای خط داستانی اصلی در Starfield است.

Grendel

بهترین اسلحه استارفیلد

بهترین اسلحه استارفیلد

ما با چیز ساده ای شروع می کنیم: مسلسل P90 اما علمی تخیلی. ممکن است ضربه محکمی به آن وارد نشود، اما سنگین نیست، سرعت شلیک شگفت انگیزی دارد و می توان آن را تا حد زیادی تغییر داد تا با برخی از ضربه گیرهای سنگین همگام شود. این به راحتی یکی از بهترین سلاح های Starfield برای اوایل بازی است، و حتی اگر بتوانید یک اسلحه افسانه ای با پاداش های قوی دریافت کنید، در اواسط بازی است. هنگامی که مهمات اسلحه های بزرگتر و پانچی خود را خالی کردید، می خواهید یکی از این اسلحه ها را در دسترس داشته باشید.

گرندل ممکن است یکی از اسلحه‌های سبک استارفیلد باشد، اگر نگوییم بهترین، اما رول‌های آماری/تغییراتی خوب و پیشرفت‌های ساخته شده توسط بازیکن می‌تواند آن را در سطح بالایی قرار دهد. علاوه بر این، در میان دزدان دریایی و اسپیسرها – دو گروه متداول متخاصم که با آنها روبرو خواهید شد – آنقدر رایج است که پیدا کردن یکی از آنها بسیار ساده است و مهمات به طرز مضحکی فراوان است. این اسلحه یکی از بهترین اسلحه استارفیلد می باشد

Magshear

بهترین اسلحه استارفیلد

بهترین اسلحه استارفیلد

Magshear با توجه به اینکه یک سلاح کاملا استاندارد است، یک تفنگ ریلی به طرز شگفت انگیزی ویرانگر است. با یک فشار کوتاه ماشه، هر چیزی را که در مسیرتان باشد از بین خواهید برد. حتی بهتر از آن، می‌توانید خیلی زود با رفتن به فروشگاه اسلحه در Hopetown، یک Magshear پیشرفته دریافت کنید.

اجازه ندهید که آمار نسبتاً متوسط و کیفیت پایه شما را منصرف کند، Magshear یک جانور مطلق است که در پایان بازی قرار دارد. در واقع، شما حتی می توانید این موضوع را مطرح کنید که Magshear بهترین سلاح در بازی است، به خصوص با توجه به اینکه چقدر تلاش برای بدست آوردن آن نیاز است. به طور جدی، به Hopetown بروید و زودتر یکی را انتخاب کنید، پشیمان نخواهید شد. فقط مطمئن شوید که مهمات را نیز تهیه کنید زیرا Magshear مطمئناً تشنه مهمات است.

Revenant

بهترین تفنگ استارفیلد

بهترین تفنگ استارفیلد

وقتی صحبت از Magshear شد، Revenant یک نسخه منحصر به فرد است که از خط داستانی جناح Starfield Crimson Fleet به دست آمده است. همه چیز عالی در مورد Magshear استاندارد با Revenant که با یک جلوه قوی خونریزی و خشاب گسترده مطابق با نام خود است، یک درجه بالا می رود.

همانند Magshear استاندارد، Revenant مهمات زیادی را در خشاب خود جای می دهد، پس حتما ذخیره کنید. و به یاد داشته باشید که می توانید سلاح های منحصر به فرد را نیز مانند اسلحه های معمولی تغییر دهید. در حالی که لیست مودهای قابل اجرا در Revenant آنقدرها هم بزرگ نیست، می‌توانید برخی ارتقاءهای ارزشمند را دریافت کنید تا کارایی آن را حتی بیشتر افزایش دهید.

Sir Livingstone’s Pistol

بهترین تفنگ استارفیلد

بهترین تفنگ استارفیلد

Sir Livingstone’s Pistol یک نوع سلاح منحصر به فرد از تپانچه Old Earth است که در بازی میتونید به دست آورده اید. درست است، با ویژگی Kid Stuff که در زمان خلق شخصیت Starfield انتخاب شد، پدر شما در واقع یکی از بهترین سلاح‌های بازی را به شما هدیه می‌دهد. مطمئناً، چیزی مانند Revenant یا Boom Boom را پیشی نخواهد گرفت، اما Sir Livingstone’s Pistol یک سلاح کشنده است، به خصوص تا اواسط بازی. متأسفانه، مانند اکثر سلاح‌های منحصربه‌فرد دیگر، فاقد افکت‌های پاداش قوی است، پس انتظار نداشته باشید که پس از ورود به بازی آخر، از برخی دیگر از سلاح‌های موجود در این لیست پیشی بگیرد.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

Sir Livingstone’s Pistol با داشتن آسیب زیاد و مدهای کمکی به طور پیش‌فرض ارزش این را دارد. با این حال، وقت بگذارید و شلیک های خود را ردیف کنید، زیرا مهمات ACP کالیبر .45 که برای این سلاح نیاز دارید، در ابتدای بازی آسان نیست. در اوایل، بهتر است مهمات را ذخیره کنید تا زمانی که واقعاً به آن نیاز داشته باشید. این اسلحه یکی از بهترین اسلحه استارفیلد می باشد.

Lawgiver

بهترین سلاح استارفیلد

بهترین سلاح استارفیلد

چه دوست داشته باشید که به عنوان یک قانون شکن فضایی ایفای نقش کنید یا نه، Lawgiver یک انتخاب برتر برای برخوردهای دوربرد است، به خصوص اگر در حال سرمایه گذاری روی مهارت Stealth برای آسیب های مخفیانه اضافی هستید. این یک سلاح محکم از ابتدا است، اما رول های خوب معمول هستند، و ارتقاء آن توسط خودتان به مواد زیادی نیاز ندارد.

اگرچه این تفنگ ممکن است برای رویارویی با دشمنان بزرگتر با میله های سلامتی بزرگ مناسب نباشد، اما برای تمیز کردن پایگاه ها از راه دور و شکار حیات وحش خطرناک عالی است. قانونگذار را می‌توان از فروشندگان در سراسر سیستم‌های مستقر خریداری کرد، در جعبه‌های اسلحه یافت و یا Spacers مرده را غارت کرد.

Naval Cutlass

بهترین اسلحه های استارفیلد

بهترین اسلحه های استارفیلد

همانطور که اشاره کردیم، Starfield تقریباً به اندازه The Elder Scrolls یا حتی بازی‌های Fallout دارای سلاح‌های غوغایی نیست، اما این بدان معنا نیست که شمشیرها، تبرها و چیزهای شگفت‌انگیزی در سیستم‌های Settled وجود ندارد. کاتلاس نیروی دریایی UC تا کنون به ندرت ما را ناامید کرده است. آسیب پایه محکم است و تیغه را می توان به اندازه کافی سریع چرخاند تا در برابر دشمنان سنگین تر رقابت کند. این 100٪ به تعدادی رول / اصلاح کننده خوب نیاز دارد تا واقعاً عالی شود.

بیشتر ببینید: خرید پلاس

پیدا کردن رول‌های Legendary در اوایل کار سختی نیست، و می‌توانید خودتان آن را بهبود ببخشید، اما اگر با یک ناوال کاتلاس با Berserker خارق‌العاده (آسیب بیشتر، زره کمتر دشمن) روبرو شوید، به طلا می‌رسید. (آسیب اضافی پس از ضربه به اندام ها)، و اصلاح کننده Shattering (شکستن زره های قوی). این یک سلاح غوغایی شگفت انگیز است که می خواهید برای برخوردهای نزدیک آن را نگه دارید.در ادامه ی بهترین اسلحه استارفیلد .

Coachman

Coachman

الان داریم به تفنگ های ساچمه ای می رسیم. گزینه های مختلفی برای عاشقان شاتتی در Starfield وجود دارد، این شاتتی دو لوله خوب شماست، اما به دلیل محیط علمی تخیلی پیشرفته‌تر است.

آسیب پایه برای ذوب شدن بیشتر دشمنان و جانوران سطح پایین انسان بیش از اندازه کافی است و سرعت بارگذاری مجدد خیلی بد نیست. همچنین در از بین بردن سریع نوارهای سلامتی دشمنان برتر است، مشروط بر اینکه پوششی برای اجرای تاکتیک‌های “ضربه و دویدن” داشته باشید. اما مطمئناً، شما می خواهید برای ویژگی های همیشه مفید مانند فلج کردن اسلحه استفاده کنید و شاید برد آن را در نزدیک ترین ایستگاه سلاح افزایش دهید.

Coachman را می توان از فروشندگان خاصی در شهرهای بزرگ، با شکست دادن Spacers، گاوصندوق های دیجیتالی، و از قفسه ها یا جعبه های سلاح خریداری کرد. آنها بسیار متداول هستند، بنابراین شما نباید مشکلی برای ردیابی آنها داشته باشید – با این حال، پیدا کردن یک نمونه عالی برای بعداً در بازی ممکن است به جستجوی دقیق تری نیاز داشته باشد.

Drum Beat

Drum Beat

ضربان طبل یک ضرب عجیب است. در شکل اولیه‌اش، این یک تفنگ غیرقابل توجه است که به نظر نمی‌رسد در بیشتر موقعیت‌ها عالی باشد، تفنگی که ما سرمایه‌گذاری بیش از حد منابع روی آن را توصیه نمی‌کنیم. اما با یک رول بیمار که از یک دزد دریایی تصادفی غارت شده است خوش شانس باشید و ممکن است به یکی از موارد مورد علاقه شما تبدیل شود. درسی که در اینجا وجود دارد این است که این یک پلت فرم بسیار خوب برای ساخت‌های بسیار متفاوت است حتی اگر در ابتدا تحت تأثیر قرار نگیرد.

بهترین مزیتی که با آن مواجه شده‌ایم یک دید لیزری، یک محدوده متوسط، یک سرکوبگر، بدون استوک، گلوله‌های سفید و پیکربندی نیمه خودکار بود. علاوه بر همه اینها، ویژگی های Cornered (آسیب بیشتر با سلامت کمتر) و رادیواکتیو (آسیب تصادفی رادیواکتیو و تضعیف روحیه اهداف) را داشت. ساخت Drum Beat به سادگی برای سکوت و ضربه محکم در تقریبا هر سناریویی عالی است. اگر می توانید یک رول مشابه را در دست بگیرید، آن را رها نکنید.

Drum Beat را می توان از Neon Tactical در Neon City، Volii Alpha، Volii خریداری کرد. علاوه بر این، می توان آن را با شکست دادن دشمنان و از قفسه های سلاح یا کیس به دست آورد.در ادامه ی بهترین اسلحه استارفیلد .

Kodama

Kodama

Kodama یک SMG استاندارد متعلق به کلاس تفنگ است. با وجود این، با سرعت شلیک سریع، می‌تواند آسیب بزرگی را تا اواسط بازی که شروع به دریافت برخی از سلاح‌های دیگر در این لیست کنید، وارد کند.

با چنین لیست گسترده ای از مد سلاح ها، می توانید این را حتی بیشتر از این هم انجام دهید. این امر به ویژه در صورتی صادق است که به طور پیش فرض پاداش های خوبی داشته باشید، مانند Furious که باعث افزایش آسیب در ضربه های متوالی می شود. با این حال، سرعت آتش سوزی بسیار سریع یک نقطه ضعف دارد. با مهمات خود خداحافظی کنید…

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این سلاح در میان جامعه این است که به راحتی به دست می آید. به عنوان یک سلاح استاندارد، می توانید دشمنان کوداما رام مانند Spacers و Ecliptic Mercenaries را غارت کنید، یا می توانید آن را از فروشگاه های اسلحه، از جمله UC Exchange در نیو آتلانتیس خریداری کنید.

Experiment A-7

Experiment A-7

بهترین سلاح Starfield در برابر بیگانگان Experiment A-7 است. اگرچه این اسلحه فقط به عنوان یک تفنگ ساچمه ای کمیاب طبقه بندی می شود، اما Experiment A-7 با امتیاز Exterminator ارائه می شود که 30٪ خسارت فوق العاده در برابر موجودات فرازمینی مختلف که در سفر بین ستاره ای خود پیدا خواهید کرد، به شما می دهد.

آزمایش A-7 را می‌توان در طول ماموریت Starfield Entangled با پرسیدن از رئیس امنیتی اتان هیوز در مورد موجودات عقرب‌مانندی که در این سیاره زندگی می‌کنند، به دست آورد، قبل از اینکه او را متقاعد کرد که تفنگ را به شما بدهد تا آنها را بیرون بیاورید. با این حال، برای این کار حداقل به یک امتیاز در مهارت ترغیب یا دسترسی به مکانیک دستکاری نیاز دارید.

بسیار خوب، ما به سه اسلحه نهایی در لیست بهترین اسلحه های Starfield خود نزدیک می شویم – این آخرین هشدار اسپویلر اصلی شما است زیرا ورودی های زیر به طور خلاصه به مواردی می پردازند که در انتهای خط جستجوی اصلی Constellation ظاهر می شوند. به توهشدارداده شده است! درست است، بیایید به این سه سلاح شگفت انگیز بپریم

Eternity’s Gate

بهترین اسلحه استارفیلد

بهترین اسلحه استارفیلد

بهترین اسلحه استارفیلد به طور کلی Eternity’s Gate است. این تفنگ افسانه‌ای پرتو ذرات بسیار دقیق، فوق‌العاده قدرتمند است و اگر مورد پسند شما نباشد، احتمالاً با ارزش‌ترین سلاح بازی است. Eternity’s Gate با برخی از امتیازات قدرتمند ارائه می شود مانند Skip Shot، Handloading و Anti-Personnel.

Eternity’s Gate را می توان با انتخاب یکی از دو انتخاب در ماموریت اصلی «Unearthed» به دست آورد: کناره گیری با شکارچی یا عدم جانبداری از هر یک از Starborn. در وهله اول، پس از کشتن فرستاده در «مکاشفه» – ماموریت ماقبل آخر استارفیلد، سقوط می کند. در مرحله دوم، شما می‌توانید هم فرستاده و هم شکارچی را برای سلاح‌های مربوطه‌شان بکشید (که دومی «خشونت کم‌نظیر» است، اما در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می‌دهیم.

Unmitigated Violence

بهترین تفنگ استارفیلد

بهترین تفنگ استارفیلد

در حالی که ما ترجیح می‌دهیم که فرستاده را در «مکاشفه» بکشیم، اگر مستقیماً بین او و شکارچی انتخاب شود، انتخاب دومی همچنان یک تفنگ لیزری بسیار قابل احترام در «خشونت بی‌نظیر» را برای شما به ارمغان می‌آورد.

Unmitigated Violence با داشتن یک مکمل کامل از حالت‌ها و همچنین امتیازات Frenzy، Radioactive و Instigating، قادر است برخی از بدترین دباف‌ها را در بازی به دشمنان ناخواسته تحمیل کند.

ما راهنمایی داریم که می‌گوید آیا باید در استارفیلد از شکارچی یا فرستاده حمایت کنید تا بتوانید تصمیم درستی را برای خود بگیرید، به‌ویژه با چنین پاداش‌های بزرگی که می‌توانید آن را وزن کنید.

سخن نهایی درباره بهترین اسلحه استارفیلد

و اینها همه بهترین سلاح های Starfield هستند که می توانید بدست آورید. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، اودیسه فضایی Bethesda بسیار زیاد است و اغلب تصادفی است، بنابراین سلاح‌های زیادی برای پیدا کردن وجود دارد که می‌توانند به خوبی با بهترین پس‌زمینه‌های Starfield و بهترین ویژگی‌های Starfield و همچنین ساختار کلی شما جفت شوند. پس از آن همه گنج یابی، زمان خوبی برای استراحت و استراحت در یکی از بهترین مکان های استارفیلد است.

هنوز به دنبال چیزهای بیشتری هستید؟ در حالی که یک ویکی خوب استارفیلد می‌تواند منبع مفیدی از اطلاعات باشد، پایگاه داده جدید استارفیلد ما فراتر رفته و اخبار روزانه، بانک‌های اطلاعاتی قابل جستجو و حتی ابزارهای تعاملی را به شما ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − یک =