بلاگ

جدیدترین بازی های اندروید

جدیدترین بازی های اندروید

صنعت گیم و بازی به اندازه ای پیشرفت داشته است که گیمرها و بازیکنان هر روز با بازی های جدیدتر و جذاب تر غافل گیر می شوند و نمی توانند لحظه ای از زمان خود را بدون انجام این بازی ها سپری کنند. هر ساله و یا بهتر است بگوییم هر روزه!

بازی های جذاب رایانه ای و اندرویدی جدیدی به سبد بازی ها اضافه می شود. در این مقاله نیز به بررسی جدیدترین بازی های اندروید خواهیم پرداخت.

پس اگر می خواهید جزو اولین نفرهایی باشید که انجام این بازی ها را تجربه می کند تا پایان مقاله با ما همراه بمانید و این مقاله جذاب و خواندنی را به هیچ وجه از دست ندهید!

معرفی جدیدترین بازی های اندروید

در ادامه مقاله، لیستی از جدیدترین بازی های اندروید را برایتان فهرست خواهیم کرد تا در نهایت به انتخاب خودتان از هریک از بازی هایی که بیشتر خوشتان آمد، آن را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید و از انجام بازی دلخواه خود لذت ببرید.

جدیدترین بازی های اندروید؛ Pokemon Unit

یکی از جدیدترین بازی های کمپانی پوکمون است که این بازی را به صورت رایگان به کاربران خود عرضه کرده است.

این بازی با ایجاد دو تیم پنج نفره آغاز می شود و این دو گروه در نقشه ای قرار خواهند گرفت که به دو قسمت تقسیم بندی شده و باید با انجام نبردهای مختلف، برنده بازی شده تا بتوانند لول خود را به مراحل بالاتر بازی ارتقا دهند.

جدیدترین بازی های اندروید؛ Crash Bandlcoot : on the run

تقریبا می توان گفت که جزو محالات است که شما به عنوان یک گیمر حرفه ای تا به حال کراش بازی نکرده باشید و این بازی جذاب و پرطرفدار را حتی برای یک بار هم که شده تجربه نکرده باشید!

کمپانی سونی نیز در یک اقدام هوشمند و جسورانه اقدام به انتشار نسخه جدید این بازی در سال 2022 کرد تا همچنان کاربران خود را به این بازی مشغول نگه داشته و آن ها را از کار و زندگی روزمره بیندازد!

نسخه جدید این بازی از نظر گرافیکی ارتقای بسیاری داشته و مطمئنا بازی کراش این بار هم خواهد توانست کاری کند تا شما گیمرها و کاربران این بازی برای یکبار دیگر روی این بازش کراش بزنید! و تا این بازی را انجام ندهید روزتان شب نشود!

جدیدترین بازی های اندروید؛the Witcher; Monster Slayer

در ادامه مقاله و در قسمت معرفی جدیدترین بازی های اندروید می خواهم به طرفداران بازی ویچر یک خبر خوش بدهم! نسخه جدید این بازی هم اکنون و به صورت رایگان در گوشی های اندرویدی تان قابل دسترس است.

Monster Slayer شما را وارد دنیای هیولاها می کند! شما با کمک هوش مصنوعی و واقعیت های افزوده باید به جنگ با هیولاها بروید و نبردی خونین را با هیولاهایی وحشتاک رقم بزنید.

نکته جالب و جذاب بازی این است که شب و یا روز بودن بازی و یا حتی آب و هوای آن دقیقا مطابق با محل سکونت شماست که بر اساس همین مورد، میزان و درجه سختی و آسانی بازی شما تعیین می شود.

BattleField Mobile

به احتمال زیاد تاکنون این بازی را در داخل رایانه های شخصی خود انجام می دادید؛ اما خبر خوب برای طرفداران بازی BattleField این است که بازی بر روی نسخه موبایلی هم در دسترس قرار گرفته و مانند بازی Call of Duty بسیار جذاب و دوست داشتنی است.

Rush Rally Origins

جزو جدیدترین بازی های اندروید عرضه شده در سبک ماشینی است و  می تواند برای طرفداران بازی های سبک ماشینی بسیار جالب و جذاب باشد.

شما برای نصب این بازی جذاب از طریق پلی استور تنها کافی است که 5 دلار پرداخت کنید و این بازی دوست داشتنی، مهیج و ماشینی را بر روی گوشی های موبایل خود داشته باشید.

اگر عاشق رانندگی در مسیرهای پر تپه چاله و خطرناک هستید و از رقابت و مسابقه دادن با سایر حریفان ماشین سواری لذت می برید، می توانم بگویم که این بازی به قول معروف خوراک شماست!

eFootball PES 2021

جزو یکی از جدیدترین گیم ها برای طرفداران و  هوارداران فوتبالی است. در این بازی شما می توانید تیم خودتان را از میان ستاره های فوتبال بسازید و در میدان بازی فوتبال با سایر حریفان سرسخت خود به رقابت بپردازید.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی جدیدترین بازی های اندروید در ژانرهای مختلف پرداختیم. حالا نوبت انتخاب فرارسیده است. شما اکنون می توانید جذاب ترین بازی خود را از میان جدیدترین بازی های اندرویدی معرفی شده انتخاب کرده و مشغول بازی شوید!

همچنین برای خرید انواع گیفت کارت می توانید به سایت معتبر یانگ سنتر مراجعه کنید و در سریع ترین زمان ممکن و به صورت آنلاین گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری و مشغول انجام بازی های محبوب و دوست داشتنی خود شوید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *