اخبار, بلاگ

سونی می خواهد امسال کنسول های پلی استیشن بیشتری نسبت به قبل بفروشد

سونی می خواهد امسال کنسول های پلی استیشن بیشتری نسبت به قبل بفروشد

سونی امید زیادی به PS5 در سال مالی جاری دارد زیرا قصد دارد با فروش 25 میلیون دستگاه رکورد پلی استیشن را بشکند.

این شرکت در آخرین گزارش درآمد سه ماهه خود به طور خلاصه به اهداف خود برای سال آینده اشاره کرد، جایی که فاش کرد که PS5 به لطف بهترین سال خود در بازار تاکنون بیش از 38 میلیون واحد فروخته است.

با این حال، 19.1 میلیون دستگاهی که در سال مالی 2022-2023 فروخت کافی نبود. سونی گفت: “ما قصد داریم به طور مداوم عملکرد PS5 را تسریع کنیم و فروش واحدهای PS5 را برای سال مالی جاری به 25 میلیون واحد افزایش دهیم، که بالاترین میزان برای هر کنسول [پلی استیشن] در تاریخ است.”

مطمئناً رقم قابل توجهی خواهد بود زیرا همانطور که گفته شد، هیچ کنسول پلی استیشن در تاریخ نتوانسته این تعداد واحد را در یک سال مالی بفروشد، حتی PS2 که با 159 میلیون فروش، پرفروش ترین کنسول تمام دوران است.

تخفیف ویژه: اکانت قانونی star wars jedi survivor

PS5 مطمئناً به سمت یک سال فوق‌العاده قدرتمند پیش می‌رود، زیرا با کاهش کمبود قطعاتی که صنعت بازی‌های ویدیویی را آزار می‌داد، فروش به میزان قابل توجهی افزایش یافت. سونی در سه ماهه سوم و چهارم سال گذشته 7.1 میلیون و 6.3 میلیون فروش را به ثبت رساند، در حالی که در دو فصل قبل 2.4 و 3.3 فروش داشت.

به خصوص وقتی در مقایسه با اعداد مربوط به سال مالی 2021-22، جایی که سونی 3.9 میلیون و دو میلیون PS5 در سه ماهه سوم و چهارم فروخت، اظهار نظر جیم رایان، رئیس شرکت سرگرمی های تعاملی سونی، مبنی بر اینکه کمبود موجودی اساساً به پایان رسیده است. دقیق.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *