بلاگ

مضرات بازی پابجی چیست؟

مضرات بازی پابجی چیست؟

مضرات بازی پابجی چیست؟ امروزه کمتر از هر قمار دیگری بازی های رایانه ای افراد را تحت تاثیر قرار می دهد تا اینکه وقت خود را در بازی صرف کنند و به این بازی ها عادت بدی پیدا کنند. اگر به خودمان اعتماد ندارید که باید قبل از اینکه خیلی دیر شود آن را متوقف کنیم، باید در آینده هزینه گزافی بابت آن بپردازیم. در این مقاله قصد دارم که در مورد مضرات بازی پابجی چیست با شما سخن بگویم. بیاید با دانستن مضرات بازی پابجی موبایل مواظب خطراتی که از این بازی ها بدون اینکه خودمان متوجه شویم دچار آن می شویم باشیم و قبل از اینکه دیر شود اقدامات لازم را انجام دهیم.

PUBG چیست؟

PUBG چیست؟PUBG یک بازی انفرادی یا چند نفره است که در آن شرکت‌کننده یک نبرد جدی در میدان نبرد انجام می‌دهد. در این بازی 100 بازیکن در یک میدان نبرد حضور دارند و آنها را در یک مکان محصور رها می کنند که وظیفه آنها جستجوی سلاح های مختلف، تجهیزات پزشکی، محافظت از خود و زنده ماندن تا پایان بازی برای گرفتن جایزه است.

مضرات بازی پابجی

بازی مداوم PUBG به مدت 30 دقیقه می تواند باعث اثرات بدی بر سلامتی مانند نشستن یا خوابیدن ما بگذارد. قرار گرفتن در یک موقعیت به مدت طولانی مدت باعث استرس و درد عضلات بدن می شود که می تواند باعث درد و ضعف بیشتر پس از انجام بازی شود و بنابراین خلق و خوی تحت تاثیر قرار می گیرد.

فراموش کردن رژیم غذایی و ورزش منجر

بازی های مداوم باعث می شود که ما از غذاهای مناسب و ورزش دور بمانیم. زیرا مادامی که در بازی غرق شده باشیم برای غذا خوردن و ورزش کردن یا حتی وقت گذاشتن برای دیگران به خصوص دوستانمان از بین می رود. دیگر وقتی برای ورزش اختصاص نمی دهیم که این خود باعث می شود که هر روز که می گذرد و ما فعالیتی از خود نشان نمی دهیم چاق تر شوییم و اضافه وزن پیدا کنیم.

بینایی را ضعیف می کند

بازی PUBG برای مدت طولانی‌تر می‌تواند اثرات مضری بر سلامتی ما بگذارد. خیره شدن طولانی مدت به صفحه موبایل می تواند بسیار خطرناک باشد، گاهی اوقات می تواند منجر به میگرن و سردرد شود. انجام مداوم این بازی می تواند بینایی را ضعیف کند.

اثرات روانی

PUBG اثرات جدی روی مغز می گذارد. افرادی که به طور مداوم بازی می کنند، تمایل بیشتری به انجام بازی های بیشتری پیدا می کنند.

اعتیاد روانی خطرناک

انجام بازی ها همیشه در طول کار، دانشگاه ما را هیجان زده می کند. و بازی کردن به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل می شودد. دیگر وقتی برای کارهای دیگر برای ما نمی گذارد. با گذشت زمان و ارتقاء سطح فکری و افزایش اعتیاد به بازی پابجی شروع به بازی بیشتر و بیشتر می کنیم و زمانی به خودمان می آیم که ساعت ها غرق در بازی بوده ایم بدون اینکه متوجه زمان باشیم.

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

بی خوابی

یکی از مضرات بازی پابجی بی خوابی می شود. بنابراین گاهی اوقات باعث می شود که دفتر و کتاب خود را به خاطر بازی ببندیم . شروع به بازی کنیم. زمانی که به خودمان می آیم که صبح شده است. مجبور می شویم که با بی خوابی وارد مدرسه، دانشگاه یا حتی محل کار شویم و روز بدی را شروع کنیم.

انفجار تلفن همراه به دلیل گرمایش

خالی شدن باتری برای ترک بازی کافی نیست و بسیاری از ما در حین شارژ کردن موبایل بازی می کنیم و این باعث گرم شدن بیشتر موبایل می شود. گرمایش می تواند باعث ترکیدن باتری شود و به ما آسیب برساند. در همه موبایل ها به طور کلی وجود دارد که گرم کردن یا استفاده از موبایل در حین شارژ باعث انفجار باتری موبایل می شود،

توجه: به‌روزرسانی‌های منظم توسط توسعه‌دهندگان، بسیاری از مشکلات مربوط به عمر باتری و مشکل گرمایش را برطرف می‌کنند.

نوسانات خلقی

در حین انجام بازی، اگر شخصی بازی را ببازد، ممکن است گاهی اوقات بداخلاق باشد و همچنین ممکن است عصبانی شود.

امیدواریم که با کسب اطلاعات ارائه شده در مورد مضرات بازی پابجی بتواند شما را در مسیر درست برای انجام این بازی کمک کرده باشد.

جهت کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر در مورد مضرات بازی پابجی چیست می توانید با مشاروان ما در مجموعه یانگ سنتر در ارتباط باشید.

2 فکر در مورد “ مضرات بازی پابجی چیست؟

  1. ناشناس گفت:

    اغا سلام ما مدت ی سال میشه بازی میکنم الان معتاد پاپچی شدم هر کاری میکنم نمی تونم دل ازش بردارم تورو خدا ی لطفی در حقم بکن که یجوری ترکش کنم

  2. جعفری گفت:

    داداش منم به شدت اعتیاد پیداکرده و نوسانات خلقی شدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهار =