بلاگ

معرفی 5 حقایق مخفی از last of us 2

اکانت قانون بازی The Last of Us Part II ps4&ps5

معرفی 5 حقایق مخفی از last of us 2

بازی last of us 2 دنباله نسخه اول این بازی محبوب است. بازی last of us، یکی از بازی‌های محبوب و نادر در دهه گذشته است که نه تنها به یک دنباله برای ادامه نیاز ندارد، بلکه به نظر می‌رسد به طور فعال در برابر ادامه یافتن مقاومت نیز می‌کند. داستان بازی last of us 2 تا حد زیادی به خاطر این که در پیچیدگی و رمز و راز دنیای خود غرق شده، تلخ و ناراحت کننده است. عدم اطلاع از اینکه چه اتفاقی بین جوئل و الی پس از تصمیم نهایی و سرنوشت ساز او افتاد، باعث شد تا مغز بسیاری از کسانی که آن را بازی کردند، درگیر شود و این پایان آزاد و معما‌های بازی، برای سال‌ها بی‌جواب باقی بماند.
اما با بازی the last of us 2‌ ، ناتی داگ، شرکت توسعه دهنده این عنوان با یک داستان پیچیده و عمیق به دنیای این بازی برگشت و با تحولات رضایت‌بخش در گیم پلی این بازی سوم شخص اکشن روحی جدید، به بنیان این شاهکار دمید. یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای the last of us 2 این است که آگاهانه انتظارات از یک دنباله برای یک شاهکار را کنترل کرده و همزمان توانسته به بنیان اصلی این بازی وفادار باشد و طرفداران را راضی نگه دارد.

عجیب ترین نکته مخفی در تمام دنیای the last of us

تقریباً هشت سال از زمان عرضه The Last of Us بر روی PS3 گذشته است. ممکن است فکر کنید که جامعه طرفداران این بازی همه چیزهایی را که در این بازی وجود دارد ،کشف کرده است، اما در واقع یک نکته مخفی باقی مانده بود که در گمنامی نسبی به سر می‌برد. فراموش کردن پخش اولیه غم انگیزی که وقایع The Last of Us و The Last of Us 2 را به وجود می‌آورد، بسیار سخت است. اما اگر از چند حلقه مکانی خاص عبور نکرده باشید، احتمالا هنوز یک چیز ترسناک وجود دارد که هنوز با آن روبرو نشده اید: مورچه آلوده به Cordyceps که می توانید پس از انجام چند فعالیت کوچک و مبهم در تلویزیون در اتاق خواب جوئل آن را پیدا کنید.
برای یافتن این نکته مخفی، شما نیاز دارید تا The Last of Us را راه اندازی کنید و یک بازی جدید را شروع کنید یا از همان ابتدا یک سیو مرحله اول را بارگذاری کنید. سپس، باید طبق معمول پیش‌گفتار تعبیه شده را مرور کنید تا زمانی که شاهد گزارش خبری دیوانه‌کننده در تلویزیون و انفجار از پنجره اتاق خواب جوئل در طبقه بالا باشید.
سپس باید تا دم اخرین پله پایین بروید و از یک تا یک چک پونت برای شما فعال شود. در این مرحله از منوی اصلی خارج شده و آخرین ذخیره خودکار را بارگیری نمایید. این باید شما را درست در پایین پله‌ها قرار دهد، در این مرحله می توانید از پله‌ها بالا بروید و به اتاق جوئل برگردید. پس از آن است که قادر به تماشای تصویر ثابتی از یک مورچه آلوده به cordyceps خواهید بود.

 

چرا برخی از حقایق از چشمان بازیکنان مخفی می ماند؟

از غارهای زیرزمینی گرفته تا دفاتر ویران و آپارتمان‌های پوشیده شده از خزه‌های سبز رنگ تا خیابان‌های شلوغ و پرجمعیت سیاتل که طبیعت آن‌ها را احیا کرده‌است، دنیای بازی the last of us 2 به سادگی قابل درک است اما همواره برای ایجاد چیزهایی هیجان انگیز تلاش می‌کند. این بازی با این دنیای بزرگ و پرجزئیات سرشار از حقایق مخفی و ایستراگ‌های مختلف بوده که ممکن است به راحتی از دید شما مخفی بماند.
بستگی به مقدار ساعت بازی کردن، بازی the last of us 2 را میت‌وان در یک هفته تا یک ماه به اتمام رساند. با توجه به این که روایت داستانی این بازی بسیار بزرگ است، لحظات و اسرار زیادی وجود دارند که اگر به محیط اطراف خود توجه نکنید ممکن است به راحتی آنها را از دست بدهید.
با در نظر گرفتن این نکته، ما تصمیم داریم که 5 عدد از حقایق مخفی در بازی the last of us 2 را به شما معرفی کنیم.

بالا رفتن از دایناسور

در یکی از فلش بک‌های بازی، ما جوئل و الی را تماشا می‌کنیم که به خاطر سوپرایز تولد الی به موزه رفته‌اند. در ورودی موزه، یک تی – رکس وجود دارد که در مقابل الی و جوئل قرار می‌گیرد. الی به سرعت تحت‌تاثیر منظره مقابل خود حاضر می‌شود. در اینجا بازیکن می‌تواند همه چیز را یک قدم جلوتر ببرد و باعث شود که الی از پشت دایناسور بالا برود، که این امر بیشتر باعث نگرانی جوئل می‌شود. الی در نهایت از سر تی رکس به درون آب زیر می‌پرد و جوئل را تا حد مرگ می‌ترساند.
نکته جالب این است که اگر شما به سمت دایناسور حرکت نکنید، می‌توانید به راحتی از این اتفاقات دوری کنید.

 

STRAY

در سراسر جهان بازی the last of us، الی با چندین کنسول پلی استیشن ۳ غبارآلود برخورد می‌کند. نکته جالب این است که آن‌ها همیشه مدل‌های قدیمی هستند، درصورتی که تا سال ۲۰۱۳، اکثر کنسول‌های پلی استیشن ۳ موجود در جهان مدل Slim یا Super slim بوده‌اند. علاوه بر این، هیچ کنسول Xbox 360 در این بازی مشاهده نمی‌شود که اشاره به انحصاری بودن این بازی برای کنسول پلی استیشن دارد. نکته جالب‌تر این است که بازی‌هایی که بر روی این کنسول‌ها قرار دارند همیشه عناوین انحصاری سونی و ساخته استدیو ناتی داگ، یعنی uncharted و jak and Daxter هستند.

جوئل هنوز هم ساعتی را که سارا به او داده است، در دست دارد

نسخه اول سری بازی the last of us، با دختر جولز، سارا، شروع می‌شود که به او یک ساعت هدیه می‌دهد. هر کسی که اولین نسخه از این بازی را حداقل به مدت ۱۵ دقیقه انجام داده است می‌داند که سارا در همین اول بازی فوت می‌کند. با این حال، جوئل به پوشیدن ساعت به عنوان یادگاری از دختر مرحومش ادامه می‌دهد.
بازیکنان هنگام بازی کردن نسخه دوم نیز ناظر خواهند بود که او هنوز هم این ساعت را در طول حضور کوتاه خود در the last of us 2 در دست دارد. با این که مرگ دختر او خیلی وقت پیش اتفاق افتاده است و در آغاز بازی جوئل در موقعیت بهتری قرار دارد، او هرگز سارا را فراموش نکرده است.

 

اشارات به بازی crash Bandicoot

در ساعات اولیه، دینا و الی به اتاقی می‌رسند که در آن یک همکاران زندگی می‌کرد و به تازگی فوت کرده است. آنها در همین هنگام به جعبه‌ای مملو از فیلم‌های مختلف برخورد می‌کنند. یکی از این عناوین به صورت نوشته، اشاره مستقیمی به یکی از فرنچایز‌های دوست داشتنی استدیو ناتی داگ، crash Bandicoot دارد.
در حالی که تجربه این لحظه اجتناب‌ناپذیر است، تنها طرفداران قدیمی توسعه دهنده(ناتی داگ) کنایه به کراش را تشخیص خواهند داد.

قرار دادن کلاه بر سر جوئل

در داخل موزه، الی می‌تواند دو کلاه متفاوت پیدا کند. بعد یافتن دو کلاه، اگر آن‌ها را روی تمام دایناسورهای ممکن بگذارید. سرانجام، الی می‌تواند این کلاه را بر سر مردی که همانند پدر خود قبول دارد بگذارد و لحظه‌ای زیبا و احساسی را خلق کند. در همان منطقه یک آینه قرار دارد که الی به آن خیره می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از دسته کنسول، حالت چهره الی را عوض کنید.

 کلام آخر

بازی the last of us 2 یکی از پیچیده ترین و رازآلود ترین بازی‌های جهان محسوب می‌شود که همیشه می‌تواند تجربه‌ای هیجان انگیز برای کاربران به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید این بازی فوق‌العاده جذاب را از فروشگاه معتبر اینترنتی یانگ سنتر تهیه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *