بلاگ, نقد و بررسی

نقد و بررسی بازی the dark pictures anthology: the devil in me

نقد و بررسی بازی the dark pictures anthology: the devil in me

در این محتوا قصد داریم بازی the dark pictures anthology: the devil in me رو بصورت کامل نقد و بررسی کنیم پس با ما همراه باشید

The Dark Pictures Anthology نامه ای عاشقانه به طرفداران ژانر درام تعاملی است. جایی که قبل از انتشار سالانه این سری از سال 2019، طرفداران به ندرت از بازی های Supermassive یا Quantic Dreams ورودی دریافت می کردند، اما با Dark Pictures Anthology، داستان روایتی خوبی داریم که در آن بازیکنان همیشه می توانند روی هیجان انگیز بودن حساب کنند. با یکی دو دوست در بررسی Devil In Me، نگاهی به آنچه استودیو انجام داده است می اندازیم.

خرید اکانت قانونی بازی the dark pictures anthology: the devil in me

نقد و بررسی بازی بازی The Dark Pictures Anthology

The Devil In Me چهارمین عنوان این مجموعه است و پایان فصل 1 مجموعه را نشان می دهد. ما را به یک رویداد واقعی دیگر می برد، شبیه به اورنگ مدان در بازی آزمایشی، Man of Medan. وقایع این عنوان بر اساس قتل های واقعی است که در هتل جهانی نمایشگاه متعلق به هنری هاوارد هولمز (H. H. Holmes) اتفاق افتاد که به دلیل این اعمال فجیع به عنوان اولین قاتل زنجیره ای جهان شناخته شد.

بیایید به هتل مراجعه کنیم و ببینیم که آیا ارزش اقامت دارد یا اینکه پرداخت زودهنگام است؟

داستان بازی The Devil In Me

همانطور که قبلا ذکر شد، بازی در یک هتل معروف قتل که در آن H. H. Holmes قتل های وحشتناک خود را انجام داد، اتفاق می افتد. هنگامی که Lonnit Entertainment و خدمه ناامید آن برای ضبط مستندی در سایت افسانه ای توسط Grantham Du’met، یکی از طرفداران اصلی کار آقای هولم دعوت می شوند و هتل قتل را بازسازی می کنند، خدمه به سختی تحت فشار قرار می گیرند که نه بگویند زیرا تجارت در حال مبارزه است. و این می تواند نمایشی باشد که کسب و کار آنها را نجات می دهد.

نقد و بررسی بازی the dark pictures anthology: the devil in me

با این حال، پس از رسیدن به هتل، خدمه به سرعت متوجه می شوند که این یک سفر یک طرفه است. این به شما بازیکن بستگی دارد که با حل پازل های دشوار و موقعیت های تهدید کننده زندگی و انتخاب درست برای اطمینان از بقای افرادی که تحت کنترل خود هستید، زندگی و مرگ همه اعضای خدمه را تعیین کنید.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

با این حال، راز بیشتری برای کشف وجود دارد. بازی وجود دارد به طور مداوم برای کاوش به شما پاداش می دهد و آن را تشویق می کند. همانطور که چندین بازی را انجام می دهید و مکان های جدیدی را برای کشف کلکسیون های مخفی برای کنار هم قرار دادن قطعات کاوش می کنید، ممکن است هر بار که بازی را انجام می دهید چیز جدیدی با انتخاب های مختلف یاد بگیرید.

مانند ژانر، انتظارات خود را پایین نگه دارید. نوشته اینجا قطعاً خیلی بهتر است، شخصیت‌ها با پیشرفت بازی عمق و پیشرفت زیادی دارند، اما اگر با بازی God of War Ragnarok تازه وارد داستان شوید و انتظار چیزی با همان کیفیت را داشته باشید، ناامید خواهید شد. این ژانر شبیه فیلم‌های ترسناک دهه‌های 1980 و 90 است، بنابراین سطح خود را در آن سطح نگه دارید و اوقات بسیار خوبی خواهید داشت.

گیم پلی بازی the dark pictures anthology: the devil in me

با ژانر درام تعاملی، نوعی «تایمر» وجود دارد. در بیشتر قسمت‌ها قابل مشاهده و نامرئی است، اما نکته زیبای The Devil In Me این است که آزادی و استقلال بسیار بیشتری دارد. کسانی از شما که بازی‌های مشابهی را انجام داده‌اید، می‌دانید که ورود تصادفی به اتاق یا راهرو می‌تواند شما را به نقطه‌ای بی‌بازگشت برساند، به این معنی که فرصت عالی برای کشف چیزی را از دست داده‌اید.

نقد و بررسی بازی the dark pictures anthology: the devil in me

این کاملاً آزادکننده‌ترین بازی است که تا به امروز در این سبک بازی کرده‌ام. در اوایل بازی به ندرت لحظاتی وجود دارد که بتواند تعامل شما با جهان را مختل کند، اما با شروع بازی، طبیعتاً به دلیل تنظیمات بازی، تمام وقت برای بوییدن گل رز را نخواهید داشت. با این حال، یکی دیگر از ویژگی های جدید این است که چگونه یک ویژگی جدید در بازی با هر شخصیت و یک مهارت منحصر به فرد وجود دارد که برای بازی مفید است.

پیشنهاد ویژه: خرید اکانت قانونی Ps5

شخصیت ها و توانایی های آنها

چارلی لونیت، مدیر و صاحب Lonnit Entertainment، می تواند قفل ها را با کارت ویزیت انتخاب کند. گلوریا، زنی که مسئول تنظیم تجهیزات است، در کارهای مرتبط با برق دستی دارد و هر شخصیت دیگری دارای ویژگی‌هایی است که قبلاً در چنین بازی‌هایی وجود نداشته است، یعنی ویژگی یا توانایی خاصی که آنها را به بخشی مهم تبدیل کرده است. از جهان در بازی، به جای نقش به عنوان یک شخصیت.

علاوه بر این، بازی اکنون دارای یک سیستم موجودی است که به شما امکان می‌دهد چیزهای موجود در محیط را برای استفاده در جهان برای کاوش عمیق‌تر در داستان، باز کردن کلکسیون‌ها و موارد دیگر انتخاب کنید.

همچنین یک مکانیک تعادل جدید اضافه شده است که با حرکت دادن آنالوگ سمت راست به چپ و راست برای حفظ موقعیت بدن انجام می دهید. این چیزی است که بسیاری از طرفداران آن را به خاطر خواهند داشت، اما مدت زیادی است که در یک بازی ویدیویی ندیده اند، و دیدن بازگشت به اینجا، به خصوص برای لحظات پرتنش تر، طراوت بخش است.

بازی بر اساس پازل

در نهایت، بازی تاکید بیشتری بر حل پازل دارد. هتل پر از معماهایی است که از شما التماس می کنند که آنها را حل کنید. بقای شما از این پازل ها ترکیبی از تکیه بر آنچه در طول مسیر جمع آوری کرده اید و استفاده به موقع از هوش خود برای حل آن است.

نقد و بررسی بازی the dark pictures anthology: the devil in me

این هتل از نظر پازل بیشتر شبیه به SAW 2 است، زیرا شما وارد یک اتاق یا یک منطقه می شوید که فقط قفل در پشت شما باشد و باید معما را حل کنید یا بمیرید.

این یک نفس تازه در ژانر است و من از صمیم قلب فکر می کنم باید در ورودی های بیشتری در این مجموعه باشد.

فرصت خرید: خرید PS5

کیفیت بازی the dark pictures anthology: the devil in me

پس از بازی در PS5، حالت عملکرد را انتخاب کردم، و خوب بود که بازی را با سرعت 60 فریم بر ثانیه پر رونق دیدم. همه اینها، همراه با جلوه های بصری زیبا، چیدمان های عالی و گرافیک، مدام به من یادآوری می کنند که چرا این سبک را دوست دارم. این یکی از آن بازی هایی است که دیدن آن هرگز خسته کننده نمی شود. حتی زمانی که چندین بار از طریق آن بازی می کنید تا مانند من به دنبال 1000G یا جایزه پلاتینیوم باشید.

نقد و بررسی بازی the dark pictures anthology: the devil in me

از نظر طراحی صدا، هتل فضایی برجسته و تیره دارد. صدا به طور هدفمند تهدیدآمیز است و همیشه شما را سرپا نگه می دارد. حتی زمانی که یک بازی پرش وجود ندارد، صدا کار خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد و سکوت را با نشانه‌های صوتی کافی نشان می‌دهد تا شما را روی پای خود نگه دارد و برای هر QTEهایی آماده باشید.

من در حین بازی در حالت 60 فریم بر ثانیه با اشکالات گرافیکی جزئی مواجه شدم، مانند کاراکترهایی که از محیط اطراف می گذرند. به نظر می رسد که حالت 30 FPS تنها راه حل برای آن در حال حاضر است. با این حال، با توجه به سبک بازی، من را اذیت نکرد.

در مجموع، این هنوز هم یک بازی است که در آزمون زمان ایستاده است، و حتی وقتی به آن در برابر بازی‌هایی مانند Man of Medan 2019 نگاه می‌کنید، شباهت‌های بصری و پیشرفت‌هایی که Supermassive همچنان هر ساله انجام می‌دهد را خواهید دید.

سخن پایانی در باره بازی the dark pictures anthology: the devil in me

در پایان، The Devil In Me یک اثر جدید و هیجان انگیز به مجموعه است. بسیاری از ایده‌های نوآورانه جدید را به این ژانر می‌آورد، که شخصاً برای مدت طولانی در لیست علاقه‌مندی‌های من بوده‌اند. هتل تهدیدآمیز محیطی عالی است، شخصیت‌ها پویا و هدفمند هستند، و در مورد اینکه چگونه بازی راهی مناسب برای ارسال فصل 1 در گلچین تصاویر تاریک است، باید گفت.

اگر از طرفداران این ژانر یا سریال هستید، این بازی برای شما ضروری است. بدون استثناء. دوستی را برای سواری همراه خود بیاورید و از حالت های چند نفره مختلف بازی لذت ببرید.

فرصت خرید: خرید دسته PS5

Supermassive یک بار دیگر به یک بازی خانگی رسیده است، و علیرغم اینکه اقامت در هتل کمتر از حد مطلوب است، من هنوز هم به بازی یک ورود محکم به سری امتیاز می دهم و امیدوارم که با ورودی های آینده بهتر شود!

نظر شما در مورد بررسی Devil In Me ما چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *