بلاگ

نکات و ترفندهای بازی god of war

نکات و ترفندهای بازی god of war

بازیgod of war ، یکی از بازی های محبوب و پرطرفدار بین گیمرها و کاربران است و همان طور که از نام بازی نیز مشخص است، این بازی یک سبک استراتژیک و جنگجویانه دارد. برای برنده شدن در این بازی مهیج و دوست داشتنی بهتر است که از قبل یک سری نکات و ترفندها را در رابطه با این بازی بدانید. در این مقاله نیز شما را با نکات و ترفندهای بازی God of war آشنا خواهم کرد.

نکات و ترفندهای بازی God of war

در این بخش از مقاله یانگ سنتر، شما را با نکات و ترفندهایی از بازی آشنا خواهم کرد که میتواند از شما برنده و پیروز میدان بسازد! این ترفندها عبارتند از:

وقت بیشتری برای بازی بگذارید

برای این که با فضای بازی آشنا شده و بهترین عملکرد خود را بتوانید در بازی نشان دهید، به شما پیشنهاد می کنم که وقت بیشتری برای انجام این بازی بگذارید؛ زیرا این بازی به نحوی طراحی شده است که حتی از کم اهمیت ترین مکان های موجود در بازی که از نظر شما اهمیتی ندارد، بیشترین میزان استفاده میکند؛ کاوش کنید و وقت بگذارید.

به داستان بازی به خوبی گوش فرادهید

یکی دیگر از مهم ترین نکات و ترفندهای بازی god of war این است که به خوبی، به داستان بازی که از زبان کاراکترهای بازی مطرح میشود گوش فرادهید تا در جریان بازی و آن چه قرار است در متن و پس زمینه داستان اتفاق بیفتد قرار بگیرید.

اگر می خواهید به خوبی بازی کنید و در گیم عملکرد حرفه ای از خود نشان دهید، بهتر است برای بازی کردن عجله نداشته باشید و در ابتدا به داستان بازی به خوبی گوش فرادهید تا ابر قهرمان بازی شما باشید!

ترفندهای بازی god of war

گنجیه های بازی را با پازل اشتباه نگیرید

یکی دیگر از نکات و ترفندهای بازی god of war این است که گنجینه های بازی را با پازل اشتباه نگیرید. شما در طول انجام بازی با مقبره، جعبه های قفل شده و هزاران مسیر رو به رو خواهید شد. در طول مسیر خود به سنگ های سبز  و درهای آینه مانندی برخواهید خورد که ممکن است آن ها را با پازل اشتباه بگیرید؛ ولی اشتباه فکر نکنید؛ آن ها پازل نیستند! هر چه مراحل بازی را جلوتر بروید، جعبه های قفل شده و درهای آیینه ای مانند بیشتری را خواهید گشود که در ابتدا تصور می کردید آن ها قطعات پازل هستند!

منظره بازی را خلوت کنید! نکات و ترفندهای بازی god of war

برای بهتر متوجه شدن بازی و این که در جریان بازی چه میگذرد بهتر است که منظره بازی را کمی خلوت کنید! حتما می پرسید چگونه؟ در ادامه به شما میگویم. به دنبال کلاغ های اودین بگردید. در حالی که در بازی به این ور و آن ور و از نقطه ای به نقطه ای دیگر می روید، کلاغ های اودین، این موجودات پنهانی را گیر بیاورید، آن ها را شکار کنید و منظره را خلوت نمایید!

از سلاح های محیطی استفاده کنید!

شما میتوانید با کوباندن سر دشمنان خود به دیوارها و یا استفاده از تبر خود برای پرتاب قرقره هایی که گلدان های سنگینی که از سقف آویزان هستند و یا هر چیز دیگری که در محیط بازی وجود دارد، از آن به عنوان سلاح استفاده کنید تا بهتر بتوانید بر دشمنان خود غلبه نمایید.

نوع پرتاب تبر

یکی دیگر از نکات و ترفندهای بازی god of war ، آموختن نوع پرتاب تبر در مراحل مختلف بازی است که میتواند به برنده شدن شما در بازی نیز کمک زیادی بکند. اگر تبر را به صورت عمودی پرتاب کنید، به دشمنان میچسبد و سپس آن ها را در جای خود منجمد میکند و اگر افقی پرتاب کنید، از روی دشمنان عبور کرده و به سمت هوا پرتاب میشود.

تا میتوانید از فرصت ها استفاده کنید!

تا میتوانید از فرصت ها استفاده کنید! آزمون و خطا کنید، ماجراجویی کنید و سر از  نکات و ترفندهای بازی god of war دربیاورید. همه حرکات را آزمایش کنید و خلاصه ته قضیه را دربیاورید! زیرا بازی هر چه به سمت مراحل بالاتر و پیشرفته تر برسد، سرعتش هم بیشتر خواهد شد و شما دیگر این فرصت را خواهید داشت که بخواهید ماجراجویی و یا ازمون و خطا انجام دهید.

سخن آخر

در این مقاله، تعدادی از مهم ترین نکات و ترفندهای بازی god of war را به شما آموزش دادیم. با یادگیری و به کارگیری این ترفندها بهتر خواهید توانست بر دشمنان خود غلبه کرده و پیروز میدان شوید.

برای خرید انواع گیفت کارت و کنسول پلی استیشن میتوانید به صورت آنلاین و از طریق سایت معتبر یانگ سنتر اقدام به خرید نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *