بلاگ

چگونه گیفت کارت بخریم؟

نحوه خرید گیفت کارت

می‌توان گفت که در چند سال اخیر خرید گیفت کارت بسیار رایج شده است و با توجه به مزایایی که دارد بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. اما دقیقا چگونه گیفت کارت بخریم؟ با پیشرفت تکنولوژی و گسترش علم شاهد شیوه‌های جدید داد و ستد و خریداری محصولات هستیم.

امروزه بیشتر افراد به صورت مجازی خریدهای خود را انجام می‌دهند و از کارت‌هایی با اعتبار مجازی استفاده می‌کنند. گیفت کارت نیز یک کارت هدیه مجازی بوده که از طریق آن می‌توانید خریدهای مختلفی داشته باشید. در این مطلب یانگ سنتر قصد داریم به بررسی گیفت کارت و شیوه خرید آن بپردازیم.

معرفی گیفت کارت

گیفت کارت همان کارت هدیه یا کوپن هدیه است، یعنی کوپنی که می‌توانید آن را بخرید و به هرکسی که می‌خواهید بدهید تا این شخص بتواند آنچه را که می‌خواهد در یک موسسه خاص خریداری کند. گیفت کارت برای زمانی که می‌خواهید چیزی را به کسی بدهید که سلیقه او را نمی‌شناسید هدیه بسیار خوبی است.

اگر می‌دانید گیرنده فروشگاه یا محصولات موجود در آن فروشگاه را دوست دارد، اما نمی‌دانید به چه اقلامی ممکن است نیاز داشته باشد، دادن کارت‌های هدیه نیز ایده خوبی است. به این ترتیب به آن‌ها اجازه می‌دهید با انعطاف‌پذیری دقیقاً به آنچه می‌خواهند برسند.

شیوه خرید گیفت کارت

شما تصمیم می‌گیرید که چقدر پول می‌خواهید به یک کارت هدیه اختصاص دهید. شما این امکان را دارید مبلغی را که می‌خواهید هدیه بدهید، انتخاب کنید. امروزه برای خرید گیفت کارت نیازی به مراجعه به فروشگاه فیزیکی نیست، به خصوص اگر خرید شما لحظه آخری باشد.

برای خرید آنلاین گیفت کارت کافی است به سایت فروشگاه مراجعه کنید، معمولاً در سایت تمام مشخصات این کارت‌ها ذکر شده است که خرید را برای شما بسیار راحت می‌کند. مراحل خرید گیفت از طریق سایت فروشنده به این ترتیب است.
• مراجعه به سایت
• انتخاب گیفت و افزودن آن به سبد خرید
• مراجعه به درگاه پرداخت و خرید گیفت کارت
• دریافت گیفت مد نظر

چطوری گیفت کارت بخریم؟

میزان اعتبار گیفت کارت چقدر است؟

میزان اعتبار یک گیفت کارت بسیار حایز اهمیت است شاید شما قصد نداشته باشید از آن به این زودی‌ها استفاده کنید. این گیفت‌ها معمولاً دارای مدت اعتبار نیستند و می‌توانید همیشه از آن‌ها استفاده کنید.

البته بعضی از این کارت‌های هدیه نیز دارای اعتبار یک ساله هستند. در فروشگاه یا مجموعه عرضه‌کننده اعتبار کارت حتماً ذکر شده است توصیه می‌کنیم آن را مورد توجه قرار دهید و سپس اقدام به خرید کنید. ترجیحاً کارت‌هایی را خریداری کنید که تاریخ انقضا اعتبار نداشته باشند یا این تاریخ بلند مدت باشد.

برای خرید گیفت کارت باید چه مبلغی پرداخت کنیم؟

حالا که متوجه شدید چگونه گیفت کارت بخریم باید بدانید افراد در خرید گیفت کارت ملاک‌های مختلفی را در نظر می‌گیرند، در واقع این ملاک‌ها تعیین کننده انتخاب آن‌ها هستند. یکی از این موارد قیمت گیفت کارت بوده که برای تمامی افراد اهمیت دارد، شما برای دریافت این گیفت‌ها اکثراً نیاز است که مبلغی پرداخت کنید.

مبلغ پرداختی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود بر همین اساس امکان بیان دقیق قیمت وجود نخواهد داشت. معمولا هزینه پرداختی برای خرید گیفت با توجه به نوع فروشگاه، اپ و غیره متفاوت است. البته مجموعه‌ای که شما از آن‌ها گیفت را خریداری می‌کنید در قیمت نهایی نیز تاثیر قابل‌توجهی دارد.

نکات ضروری برای خرید گیفت

وقتی شما قصد خریداری این کارت‌های هدیه را دارید حتماً باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید:

  • این امر بسیار مهم است که کارت هدیه مجازی را از مراکز آنلاین معتبر خریداری کنید. انواع گیفت را از سایت‌های ناشناس تهیه نکنید زیرا امکان تقلبی بودن آن‌ها وجود دارد.
  • برچسب‌های محافظتی گیفت باید کاملاً سالم باشند اطمینان حاصل کنید که تاکنون جدا نشده‌اند.
  • هیچ‌گونه خراشیدگی نباید روی پین کد باشد زیرا امکان قبول نکردن آن از طریق آپ در این مواقع وجود دارد.

سخن پایانی
اگر شما قصد داشته باشید که هدیه‌ای به شخص مورد نظر خود دهید، خرید گیفت کارت گزینه بسیار مناسبی است. گیفت‌ها تنوع بسیار بالایی دارند و توسط شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلفی عرضه می‌شوند.

اما نکته حائز اهمیت این است که شما آن‌ها را از مراکز معتبر دریافت کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از آن‌ها ببرید. در همین راستا از طریق سایت یانگ سنتر امکان خرید آن‌ها وجود دارد، مبلغ تعیین شده در سایت برای هر کدام از گیفت‌ها بسیار مقرون به‌صرفه است. پس شما با پرداخت هزینه نه چندان زیاد قادر خواهید بود آن‌ها را خریداری کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یک =