بلاگ

همه چیز درباره بازی پابجی موبایل

همه چیز درباره بازی پابجی موبایل

همه چیز درباره بازی پابجی موبایل: پابجی موبایل یک بازی است که به طور مستقل می باشد. مجوز رسمی دارد و در سال  2018 به صورت جهانی منتشر شد. بر کیفیت بصری، نقشه‌ها، تجربه تیراندازی و سایر جنبه‌ها تمرکز می‌کند. نفوذ پابجی موبایل صرفا هدف خود را به عنوان یک بازی انجام نمی دهد، بلکه مرکزی است که بازیکنان را از سراسر جهان به هم متصل می کند و برندی است که بازیکنان را تشویق می کند تا به بهترین شکل بازی کنند. یک بازی اصلی برای موبایل و یکی از بهترین بازی های تیراندازی در موبایل است. با یک تجربه نرم و بی نظیر تا جایی که می خواهید تیراندازی کنید و مبارزه کنید. در این مقاله می خواهیم به بررسی همه چیز درباره بازی پابجی موبایل بپردازیم.

کاربرد پابجی موبایل

پابجی موبایل دارای نقشه‌ها و مکانیک‌های گیم‌پلی زیادی است که تجربه زیبا و هیجان‌انگیزی را در نقشه‌های مختلف به شما می‌دهد. در پابجی موبایل، حالت های جدید را با دوستان خود بازی کنید. هر کاری می خواهید انجام دهید و به هر چیزی که حرکت می کند شلیک کنید. پابجی موبایل دارای بالاترین وضوح آیتم ها و تجربه گیم پلی است. همه چیزهایی را دارد که می توانید به آن امیدوار باشید. می توانید اسلحه ها را انتخاب کنید و مهارت های تیراندازی خود را آزمایش کنید. آیتم ها، نقشه ها و حالت های جدید به طور مرتب به بازی اضافه می شوند.

نحوه راه اندازی پابجی موبایل

نحوه راه اندازی پابجی موبایل

دوست دارید همه چیز درباره بازی پابجی موبایل و نحوه راه اندازی آن بدانید؟پس به نکاتی در زیر گفته می شود توجه کنید.

ورود خود را هوشمندانه انتخاب کنید

می توانید به عنوان مهمان بازی کنید، از فیس بوک یا توییتر برای ورود به پابجی موبایل استفاده کنید. فیس بوک یا توییتر به این معنی است که باید به حساب خود متصل شوید، اما سپس می توانید داده های خود را همگام سازی کنید، بنابراین می توانید بدون از دست دادن تمام پیشرفت خود، به تلفن یا رایانه دیگری بروید. پابجی موبایل یک بازی سخت است و گوشی شما باید در بهترین حالت خود باشد. هر چیزی را که به آن نیاز ندارید بردارید، از همه برنامه‌های دیگری که ممکن است در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، خارج شوید. صرفه جویی در باتری را خاموش کنید، بهینه سازهای داده را خاموش کنید، حالت شب را برای بهترین تجربه خاموش کنید. اگر شما می خواهید روشنایی خودکار را خاموش کنید  ممکن است در طول بازی صفحه نمایش را کم نور کند تا به خوبی نتوانید ببینید.

شبکه خود را آماده کنید

در اینجا کار زیادی نمی توانید انجام دهید، اما برای تجربه ای بدون تاخیر، به اتصال خوب به سرورهای پابجی نیاز دارید. سرعت شبکه خود را با استفاده از (اپ استور اپل، گوگل پلی) آزمایش کنید.

هدف خود را مشخص کنید

پابجی صدای فوق‌العاده‌ای دارد و اغلب بلندگوهای تلفن شما این کار را انجام نمی‌دهند. هدفون خود را وصل کنید تا تجربه ای همه جانبه تر داشته باشید.  همچنین به شما کمک می کند تا دشمن نزدیک را مشخص کنید.

دانلود محتوای مورد نیاز

هنگامی که بازی را شروع می کنید، همه محتوا دانلود نمی شود. برای روان‌تر شدن کارها، برای دانلود سایر موارد زمان بگذارید تا زمانی که می‌خواهید بازی کنید تاخیری در بازی ایجاد نشود. به تنظیمات بروید و در پایین منو «دانلودها» را پیدا کنید. در آنجا می توانید شروع، مکث یا پیشرفت عناصر بازی را که در حال دانلود هستند بررسی کنید.

شروع بازی پابجی

حال که همه چیز درباره بازی پابجی موبایل را دانستید شروع به بازی می شود. وقتی بازی پابجی را شروع می‌کنید، در لابی بارگیری می‌شوید، جایی که می‌توانید طیف کاملی از تنظیمات را تغییر دهید، نوع بازی خود را انتخاب کنید، دوستان خود را سازماندهی کنید، جوایز را مطالبه کنید و موجودی خود را مدیریت کنید. این به سه بخش متمایز تقسیم می شود بازی، اجتماعی و فروشگاه، تا لابی در هر صفحه کمتر شلوغ شود. تنظیمات بازی از صفحه اصلی (مرکز) در لابی قابل دسترسی است.

نحوه تنظیم سطح گرافیک

در اولین ورود به سیستم از شما خواسته می شود، اما می توانید سطح گرافیک پابجی موبایل را نیز برای مدیریت جزئیات تنظیم کنید. همانطور که می توانید بیشتر ببینید، میزان گرافیک بالاتر بهتر است، اما این می تواند بر عملکرد تأثیر منفی بگذارد. اگر بازی بدون مشکل اجرا نشد تنظیم کنید. همچنین یک گزینه «متعادل» وجود دارد. این گزینه بازی را روان نگه می دارد و تنظیمات را برای شما تنظیم می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد همه چیز درباره بازی پابجی موبایل می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *