بلاگ

چگونه از گیفت کارت پلی استیشن استفاده کنیم؟

چگونه از گیفت کارت پلی استیشن استفاده کنیم؟

آیا می خواهید یک گیفت کارت پلی استیشن بخرید؟ با خرید گیفت کارت پلی استیشن می توانید به راحتی کیف پول پلی استیشن خود را برای خرید بازی های پلی استیشن، اعتبارات درون بازی و اشتراک های پلی استیشن شارژ کنید. در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال چگونه از گیفت کارت پلی استیشن استفاده کنیم؟ بپردازیم.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

با خرید گیفت کارت پلی استیشن می توانید به راحتی اعتبار پلی استیشن خود را برای خرید بازی های پلی استیشن، اشتراک پلی استیشن و اعتبارات درون بازی شارژ کنید. این گیفت کارت دیجیتال به شما امکان می دهد محصولات را مستقیما از فروشگاه پلی استیشن خریداری کنید.

چگونه از گیفت کارت پلی استیشن استفاده کنیم؟

چگونه از گیفت کارت پلی استیشن استفاده کنیم؟

شما می توانید بازی ها و افزونه های پلی استیشن را خریداری کنید. با یک گیفت کارت پیش پرداخت پلی استیشن، می توانید اطمینان حاصل کنید که اعتبار پلی استیشن کافی برای تکمیل خرید خود دارید. از کارت پلی استیشن می توان برای خرید اشتراک پلی استیشن نیز استفاده کرد. آیا می خواهید بازی های درخواستی را انجام دهید؟ همچنین می‌توانید اشتراک پلی استیشن را با کیف پول پلی استیشن خود خریداری کنید تا به صدها بازی دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت الکترونیکی پلی استیشن برای مدت 9 تا 12 ماه پس از خرید قابل استفاده است و می توانید آن را یکجا برداشت کنید. لطفا توجه داشته باشید که این گیفت کارت مجازی را نمی توان در چندین سیستم توزیع کرد. همچنین قابل تعویض، فروش مجدد یا بازخرید با پول نیست. حتما به تاریخ انقضا توجه کنید.

چگونه می توان گیفت کارت پلی استیشن خرید؟

برای به دست آوردن گیفت کارت پلی استیشن راه حل های مختلفی در دسترس شماست. بدین ترتیب می توانید:

گیفت کارت پلی استیشن خود را مستقیما از یک فروشگاه فیزیکی تخصصی خریداری کنید. یا اینکه در موسسات عمومی خریداری نمایید. کد فعال سازی گیفت کارت پلی استیشن خود را در آنجا پیدا خواهید کرد تا در فروشگاه پلی استیشن استفاده شود.

گیفت کارت پلی استیشن خود را آنلاین بخرید. در این صورت،  به طور کامل دیجیتالی می شود. توجه داشته باشید که به محض انجام و تایید خرید آنلاین شما یک کد دریافت خواهید کرد. بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود اما همچنین از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود. این کد کاملا باید حفظ شود. این به شما امکان می دهد اعتبار جدید پلی استیشن خود را فعال کنید.

هزینه گیفت کارت ها چقدر است؟

هزینه گیفت کارت ها چقدر است؟

چه بازیکن بزرگ و حرفه ای باشید که احتمالا بازی‌های زیادی را انجام داده اید، یا بازیکنی که یک خرید کرده اید، راه‌حل‌هایی در دسترس است و به شما پیشنهاد می‌شود. بنابراین مقدار کارت های پلی استیشن بسته به میزان مصرف و نیازهای شما به عنوان یک بازیکن تغییر زیادی می کند.

آیا می توان با کارت پیش پرداخت پلی استیشن، اعتبارات درون بازی خرید؟

با گیفت کارت پلی استیشن می توانید اعتبار پلی استیشن خود را شارژ کنید. می‌توانید از این اعتبارات پلی‌استیشن برای تمام خریدهای پلی‌استیشن استفاده کنید. می‌توانید از اعتبارات پلی استیشن خود برای خرید یا تمدید اشتراک پلی استیشن استفاده نمایید. نیازی نیست کارت پلی استیشن را جداگانه سفارش دهید.

آیا برای دسترسی به شبکه پلی استیشن به اکانت پلی استیشن نیاز دارم؟

برای دسترسی به آن به یک اکانت پلی استیشن نیاز دارید. اکانت پلی استیشن شما اکانتی است که در کنسول خود ایجاد کرده اید، می توانید از آن برای دسترسی به شبکه پلی استیشن یا برای ورود آنلاین از طریق رایانه، تبلت یا تلفن استفاده کنید. ایجاد حساب پلی استیشن رایگان است و برای فعال نگه داشتن آن پرداخت هزینه ای لازم نیست. شما از آن برای اضافه کردن پول به حساب خود با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن استفاده می کنید.

چگونه می توان کارت شبکه پلی استیشن خود را دریافت کرد؟

مستقیما پس از خرید گیفت کارت شبکه پلی استیشن، یک کد پلی استیشن، منحصر به فرد برای شما ارسال می شود. این کد دیجیتال مستقیما روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود و همچنین به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. می توانید کارت پلی استیشن خود را با بازخرید کد در فروشگاه پلی استیشن فعال کنید.

برای کسب اطلاعات از چگونه از گیفت کارت پلی استیشن استفاده کنیم؟ می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با متخصصان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =