آموزش, بلاگ

چگونه اکانت کالاف دیوتی موبایل خود را به اکتیویژن یا فیسبوک لینک کنیم؟

چگونه اکانت کالاف دیوتی موبایل خود را به اکتیویژن یا فیسبوک لینک کنیم؟

برای خرید cpکالاف موبایل و آموزش لینک کردن اکانت این بازی با ما همراه باشید. بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین آثار روی پلتفرم موبایل به حساب می‌آید و طرفداران زیادی دارد. افراد در هر سن و سالی در این اثر چند نفره و آنلاین وقت می‌گذرانند و اوقات خوشی را سپری می‌کنند. ثبت کردن حساب این بازی برای حفظ کردن پیشرفت‌ها و آیتم‌های بازی امری ضروری است که در اینجا به آموزش آن می‌پردازیم.

آموزش ذخیره حساب بازی کالاف دیوتی موبایل بر روی حساب فیس بوک

یکی از پلتفرم‌های معتبر و در دسترس برای ذخیره حساب بازی کالاف دیوتی موبایل فیسبوک است. ثبت حساب کالاف دیوتی موبایل در فیس‌بوک می‌تواند دسترسی شما را به بازی آسان‌تر سازد. در ادامه به آموزش لینک کردن حساب کالاف دیوتی موبایل به فیسبوک و خرید cp کالاف موبایل می‌پردازیم.

⦁ در ابتدا فیلتر شکن (VPN) خود را روشن و بازی را اجرا کنید.
⦁ بازی کالاف دیوتی موبایل را اجرا کرده و سپس وارد قسمت تنظیمات شوید.
⦁ در صورتی که قبلا بازی کالاف دیوتی موبایل خود را بر روی اکتیویژن ذخیره کرده باشید یک علامت شبیه به + زرد رنگ، در بالای صفحه در سمت راست نمایان می‌شود، (در صورتی که قبلا ذخیره نکرده باشید گزینه زرد رنگ LINK دیده می‌شود) بر روی آن ضربه بزنید.
⦁ سپس بر روی گزینه FACEBOOK ضربه بزنید.
⦁ در صورتی که شما از گذشته حساب فیس بوک دارید، تنها کار مورد نیاز این است که ایمیل و یا شماره موبایل حساب فیس بوک خود وارد کنید و در قسمت رمز، رمز خود را وارد کنید و روی گزینه Log In ضربه بزنید.
⦁ در صورت نداشتن حساب فیس بوک روی گزینه Create Account ضربه بزنید و مراحل زیرزیر را تکرار کنید.
⦁ در این مرحله ایمیل خود را وارد کنید و روی گزینه Next بزنید یا گزینه Sign Up With Phone Number را فشار دهید و شماره موبایل خود را وارد کنید و دوباره روی گزینه Next ضربه بزنید.
⦁ سپس جنسیت خود را انتخاب کنید و Next را بزنید.
⦁ در این مرحله رمز دلخواه خود را وارد کنید و گزینه Sign Up را انتخاب کنید. سپس منتظر ثبت اکانت کالاف دیوتی موبایل خود بمانید.
⦁ بعد از ساخت حساب فیس بوک بر روی گزینه Continue as بزنید تا بازی کالاف دیوتی موبایل بر روی حساب فیس بوک شما ذخیره شود.
اگر علاقه‌مند به خرید انواع اسلحه و اسکین‌، کاراکتر و بتل پس کال آف دیوتی موبایل هستید و به خرید cp کالاف موبایل فکر می‌کنید، شما می‌توانید برای خرید cp کالاف موبایل به فروشگاه یانگ سنتر مراجعه کنید.

آموزش لینک کردن بازی کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن

 

⦁ در مرحله اول بازی کالاف دیوتی موبایل را اجرا کنید.
⦁ وارد صفحه اصلی (لابی) شده و گزینه تنظیمات یا همان آیکون چرخ دنده را انتخاب کنید. با این کار به صفحه مربوطه هدایت خواهید شد.
⦁ اگر تلفن همراه شما اندروید می‌باشد گزینه Link را انتخاب نموده و اگر IOS است علامت مثبت + را انتخاب کنید.
⦁ سپس آیکون Call of Duty را لمس کنید، بعد از این اقدام شما به صفحه مربوط به ثبت نام حساب وارد می‌شوید.
⦁ در اینجا به پایین صفحه مراجعه کرده و گزینه CREATE AN ACCOUNT را انتخاب کنید.
⦁ حال در این صفحه باز شده می‌بایست ایمیل و پسورد مدنظر خود را به دقت وارد کنید. (لازم به ذکر است که شما می‌توانید هر پسوردی که که در نظر دارید را قرار دهید اما این نکته را به یاد داشته باشید که پسورد شما می‌بایست حداقل دارای ۸ حرف یا کاراکتر به همراه یک عدد باشد.)
⦁ در این مرحله شما باید location خود را وارد کنید. می‌توانید کشورهای دیگر یا کشور خودمان ایران را انتخاب کرده و سپس تیک‌هایی که به شما نشان داده می‌شود را پر کرده و بر روی SIGN UP ضربه بزنید.
⦁ در این مرحله به طور خودکار به صفحه بازی باز خواهید گشت و پیغام موفقیت آمیز اتصال اکانت به اکتیویژن برای شما قابل مشاهده است.

آیا می‌توانم هم بر روی اکتیویژن و هم فیسبوک اکانت کالاف دیوتی موبایل را همزمان سیو کنم؟

پاسخ : بله. میتوانید روی هر دو ذخیره کنید و در صورت تمایل با هر کدام وارد بازی شوید.

جمع‌بندی

یانگ سنتر یک فروشگاه اینترنتی با دوسال سابقه در فروش اکانت‌های قانونی پلی استیشن، فروش لوازم جانبی موبایل، کنسول، خدمات درون برنامه‌ای کالاف دیوتی و پابجی موبایل و کلی خدمات دیگر است. شما می‌توانید در این فروشگاه با بهترین قیمت و پشتیبانی قوی به خرید cp کالاف موبایل بپردازید.س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *