آموزش

نحوه نصب ظرفیت هوم و سوییچ در کنسول سری s و x

نحوه نصب ظرفیت هوم و سوییچ در کنسول سری s و x

ایکس باکس چندین سال است که دنیای جدیدی از بازی‌های هیجانانگیز را برای گیمر‌ها طراحی کرده است. این برند به بخش مخصوص گیمینگ مایکروسافت اختصاص دارد و تاکنون چهار نسل این کنسول‌ها به بازار عرضه شده است. اصطلاحات خاصی در این کنسول بازی ایکس باکس وجود دارد که آشنایی با هر کدام شرایط خاصی را برای بازی کردن فراهم می‌کند. داشتن اکانت قانونی Xbox باعث می‌شود تا امکانات بیشتری از آن در اختیار شما قرار بگیرد.
شما می‌توانید برای خرید اکانت قانونی در بازی‌های ایکس باکس از طریق ظرفیت‌های مختلف اقدام کنید. ایکس باکس در حالت کلی سه اکانت ظرفیتی کامل، هوم و غیرهوم یا عادی دارد. در ادامه قصد داریم با نحوه نصب ظرفیت هوم و سوییچ در کنسول سری x و s صحبت کنیم.

 

قابلیت‌های ظرفیت هوم وسوییچ در ایکس باکس
شما با خرید اکانت قانونی xbox امکان استفاده از ظرفیت هوم و سوییچ را در کنسول بازی خودتان فراهم می‌کنید. در‌واقع، از طریق قابلیت اشتراک‌گذاری مایکروسافت میان دو اکانت، می‌توانید یک حساب کاربری را بر روی کنسول خودتان اجرا کنید و سپس از طریق قابلیت share آن را بر روی ایکس باکس نیز هوم کنید. پس از آن می‌توانید این حساب را با دوستان خود نیز اشتراک‌گذاری کنید و بدون ورود به اکانت اصلی، بازی‌ها را در حساب خودتان انجام دهید.
ظرفیت هوم و سوییچ در ایکس باکس مانند ظرفیت ۲ پلی استیشن است؛ یعنی میزان دسترسی و خدماتی که هوم در اختیار شما قرار می‌دهد، با پلی استیشن برابری می‌کند. شما پس از نصب ظرفیت هوم بر روی کنسول بازی خودتان، دیگر لزومی ندارد برای انجام بازی وارد اکانت اصلی شوید یا کنسول خودتان را آنلاین کنید. درحالیکه در ظرفیت غیرهوم، کنسول همیشه باید به اینترنت دسترسی داشته باشد.

 

نحوه نصب ظرفیت سوییچ در کنسول Xbox
پس از خرید اکانت قانونی Xbox ابتدا باید ظرفیت‌های خریداری شده را در کنسول بازی خودتان نصب کنید. نحوه نصب ظرفیت هوم و سوییچ در اکانت ایکس باکس سری s و x یکسان است و مراحل مشترکی دارد. ابتدا مراحل سوییچ کردن طی می‌شود و در پایان اکانت ظرفیتی هوم نصب می‌شود. در ادامه این مراحل را توضیح می‌دهیم.
مرحله اول
بر روی دسته بازی یک دکمه مخصوص ایکس باکس وجود دارد؛ با فشار دادن آن، منوی کشویی موجود در سمت چپ باز می‌شود و گزینههای مختلفی برای شما به نمایش درمیآید.

مرحله دوم
در این منو‌گزینه‌های مختلفی وجود دارد که شما باید قسمت Profile & system را باز کنید و گزینه Add Or Switch را انتخاب کنید. سپس در منو موجود روی قسمت Add New کلیک کنید.

مرحله سوم
در این مرحله باید اطلاعات اکانت قانونی Xbox خریداریشده از سایت را وارد کنسول کنید. هنگام واردکردن ‌ایمیل و پسورد اکانت، حتماً به کوچکی و بزرگی حروف دقت کنید. با کوچکترین اشتباه اکانت Error می‌دهد و نمی‌توان به مرحله بعد رفت.

 

مرحله چهارم
در مرحله بعد باید یک پیام کد تأیید دومرحله‌ای دریافت کنید تا فرایند نصب به مرحله بعد برود. این کد از طریق ‌ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی سایت مورد نظر به شما ارسال می‌شود. این پیام فقط در این مرحله دریافت می‌شود و یک بار است. ممکن است دریافت کد مدتی طول بکشد که باید صبور باشید.

مرحله پنجم
گزینه next را انتخاب کنید و در مرحله بعد گزینه No thanks را بزنید. سپس next را انتخاب کنید و دوباره No Thanks را بزنید. درنهایت، گزینه Skip this را انتخاب کنید و وارد مرحله آخر سوییچ کردن اکانت شوید.

مرحله ششم
در این مرحله اگر فقط اکانت قانونی Xbox سوییچ را خریداری کرده باشید، کار شما به پایان می‌رسد. شما از طریق سوییچ زدن به اکانت اصلی خودتان می‌توانید از خدمات جدید موجود در آن استفاده کنید‌. البته در هر بار استفاده و روشن کردن کنسول، باید از منو add or switch وارد شوید و به اکانت خودتان وصل شوید.

مرحله هفتم
اگر پس از سوییچ کردن بخواهید اکانت قانونی Xbox را هوم کنید، باید این مرحله را نیز انجام دهید. ظرفیت هوم در میان اکانتهای اشتراکی بهترین و گرانترین است. درواقع، عملکرد این ظرفیت تفاوتی با دیسک بازی اصلی ندارد. استفاده از این حساب کاربری بهصورت آنلاین یا آفلاین در هر زمان برای شما امکان‌پذیر است. پس از اینکه اکانت قانونی xbox را بر روی کنسول خودتان اجرا کردید، باید به قسمت تنظیمات بروید.
قسمت General را انتخاب کرده و به صفحه personalization بروید. در این صفحه my home Xbox را انتخاب کنید و سپس گزینه Make This My Home Xbox را بزنید. اگر در این قسمت گزینه‌ای با عنوان Remove This as My Home Xbox وجود داشت، درواقع اکانت بر روی کنسول شما هوم شده و دیگر لازم نیست کار خاصی انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری
به دلیل افزایش قیمت دلار و لزوم خرید اکانت قانونی xbox کاربران برای اینکه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، به دنبال خرید اکانتهای ظرفیتی هستند. اکانتهای ظرفیتی دارای دو نوع هوم و غیرهوم بوده و گیمر‌ها می‌توانند ظرفیت‌ها را برای ایکس باکس سری s و x از طریق فروشگاه‌های اینترنتی فعال در زمینه بازی‌های رایانه‌ای تهیه کنند. شما پس از خرید این ظرفیت‌ها می‌توانید مراحل نصب آن را از طریق راهنما انجام دهید.
یانگ سنتر یکی از فروشگاه‌هایی است که در حوزه فروش اکانت قانونیXbox ، انواع بازی‌های رایانه‌ای، پلی استیشن، کنسول، لوازم جانبی موبایل، خدمات درون برنامه‌ای مخصوص موبایل، بازی‌های call of duty و bubg mobile و خدمات دیگر فعالیت می‌کند. قیمت محصولات این فروشگاه بسیار مناسب است و بیش از دو سال سابقه کار دارد. شما می‌توانید از طریق سایت این مجموعه محصولات مورد نظر خودتان را سفارش دهید و از پشتیبانی آن برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *