آموزش, بلاگ

چگونه در کالاف دیوتی موبایل پسوورد اکانتمان را تغییر دهیم؟

چگونه در کالاف دیوتی موبایل پسوورد اکانتمان را تغییر دهیم؟

برای آموزش تغییر پسورد و خرید سیپی کالاف دیوتی موبایل با ما همراه باشید. اگر شما از کاربران بازی محبوب و اعتیادآور کالاف دیوتی موبایل هستید و هم اکنون قصد دارید رمز ایمیلی را که با آن وارد بازی و حساب اکتیویژن خود می‌شده اید، تغییر دهید، ما در این مقاله به شما تمامی نکات مورد نیاز برای تغییر پسوورد اکانت این بازی را آموزش می‌دهیم.

چگونه رمز اکانت اکتیویژن خود را بازیابی کنیم؟

اگر گذرواژه حساب Activision خود را فراموش کرده‌اید، برای بازنشانی آن مراحل زیر را دنبال کنید.
⦁ صفحه بازیابی رمز عبور حساب Activision را در مرورگر خود باز کنید.
⦁ آدرس آن ایمیلی را که برای ایجاد حساب استفاده کرده‌اید، وارد کنید و سپس گزینه SUBMIT را انتخاب کنید. اگر ایمیل وارد شده معتبر باشد، دستورالعمل بازیابی رمز عبور به آدرس ایمیل ثبت شده ارسال خواهد شد.
⦁ در این مرحله ایمیل خود را بررسی کنید و لینک RESET YOUR PASSWORD را که در ایمیل فرستاده شده و از طرف اکتیویژن قابل مشاهده استانتخاب کنید. این پیوند ۲۴ ساعت معتبر است و فقط یکبار قابل استفاده است.
⦁ سپس در این مرحله گذرواژه جدید را برای اکانت خود انتخاب کنید.

در هنگام انتخاب گذرواژه به نکات زیر توجه کنید

به یاد داشته باشید که گذرواژه موردنظر باید بین ۸ تا ۳۰ نویسه باشد.
هر گذرواژه باید از حروف بزرگ یا کوچک تشکیل شده باشد.
گذرواژه‌ها باید حداقل دارای یک حرف و یک عدد باشند.
گذرواژه ها نباید حاوی نویسه‌های متوالی مثل 123باشند.
رمزهای عبور ممکن است یک کاراکتر مشابه را قبول نکنند (به عنوان مثال YYY ، ۳۳۳).
از گذرواژه‌هایی استفاده کنید که با حساب دیگری که مالک آن هستید به اشتراک گذاشته نشده است.
همچنین اگر علاقه‌مند به خرید انواع اسلحه و اسکین‌، کاراکتر و بتل پس کال آف دیوتی موبایل هستید و به خرید سیپی کالاف دیوتی موبایل فکر می‌کنید، شما می‌توانید برای خرید سیپی کالاف دیوتی موبایل به فروشگاه یانگ سنتر مراجعه کنید و تجربه‌ای دل انگیز از خرید اینترنتی خود داشته باشید.
آموزش تغییر رمز جیمیل کالاف دیوتی موبایل.
همچنین برای بازیابی و تغییر پسوورد اکانت کالاف دیوتی موبایل شما می‌توانید به حساب Activision خود وارد شوید و رمز عبورتان را در نمایه حساب خود تغییر دهید. چه از جیمیل یا هر سرویس دهنده‌ای ایمیل دیگری استفاده کرده‌باشید، روش یکسان است. در ادامه به آموزش این روش می‌پردازیم.

⦁ وارد حساب Activision خود شوید.
⦁ در بالای صفحه گزینه Profile را انتخاب کنید. سپس گزینه BASIC INFO را بزنید.
⦁ گزنیه EDIT را که در کنار PASSWORD واقع شده‌است، انتخاب کنید.
⦁ در پنجره ACCOUNT VERIFICATION گزینه SEND CODE را انتخاب کنید .
5_در این مرحله یک کد برای شما ارسال می‌شود. برای بازیابی کد تأیید حساب بازی کالاف دیوتی موبایل، به حساب ایمیل مرتبط به حساب Activision خود بروید.
6_در پنجره تایید حساب کد دریافتی در ایمیلتان را وارد کرده و بر روی گزینه SUBMIT ضربه بزنید.
7_پس از اینکه مراحل تأیید حساب با موفقیت به انجام رسید، دوباره در قسمت BASIC INFO گزینه Edit را در کنار PASSWORD انتخاب کنید و پسورد جدیدتان را انتخاب کنید.

جمع بندی

در این مقاله انواع راه‌های مختلف برای تغییر پسوورد اکانت کالاف دیوتی موبایل را بررسی کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که تغییر رمز جیمیل کالاف دیوتی موبایل بدون کد به هیچ وجه امکان پذیر نمی‌باشد. شرکت اکتیویژن قوانینی سخت گیرانه‌ای برای ورود و تغییر رمز حساب کالاف دیوتی موبایل و سایر بازی‌های خود اعمال کرده تا با سودجویان در سراسر دنیا مبارزه و امنیت اکانت‌های کاربران را ضمانت کند.
فروشگاه یانگ سنتر یک فروشگاه اینترنتی با دوسال سابقه در فروش اکانت‌های قانونی پلی استیشن، فروش لوازم جانبی موبایل،کنسول، خدمات درون برنامه‌ای کالاف دیوتی موبایل و… دیگر می باشد. شما می‌توانید در این فروشگاه به خرید سیپی کالاف دیوتی موبایل با بهترین قیمت بپردازید و تجربه‌ای جذاب و مطمئن از یک خرید اینترنتی را برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *