بلاگ

اکانت قانونی چیست و خرید آن چه مزایایی دارد؟

اکانت قانونی چیست و خرید آن چه مزایایی دارد؟

در اینجا می خواهیم بینیم که اکانت قانونی چیست و در دنیای بازی چه نقشی دارد؟ شما برای بازی کردن بازی های ویدیویی نیاز به ساخت اکانت می باشید. اکانت یا حساب کاربری نشان دهنده ی شخصیت شما در بازی می باشد. شا بدون ایجاد اکانت یا حساب کاربری نمی توانید وارد بازی شوید.

اکانت قانونی چیست؟

اکانت قانونی دربرگیرنده ی اطلاعاتی از جمله نام، تعداد رکوردها ، لیست بازی هایی که قبلا تجربه کرده اید، کیف پول و ….. می باشد. شما می توانید در بازی هر تجربه ای را کسب کنید و بدانید که محدودیتی متوجه شما نمی باشد. برای خرید بازی های ویدیویی دو روش وجود دارد که شما می توانید از دو روش فیزیکی و دیجیتالی استفاده نمایید که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت

خرید فیزیکی بازی های ویدیویی

خرید فیزیکی بازی های ویدیویی

منظور از خرید فیزیکی بازی های ویدیویی همان سی ها می باشند که شما با مراجعه به فروشگاه سی دی های مورد نظر را خریداری می کنید. یکی از مزایای خرید فیزیکی بازی های ویدیویی این است که شما می توانید پس از استفاده و لازم نداشتن آن، آن را بفروشید. بازار بازی‌های فیزیکی ممکن است رو به افول باشد، اما همچنان یک حوزه بسیار سودآور است که هنوز در سراسر جهان ارزش دارد.

یکی دیگر از دلایل بزرگ برای خرید فیزیکی بازی های ویدیویی، توانایی قرض دادن یک بازی، فروش یک بازی یا هدیه دادن یک بازی به افراد دیگر است. یکی دیگر از دلایل خرید فیزیکی بازی ها این است که برخی از افراد به دلیل سرعت پایین اینترنت،  خرید فیزیکی را انتخاب می کنند.

خرید دیجیتالی بازی های ویدیویی

برای خرید بازی گزینه «خرید» را انتخاب کنید. روش پرداخت سایت را ادامه دهید. اکثر سایت ها از نوعی سیستم پرداخت محافظت شده استفاده می کنند تا مطمئن شوند که تراکنش های شما تا حد امکان سریع و ایمن هستند. معمولا می توانید از کارت اعتباری برای پرداخت بازی های استفاده شده استفاده کنید، اما برخی از فروشندگان چک و حواله را می پذیرند.

نکته: گاهی اوقات، قیمت بازی های ویدیویی جدید می تواند بسیار بالا باشد. یکی از راه های مقابله با قیمت های بالای بازی، خرید و فروش بازی های دست دوم با قیمت تخفیفی است. می‌توانید بازی‌های ویدیویی استفاده‌شده را از طریق یک خرده‌فروش یا یک سرویس تجارت آنلاین خرید و فروش کنید. برخی از خرده فروشان به شما اجازه می دهند قبل از خرید دیسک ها و کارتریج های استفاده شده را بررسی کنید.

برخی از خرده‌فروش‌ها به مشتریانی که بازی‌های مستعمل را معامله می‌کنند، با تبلیغات ویژه، مانند درصدی از اعتبار اضافی فروشگاه و صرفه‌جویی در بازی‌های جدید، پاداش می‌دهند.

ارزش بازی های ویدیویی

ارزش بازی های ویدیویی

ارزش یک بازی با توجه به کمیاب و محبوب بودن آن، تعداد نسخه‌های موجود در خرده‌فروش، کیفیت فیزیکی دیسک یا کارتریج و سیستم بازی که برای آن ساخته شده است، تعیین می‌شود. برخی از فروشگاه ها مبلغ بیشتری را به عنوان اعتبار فروشگاهی نسبت به پولی که معمولاً به شما می دهند ارائه می دهند.

نکات لازم در مورد خرید و فروش بازی های ویدیویی

خرده فروشان بازی هایی را که نسخه های زیادی از آنها دارند یا به شدت آسیب دیده اند را نمی پذیرند. تعجب نکنید اگر بازی هایی را که تحت این معیارها قرار می گیرند رد کنند. برخی از سایت های بازار ممکن است برای فروش از طریق سایت خود هزینه ای از شما دریافت کنند ارزش بازی‌های ویدیویی پس از اینکه وضعیت آنها از حالت جدید به حالت استفاده شده تغییر می‌کند، به سرعت کاهش می‌یابد. بنابراین، شما ارزش مبادله ای بالایی برای بازی های استفاده شده در خرده فروشان دریافت نخواهید کرد.

مزایای استفاده از اکانت قانونی چیست؟

  • قیمت پایین تر
  • به وسیله شکستن یا خراش برداشتن خراب نمی شود.
  • دستگاه خنک تر کار می کند.
  • لنز دستگاه خراب نمی شود.
  • معایب خرید اکانت قانونی
  • نیاز به دانلود کردن دیتای مربوط به بازی
  • ویژگی اکانت های قانونی
  • اکانت های قانونی دارای ضمانت دائمی هستند.
  • می توانید آنها را به صورت مجدد به فروش برسانید.

برای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر در مورد اکانت قانونی چیست و خرید آن چه مزایایی دارد؟  می توانید از طریق راه های ارتباطی با متخصصان ما درارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *