بلاگ, نقد و بررسی

بازی elden ring ارزش ارزش بازی دارد یا خیر ؟

بازی elden ring ارزش ارزش بازی دارد یا خیر ؟

بازی elden ring ارزش ارزش بازی دارد یا خیر ، این سوالی است که اکثر گیمر ها می پرسند ما در اینجا به بررسی این بازی خواهیم پرداخت. الدن رینگ در سال 2022 برنده چندین جایزه بهترین بازی سال شد و جای خود را در جامعه بازی‌ها نشان داد. برای طرفداران سرسخت Fromsoft بسیار خوشحال کننده بود و بازیکنان جدید زیادی را با فرمول Dark Souls آشنا کرد. با در نظر گرفتن این موضوع و پس از تبلیغات، بسیاری از بازیکنان جدید ممکن است تعجب کنند که آیا بازی elden ring ارزش ارزش بازی دارد یا خیر.

خرید اکانت قانونی Elden ring

بازی Elden Ring ارزش ارزش بازی دارد یا خیر ؟

آیا Elden Ring خوب است؟

اگر از طرفداران عناوین فروم سافت مانند Dark Souls یا Bloodborne هستید، Elden Ring باید در لیست بازی های شما باشد تا به مجموعه خود اضافه کنید. این یک بسط جهان باز در فرمول اساسی Dark Souls است و آزادی زیادی در مورد نحوه مقابله با آن می دهد. شما می توانید ساخت خود را در هر کلاسی که دوست دارید، مانند Mage، Paladin، Warrior، Samurai یا ترکیبی از هر کلاس دیگر، تخصصی کنید. تنوع سلاح و مجموعه حرکت نیز به این آزادی انتخاب می‌افزاید و Elden Ring را به تجربه‌ای بسیار قابل تنظیم تبدیل می‌کند.

بازی elden ring ارزش ارزش بازی دارد یا خیر ؟

بازی elden ring ارزش ارزش بازی دارد یا خیر ؟

این بازی دارای مکان های زیبا و عجیب و غریب مانند شهر Nokron و Manor Lava است. بعلاوه، اضافه شدن تورنت استید قابل اعتماد ما، کاوش و پیمایش در سراسر جهان را سرگرم کننده می کند. بازی همچنین به مناطقی مانند سیاه چال تقسیم شده است که یادآور طراحی کلاسیک Soulsborne است. بنابراین ما بهترین های هر دو جهان را با Elden Ring دریافت می کنیم. بنظرم تا به اینجا جواب سوال بازی elden ring ارزش ارزش بازی دارد یا خیر ؟ گرفته باشید با این حال در ادامه به ویژگی های دیگر این بازی خواهیم پرداخت.

پیشنهاد خرید: خرید بازی fc24

آیا Elden Ring ارزشش را دارد؟

صرف نظر از زمانی که بازی را خریداری می کنید، زمان پخش خوبی خواهید داشت. متوسط اجرای Elden Ring بین 50 تا 90 ساعت طول می کشد که برای هر کسی که پول خود را در Elden Ring سرمایه گذاری می کند، محتوای زیادی است، حتی در سال 2023. علاوه بر این، اگر شما یک تکمیل کننده هستید، می توانید منتظر 130 ساعت گیم پلی خوب باشید. برای به دست آوردن تمام پایان ها و کاوش کامل همه مناطق.

همه اینها جنبه آنلاین و PvP بازی را کاهش می دهد، بازی که هنوز زنده است و می تواند ساعت های بیشتری از گیم پلی هیجان انگیز را برای شما فراهم کند.

آیا باید در سال 2024 الدن رینگ بازی کنم؟

علیرغم اینکه الدن رینگ در اصل یک بازی تک نفره است، همچنان از محبوبیت زیادی برخوردار است. در هنگام نوشتن این مقاله، به طور مداوم تعداد بازیکنان مناسبی دارد که به طور میانگین حدود 65 هزار بازیکن دارد. با DLC جدید و به‌روزرسانی‌ها در گوشه و کنار، ما هیجان‌زده هستیم که ببینیم تعداد این بازیکنان چگونه افزایش می‌یابد.

بازی elden ring ارزش ارزش بازی دارد یا خیر ؟

آیا Elden Ring هنوز به‌روزرسانی می‌شود؟

خوشبختانه، Elden Ring همچنان به‌روزرسانی‌های زیادی را دریافت می‌کند و Shadow of the Erdtree آخرین DLC اعلام‌شده است. قرار است این یک DLC بزرگ باشد که مناطق کاملاً جدید، دشمنان و ساعت‌های بیشتری محتوا اضافه می‌کند.

پیشنهاد خرید: خرید دسته ps5

ما همچنین DLC Colosseum را در دسامبر 2022 دریافت کردیم که چند حالت سرگرم کننده بازی جدید را اضافه کرد. DLC Colosseum جامعه PvP را برای Elden Ring احیا کرد و چندین تغییر تعادل جدید را برای منصفانه‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کردن آن معرفی کرد.

با تمام این گفته ها، Elden Ring همچنان در سال 2023 به عنوان یک عنوان قوی باقی می ماند و قطعا ارزش خرید را دارد. با وجود تمام محتوای DLC آینده، دلیل خوبی برای انتخاب آن وجود دارد.

بازی elden ring ارزش ارزش بازی دارد یا خیر ؟

با این توصیفاتی که در بالا انجام شد به این نتیجه می رسیم که این بازیهمچنان در سال 2024 ارزش بازی دارند و میتونیم به عنوان یک بازی مهم بهش نگاه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 5 =