بلاگ, بهترین ها

بازی های جدید ps4 2023

بازی های جدید ps4 2023

در حالی که PS5 ممکن است تمرکز بسیاری از توسعه دهندگان باشد، هنوز بازی های جدید ps4 2023 وجود دارد که شما به آن ها در رادار خود نیاز دارید.

بازی های جدید ps4 2023

هنوز بازی های جدید ps4 2023 وجود دارد که باید در رادار شما باشند. حقیقت این است که توسعه دهندگان این روزها عمدتاً بازی های PS5 را در اولویت قرار داده اند، با توجه به اینکه اکنون چهار سال از نسل جدید می گذریم. اما اگر هنوز به دنبال PS4 هستید، چند بازی در سال 2024 عرضه می‌شوند که ارزش وقت و توجه شما را دارند، از بازی‌های RPG عظیمی مانند Like a Dragon: Infinite Wealth تا مترویدوانیاهای بزرگ مانند Ultros.

همچنین تعداد زیادی بازی مستقل آینده و همچنین چند بازی جدید دیگر در سال 2024 وجود دارد که ما هنوز منتظر جزئیات پلتفرم آنها هستیم. بنابراین به خواندن ادامه دهید تا اطلاعاتی در مورد بزرگترین بازی های PS4 آینده 2024 بیابید یا اگر در حال حاضر به دنبال بازی جدیدی برای بازی هستید، چرا به یکی از بهترین بازی های PS4 برنگردید. در ادامه به بررسی بازی های جدید ps4 2023 میپردازیم.

Prince of Persia: The Lost Crown

بازی های جدید ps4 2023

تاریخ انتشار: January 18, 2024

یوبی‌سافت شاهزاده ایرانی را در سال 2024 زنده می‌کند. نه، ما در مورد بازسازی MIA Sands of Time صحبت نمی‌کنیم، بلکه در مورد بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده metroidvania The Lost Crown صحبت می‌کنیم. این یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال آینده یوبی‌سافت است که به طرز هوشمندانه‌ای ژانر محبوب را تکامل می‌دهد و در عین حال دیدارهای چالش برانگیز را برای آزمایش واکنش‌های شما ارائه نمی‌دهد. Prince of Persia: The Lost Crown قرار است در 18 ژانویه عرضه شود و اولین بازی های جدید ps4 2023 است.

پیشنهاد خرید: خرید بازی fc24

Like a Dragon: Infinite Wealth

Like a Dragon: Infinite Wealth

تاریخ انتشار: January 16, 2024

Like a Dragon: Infinite Wealth بدون شک یکی از مضحک ترین ماجراهای بازی های جدید ps4 2023 است. بازی جدید یاکوزا قرار است ایچیبان کاسوگا را با کازوما کیریو همراه کند و این دو برای اولین بار برای داستانی که زندگی را بررسی می کند از ژاپن خارج می شوند. ، مرگ و انتقام. محیط جدید هاوایی فوق‌العاده به نظر می‌رسد و مملو از انواع مزاحمت‌های احمقانه و فرصت‌هایی برای سناریوهای جنگی ظالمانه است که ما از این فرنچایز عاشق آن شده‌ایم.

Persona 3 Reload

تاریخ انتشار: February 2, 2024

Atlus در حال بازسازی یکی از بهترین بازی‌های PS2 در تمام دوران‌ها در Persona 3 Reload است، یک بازسازی سخاوتمندانه از یک RPG افسانه‌ای. چه اولین بار آن را بازی کردید یا فقط بخواهید ببینید که این همه هیاهو در مورد چیست، Persona 3 Reload شما را در نقش یک دانش آموز دبیرستانی می بیند که به زودی قدرت احضار شخصیت های قدرتمند را پیدا می کند – جلوه هایی از درون. روح. منتظر بازسازی واقعی داستان اصلی، بازنگری بصری و برخی بهبودهای کلیدی کیفیت زندگی باشید.

Ultros

Ultros

تاریخ انتشار: February 13, 2024

Ultros توسعه دهنده Hadoque را می بیند که سبک مترویدوانیا را با برخی از حساسیت های سرکش هوشمند ادغام می کند، ماجرایی که در اطراف یک رحم کیهانی حلقه می زند. برای فرار از این چرخه، باید دنیایی عجیب و غریب را بررسی کنید، با موجودات خطرناک مبارزه کنید و اعضای بدن آنها را برای منابع جمع آوری کنید، و برای باز کردن مناطق جدید نقشه، کمی باغبانی کنید. Ultros یک بازی عجیب و با اعتماد به نفس است که در هر فرصتی که تا به حال آن را داشته ایم، تحت تأثیر قرار گرفته است.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی ps5

Tomb Raider 1-3 Remastered

تاریخ انتشار: February 14, 2024

این مجموعه بازسازی شده لذت بخش شامل سه ماجراجویی اصلی Tomb Raider است که به شما فرصتی می دهد تا دوباره عاشق لارا کرافت شوید. شما کاوشگر را در سفری در جهان دنبال می‌کنید، در اسطوره‌های خطرناک غواصی می‌کنید و با دشمنان مرگبار و باستانی روبرو می‌شوید. این بسته دارای گرافیک ارتقا یافته و همچنین گزینه ای برای بازگشت به ظاهر چند ضلعی اصلی در هر زمان است که این را به یکی از بهترین راه ها برای تجربه برخی از بهترین بازی های PS1 تبدیل می کند. این بازی یکی بازی های جدید ps4 2023 می باشد.

Star Wars: Dark Forces Remaster

 

بازی های جدید ps4 2023

تاریخ انتشار: 28 فوریه 2024

Dark Forces یکی از بهترین بازی‌های جنگ ستارگان در تمام دوران است و توسعه‌دهنده استودیوی Nightdive – که از بازسازی خیره‌کننده‌اش از System Shock لذت می‌برد – به سختی در حال کار بر روی یک ریمستر FPS نمادین است که مدت‌ها به پایان رسیده است. جنگ ستارگان: نیروهای تاریک که در ابتدا در سال 1996 منتشر شد، حول محور فیلم اصلی اتفاق می‌افتد و به دنبال مزدور کایل کاتارن است که به اتحاد شورشیان کمک می‌کند تا بزرگترین اسرار امپراتوری کهکشانی را کشف کنند. در حالی که این دیگر برای جدول زمانی جنگ ستارگان عادی نیست، اما همچنان یک ماجراجویی نمادین است.

The Outlast Trials

تاریخ انتشار: 5 مارس 2024

The Outlast Trials یکی از موردانتظارترین بازی های ترسناک از بازی های جدید ps4 2023 است. یک بازی بقای اول شخص که به عنوان پیش درآمدی برای دو نسخه قبلی خود عمل می کند و دارای آزمایش های مرموز جنگ سرد است. اگر به دنبال چیزی برای بازی با دوستان خود هستید، The Outlast Trials از همکاری چهار نفره نیز پشتیبانی می‌کند – به‌عنوان یک گروه، باید وظایف خود را انجام دهید و در عین حال سعی کنید برخی از دشمنان منزجر کننده هیولا را دور بزنید. به نظر می رسد که یک شورش است و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا بیشتر از آن در عمل ببینیم.

Open Roads

تاریخ انتشار: 22 فوریه 2024

برای طرفداران بازی هایی مانند Gone Home و What Remains of Edith Finch، باید به Open Roads توجه کنید. این ماجراجویی تعاملی شما را در حال حرکت در جاده برای کشف اسرار گذشته خانواده خود خواهد دید. شما محیط های زیبا را به صورت اول شخص کاوش خواهید کرد، از وسایل قدیمی ریشه یابی می کنید و سپس آنچه را که آموخته اید به مکالمات گسترده و شاخه ای تبدیل خواهید کرد که به عنوان صحنه های دست ساز زیبا ارائه می شوند. Open Roads مانند لذتی به نظر می رسد که تقریباً مطمئناً رشته های قلب شما را می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =