بلاگ

مناطق مخفي و سري رد دد٢

شاید اینکه بشنوین هنوز یه سری منطقه ی کشف نشده تو بازی رد دد2 وجود داره که بازیکن های قدیمی و جدید هنوز کشف نکردن، غافلگیرتون کنه. آخه بازی خیلی وقته که منتشر شده.

البته، از اونجایی که بازیکن ها چه تو خط داستانی و چه تو بخش آنلاین دائماً مشغول درگیری و بقا هستن، بعید هم نیست که رازهای بازی رو نتونن کشف کنن. برای همین هم ما تصمیم گرفتیم به سری از مناطق مخفی و پنهانی بازی ردد دد2 رو که ممکنه تا حالا ندیده باشین، بهتون معرفی کنیم.

عقل سلیم می گه که هرچی بازیکن ها زمان بیشتری رو تو دنیای ردد دد2 سپری کنن، از رازآلود بودن بازی کم می شه. این موضوع درمورد بیشتر بازی ها صادقه، اما این بازی شرکت راکستار به قدری رازها و جرئیاتش زیاده، که مدام بازیکن ها دیالوگ های جدید، ساز و کارهای رازآلود و مناطق مخفی جدید پیدا می کنن. این لیست شامل یه سری از خفن ترین مناطقی می شه که اکثر بازیکن ها اون ها رو از قلم میندازن. بعد از سال ها، با اینکه هنوز بازیکن ها به دنبال رازهای جدید هستن، اما اندک رازهای مخفی ای پیدا شده که همه شون رو به لیست اضافه کردیم.

14. مخفیگاه پاگنده:
بازی رد دد2 مکان های مخفی زیادی داره که نفس تون رو بند میارن، اما شاید بازیکن ها صخره های بدشکل منطقه ی غرب گریزلی رو جزو اونها ندونن. معمولاً این صخره ها به عنوان مانعی استفاده می شن که بازیکن ها از مرز های نقشه فراتر نرن.
البته، بازیکن هایی که تلاش کردن روی اون خط مرزی راه برن، با یه مکالمه ی جدید پاداش کارشون رو گرفتن (این مکالمه هم برای آرتور و هم برای جان قابل اجراست). این مکالمه با خود شخص پاگنده ست، که مشخص می شه به خاطر ابعاد بزرگش از تمدن دوری می کنه.

13. جسد یتی:
بعضی از رازهای بازی، مثل تکمیل کردن مأموریت پیدا کردن شهاب سنگ ها، تا به امروز یه راز باقی موندن. اما اگه کسی دنبال جسد یتی می گرده، یه سری از بازیکن های گاوچرون مون با جسد غول پیکرش رو به رو شدن.
جاش بالای نقشه نزدیک به کوه شان هست، کمی از مسیر اصلی خارج بشین و زیر برآمدگی کوه رو نگاه کنین. شخصیت تون تو بازی بعد از دیدن این جسد یه توضیحی می ده و حتی بعدش اون رو داخل دفترچه یادداشت اش ثبت می کنه. فقط بدی ش اینه که به ذهن شخصیت بازی خطور نمی کنه که اون به سنت دنیس ببره و بفروشه، فکر کن چه پولی گیرت میاد!

12. محل استراحت روبات:
بعضی از بازیکن ها شاید عاشق باستان شناسی موجود در بازی باشن، اما قرار نیست کلاً خبری از تکنولوژی تو بازی نباشه. درسته که با ایستراگ ماموت می تونین کلی پز بدین، اما پیدا کردن روبات نابکار هم خالی از لطف نیست.
اول باید برای مارکو دراگیک یه سری مأموریت انجام بدین، بعد هم بعد از اینکه همه ش رو انجام دادین بهش یه سر بزنین. آزمایشگاهش رو بررسی کنین و بعد جستجوتون رو شروع کنین. روبات موفق شده طول نقشه تا کوه ها بره. لطفاً به خاطر بسپرین: جایی که روبات رو پیدا می کنین آخرین ایستگاه نیست، اون هنوز کاملاً (زنده) ست.

11. کلبه ی مهاجم:
تجربه ی این مرحله ممکنه برای کسانی که قربانی تعرض جنسی بودن، اذیت کننده باشه.
آرتور رو به روش های مختلفی در طول بازی می تونن گول بزنن. اون رو برای نجات یه خانومی که داد می زنه به مخمصه میندازن و بعد ازش دزدی می کنن. بهش کتاب چگونه پولدار شویم می فروشن، ولی نتیجه نمی ده. اما شاید یکی از شیطانی ترین تله ها همین پیشنهاد شام در یک کلبه نزدیک مرداب های لموین باشه.
این صحنه تیره و تار پخش می شه، اما مهاجم همزمان که آرتور داره مقاومت می کنه، اون رو مورد تمسخر قرار می ده. اونایی که علاقه به عدالت و انتقام جویی دارن، می تونن دوباره به اون کلبه سر بزنن و کاری کنن که حمله ی اون مرد به آرتور، آخرین حمله ی زندگی ش باشه.

10. کلبه ی قاتل سریالی:
در حالی که بعضی از مناطق بازی رو خیلی راحت شانسی می شه پیدا کرد، بعضی هاشون کمی تلاش، یه چشم ریزبین و یه دل سنگ نیاز داره. غرب وحشی بازی رد دد2 خونه ی برخی از شخصیت هایی هست که مشهور نیستن. یکی از این شخصیت ها رو اوایل بازی با شناسایی جنازه های سلاخی کرده اش می تونن بشناسن.
اول بازیکن ها باید سه صحنه ی جرم متفاوت که شامل جنازه های چندش آور هست رو بررسی کنن، بعد نقشه هایی پیدا می کنیم که بهمون کمک می کنه تا قاتل سریالی رو پیدا کنیم. به محض اینکه این صحنه های جرم و نقشه ها رو پیدا کردیم، هوادارای بازی لونه ی قاتل سریالی مون رو پیدا کردن، لونه ای که در زیرزمین یه کلبه ی مخروبه ست و یکی از چندش ترین مأموریت های فرعی بازی به حساب میاد.

9. غار گرگینه:
درست مثل اولین سری رد دد، شرکت راکستار یه سری عوامل ماوراءالطبیعه سر راه بازیکن ها قرار داده که در مسیر سفرهاشون باهاشون مواجه بشن. اولین راه اینه که، یه شب که ماه کامله می تونین یه مرد پشمالو رو ببینین که به سمت ماه زوزه می کشه.
[12:51 AM, 3/31/2022] YUNGCENTER: 7. غار مجسمه:
راه های زیادی برای درآمدزای در بازی رد دد2 وجود داره، از شکار و پوست کردن حیوانات بگیر تا دزدی از مردم و خفت کردن قطارها، اما یکی از راه های سریع و پولساز که همون اول بازی هم می شه انجام داد، یافتن گنجه. شمش های طلا حسابی پولساز هستن، برای همین هم بازیکن ها تو بازی سخت مشغول شکار گنج های پنهان هستن.
بیشتر این گنج ها حین بازی قابلیت پیدا شدن دارن، اما غار مجسمه رو اگه تمامی سرنخ های بی ربط رو به هم نچسبونی به راحتی از دست می دی، مثلاً نقاشی های روی دیواره ی کومبرلند و فارست یکی از اون ها هستن. اگرچه، به محض اینکه غار رو پیدا کردین (شرق آبشارهای دونر در امبارینو)، فقط باید راز مجسمه ها رو حل کنین و سه شمش طلا پاداش بگیرین!

6. انس خرس خوک:
هواداران انیمیشن سوف پارک شاید اگه وارد طبقه ی دوم خونه ای نزدیک به ون هورن تریدینگ پست بشن تعجب کنن، چرا که یه انس خرس خوک اونجا داخل یه اتاق تاریک می بینن! اون خونه مشخصه که برای ترسوندن آدم ها درست شده و آزمایش های وحشتناک درست شده وقتی هم اون انس خرس خوک رو به صورت آویزون می بینین از این بابت مطمئن می شین، اما برای هواداران سوف پارک که این شخصیت رو دیدن، جذابیت داره.
انس خرس خوک، یکی از ساکنین در شهر سوف پارک هست و در اون قسمت از این سریال حسابی به سری اول بازی رد دد اشاره شده، از اون طرف هم سازندگان رد دد2 نامردی نکردن و اون رو توی سری بعدی بازی ردد آوردن.

5. خونه ی جادوگر:
در این بازی روبات ها، آدم فضایی، گرگینه و حتی انس خرس خوک رو دیدیم، اما این ها تنها موارد ماورایی بازی تو نقشه نیستن که برید و پیدا کنید، اما اگه فراتر از مأموریت های بازی برین یه چیز جالب دیگه هم پیدا می کنین.
با اینکه قبل تر در رد دد2 مراسم مرتدها و تدفین وایکینگی رو دیده بودیم، اما این بار راکستار تصمیم گرفته که یه کلبه ی جادوگر هم اضافه کنه. اگه خواستین پیداش کنین، برین داخل نقشه به شرق گریزلی و علامت دیگ بزرگ رو پیدا کنین. اگه بازیکن ها از دیگ جوشان که ظاهر مبارکی هم نداره میل کنن، از هوش می رن و با فاصله از کلبه ی جادوگر از خواب پا می شن.

4. غار شیطان:
آرتور مورگان و جان مارستون آدم های مذهبی ای نیستن، البته در طی بازی کمی با باورهای مذهبی شون بازی می شه. ولی اگه بازیکن ها به غار شیطان در غرب بیگ ولی و نزدیک هنگینگ داگ رنچ برن، این ایمان شون مورد آزمایش قرار می گیره.
اگه بازیکن ها تونلی مخفی رو دنبال کنن بالاخره به غاری می رسن که مردی مرموز اونجا هشدار می ده که اون شیطانه و از خونه ش دور بشین. درنهایت بعد از اینکه کمکش کردین می فهمین که اون فقط یه مرد منزویه، اما به هرحال از ترسناک بودن غار چیزی کم نمی شه.

3. کلبه ی ماورایی:

بوچر کریک یکی از آخرین مناطق بازیه که بازیکن ها بهش پا می ذارن، چون یکی از آخرین کمپ های گروه خلافکاری شخصیت اصلی داستانه و پر از آدم هایی هست که از قانون فراری هستن، شیاطین، ارواح و یا شاید هم یه شرکت استخراج معدن. شهر کوچیک و عجیبیه، به خصوص شب ها عجیب تر هم می شه و یه کلبه ی عجیب داره که به نظر میاد ماورایی باشه.
اگه بازیکن ها بین ساعت 4 تا 5 صبح در یه کلبه ی عادی تو بوچر کریک در شمال نقشه باشن، یه نور روشن و پنج ضلعی زیر کلبه می بینن، هواداران مجموعه هم دقیق نمی دونن که این علامت تو بازی چه مفهومی داره، البته بعضی ها با خون آشام و باقی موجودات ماورایی بازی این کلبه رو بررسی کردن اما هنوز مشخص نیست که چه رازهایی این کلبه در خودش نگه داشته.

2. خونه ی طلسم شده:

یکی از عجیب ترین مأموریت های بازی رد دد1 شامل حضور شخصیتی به نام (مرد عجیب) می شه، کسی که زیادی از آینده ی جان مارستون در بازی باخبره.این مرد شخصاً در نسخه ی دوم بازی حضور نداره، اما از اونجایی که عکسش در شهر بیمار آرمادیلو دیده می شه، مشخصه که سازندگان نیم نگاهی بهش داشتن.
همچنین بازیکن ها می تونن خونه ی طلسم شده ی این شخصیت رو در بایو نزدیک سنت دنیس پیدا کنن که نیمه کاره رنگ شده و هر بار که دوباره به خونه سر می زنی رنگ خونه کامل تر می شه، که در نهایت تصویر مرد عجیب رو می بینین! می تونین به آینه ی این خونه رجوع کنین و در آینه تصویر این مرد رو پشت سرتون ببینین!

1. مکزیک:
همونطور که هوادارن نسخه ی اول رد دد به نیکی یاد دارن (شاید هم خیلی نیک نباشه)، یه جایی تو بازی جان مارستون مجبور می شه به مکزیک فرار کنه که بخشی از بازی اونجا انجام می شه. درست مثل نسخه ی دوم که یه جاهایی از بازی در گوارما سر در میارین و باید بازی رو ادامه بدین.
البته، بازیکن ها متوجه شدن که از نیو آستین می تونین به مکزیک سر بزنین و بعد از اینکه بخش نهایی بازی رو تموم کردین اون نقشه باز می شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 10 =