بلاگ

استریم بازی چیست؟

استریم بازی چیست

در این مقاله می خواهیم به موضوع استریم بازی چیست ؟ بپردازیم ، خیلی از افرادی هستند که کلمه استریم بازی به گوششون خورده ولی هنوز معنی دقیق آن را نمی دانند که ما امروز بصورت کامل آن را بررسی خواهیم کرد.

استریم بازی چیست؟

پخش استریم یک بازی به معنای پخش خود از طریق اینترنت در حین بازی است تا دیگران بتوانند شما را در رایانه، تلفن یا کنسول بازی خود تماشا کنند. محبوب ترین سرویس های پخش بازی عبارتند از Twitch، YouTube و Facebook. پخش استریم با ساخت و آپلود ویدیوهای YouTube متفاوت است زیرا محتوا به صورت زنده منتشر می شود و ویرایش نشده است.

چرا استریم بازی می کنند؟

خوش می گذرد! شما می توانید عشق خود را به بازی ها به اشتراک بگذارید، با افراد دیگری ملاقات کنید که بازی های مشابه شما را دوست دارند و همچنین کمی خودنمایی کنید. فریمن می‌گوید: «من به عنوان یک بچه تئاتر بزرگ شدم، بنابراین همیشه جذب جنبه‌های اجرایی استریمینگ بوده‌ام. من از انجام بازی‌های عجیب و غریب و غیرمنتظره و خنداندن مردم بسیار لذت می‌برم.» استریمینگ همچنین یک تلاش فنی پیچیده است که به شما در مورد پخش نرم‌افزار، نورپردازی و ساخت قطعات مختلف سخت‌افزاری با هم می‌آموزد. در ادامه کامل به استریم بازی چیست خواهیم پرداخت.

استریمینگ بازی چیست

آیا می توانم فقط از یک کنسول استریم کنم؟

بله، اگر Xbox One یا PS4 و اتصال اینترنت دارید، می‌توانید بازی‌ها را بدون هیچ تجهیزات تخصصی دیگری پخش کنید. راهنماهای سریع روی گوگل و با یک جستجو، وجود دارد. نتیجه از نظر کیفیت پخش کاملاً ابتدایی است، بنابراین احتمالاً می خواهید نسبتاً سریع ادامه دهید.

اگر از طریق رایانه شخصی پخش استریم کنم به چه چیزی نیاز دارم؟

اگر می‌خواهید بازی‌های رایانه شخصی یا نینتندو سوییچ را استریم کنید یا از PS4 یا Xbox خود استریم‌هایی با کیفیت بهتر ایجاد کنید، به یک رایانه رومیزی یا لپ‌تاپ نیاز دارید. Twitch حداقل یک پردازنده Core i5 اینتل یا معادل AMD و 8 گیگابایت رم را توصیه می کند. اگر در حال اتصال کنسول بازی خود هستید، به یک کارت فیلمبرداری توسط شرکتی مانند Elgato یا AVerMedia نیاز دارید. اکثر استریمرهایی که من با آنها صحبت کردم از Elgato HD60-S یا Elgato 4K60 Pro استفاده می کنند. سپس کنسول خود را وصل می‌کنید و کارت فیلم ویدئویی را برای پخش به رایانه شما می‌فرستد.

هنگام پخش استریم از طریق رایانه شخصی، یک میکروفون اختصاصی نیز مهم است تا مطمئن شوید که تفسیر شما شفاف است. و بدون هیچ نویزی به کاسیی که میخواهند ببیند ، می رسد.

اگر می‌خواهید در حین بازی روی صفحه دیده شوید، به یک «فیس‌کم» نیاز دارید – یک دوربین اختصاصی که مستقیماً به سمت شما نشانه می‌رود و فیلم را به رایانه شما پخش می‌کند. مدل‌های زیادی برای پخش‌کننده‌ها وجود دارد – من اخیراً Razer Kiyo جدید را آزمایش کرده‌ام، که یک دوربین شیک و با استفاده آسان با چراغ حلقه متصل و حتی یک میکروفون است.

کیفیت تصویر عالی است و برای افرادی که خواهان مزایای نور مناسب بدون صرف پول نقد بیشتر برای تجهیزات اختصاصی هستند، گزینه ای عالی است. در همین حال، فریمن از وب‌کم محبوب Logitech C920 Pro HD استفاده می‌کند، مورفی به سراغ Logitech Brio 4k پیشرفته‌تر می‌رود، و Perkin و Siobhan از دوربین‌های دیجیتال به جای وب‌کم استفاده می‌کنند تا کنترل بیشتری بر روی تصویر به آنها بدهند ((یک سونی A7III و سونی آلفا 6300). به ترتیب). هر دوی آنها از Elgato Cam Link برای اتصال دوربین به رایانه خود استفاده می کنند.

استریم بازی چیست؟

همچنین، هدفون می خواهید تا مردم نتوانند صدای بازی شما را به صورت دست دوم از طریق بلندگوهای شما بشنوند. او هدفون Razer Kraken دارد، در حالی که Perkin طرفدار Turtle Beach Elite Pro 2 است. من از HyperX Cloud استفاده می کنم زیرا صدا و میکروفون هر دو عالی هستند.

من همچنین در حال آزمایش Razer Nari Ultimate جدید بوده‌ام که بی‌سیم، فوق‌العاده راحت است و دارای فناوری بازخورد لمسی برای تبدیل صداها به ارتعاش است، که بسیار عجله‌ای است.

لاجیتک و کورسیر نیز محصولات عالی تولید می‌کنند – ممکن است لازم باشد چند مورد را امتحان کنید تا ترکیب مناسبی از راحتی و عملکرد را به دست آورید. ظاهر هدست، صفحه کلید و ماوس شما نیز می تواند مهم باشد. شما میتوانید برای خرید هدفون گیمینگ و خرید موس گیمینگ از این لینک استفاده کنید.

اکثر استریمرها از دو مانیتور استفاده می کنند: یکی برای اجرای بازی و دیگری برای مدیریت نرم افزار استریم. اولی باید یک مانیتور گیمینگ HD با اندازه مناسب با زمان پاسخگویی کم (زیر 3 میلی ثانیه) و نرخ تازه سازی بالا (حداقل 144 هرتز) باشد، اما دومی می تواند یک مدل پایه باشد.

پلتفرم‌های اصلی استریم بازی همگی آموزش‌های خود را ارائه می‌دهند. Twitch Creator Camp منبعی درخشان است که مملو از توصیه‌ها است، در حالی که فیس‌بوک و یوتیوب هر دو راهنماهای مقدماتی دارند. امیدوارم که جواب خودتون رو در باره استریم بازی چیست گرفت باشید.

استریم بازی چیست

از چه نرم افزاری برای استریم بازی استفاده کنم؟

برای دریافت و ترکیب اجزای صوتی و تصویری استریم بازی خود و سپس پخش آنها به برنامه ای در رایانه خود نیاز دارید. همه پخش‌کننده‌هایی که من با آنها صحبت کردم از نرم‌افزار پخش باز (OBS) استفاده می‌کنند که بسیار پیچیده، اما رایگان و دارای ویژگی‌های غنی است. یک آموزش خوب در اینجا وجود دارد و موارد دیگر در YouTube. گزینه های جایگزین عبارتند از XSplit Gamecaster و Nvidia ShadowPlay، در حالی که Twitch دارای نسخه مخصوص به خود، Twitch Studio است که در حال حاضر در حال آزمایش بتا است.

بازی های مشهور را استریم کنیم؟

ممکن است وسوسه شوید که از عنوان محبوبی مانند Fortnite یا Overwatch استفاده کنید، اما این بهترین رویکرد نیست.  همیشه توصیه می‌کنیم آنچه را که دوست دارید بازی کنید و نه چیز دیگری. کیش می گوید: من شدیداً احساس می‌کنم که بینندگان برای تماشای شما حضور دارند، و اگر بازی‌ای را انجام دهید که دوست ندارید تماشا کنید، نتیجه‌ای را که می‌خواهید به دست نمی‌آورید. به چیزی که دوست دارید بازی کنید بچسبید و در دراز مدت سرگرم کننده تر خواهید بود. پلتفرمرهای اسپیدرانینگ را دوست دارید؟ این کار را انجام دهید. آیا بیشتر به ماجراجویی های کلاسیک مانند Myst علاقه دارید؟ به دنبال آن برو. طرفدار بزرگ Dota؟ این چیزی است که باید بازی کنید.»

شما اگر بتوانید بازی هایی را هنوز درباره آنها استریم انجام نشده اگر شما انجام دهید مورد توجه طرفداران بازی قرار میگیرید و میتوانید از این طریق به درآمد برسید و همچنین در بین گیمر ها جایگاه ویژه ای داشته باشید.

قبل از اینکه حتی شروع کنید، باید از خود بپرسید که چرا می‌خواهید پخش استریم/ویدیو بسازید؟ آیا به این دلیل است که همه این کار را انجام می دهند؟ آیا به این دلیل است که می خواهید یک معامله با نام تجاری داشته باشید و درآمد کسب کنید؟ اگر اینطور است، احتمالاً به دلایل درستی این کار را انجام نمی دهید. شما می توانید بازی های جدید رو در اکانت قانونی PS5 و Ps4 خریداری کنید.

آیا می توان از استریم کردن درآمد داشت؟

بله، شما میتونید! توییچ، یوتیوب و فیس‌بوک همگی روش‌هایی را برای پخش‌کننده‌های محبوب ارائه می‌کنند تا از طریق درآمدهای تبلیغاتی، کمک‌های مالی بینندگان و اشتراک‌ها، از پخش‌های خود درآمد کسب کنند (که در آن طرفداران موافقت می‌کنند که ماهانه هزینه‌ای را به شما بپردازند، اغلب در ازای مزایایی مانند اتاق‌های چت انحصاری و شکلک‌های شخصی‌شده). این سه پلتفرم برنامه‌های شریک و سازندگان خاص خود را دارند و در نحوه کسب درآمد به پخش‌کننده‌ها با هم تفاوت دارند – ارزش دارد که در مورد هر کدام تحقیق کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر است. مهمتر از همه، همه به شما متکی هستند که متعهد به پخش منظم و افزایش مخاطبان خود هستید. موفق ترین پخش کننده ها با آن به عنوان یک تجارت برخورد می کنند و هر روز ساعت های زیادی کار می کنند.

سخن نهایی درباره استرم گیم چیست؟

پخش جریانی بازی به فناوری اطلاق می شود که به شما امکان می دهد بازی های ویدیویی را از راه دور با پخش ویدیو و ورودی های بازی از طریق اینترنت انجام دهید، نه اینکه بازی را به صورت محلی در دستگاه خود اجرا کنید. این بازی بر روی سرورهای قدرتمند از راه دور یا سرویس های بازی ابری اجرا می شود. ورودی‌های شما (فشردن دکمه‌ها، حرکت‌های ماوس و غیره) از دستگاه محلی شما به سرورهای راه دور ارسال می‌شوند و ویدیوی رندر بازی پخش می‌شود و به‌صورت هم‌زمان از طریق اینترنت به دستگاه شما ارسال می‌شود. شما بازی را بر روی دستگاه خود می بینید و تجربه می کنید که گویی به صورت محلی اجرا می شود، علیرغم اینکه واقعاً از راه دور پردازش می شود.

پلتفرم های محبوب پخش بازی عبارتند از: Google Stadia، Xbox Cloud Gaming، Amazon Luna، NVIDIA GeForce Now و PlayStation Plus Premium. مزایای اصلی دسترسی به بازی های سطح بالا بدون سخت افزار قدرتمند محلی و بازی فوری بدون نصب/به روز رسانی است. چالش‌ها وابستگی به کیفیت اینترنت و محدودیت‌های بالقوه عملکرد است. استریم بازی برای عملکرد روان نیاز به اتصال اینترنت سریع و پایدار دارد و ممکن است در مقایسه با اجرای محلی یک بازی تاخیر ورودی داشته باشد. با این حال، به شما امکان می‌دهد بازی‌های پیشرفته را در دستگاه‌هایی که معمولاً نمی‌توانند آنها را به صورت محلی اجرا کنند، مانند تلفن‌ها، تبلت‌ها یا رایانه‌های شخصی ضعیف، بازی کنید و نیازی به دانلود/نصب فایل‌های کامل بازی بر روی دستگاه خود ندارید. امیدواریم منظور از استریم گیم چیست را به صورت کامل گفته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *