بلاگ

اطلاعات کامل در مورد بازی Assassins Creed

بازی Assassins Creed

بازی Assassins Creed، یک بازی ویدیویی به سبک اکشن- ماجراجویی، مخفی کاری و جهان باز است.  این بازی را استودیوی یوبی سافت در 14 نوامبر 2007 انتشار داد که بر روی کنسول های ایکس باکس ، کنسول پلی استیشن و  نسخه ویندوز قابل دریافت است.

داستان بازی Assassins Creed

داستان این بازی به زمان 2012 میلادی و  جنگ صلیبی سوم در سال 1191 بازمی گردد. شخصیت اول این بازی شخصی به نام دسموند مایلز و یکی از اعضای فرقه حشاشین به نام الطائر بن لا احد است. الطائر، از اجداد دسموند مایلز یک حشاش ماهر در دوران جنگ جهانی سوم است که بنا به دلایلی، آبرو و اعتبار خود را در میان جامعه حشاشین از دست می دهد و برای این که بتواند آبروی از دست رفته خود را دوباره بازگرداند، باید ماموریت هایی را انجام دهد.

نسخه دوم بازی

نسخه دوم این بازی نیز  از دنباله داستان نسخه اول و در 17 نوامبر 2009 ساخته شده است. نسخه دوم، ماجراهای اتزیو آئودیتوره دا فرینتزه، یکی دیگر از اجداد دسمود را دنبال میکند. اتزیو که شاهد قتل اعضای خانواده اش به دلیل عضویت در گروه حشاشین است، با خود سوگند یاد میکند که انتقام خون پدر و همچنین برادرانش را بگیرد.

نحوه بازی کردن Assassins

 Assassins Creed : Botherhood

شاهد نبردهای تن به تن و رودرو هستید؛ این نسخه از بازی، یاران متعدد و همچنین سلاح های متنوعی در اختیار دارید. اتزیو در این نسخه از بازی دیگر به دنبال انتقام گرفتن نیست و تبدیل به یک اساسین شده است.

Assassins Creed : Revelations

اتزیو به سن 52 سالگی رسیده است و دیگر چابکی لازم را ندارد. در این نسخه از بازی نشان میدهد که اتزیو به دنبال سفر به خاورمیانه برای کشف هویت خود است. اتزیو به دنبال کتابخانه ای است که الطائر جدش در نامه ای به آن اشاره کرده. در آخر بازی، او موفق میشود به داخل کتابخانه برود؛ اما با جسم بی جان الطائر روبه رو میشود.

Assassins Creed III

شخصیتی جدید معرفی میشود. یک شخصیت خشک و بی روح که نتوانست نظر گیمرها را به خود جلب کند. در این ورژن، به مراحل معمایی افزوده و از مزان مبارزه و جستجو کم میشود که نظزات مثبت و منفی زیادی را در بر دارد.

Assaaains: black flag

یکی از متفاوت ترین سری های بازی نسبت به نسخه های پیشین خود است. در این نسخه، ادوراد که یک دزد دریایی است، یکی از اساسین ها را به قتل میرساند و بعد از آن به این فرقه علاقه مند و تبدیل به اساسین میشود.  در این بازی شما شاهد نبردهای دریایی و جنگ با دزدان دریایی هستید.

 Assassins :Rogue

در شهر لیسبون پرتغال و توسط شخصیتی به نام شی پاتریک، این ورژن ادامه می یابد. شی پاتریک در لیسبون به دنبال یافتن تکه هایی از Eden است که جذابیت فوق العاده ای را به این نسخه از بازی بخشیده است.

Assassins : Unity

شما شاهد اتفاقاتی در ارتباط با انقلاب فرانسه هستید. شخصیتی به نام آرنو داریان در این نسخه حضور دارد که در سنین کودکی و با از دست دادن خانواده خود به فرقه اساسین ها ملحق میشود.

بازی Assassins را بیشتر بشناسید

Assassins Creed : Syndicate

جیکوب و ایوی دو خواهر و برادر هستند که شما میتوانید کنترل هر کدام از آن ها را که دوست دارید برعهده بگیرید. این نسخه از بازی، بازی فضای وقوع انقلاب صنعتی در لندن را به تصویر میکشد.

همچنین شخصیت های دیگری مثل چارلز داروین، کارل مارکس و چارلز دیکنز نیز در این نسخه حضور دارند.

Assassins: Origins

داستان این ورژن از داستان بازی در مصر باستان رخ میدهد.

Assassins:  Odyssey

یونان باستان و جنگ بین اسپارتا و آتن را به تصویر میکشد.

Assassins:  Valhalla

گیمرها را به کشف کردن ترغیب میکند. سیستم مبارزات در این ورژن بسیار پیشرفته شده است.

سری جدید بازی

به گفته استودیوی انتشار دهنده بازی، اساسین ممکن است به هندوستان سفر کند؛ اما به طور قطعی از طرف یوبی سافت اعلام نشده که نسخه جدید بازی در چه مکانی رخ خواهد داد.

همچنین علاوه بر هندوستان، بنگلادش و قسسمت هایی از پاکستان نیز در نقشه ورژن جدید بازی هستند و کاراکتر اصلی آن نیز یک شخصیت مونث است.

سخن آخر

در این مقاله اطلاعاتی از تمام نسخه های بازی و همچنین نسخه سی جدیدی که قرار است از این بازی جذاب و پرطرفدار منتشر شود، به شما ارائه دادیم. حالا نوبت نظر شماست؛ به عنوان گیمر بازی اساسینز، کدام یک از نسخه های بازی را از همه بیشتر دوست داشتید؟ نظرات خود را کامنت کنید.

همچنین برای تهیه گیفت کارت ایکس باکس و گیفت کارت پلی استیشن آمریکا میتوانید به صورت آنلاین از سایت معتبر یانگ سنتر، گیفت کارت مد نظر خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هشت =