بلاگ

بازی هایی که پول میدهند

بازی هایی که پول می دهند

بازی هایی که پول میدهند؛ ما معمولا برای سرگرم شدن بازی انجام می دهیم و اصلا حتی این فکر که با انجام بازی می توان به درآمد رسید از ذهنمان عبور نمی کند. اگر شما هم به فکر کسب درآمد هستید و در عین حال نیز یک گیمر حرفه ای و یا حتی یک گیمر معمولی می باشید، به راحتی می توانید با انچام برخی بازی ها از آن کسب درآمد کنید.

در این مقاله بازی هایی که پول می دهند را به شما معرفی خواهیم کرد تا با انجام آن ها، علاوه بر آن که سرگرم می شوید، کسب درآمد نیز بکنید. پس اگر می خواهید علاوه بر سرگرمی در کنار آن به درآمد نیز برسید این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید!

بازی هایی که پول میدهند؛ Paid Game Player

با استفاده از Paid Game Player می توانید به راحتی به درآمد برسید. 600 بازی در آن وجود دارد که می توانید یکی از بازی ها را انتخاب کنید و شروع به کسب درآمد نمایید.

بر اساس ادعای این بازی شما می توانید 250 هزار دلار پول نقد به عنوان پاداش بازی دریافت کنید!

شما همچنین از طریق تکمیل نظرسنجی سایت بازی و امتحان کردن بازی های مختلف آن با سایر  کاربران برای کسب درآمد بیشتر رقابت کنید.

بازی هایی که پول میدهند؛ بازی Swagbucks

انجام بازی Swagbucks  می تواند این فرصت را برای گیمرهای معمولی فراهم کند تا با اجرای این بازی بتوانند به پول واقعی برسند.

این بازی، یک بازی بسیار ساده و در عین حال سرگرم کننده است که می تواند شما را به یک درآمد واقعی برساند. اعتبار نقدی حاصل از انجام بازی را می توانید به صورت نقدی و از طریق پی پال دریافت کنید.

بازی هایی که پول میدهند؛ World Winner

یک بازی خارجی آنلابن و مبتنی بر وب است که با انجام مسابقه های مختلفی که در این بازی وجود دارد می توانید کسب درآمد کنید.

شما در این بازی، یک تورنمنت انتخاب می کنید، بازی می کنید و در صورت برنده شدن می توانید با انجام این بازی درآمد واقعی به دست بیاورید.

حداقل هزینه ورود به این بازی، 0/25 دلار است و برای پرداخت هزینه های خود می توانید از پی پال یا کارت اعتباری استفاده کنید.

Second Life

یک شبیه ساز آنلاین معروف در دنیای مجازی است که این قابلیت را در اختیار کاربران خود می گذارد تا آواتارهایی ایجاد کنند که با مکان ها، افراد دیگر و سایر موارد زندگی واقعی تعامل دارند.

شما با انجام مسابقه و شکار و یا فروش محتوا و اشیا این امکان برایتان فراهم است که از  Second Life درآمد واقعی کسب کنید.

 InboxDollars

یک بازی محبوب است که با انجام آن می توانید به درآمد دلاری برسید! با انجام بازی های یک نفره این بازی و همچنین با شرکت در نظرسنجی سایت می توانید یک درآمد دلاری به جیب بزنید!

بازی ایرانی زولا

تعداد بازی های ایرانی که بتوان از طریق آن کسب درآمد کرد زیاد نیست. بازی زولا یکی از بازی های ایرانی است که با انجام آن می توانید به درآمد برسید. با انجام این بازی، زولا به شما جایزه بسیار هیجان انگیز 100 هزار دلاری می دهد!

شما از طریق فروش آیتم هایی که در مامویت های بازی زولا انجام داده اید، فروش اکانت، فروش تجربیات و ترفندها به سایرین و  همچنین از طریق شرکت در مسابقات جام جهانی زولا کسب دآمد دلاری کنید!

بازی فیفا

بازی هایی که پول میدهند؛ بازی فیفا یک بازی پولساز برای ایرانیان است که طرفداران زیادی هم دارد. این بازی، بازیکنان را برای انجام یک بازی فوتبالی دور یکدیگر جمع می کند.

بر اساس تعداد سکه هایی که در بازی به دست آورده اید، قیمت اکانت شما تعیین می شود. اکانت فیفا قیمت های متفاوتی دارد که کم ترین آن 40 هزار  سکه است؛ حتی برخی افراد موفق شده اند اکانت خود را تا 400 هزار دلار نیز بفروشند!

Exodus 3000

بازی هایی که پول می دهند؛ یک بازی آنلاین و پولساز ایرانی است که  شما رابه درآمد دلاری می رساند. داستان این بازی از این قرار است که شما به 1000 سال بعد یعنی زمانی که دیگر نمی توان روی کره زمین زندگی کرد می روید و باید دلار مریخی به دست بیاورید!

زمانی که پول های مریخی! شما به مبلغ خاصی برسد می توانید آن ها را از طریق کیف پول الکترونیکی پی پال نقد کنید.

سخن آخر

در این مقاله با بازی هایی که پول میدهند آشنا شدید و دریافتید که بازی تنها وسیله ای برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت شما نیست! بلکه می توانید از طریق آن کسب درآمد نیز بکنید و حتی به درآمدهای چندین هزار دلاری برسید!

همچنین برای تهیه انواع گیفت کارت بازی می توانید به سایت معتبر یانگ سنتر بروید و پس انتخاب مبلغ اشتراک و ریجن مورد نظر خود ، اقدام به خرید آنلاین گیفت کارت نمایید.

1 فکر در مورد “ بازی هایی که پول میدهند

  1. پیغله خالده گفت:

    دید گاهی بسیار عالی دارم که از طریق اینترنت پول به دست بیاورم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *